Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Квадрат түбір және иррационал өрнектер
Сабақ тақырыбы: Квадрат түбір (3 с )
Оқу мақсаты
8.1.1.2 санның квадрат түбірі және
арифметикалық түбірі анықтамаларын
білу және ұғымдарын ажырату;
8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттерін қолдану;
8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау; Сабақтың мақсаттары
Арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттерімен танысады
Арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттерін қолданады
Бағалау критерийлері :
1.Көбейтіндіден түбір шығару қасиетін қолданады
2.Бөлшектен түбір шығару қасиетін қолданады Құндылықтарға баулу:
Қазақстан тәуелсіздігі және Астана
Пәнаралық байланыс:
Математика ( санның дәрежесі )Тілдік мақсат: № 202 орта мектептің
математика пәні мұғалімі
Шарапаева Гүлзира
Серікбайқызы
1 слайд
Квадрат түбір және иррационал өрнектер Сабақ тақырыбы: Квадрат түбір (3 с ) Оқу мақсаты 8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату; 8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану; 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау; Сабақтың мақсаттары Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерімен танысады Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады Бағалау критерийлері : 1.Көбейтіндіден түбір шығару қасиетін қолданады 2.Бөлшектен түбір шығару қасиетін қолданады Құндылықтарға баулу: Қазақстан тәуелсіздігі және Астана Пәнаралық байланыс: Математика ( санның дәрежесі )Тілдік мақсат: № 202 орта мектептің математика пәні мұғалімі Шарапаева Гүлзира Серікбайқызы
2 слайд
Сабақ кезеңдері
1.Ұйымдастыру кезеңі
Ширату: «Серпілген сауал»
1.Квадрат түбірдің анықтамасы қандай?
2.Квадрат түбірді қалай белгілейміз?
3. Квадрат түбір мен арифметикалық квадрат
түбір
ұғымдарының қандай айырмашылығы
бар?
4. а-ның қандай мәндерінде √а өрнегінің
мағынасы болады ?
Оқушының жауаптарына қарай мадақтап,
ынталандырып отырамын.
«Сандар банкасы» арқылы сынып
топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу
мақсатымен таныстырылады. Топтық жұмыс
«Борт журналы» әдісі. Топтарға тақырыпты
оқуға беріледі.Топ мүшелері мәтінді оқып,
жұбымен бір -біріне түсіндіреді.Топ мүшелері
берілген тапсырманы өзара талдап,талқылайды.
Түйінді сөздерін кестеге жазады.
1.Берілген ақпарат бойынша бұрыннан білетінін
2.Мәтіннен қандай жаңалық туралы білгенін
3. 4. Болжамдар Тың ақпараттар
«Мадақтау» арқылы бағалау.
Жеке жұмыс: (қабілетті оқушылар есептің
шығарылу жолын түсіндіреді)
Aстaнaдaғы «Бейбiтшiлiк және келiсiм сaрaйы
» мaңындaғы гүлзaрдың ұзындығы √288 м, aл
енi √128м болсa гүлзaр қоршayының
ұзындығын тaбыңдaр?
Дескриптор:
есеп шaрты бойыншa өрнек құрaды.
өрнектiң мәнiн тaбaды.
«Жұлдызшaлaр» aрқылы өзара бaғaлaйды.
Ж ұпты қ ж ұм ы с
(О қулы қпен ж ұм ы с) № 3.1; 3.3;3.7 Смайликтер арқылы бағалау жүргіземін
Қ алы птасты руш ы бағалау. “ Мадақтау” арқылы бағалау
Кері байланыс:«Конверттегі сұрақ» әдісі
1.Түбір астындағы көбейткіштер саны екіден көп болғанда
арифметикалық түбірдің қасиеттері орындалады ма?
2.Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару арифметикалық
квадрат түбірдің қандай қасиеттеріне негізделген?
3.Аривметикалық квадрат түбір қасиеттерінің тиімділігі бар ма? Дескриптор арқылы бағалаймын.
2 слайд
Сабақ кезеңдері 1.Ұйымдастыру кезеңі Ширату: «Серпілген сауал» 1.Квадрат түбірдің анықтамасы қандай? 2.Квадрат түбірді қалай белгілейміз? 3. Квадрат түбір мен арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының қандай айырмашылығы бар? 4. а-ның қандай мәндерінде √а өрнегінің мағынасы болады ? Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын. «Сандар банкасы» арқылы сынып топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады. Топтық жұмыс «Борт журналы» әдісі. Топтарға тақырыпты оқуға беріледі.Топ мүшелері мәтінді оқып, жұбымен бір -біріне түсіндіреді.Топ мүшелері берілген тапсырманы өзара талдап,талқылайды. Түйінді сөздерін кестеге жазады. 1.Берілген ақпарат бойынша бұрыннан білетінін 2.Мәтіннен қандай жаңалық туралы білгенін 3. 4. Болжамдар Тың ақпараттар «Мадақтау» арқылы бағалау. Жеке жұмыс: (қабілетті оқушылар есептің шығарылу жолын түсіндіреді) Aстaнaдaғы «Бейбiтшiлiк және келiсiм сaрaйы » мaңындaғы гүлзaрдың ұзындығы √288 м, aл енi √128м болсa гүлзaр қоршayының ұзындығын тaбыңдaр? Дескриптор: есеп шaрты бойыншa өрнек құрaды. өрнектiң мәнiн тaбaды. «Жұлдызшaлaр» aрқылы өзара бaғaлaйды. Ж ұпты қ ж ұм ы с (О қулы қпен ж ұм ы с) № 3.1; 3.3;3.7 Смайликтер арқылы бағалау жүргіземін Қ алы птасты руш ы бағалау. “ Мадақтау” арқылы бағалау Кері байланыс:«Конверттегі сұрақ» әдісі 1.Түбір астындағы көбейткіштер саны екіден көп болғанда арифметикалық түбірдің қасиеттері орындалады ма? 2.Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттеріне негізделген? 3.Аривметикалық квадрат түбір қасиеттерінің тиімділігі бар ма? Дескриптор арқылы бағалаймын.
3 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
Үйге тапсырма:
Рефлексия: «Үш қадам» әдісі
Маған ұнады ....
Маған ... тиімді болды
Маған ... қиын болды
3 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Үйге тапсырма: Рефлексия: «Үш қадам» әдісі Маған ұнады .... Маған ... тиімді болды Маған ... қиын болды
4 слайд
Саралау
Топтық жұмыста «Борт журналы» әдісі арқылы оқушыларға
арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері тақырыбы
бойынша тың ақпарат беремін.
Білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.
Жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау,
көмек көрсету жүзеге асырылады.
Деңгейлік тапсырмаларды неғұрлым көбірек әзірлеймін.
Қабілеті жоғары оқушыны топ жетекшісі ретінде тағайындаймын.
«Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын.
Сабақтың соңында «Үш қадам» әдісі арқылы рефлексия жасаймын .
Бағалау
«Борт журнал» топтық жұмысы арқылы оқушылардың
бірлескен әрекетін бақылау, мадақтау
Конверттегі сұрақ әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі.
Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау
критерийлері мен дескрипторларды қолдану.
4 слайд
Саралау Топтық жұмыста «Борт журналы» әдісі арқылы оқушыларға арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері тақырыбы бойынша тың ақпарат беремін. Білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. Жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Деңгейлік тапсырмаларды неғұрлым көбірек әзірлеймін. Қабілеті жоғары оқушыны топ жетекшісі ретінде тағайындаймын. «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын. Сабақтың соңында «Үш қадам» әдісі арқылы рефлексия жасаймын . Бағалау «Борт журнал» топтық жұмысы арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, мадақтау Конверттегі сұрақ әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларды қолдану.