Табиғи ресурстардың жіктелуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғи ресурстардың жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал ұстаздар қауымына көп көмегі тиеді, көп жаңа методикалар қосылған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 Мақтаарал ауданы, Бірлік а\о Қ.Пернебаев ауылы  География: 7 сынып  Пән мұғалімі: Арипбаева Түйменкул  Оқыту тілі: қазақ 

#1 слайд
 Мақтаарал ауданы, Бірлік а\о Қ.Пернебаев ауылы  География: 7 сынып  Пән мұғалімі: Арипбаева Түйменкул  Оқыту тілі: қазақ  Сабақ тақырыбы :  Табиғи ресурстардың жіктелуі

1 слайд

 Мақтаарал ауданы, Бірлік а\о Қ.Пернебаев ауылы  География: 7 сынып  Пән мұғалімі: Арипбаева Түйменкул  Оқыту тілі: қазақ  Сабақ тақырыбы :  Табиғи ресурстардың жіктелуі

Тапсырма  Табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді;  Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

#2 слайд
Тапсырма  Табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді;  Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

2 слайд

Тапсырма  Табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді;  Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

Жетістік критерийі:  Білу және түсіну  Табиғат ресурстары мен оның түрлерін біледі.  Қолдану  Суреттер арқылы табиғат ресу

#3 слайд
Жетістік критерийі:  Білу және түсіну  Табиғат ресурстары мен оның түрлерін біледі.  Қолдану  Суреттер арқылы табиғат ресурстарының атын, өндірілетін жерін, қолданылуын сипаттай алады.  Тақырыптық карталарды қолдану арқылы табиғат ресурстарының таралу аймақтарын анықтай алады;  Шартты белгілерді пайдалана отырып, табиғат ресурстарын кескін картаға түсіре алады.  Талдау  Табиғат ресурстарының әркелкі таралу себептерін аргументтер келтіру арқылы талдайды.

3 слайд

Жетістік критерийі:  Білу және түсіну  Табиғат ресурстары мен оның түрлерін біледі.  Қолдану  Суреттер арқылы табиғат ресурстарының атын, өндірілетін жерін, қолданылуын сипаттай алады.  Тақырыптық карталарды қолдану арқылы табиғат ресурстарының таралу аймақтарын анықтай алады;  Шартты белгілерді пайдалана отырып, табиғат ресурстарын кескін картаға түсіре алады.  Талдау  Табиғат ресурстарының әркелкі таралу себептерін аргументтер келтіру арқылы талдайды.

#4 слайд

4 слайд

Миға шабуыл  Табиғат ресурстары дегеніміз не?  Табиғат ресурстарының қандай түрлері бар? Адамны ң табиғаттан алатын, өз қаже

#5 слайд
Миға шабуыл  Табиғат ресурстары дегеніміз не?  Табиғат ресурстарының қандай түрлері бар? Адамны ң табиғаттан алатын, өз қажетіне қолданатын барлық ресурс түрлері Жер, топырақ, су, мұнай, газ, көмір, өсімдіктер мен жануарлар т.б.

5 слайд

Миға шабуыл  Табиғат ресурстары дегеніміз не?  Табиғат ресурстарының қандай түрлері бар? Адамны ң табиғаттан алатын, өз қажетіне қолданатын барлық ресурс түрлері Жер, топырақ, су, мұнай, газ, көмір, өсімдіктер мен жануарлар т.б.

Сыныппен жұмыс:  Оқушылардң өздері айтқан табиғат ресурстарын топтарға жіктеп көреді. Нәтижесін ортаға салады.

#6 слайд
Сыныппен жұмыс:  Оқушылардң өздері айтқан табиғат ресурстарын топтарға жіктеп көреді. Нәтижесін ортаға салады.

6 слайд

Сыныппен жұмыс:  Оқушылардң өздері айтқан табиғат ресурстарын топтарға жіктеп көреді. Нәтижесін ортаға салады.

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстары Сарқылатын Қалпына келетін Сарқылмайтын Ғарыштық Су, жел энергиясы, ауа мас

#7 слайд
Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстары Сарқылатын Қалпына келетін Сарқылмайтын Ғарыштық Су, жел энергиясы, ауа массалары

7 слайд

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстары Сарқылатын Қалпына келетін Сарқылмайтын Ғарыштық Су, жел энергиясы, ауа массалары

Сыныппен жұмыс: Күнделікті көріп жүрген су, сіріңке, әшекей бұйымдар, мысалы алтын жүзік немесе күміс сырға, матадан жасалған

#8 слайд
Сыныппен жұмыс: Күнделікті көріп жүрген су, сіріңке, әшекей бұйымдар, мысалы алтын жүзік немесе күміс сырға, матадан жасалған заттар қойылады. Осы заттарға қарап, оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді  Қай ресурс түріне жатады?  Бұл ресурс шығу тегі бойынша қай топқа кіреді?  Бұл ресурс көбінесе қандай жерлерде кездеседі, не үшін?

8 слайд

Сыныппен жұмыс: Күнделікті көріп жүрген су, сіріңке, әшекей бұйымдар, мысалы алтын жүзік немесе күміс сырға, матадан жасалған заттар қойылады. Осы заттарға қарап, оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді  Қай ресурс түріне жатады?  Бұл ресурс шығу тегі бойынша қай топқа кіреді?  Бұл ресурс көбінесе қандай жерлерде кездеседі, не үшін?

Сыныппен жұмыс:

#9 слайд
Сыныппен жұмыс:

9 слайд

Сыныппен жұмыс:

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстар ы Су Жер Биологи ялықРекреа циялы қАгроклим атық Минер алдық

#10 слайд
Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстар ы Су Жер Биологи ялықРекреа циялы қАгроклим атық Минер алдық

10 слайд

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстар ы Су Жер Биологи ялықРекреа циялы қАгроклим атық Минер алдық

Қорытынды: Әр табиғат ресурсының таралуына: • географиялық орналасуы, • сол жердің климаты, • табиғат жағдайы, • жерінің г

#11 слайд
Қорытынды: Әр табиғат ресурсының таралуына: • географиялық орналасуы, • сол жердің климаты, • табиғат жағдайы, • жерінің геологиялық құрылымы, • жер бедері ж.т.б. факторлар әсер етеді. • Ағаш сүрегі экватор маңында көп шоғырланған, себебі ол жақтың климаты жылы әрі ылғалды, • металл кендері – таулы аймақтарда, себебі сол жерлерде лава атқылау көп болды, лава көптеген элементтерге бай, • рекреациялық ресурстар – табиғаты көркем, климаты қолайлы жерлерде, • құнарлы топырақтар – қоңыржай белдеулерде т.с.с.

11 слайд

Қорытынды: Әр табиғат ресурсының таралуына: • географиялық орналасуы, • сол жердің климаты, • табиғат жағдайы, • жерінің геологиялық құрылымы, • жер бедері ж.т.б. факторлар әсер етеді. • Ағаш сүрегі экватор маңында көп шоғырланған, себебі ол жақтың климаты жылы әрі ылғалды, • металл кендері – таулы аймақтарда, себебі сол жерлерде лава атқылау көп болды, лава көптеген элементтерге бай, • рекреациялық ресурстар – табиғаты көркем, климаты қолайлы жерлерде, • құнарлы топырақтар – қоңыржай белдеулерде т.с.с.

Кері байланыс «Чемоданға салып алып кететін.....» «Қоқысқа тастайтын....» «Әлі өңдеу керек......»

#12 слайд
Кері байланыс «Чемоданға салып алып кететін.....» «Қоқысқа тастайтын....» «Әлі өңдеу керек......»

12 слайд

Кері байланыс «Чемоданға салып алып кететін.....» «Қоқысқа тастайтын....» «Әлі өңдеу керек......»

Үй жұмысы: «Табиғи ресурстар» альбомын жасау. (Жұппен немесе жеке жасауына болады. Бұл тапсырма оқушылардың шығармашылық қ

#13 слайд
Үй жұмысы: «Табиғи ресурстар» альбомын жасау. (Жұппен немесе жеке жасауына болады. Бұл тапсырма оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі.) Альбомға қойылатын критерийлер:  Титул беті болуы керек;  10 түрлі ресурс түрі қамтылу керек;  Әр ресурстың суреті және шартты белгісі болуы керек;  15 сөйлемнен тұратын ақпарат (ресурстың физикалық ∕ химиялық ерекшелігі, пайдалану саласы) болуы керек;

13 слайд

Үй жұмысы: «Табиғи ресурстар» альбомын жасау. (Жұппен немесе жеке жасауына болады. Бұл тапсырма оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі.) Альбомға қойылатын критерийлер:  Титул беті болуы керек;  10 түрлі ресурс түрі қамтылу керек;  Әр ресурстың суреті және шартты белгісі болуы керек;  15 сөйлемнен тұратын ақпарат (ресурстың физикалық ∕ химиялық ерекшелігі, пайдалану саласы) болуы керек;

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
21.05.2020
496
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі