Материалдар / Табиғи ресурстардың жіктелуі

Табиғи ресурстардың жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал ұстаздар қауымына көп көмегі тиеді, көп жаңа методикалар қосылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
393
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Мақтаарал ауданы, Бірлік а\о Қ.Пернебаев ауылы  География: 7 сынып  Пән мұғалімі: Арипбаева Түйменкул  Оқыту тілі: қазақ 

1 слайд
 Мақтаарал ауданы, Бірлік а\о Қ.Пернебаев ауылы  География: 7 сынып  Пән мұғалімі: Арипбаева Түйменкул  Оқыту тілі: қазақ  Сабақ тақырыбы :  Табиғи ресурстардың жіктелуі

1 слайд

 Мақтаарал ауданы, Бірлік а\о Қ.Пернебаев ауылы  География: 7 сынып  Пән мұғалімі: Арипбаева Түйменкул  Оқыту тілі: қазақ  Сабақ тақырыбы :  Табиғи ресурстардың жіктелуі

Тапсырма  Табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді;  Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

2 слайд
Тапсырма  Табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді;  Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

2 слайд

Тапсырма  Табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді;  Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

Жетістік критерийі:  Білу және түсіну  Табиғат ресурстары мен оның түрлерін біледі.  Қолдану  Суреттер арқылы табиғат ресу

3 слайд
Жетістік критерийі:  Білу және түсіну  Табиғат ресурстары мен оның түрлерін біледі.  Қолдану  Суреттер арқылы табиғат ресурстарының атын, өндірілетін жерін, қолданылуын сипаттай алады.  Тақырыптық карталарды қолдану арқылы табиғат ресурстарының таралу аймақтарын анықтай алады;  Шартты белгілерді пайдалана отырып, табиғат ресурстарын кескін картаға түсіре алады.  Талдау  Табиғат ресурстарының әркелкі таралу себептерін аргументтер келтіру арқылы талдайды.

3 слайд

Жетістік критерийі:  Білу және түсіну  Табиғат ресурстары мен оның түрлерін біледі.  Қолдану  Суреттер арқылы табиғат ресурстарының атын, өндірілетін жерін, қолданылуын сипаттай алады.  Тақырыптық карталарды қолдану арқылы табиғат ресурстарының таралу аймақтарын анықтай алады;  Шартты белгілерді пайдалана отырып, табиғат ресурстарын кескін картаға түсіре алады.  Талдау  Табиғат ресурстарының әркелкі таралу себептерін аргументтер келтіру арқылы талдайды.

4 слайд

4 слайд

Миға шабуыл  Табиғат ресурстары дегеніміз не?  Табиғат ресурстарының қандай түрлері бар? Адамны ң табиғаттан алатын, өз қаже

5 слайд
Миға шабуыл  Табиғат ресурстары дегеніміз не?  Табиғат ресурстарының қандай түрлері бар? Адамны ң табиғаттан алатын, өз қажетіне қолданатын барлық ресурс түрлері Жер, топырақ, су, мұнай, газ, көмір, өсімдіктер мен жануарлар т.б.

5 слайд

Миға шабуыл  Табиғат ресурстары дегеніміз не?  Табиғат ресурстарының қандай түрлері бар? Адамны ң табиғаттан алатын, өз қажетіне қолданатын барлық ресурс түрлері Жер, топырақ, су, мұнай, газ, көмір, өсімдіктер мен жануарлар т.б.

Сыныппен жұмыс:  Оқушылардң өздері айтқан табиғат ресурстарын топтарға жіктеп көреді. Нәтижесін ортаға салады.

6 слайд
Сыныппен жұмыс:  Оқушылардң өздері айтқан табиғат ресурстарын топтарға жіктеп көреді. Нәтижесін ортаға салады.

6 слайд

Сыныппен жұмыс:  Оқушылардң өздері айтқан табиғат ресурстарын топтарға жіктеп көреді. Нәтижесін ортаға салады.

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстары Сарқылатын Қалпына келетін Сарқылмайтын Ғарыштық Су, жел энергиясы, ауа мас

7 слайд
Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстары Сарқылатын Қалпына келетін Сарқылмайтын Ғарыштық Су, жел энергиясы, ауа массалары

7 слайд

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстары Сарқылатын Қалпына келетін Сарқылмайтын Ғарыштық Су, жел энергиясы, ауа массалары

Сыныппен жұмыс: Күнделікті көріп жүрген су, сіріңке, әшекей бұйымдар, мысалы алтын жүзік немесе күміс сырға, матадан жасалған

8 слайд
Сыныппен жұмыс: Күнделікті көріп жүрген су, сіріңке, әшекей бұйымдар, мысалы алтын жүзік немесе күміс сырға, матадан жасалған заттар қойылады. Осы заттарға қарап, оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді  Қай ресурс түріне жатады?  Бұл ресурс шығу тегі бойынша қай топқа кіреді?  Бұл ресурс көбінесе қандай жерлерде кездеседі, не үшін?

8 слайд

Сыныппен жұмыс: Күнделікті көріп жүрген су, сіріңке, әшекей бұйымдар, мысалы алтын жүзік немесе күміс сырға, матадан жасалған заттар қойылады. Осы заттарға қарап, оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді  Қай ресурс түріне жатады?  Бұл ресурс шығу тегі бойынша қай топқа кіреді?  Бұл ресурс көбінесе қандай жерлерде кездеседі, не үшін?

Сыныппен жұмыс:

9 слайд
Сыныппен жұмыс:

9 слайд

Сыныппен жұмыс:

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстар ы Су Жер Биологи ялықРекреа циялы қАгроклим атық Минер алдық

10 слайд
Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстар ы Су Жер Биологи ялықРекреа циялы қАгроклим атық Минер алдық

10 слайд

Табиғат ресурстарының жіктелуі Табиғат ресурстар ы Су Жер Биологи ялықРекреа циялы қАгроклим атық Минер алдық

Қорытынды: Әр табиғат ресурсының таралуына: • географиялық орналасуы, • сол жердің климаты, • табиғат жағдайы, • жерінің г

11 слайд
Қорытынды: Әр табиғат ресурсының таралуына: • географиялық орналасуы, • сол жердің климаты, • табиғат жағдайы, • жерінің геологиялық құрылымы, • жер бедері ж.т.б. факторлар әсер етеді. • Ағаш сүрегі экватор маңында көп шоғырланған, себебі ол жақтың климаты жылы әрі ылғалды, • металл кендері – таулы аймақтарда, себебі сол жерлерде лава атқылау көп болды, лава көптеген элементтерге бай, • рекреациялық ресурстар – табиғаты көркем, климаты қолайлы жерлерде, • құнарлы топырақтар – қоңыржай белдеулерде т.с.с.

11 слайд

Қорытынды: Әр табиғат ресурсының таралуына: • географиялық орналасуы, • сол жердің климаты, • табиғат жағдайы, • жерінің геологиялық құрылымы, • жер бедері ж.т.б. факторлар әсер етеді. • Ағаш сүрегі экватор маңында көп шоғырланған, себебі ол жақтың климаты жылы әрі ылғалды, • металл кендері – таулы аймақтарда, себебі сол жерлерде лава атқылау көп болды, лава көптеген элементтерге бай, • рекреациялық ресурстар – табиғаты көркем, климаты қолайлы жерлерде, • құнарлы топырақтар – қоңыржай белдеулерде т.с.с.

Кері байланыс «Чемоданға салып алып кететін.....» «Қоқысқа тастайтын....» «Әлі өңдеу керек......»

12 слайд
Кері байланыс «Чемоданға салып алып кететін.....» «Қоқысқа тастайтын....» «Әлі өңдеу керек......»

12 слайд

Кері байланыс «Чемоданға салып алып кететін.....» «Қоқысқа тастайтын....» «Әлі өңдеу керек......»

Үй жұмысы: «Табиғи ресурстар» альбомын жасау. (Жұппен немесе жеке жасауына болады. Бұл тапсырма оқушылардың шығармашылық қ

13 слайд
Үй жұмысы: «Табиғи ресурстар» альбомын жасау. (Жұппен немесе жеке жасауына болады. Бұл тапсырма оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі.) Альбомға қойылатын критерийлер:  Титул беті болуы керек;  10 түрлі ресурс түрі қамтылу керек;  Әр ресурстың суреті және шартты белгісі болуы керек;  15 сөйлемнен тұратын ақпарат (ресурстың физикалық ∕ химиялық ерекшелігі, пайдалану саласы) болуы керек;

13 слайд

Үй жұмысы: «Табиғи ресурстар» альбомын жасау. (Жұппен немесе жеке жасауына болады. Бұл тапсырма оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі.) Альбомға қойылатын критерийлер:  Титул беті болуы керек;  10 түрлі ресурс түрі қамтылу керек;  Әр ресурстың суреті және шартты белгісі болуы керек;  15 сөйлемнен тұратын ақпарат (ресурстың физикалық ∕ химиялық ерекшелігі, пайдалану саласы) болуы керек;

14 слайд

14 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ