2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Талаптың мініп тұлпарын" математикалық интеллектуалды ойын

"Талаптың мініп тұлпарын" математикалық интеллектуалды ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, математикалық ойлау қабілетін шығармашылық белсенділігін дамыту, логикалық және қызықты математикалық есептермен ойындармен таныстыру, 2. Оқушылардың еріктілігін пәнге деген қызығушылығын, сауаттылығын арттыру, есептеу дағдыларын жетілдіру, алған білімдерін тереңдету. 3. Адамгершілікке сұлулыққа еңбек сүюге, бір-бірін сыйлауға, әдептілікке тәрбиелеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
29 Қазан 2020
962
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математикалық ойын Тақырыбы : « Талаптың мініп тұлпарын ... » Мақсаты : 1. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,

1 слайд
Математикалық ойын Тақырыбы : « Талаптың мініп тұлпарын ... » Мақсаты : 1. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, математикалық ойлау қабілетін шығармашылық белсенділігін дамыту, логикалық және қызықты математикалық есептермен ойындармен таныстыру, 2. Оқушылардың еріктілігін пәнге деген қызығушылығын, сауаттылығын арттыру, есептеу дағдыларын жетілдіру, алған білімдерін тереңдету. 3. Адамгершілікке сұлулыққа еңбек сүюге, бір-бірін сыйлауға, әдептілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі : «Математикалық сандықша » газеті, плакаттар, кестелер, кеспе қағаздар. Барысы : 1. Ұйымдастыру Тапқырлар сайысы ойыны 5 кезеңнен тұрады. Сынып 2 топқа бөлініп, әр топ өзінен ат беріп, топ басшысын сайлайды .

1 слайд

Математикалық ойын Тақырыбы : « Талаптың мініп тұлпарын ... » Мақсаты : 1. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, математикалық ойлау қабілетін шығармашылық белсенділігін дамыту, логикалық және қызықты математикалық есептермен ойындармен таныстыру, 2. Оқушылардың еріктілігін пәнге деген қызығушылығын, сауаттылығын арттыру, есептеу дағдыларын жетілдіру, алған білімдерін тереңдету. 3. Адамгершілікке сұлулыққа еңбек сүюге, бір-бірін сыйлауға, әдептілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі : «Математикалық сандықша » газеті, плакаттар, кестелер, кеспе қағаздар. Барысы : 1. Ұйымдастыру Тапқырлар сайысы ойыны 5 кезеңнен тұрады. Сынып 2 топқа бөлініп, әр топ өзінен ат беріп, топ басшысын сайлайды .

Топтармен сәлемдесу Шақырамыз келіңдер жарысуға Күш өнер, білімменен алысуға Бар өнерді салайық ортамызға А

2 слайд
Топтармен сәлемдесу Шақырамыз келіңдер жарысуға Күш өнер, білімменен алысуға Бар өнерді салайық ортамызға Ал кәне, кім шығады сайысуға

2 слайд

Топтармен сәлемдесу Шақырамыз келіңдер жарысуға Күш өнер, білімменен алысуға Бар өнерді салайық ортамызға Ал кәне, кім шығады сайысуға

1-кезең : « Көп ойламай » 1. Бөлмеде неше мысық бар? Айтыңызшы неше мысық бөлмеде, егер бөлменің әр бұрышын

3 слайд
1-кезең : « Көп ойламай » 1. Бөлмеде неше мысық бар? Айтыңызшы неше мысық бөлмеде, егер бөлменің әр бұрышында бір мысықтан, әр мысыққа қарсы-үш мысықтан және әр мысық құйрығында бір мысықтан отырған болса.

3 слайд

1-кезең : « Көп ойламай » 1. Бөлмеде неше мысық бар? Айтыңызшы неше мысық бөлмеде, егер бөлменің әр бұрышында бір мысықтан, әр мысыққа қарсы-үш мысықтан және әр мысық құйрығында бір мысықтан отырған болса.

4 слайд

4 слайд

2. Тапқыр болсаң ойлап көр. Сөмкеде 5 алма бар. Осы 5 алманы 5 қызға қалай бүтін күйінше бөліп беріп және б

5 слайд
2. Тапқыр болсаң ойлап көр. Сөмкеде 5 алма бар. Осы 5 алманы 5 қызға қалай бүтін күйінше бөліп беріп және бір алма сөмкеде қалатындай етуге болады.

5 слайд

2. Тапқыр болсаң ойлап көр. Сөмкеде 5 алма бар. Осы 5 алманы 5 қызға қалай бүтін күйінше бөліп беріп және бір алма сөмкеде қалатындай етуге болады.

3. Ауа райы ( әзіл ). Егер т ү нг і сағат 12. 00- де жаңбыр жауып тұрса, онда 72 сағаттан кейін күн шығуы

6 слайд
3. Ауа райы ( әзіл ). Егер т ү нг і сағат 12. 00- де жаңбыр жауып тұрса, онда 72 сағаттан кейін күн шығуы мүмкін бе ?

6 слайд

3. Ауа райы ( әзіл ). Егер т ү нг і сағат 12. 00- де жаңбыр жауып тұрса, онда 72 сағаттан кейін күн шығуы мүмкін бе ?

2 3 42 - кезең «Кім жылдам?» 1. Мына суреттегі фигуралардың қайсысы артық . Неге ?

7 слайд
2 3 42 - кезең «Кім жылдам?» 1. Мына суреттегі фигуралардың қайсысы артық . Неге ?

7 слайд

2 3 42 - кезең «Кім жылдам?» 1. Мына суреттегі фигуралардың қайсысы артық . Неге ?

2. Таблица бойынша 51-ге дейін санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде).

8 слайд
2. Таблица бойынша 51-ге дейін санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде).

8 слайд

2. Таблица бойынша 51-ге дейін санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде).

9 слайд

9 слайд

3. Сағаттың бетін 4 әр түрлі бөлікке бөліңіз, әр бөлігінде сандар қосындысы 15-ке тең болу керек. 11 с

10 слайд
3. Сағаттың бетін 4 әр түрлі бөлікке бөліңіз, әр бөлігінде сандар қосындысы 15-ке тең болу керек. 11 санын - екі бір сандары ретінде алуға болады.

10 слайд

3. Сағаттың бетін 4 әр түрлі бөлікке бөліңіз, әр бөлігінде сандар қосындысы 15-ке тең болу керек. 11 санын - екі бір сандары ретінде алуға болады.

11 слайд

11 слайд

4. « Сандар мен әріптер » 3 мин ішінде мына төмендегі сандар мен әріптерді есте сақтауға тырысыңыз. Ал енді

12 слайд
4. « Сандар мен әріптер » 3 мин ішінде мына төмендегі сандар мен әріптерді есте сақтауға тырысыңыз. Ал енді мына сөздерді сандар арқылы жазып шығыңдар. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 а л м е с і и ш к з

12 слайд

4. « Сандар мен әріптер » 3 мин ішінде мына төмендегі сандар мен әріптерді есте сақтауға тырысыңыз. Ал енді мына сөздерді сандар арқылы жазып шығыңдар. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 а л м е с і и ш к з

Ал енді мына сөздерді сандар арқылы жазып шығыңдар. Алма Есік Кілем Киім Шаш Ешкі Миіз

13 слайд
Ал енді мына сөздерді сандар арқылы жазып шығыңдар. Алма Есік Кілем Киім Шаш Ешкі Миіз

13 слайд

Ал енді мына сөздерді сандар арқылы жазып шығыңдар. Алма Есік Кілем Киім Шаш Ешкі Миіз

Жауабы: Алма 1 2 31 Есік 4 5 6 9 Кілем 9 6 2 4 3 Киім 9 7 6 3 Шаш 8 1 8 Ешкі 4 8 9 6 Миіз 3 7 6 0

14 слайд
Жауабы: Алма 1 2 31 Есік 4 5 6 9 Кілем 9 6 2 4 3 Киім 9 7 6 3 Шаш 8 1 8 Ешкі 4 8 9 6 Миіз 3 7 6 0

14 слайд

Жауабы: Алма 1 2 31 Есік 4 5 6 9 Кілем 9 6 2 4 3 Киім 9 7 6 3 Шаш 8 1 8 Ешкі 4 8 9 6 Миіз 3 7 6 0

3-кезең. Топ басшыларының сайысы. 1. Берілген торкөзге 3, 4, 5, 6, 8, 9 сандарын қой. Әр қатар мен бағанның қосынд

15 слайд
3-кезең. Топ басшыларының сайысы. 1. Берілген торкөзге 3, 4, 5, 6, 8, 9 сандарын қой. Әр қатар мен бағанның қосындысы 21-ге тең болуы керек. 2. Арифметикалық амалдар арқылы бес «5» санын «100»-ге теңестіріңдер.

15 слайд

3-кезең. Топ басшыларының сайысы. 1. Берілген торкөзге 3, 4, 5, 6, 8, 9 сандарын қой. Әр қатар мен бағанның қосындысы 21-ге тең болуы керек. 2. Арифметикалық амалдар арқылы бес «5» санын «100»-ге теңестіріңдер.

4 – кезең. «Логикалық есептер шығару» 1. « Ешкілерден капусталарды бөліп алу » Берілген суретте үш түзу арқ

16 слайд
4 – кезең. «Логикалық есептер шығару» 1. « Ешкілерден капусталарды бөліп алу » Берілген суретте үш түзу арқылы ешкілерді капусталардан бөліп алыңдар.

16 слайд

4 – кезең. «Логикалық есептер шығару» 1. « Ешкілерден капусталарды бөліп алу » Берілген суретте үш түзу арқылы ешкілерді капусталардан бөліп алыңдар.

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

2. « Мысық пен тышқандар » Мысық ұйықтап жатып, түс көріпті. Түсінде бір дауыс мысыққа тапсырма беріпті.

19 слайд
2. « Мысық пен тышқандар » Мысық ұйықтап жатып, түс көріпті. Түсінде бір дауыс мысыққа тапсырма беріпті. Мысықтың айналасындағы 13 тышқанның ішінде 12-сұр, 1-ақ болыпты. Мысыққа осы тышқандарды біреуден жеу керек болыпты. Бірақ мысық бұл тышқандарды бір бағытта санағанда әрбір 13-сін жеу керек екен және ақ тышқанды ең соңында жеу керек екен. Мысыққа көмектесейік .

19 слайд

2. « Мысық пен тышқандар » Мысық ұйықтап жатып, түс көріпті. Түсінде бір дауыс мысыққа тапсырма беріпті. Мысықтың айналасындағы 13 тышқанның ішінде 12-сұр, 1-ақ болыпты. Мысыққа осы тышқандарды біреуден жеу керек болыпты. Бірақ мысық бұл тышқандарды бір бағытта санағанда әрбір 13-сін жеу керек екен және ақ тышқанды ең соңында жеу керек екен. Мысыққа көмектесейік .

20 слайд

20 слайд

5- кезең. Қорытындылау 1. Топтардың жинаған ұпайларын санап жеңімпаздарды анықтап, сыйлықтарды тарату. 2. Саб

21 слайд
5- кезең. Қорытындылау 1. Топтардың жинаған ұпайларын санап жеңімпаздарды анықтап, сыйлықтарды тарату. 2. Сабақты бекіту.

21 слайд

5- кезең. Қорытындылау 1. Топтардың жинаған ұпайларын санап жеңімпаздарды анықтап, сыйлықтарды тарату. 2. Сабақты бекіту.

Сабағымыз бітті ! Келесі кездескенше күн жақсы !

22 слайд
Сабағымыз бітті ! Келесі кездескенше күн жақсы !

22 слайд

Сабағымыз бітті ! Келесі кездескенше күн жақсы !

Министірлікпен келісілген курстар тізімі