Материалдар / Тәлімгер жоба
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәлімгер жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамытудың тиімді формалары: іскерлік ойындар, дебаттар, әдістемелік конструкторлар, кейс-ойындар және т.б.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2024
108
1 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Жас педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамытудың тиімді формалары: іскерлік

1 слайд
Тақырыбы: Жас педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамытудың тиімді формалары: іскерлік ойындар, дебаттар, әдістемелік конструкторлар, кейс-ойындар және т.б .

1 слайд

Тақырыбы: Жас педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамытудың тиімді формалары: іскерлік ойындар, дебаттар, әдістемелік конструкторлар, кейс-ойындар және т.б .

Мақсат ы: Жас педагогтердің кәсіби– құзыреттілігін қалыптастыра отырып, олардың кәсіптік деңгейінің өсуіне іскерлік ойы

2 слайд
Мақсат ы: Жас педагогтердің кәсіби– құзыреттілігін қалыптастыра отырып, олардың кәсіптік деңгейінің өсуіне іскерлік ойындар, дебаттар, әдістемелік конструкторлар, кейс ойындары және т.б. тиімді формалары арқылы іске асыру. Күтілетін нәтиже Кәсіби құзыреттілігі артады Оқу процесінің сапасы артады Тұрақты кәсіби дағды қалыптасады Кәсіби өсуіне мотивация пайда болады Ұжымда жылдам бейімделеді Өзіне деген сенім артады Міндеті : Жас мамандардың педагогикалық шеберлігін, сыни ойлауын, коммуникативті және әдістемелік дағдыларын жетілдіру және кәсіби ортаға жақсы бейімделуге мүмкіндік беру. Өзектіліг і: Жас маманның кәсіби өсуін басқаруы және тиімді педагогикалық қызмет үшін құзыреттерді дамытуы “Педагог” кәсіптік стандарт №500 бұйрық 15 желтоқсан 2022 жыл

2 слайд

Мақсат ы: Жас педагогтердің кәсіби– құзыреттілігін қалыптастыра отырып, олардың кәсіптік деңгейінің өсуіне іскерлік ойындар, дебаттар, әдістемелік конструкторлар, кейс ойындары және т.б. тиімді формалары арқылы іске асыру. Күтілетін нәтиже Кәсіби құзыреттілігі артады Оқу процесінің сапасы артады Тұрақты кәсіби дағды қалыптасады Кәсіби өсуіне мотивация пайда болады Ұжымда жылдам бейімделеді Өзіне деген сенім артады Міндеті : Жас мамандардың педагогикалық шеберлігін, сыни ойлауын, коммуникативті және әдістемелік дағдыларын жетілдіру және кәсіби ортаға жақсы бейімделуге мүмкіндік беру. Өзектіліг і: Жас маманның кәсіби өсуін басқаруы және тиімді педагогикалық қызмет үшін құзыреттерді дамытуы “Педагог” кәсіптік стандарт №500 бұйрық 15 желтоқсан 2022 жыл

Жас педагогтердің кәсіби құзыреттері шеңберінің 4 кезеңі Кәсіби білім Оқыту практикасы/оқыту және тәрбиелеу Кәсіби құндылықта

3 слайд
Жас педагогтердің кәсіби құзыреттері шеңберінің 4 кезеңі Кәсіби білім Оқыту практикасы/оқыту және тәрбиелеу Кәсіби құндылықтар Кәсіби даму Өзінің кәсіби қызметін құрмет пен жауапкершілік, адалдық пен әділеттілік негізінде орындайды. Өзінің кәсіби өсуін басқарады және тиімді педагогикалық қызмет үшін құзыреттерді дамытады. Оқу процесін жоспарлайды, барлық білім алушылар үшін қауіпсіз, қолайлы орта ұйымдастырады және оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етеді Білім беру, мәдени құндылықтар және оқыту теориясы саласындағы стратегиялық құжаттарды білу негізінде сапалы оқытудың педагогикалық тәсілдерін түсінеді. “Педагог” кәсіптік стандарт №500 бұйрық 15 желтоқсан 2022 жыл

3 слайд

Жас педагогтердің кәсіби құзыреттері шеңберінің 4 кезеңі Кәсіби білім Оқыту практикасы/оқыту және тәрбиелеу Кәсіби құндылықтар Кәсіби даму Өзінің кәсіби қызметін құрмет пен жауапкершілік, адалдық пен әділеттілік негізінде орындайды. Өзінің кәсіби өсуін басқарады және тиімді педагогикалық қызмет үшін құзыреттерді дамытады. Оқу процесін жоспарлайды, барлық білім алушылар үшін қауіпсіз, қолайлы орта ұйымдастырады және оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етеді Білім беру, мәдени құндылықтар және оқыту теориясы саласындағы стратегиялық құжаттарды білу негізінде сапалы оқытудың педагогикалық тәсілдерін түсінеді. “Педагог” кәсіптік стандарт №500 бұйрық 15 желтоқсан 2022 жыл

Жас маманның сабақ немесе сыныптан тыс іс-шара, ата-аналармен жұмыс кезіндегі туындаған қиындықтарды жоюға мүмкіндік береді Ж

4 слайд
Жас маманның сабақ немесе сыныптан тыс іс-шара, ата-аналармен жұмыс кезіндегі туындаған қиындықтарды жоюға мүмкіндік береді Жас мұғалімге оқу материалын нақты мақсаттар мен міндеттерге бейімдеуге, оқыту сапасын арттыруға мүмкіндік береді. Кейс-ойындар Іскерлік ойындар Дебат Әдістемелік конструкторлар “Жас маманға жағдаяттар” тренинг рөлдерді орындау Сабақтың мақсаты, құрылымы, әдіс тәсілдер пікірталасу; жарыссөз, айтыс жас маман модельдеу арқылы мұғалімдерге өздерінің кәсіби дағдыларын шыңдайды. Бұл ойындар арқылы мұғалімдер қиын жағдайларды шешу тәжірибесін алады. Т и і м д і ф о р м а л а р ы А л г о р и т м ” Б і р г е ж а с а й ы қ ” Жас маманның бойында коммуникативті дағдылар, аналитикалық ойлау және өзіне сену қабілеті жетіледі

4 слайд

Жас маманның сабақ немесе сыныптан тыс іс-шара, ата-аналармен жұмыс кезіндегі туындаған қиындықтарды жоюға мүмкіндік береді Жас мұғалімге оқу материалын нақты мақсаттар мен міндеттерге бейімдеуге, оқыту сапасын арттыруға мүмкіндік береді. Кейс-ойындар Іскерлік ойындар Дебат Әдістемелік конструкторлар “Жас маманға жағдаяттар” тренинг рөлдерді орындау Сабақтың мақсаты, құрылымы, әдіс тәсілдер пікірталасу; жарыссөз, айтыс жас маман модельдеу арқылы мұғалімдерге өздерінің кәсіби дағдыларын шыңдайды. Бұл ойындар арқылы мұғалімдер қиын жағдайларды шешу тәжірибесін алады. Т и і м д і ф о р м а л а р ы А л г о р и т м ” Б і р г е ж а с а й ы қ ” Жас маманның бойында коммуникативті дағдылар, аналитикалық ойлау және өзіне сену қабілеті жетіледі

Пайдаланылған әдебиеттер: 1."Педагог" кәсіби стандарты 2020 жыл 15 желтоқсан №500 бұйрық 2. Құрманалина Ш.Х. "Мұғалімнің кәсіб

5 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: 1."Педагог" кәсіби стандарты 2020 жыл 15 желтоқсан №500 бұйрық 2. Құрманалина Ш.Х. "Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің сапасын бағалау " 2006 ж 3. "Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы" № 160 бұйрық 2020 жыл 24 сәуір

5 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер: 1."Педагог" кәсіби стандарты 2020 жыл 15 желтоқсан №500 бұйрық 2. Құрманалина Ш.Х. "Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің сапасын бағалау " 2006 ж 3. "Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы" № 160 бұйрық 2020 жыл 24 сәуір