Таңғажайып табиғат
Таңғажайып табиғат

#1 слайд
“Таңғажайып
табиғат”
жобасы
2016-2017 оқу жылы
1 слайд
“Таңғажайып табиғат” жобасы 2016-2017 оқу жылы
#2 слайд
Ашық сабақтар
Ертіс ауданы,Ертіс ауылы КМҚК №2 балабақша
2 слайд
Ашық сабақтар Ертіс ауданы,Ертіс ауылы КМҚК №2 балабақша
#3 слайд
Түсінік хат
Мектеп жасына дейінгі баланың негізгі әрекеті -ойын.
Экологиялық ойынның өзіндік ерекшеліктер мен тәрбиелік
мәні бар. Экологиялық ойынның мақсаты:балаларды
тапқырлыққа, шапшаңдыққа, өлі және тірі табиғаттың
ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. Бұл экологиялық
ойындарды ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде, серуен
кезінде,тәрбиелік шараларда қолданады. Өйткені, табиғаттың
таңғажайып құбылыстарымен таныстыру, олардың мән-
мағынасын ұғындыру арқылы жас жеткіншектерді жан-жақты
тәрбиелеу- нақтырақ айтқанда баланың қабылдауын, зейінін,
ойын, тілін дамытудың басты құралы. Табиғат туралы
бүлдіршіндердің ой-өрісін кеңейтіп, осы түйсіктер арқылы
бүлдіршіндерге табиғат сырларын ұғындыру жөніндегі
экологиялық тәрбиенің ортаңғы тобына арналған жоба-
бағдарламасын ұсынып отырмыз
3 слайд
Түсінік хат Мектеп жасына дейінгі баланың негізгі әрекеті -ойын. Экологиялық ойынның өзіндік ерекшеліктер мен тәрбиелік мәні бар. Экологиялық ойынның мақсаты:балаларды тапқырлыққа, шапшаңдыққа, өлі және тірі табиғаттың ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. Бұл экологиялық ойындарды ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде, серуен кезінде,тәрбиелік шараларда қолданады. Өйткені, табиғаттың таңғажайып құбылыстарымен таныстыру, олардың мән- мағынасын ұғындыру арқылы жас жеткіншектерді жан-жақты тәрбиелеу- нақтырақ айтқанда баланың қабылдауын, зейінін, ойын, тілін дамытудың басты құралы. Табиғат туралы бүлдіршіндердің ой-өрісін кеңейтіп, осы түйсіктер арқылы бүлдіршіндерге табиғат сырларын ұғындыру жөніндегі экологиялық тәрбиенің ортаңғы тобына арналған жоба- бағдарламасын ұсынып отырмыз
#4 слайд
Бағдарламаның мақсаты:
а) балалардың айналадағы табиғатқа деген
сүйіспеншілігін оятып, ұғымын кеңейту, оның
әсемдігін нәзік сезінуге, өсімдіктер мен жануарлар
дүниесін қамқорлыққа алуға баулу.
ә)Балаларды зерттеушілік әрекетке дайындау,
ізденімпаздық дағдыларына үйрету; дара заңдылық
пен құбылыстардың себебін, қоршаған ортадағы
таным іс-әрекетіне қызығушылықтарын
қалыптастыру.
4 слайд
Бағдарламаның мақсаты: а) балалардың айналадағы табиғатқа деген сүйіспеншілігін оятып, ұғымын кеңейту, оның әсемдігін нәзік сезінуге, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қамқорлыққа алуға баулу. ә)Балаларды зерттеушілік әрекетке дайындау, ізденімпаздық дағдыларына үйрету; дара заңдылық пен құбылыстардың себебін, қоршаған ортадағы таным іс-әрекетіне қызығушылықтарын қалыптастыру.
#5 слайд
Бағдарламаның міндеттері:
Білімдік:
•Өсімдіктер мен жануарлар әлемі, табиғаттағы маусымдық
өзгерістер, қарапайым зерттеу әрекеті туралы түсініктерін
кеңейту.
•Қоршаған ортадағы заттардың қандай материалдардан
жасалғанын анықтап атауға, олардың сапасы мен қасиеттерін
сипаттауға үйрету.
•Заттарды қолданылуы бойынша топтастыра білуге үйрету.
•Әр-түрлі іс-әрекеттердің ішіндегі танымдық міндетін белгілеу
ептілігінің, құбылыстарды дұрыс ғылыми позицияларынан
түсіне білу қабілеттерін қалыптастыру.
•Зерттеу құбылыстарымен танысу процесінің және ол туралы
толық ақпаратты алу балалардың табиғи білім құмарлығын
арттыру.
•Балалардың дербес іс-әрекеттерін ізденіс іс-әрекеттеріне
өзгерту, өз тәжірибесі бойынша білім алу жұмыстарына
баланың белсенді қатысу.
5 слайд
Бағдарламаның міндеттері: Білімдік: •Өсімдіктер мен жануарлар әлемі, табиғаттағы маусымдық өзгерістер, қарапайым зерттеу әрекеті туралы түсініктерін кеңейту. •Қоршаған ортадағы заттардың қандай материалдардан жасалғанын анықтап атауға, олардың сапасы мен қасиеттерін сипаттауға үйрету. •Заттарды қолданылуы бойынша топтастыра білуге үйрету. •Әр-түрлі іс-әрекеттердің ішіндегі танымдық міндетін белгілеу ептілігінің, құбылыстарды дұрыс ғылыми позицияларынан түсіне білу қабілеттерін қалыптастыру. •Зерттеу құбылыстарымен танысу процесінің және ол туралы толық ақпаратты алу балалардың табиғи білім құмарлығын арттыру. •Балалардың дербес іс-әрекеттерін ізденіс іс-әрекеттеріне өзгерту, өз тәжірибесі бойынша білім алу жұмыстарына баланың белсенді қатысу.
#6 слайд
Дамытушылық:
•Шығармашылық және дербес ойлаудың элементтерін,
қоршаған орта мен табиғатқа деген қызығушылығын
дамыту.
•Талдау жасау, барлық білімін бақылау құбылыстары және
процестерімен қатынастыру қабілетін дамыту.
•Қоршаған ортаның құбылыстары мен заттарын басқа
заттармен және құбылыстармен негізгі байланыс
аспектісінде, олар: уақыт-кеңістік, себеп-салдарлық және
функциялық байланыстар ретінде құбылыстарды зерттеу.
•Дербес ойлау, қортынды жасау, өз білімін жаңа
жағдайларда пайдалану, өз әрекеттерін бағалау, жіберілген
қателерге талдау жасау қабілеттерінің қалыптастыру.
6 слайд
Дамытушылық: •Шығармашылық және дербес ойлаудың элементтерін, қоршаған орта мен табиғатқа деген қызығушылығын дамыту. •Талдау жасау, барлық білімін бақылау құбылыстары және процестерімен қатынастыру қабілетін дамыту. •Қоршаған ортаның құбылыстары мен заттарын басқа заттармен және құбылыстармен негізгі байланыс аспектісінде, олар: уақыт-кеңістік, себеп-салдарлық және функциялық байланыстар ретінде құбылыстарды зерттеу. •Дербес ойлау, қортынды жасау, өз білімін жаңа жағдайларда пайдалану, өз әрекеттерін бағалау, жіберілген қателерге талдау жасау қабілеттерінің қалыптастыру.
#7 слайд
Тәрбиелеушілік:
•Мәселелерді шешу жолындағы балалардың аса тиімді
белсенділігін және дербестігін дамыту.
•Қоршаған әлемді түсінуге, қабылдауға оң көзқарастарын
тәрбиелеу.
•Табиғатқа қамқорлықпен қарау, байлығын бейберекет
пайдалануға жол бермеуге тәрбиелеу.
•Бақылау, эксперимент кезінде байқағыштыққа, еңбек
сүйгіштікке тәрбиелеу.
7 слайд
Тәрбиелеушілік: •Мәселелерді шешу жолындағы балалардың аса тиімді белсенділігін және дербестігін дамыту. •Қоршаған әлемді түсінуге, қабылдауға оң көзқарастарын тәрбиелеу. •Табиғатқа қамқорлықпен қарау, байлығын бейберекет пайдалануға жол бермеуге тәрбиелеу. •Бақылау, эксперимент кезінде байқағыштыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
#8 слайд
Күтілетін нәтиже
Бағдарламаны жүзеге асыру барысында мектеп жасына дейінгі балаларда тірі және өлі
табиғатпен таныстырудағы зерттеушілік, эксперименталды іс-әрекет жасауға және әр-
түрлі құбылыстарды дербес зерттеу, онымен дара өзгерістерді өткізу, болжауларды
белсенді айту, әдеттегі ой қорытындыстарын құрастыру туралы жалпылама ептіліктері
қалыптасады.
Мектеп жасына дейінгі бала:
Ортаңғы топта (4-5 жас)
Біледі: - - өзі көрген жағдайлардың нәтижесінде толық әңгіме құрастыруды;.
жұмысты жоспарлап, өз араларындағы міндеттерін таратып үлестіру туралы
білетін болады
Түсінеді: - заттармен құбылыстардың жасырылған қасиеттеріне қорытындысын жасау
түсінікке ие болады
Қолданады: эксперимент нәтижесіне өз күшімен, ал қиын жағдайларда тәрбиешінің
қолдауымен талдау жасау дағдылары мен іскерліктерін меңгереді
Ересек топта (5-6 жас)
Біледі: - - өзі көрген жағдайлардың нәтижесінде толық әңгіме құрастыруды;.
жұмысты жоспарлап, өз араларындағы міндеттерін таратып үлестіру туралы
білетін болады
Түсінеді: - заттармен құбылыстардың жасырылған қасиеттеріне қорытындысын жасау
түсінікке ие болады
Қолданады: эксперимент нәтижесіне өз күшімен, ал қиын жағдайларда тәрбиешінің
қолдауымен талдау жасау дағдылары мен іскерліктерін меңгереді
8 слайд
Күтілетін нәтиже Бағдарламаны жүзеге асыру барысында мектеп жасына дейінгі балаларда тірі және өлі табиғатпен таныстырудағы зерттеушілік, эксперименталды іс-әрекет жасауға және әр- түрлі құбылыстарды дербес зерттеу, онымен дара өзгерістерді өткізу, болжауларды белсенді айту, әдеттегі ой қорытындыстарын құрастыру туралы жалпылама ептіліктері қалыптасады. Мектеп жасына дейінгі бала: Ортаңғы топта (4-5 жас) Біледі: - - өзі көрген жағдайлардың нәтижесінде толық әңгіме құрастыруды;. жұмысты жоспарлап, өз араларындағы міндеттерін таратып үлестіру туралы білетін болады Түсінеді: - заттармен құбылыстардың жасырылған қасиеттеріне қорытындысын жасау түсінікке ие болады Қолданады: эксперимент нәтижесіне өз күшімен, ал қиын жағдайларда тәрбиешінің қолдауымен талдау жасау дағдылары мен іскерліктерін меңгереді Ересек топта (5-6 жас) Біледі: - - өзі көрген жағдайлардың нәтижесінде толық әңгіме құрастыруды;. жұмысты жоспарлап, өз араларындағы міндеттерін таратып үлестіру туралы білетін болады Түсінеді: - заттармен құбылыстардың жасырылған қасиеттеріне қорытындысын жасау түсінікке ие болады Қолданады: эксперимент нәтижесіне өз күшімен, ал қиын жағдайларда тәрбиешінің қолдауымен талдау жасау дағдылары мен іскерліктерін меңгереді
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
Балалармен өткізілген іс-шаралар
топтамасы
10 слайд
Балалармен өткізілген іс-шаралар топтамасы
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
21 слайд
#22 слайд
Табиғи материалдардан жасалған көрмелер
22 слайд
Табиғи материалдардан жасалған көрмелер
#23 слайд
23 слайд
#24 слайд
Ауладағы шағын бау-бақша
24 слайд
Ауладағы шағын бау-бақша
#25 слайд
25 слайд
#26 слайд
26 слайд
#27 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
27 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
шағым қалдыра аласыз













