Таныстырылым: "Білім мазмұнын жаңарту"
Таныстырылым: "Білім мазмұнын жаңарту"

#1 слайд
Сабақ мақсаты
Оқу бағдарламасындағы
оқу мақсаттарынан сабақ
мақсаттары нақтыланды.
Сабақ мақсаттарын білім
алушылардың тыңдалым
және айтылым дағдысын,
коммуникативтік қабілетін,
еңбек пен ынтымақтастық
құндылықтары ескеріле
отырып SMART
мақсатында құрылды.
Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу
Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы
Маңғыстау облысы
Мұнайлы ауданы
«№10 жалпы білім
беру орта мектебі»
КММ-нің қазақ тілі
мен әдебиеті пәні
мұғалімі
Таңбаева Гульшат
Жанбырбайқызы
Ұзақ мерзімді жоспар
6-бөлім. Су –тіршілік көзі.
Қазақстандағы өзен-
көлдер. Морфология.
Тақырып:
Есімдік, оның түрлері
Оқу мақсаттары:
6.1.3.1
1. Тыңдалым/Айтылым
3. Мәтіннен ақпаратты
анықтау.
1.Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, детальді
ақпаратты анықтау
6.4.4.1
4.Әдеби тіл нормалары
4. Грамматикалық норма
1. Сөйлемдегі есімдіктің
қызметін түсіну, зат есім,
сын есім орнына қолдану
Барлық білім алушылар орындай
алады:
• “Су –тіршілік көзі” тақырыбындағы
мәтінді тыңдау;
• мәтін мазмұнын түсіну;
• мәтіндегі детальді ақпаратты анықтау;
• сөйлемдегі есімдіктерді білу;
• еңбек пен ынтымақтастықтың білім алуда
маңызды екенін түсіну.
Білім алушылардың көпшілігі орындай
алады:
• мәтіннен түсінгенін айту;
• мәтіннен детальді ақпараттарды айту;
• грамматикалық нормаға сай есімдіктерді
мәтінде қолдану;
• өзара еңбек және ынтымақтастық
қабілеттерін орнату.
Кейбір білім алушылар орындай алады:
•мәтіннен детальді ақпараттарды жіктеу;
•нақты детальді ақпараттарды модельдеу;
• есімдіктердің қызметін білу;
•“Сусыз бірнеше күн төзуге болады”
тақырыбында дәлелдер айту
•еңбек пен ынтымақтастық қабілеттерін іс-
әрекеттер арқылы көрсету. Қазақ тілі
Қазақ тілі
1 слайд
Сабақ мақсаты Оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарынан сабақ мақсаттары нақтыланды. Сабақ мақсаттарын білім алушылардың тыңдалым және айтылым дағдысын, коммуникативтік қабілетін, еңбек пен ынтымақтастық құндылықтары ескеріле отырып SMART мақсатында құрылды. Оқу мақсаты – күтілетін нәтижеге қол жеткізу Сабақ мақсаты – күтілетін нәтижелер жиынтығы Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы «№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Таңбаева Гульшат Жанбырбайқызы Ұзақ мерзімді жоспар 6-бөлім. Су –тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен- көлдер. Морфология. Тақырып: Есімдік, оның түрлері Оқу мақсаттары: 6.1.3.1 1. Тыңдалым/Айтылым 3. Мәтіннен ақпаратты анықтау. 1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.4.4.1 4.Әдеби тіл нормалары 4. Грамматикалық норма 1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, зат есім, сын есім орнына қолдану Барлық білім алушылар орындай алады: • “Су –тіршілік көзі” тақырыбындағы мәтінді тыңдау; • мәтін мазмұнын түсіну; • мәтіндегі детальді ақпаратты анықтау; • сөйлемдегі есімдіктерді білу; • еңбек пен ынтымақтастықтың білім алуда маңызды екенін түсіну. Білім алушылардың көпшілігі орындай алады: • мәтіннен түсінгенін айту; • мәтіннен детальді ақпараттарды айту; • грамматикалық нормаға сай есімдіктерді мәтінде қолдану; • өзара еңбек және ынтымақтастық қабілеттерін орнату. Кейбір білім алушылар орындай алады: •мәтіннен детальді ақпараттарды жіктеу; •нақты детальді ақпараттарды модельдеу; • есімдіктердің қызметін білу; •“Сусыз бірнеше күн төзуге болады” тақырыбында дәлелдер айту •еңбек пен ынтымақтастық қабілеттерін іс- әрекеттер арқылы көрсету. Қазақ тілі Қазақ тілі
#2 слайд
Белсенді оқу - оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістері
Жұптық
жұмыс
«Дауыс
тап ойлау»
Топтық
жұмыс
«Бұзық
телефон»
әдісі
Тыңдалым/айтылым
алды дағдысын дамытатын
әдіс
Шаттық шеңберге
тұрып бастаушы келесі
адам құлағына
тақырыпқа қатысты
бір сөз сыбырлайды,
соңында бастаушыға
қайта келгенде сол сөз
жету керек, кейін сөзді
ауыстырып жіберген
адам анықталады.Нәтижесінде
дұрыс тындалым,
айтылымға
бағытталады,
дұрыс тыңдауға
ынталандырады,
сергиді.
Нәтижесінде
дұрыс тындалым,
айтылымға
бағытталады,
дұрыс тыңдауға
ынталандырады,
сергиді.
Тыңдалым/айтылым
дағдысын дамытатын әдіс
Білім алушы
жұптаса отырып,
берілген мәтінді
біреуі дауыстап
оқиды, ал екіншісі
мұқият тыңдап, ой
түйеді. Бір-біріне
түсіндіреді.
Тыңдалым/айтылымнан
кейінгі дамытатын әдіс
Нәтижесінде білім
алушы мәтінді оқи отырып,
ойлау дағдысы дамиды,
мұқият тыңдау барысында
тыңдалым дағдысы
қалыптасады, бір-біріне
түсіндіру арқылы айтылым
дағдысы дамиды және
өзара ынтымақтастыққа
жетелейді.
«Сусыз бірнеше күн төзуге
болады» тақырыбы
ұсынылады. Сыныптың
жартысы жақтайды,
жартысы қарсы болады.
Екі жақ та өз
көзқарастарын дәлелдеп
шығады.Бірлескен
жұмыс
“Жылдам
дебат”
әдісі
Бірлескен
жұмыс
“Жылдам
дебат”
әдісі
Нәтижесінде тыңдалым,
айтылым дағдылары
қалыптасады,
коммуникативтік қабілеті
дамиды, дәлелді сөйлеуге
дағдыланады.
2 слайд
Белсенді оқу - оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістері Жұптық жұмыс «Дауыс тап ойлау» Топтық жұмыс «Бұзық телефон» әдісі Тыңдалым/айтылым алды дағдысын дамытатын әдіс Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына тақырыпқа қатысты бір сөз сыбырлайды, соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.Нәтижесінде дұрыс тындалым, айтылымға бағытталады, дұрыс тыңдауға ынталандырады, сергиді. Нәтижесінде дұрыс тындалым, айтылымға бағытталады, дұрыс тыңдауға ынталандырады, сергиді. Тыңдалым/айтылым дағдысын дамытатын әдіс Білім алушы жұптаса отырып, берілген мәтінді біреуі дауыстап оқиды, ал екіншісі мұқият тыңдап, ой түйеді. Бір-біріне түсіндіреді. Тыңдалым/айтылымнан кейінгі дамытатын әдіс Нәтижесінде білім алушы мәтінді оқи отырып, ойлау дағдысы дамиды, мұқият тыңдау барысында тыңдалым дағдысы қалыптасады, бір-біріне түсіндіру арқылы айтылым дағдысы дамиды және өзара ынтымақтастыққа жетелейді. «Сусыз бірнеше күн төзуге болады» тақырыбы ұсынылады. Сыныптың жартысы жақтайды, жартысы қарсы болады. Екі жақ та өз көзқарастарын дәлелдеп шығады.Бірлескен жұмыс “Жылдам дебат” әдісі Бірлескен жұмыс “Жылдам дебат” әдісі Нәтижесінде тыңдалым, айтылым дағдылары қалыптасады, коммуникативтік қабілеті дамиды, дәлелді сөйлеуге дағдыланады.
#3 слайд
Саралап оқыту – білім алушының жеке қажеттілігіне қарай әдіс-тәсілдерді
қолдану үдерісі
Саралау әдістері 1-тапсырма.
Тыңдалған
мәтіндегі детальді
ақпаратты
анықтаңыз.
1-тапсырма.
Тыңдалған
мәтіндегі детальді
ақпаратты
анықтаңыз.
2- тапсырма.
Мәтіннен детальді
ақпаратты жіктеңіз.
3- тапсырма.
Нақтыланған детальді
ақпараттан 5 сөйлем жазыңыз.
Сөйлемге есімдіктерді
кірістіріңіз. Есімдіктердің
астын сызыңыз.
Топтық жұмыс
“Ақпаратты сүзу”
әдісі
Жұптық жұмыс
«Қазына іздеу
жолында» әдісі
•мәтіндегі
ақпараттарды
анықтайды;
• ақпараттарды
айтады;
• топпен талқылайды.
• деталді ақпаратты
жіктейді;
• ақпаратты
нақтылайды.
• бес сөйлем жазады;
• есімдіктерді кірістіреді;
• есімдіктердің астын
сызады.
Топтық жұмыс
Фрейер моделі
4-тапсырма.
Детальді ақпарат
пен есімдіктерді
модельдеңіз
Жеке жұмыс
«5 сөйлем» әдісі
•детальді ақпаратты
модельдейді;
•есімдіктерді
модельдейді.
Нәтижесінде білім алушының біліп, түсіну, қолдану деңгейлері және мұқият тыңдау,
сөйлеу дағдылары, жауапкершілік сезімі, дербес тұлға ретінде қалыптасуына бағыт
алады.
3 слайд
Саралап оқыту – білім алушының жеке қажеттілігіне қарай әдіс-тәсілдерді қолдану үдерісі Саралау әдістері 1-тапсырма. Тыңдалған мәтіндегі детальді ақпаратты анықтаңыз. 1-тапсырма. Тыңдалған мәтіндегі детальді ақпаратты анықтаңыз. 2- тапсырма. Мәтіннен детальді ақпаратты жіктеңіз. 3- тапсырма. Нақтыланған детальді ақпараттан 5 сөйлем жазыңыз. Сөйлемге есімдіктерді кірістіріңіз. Есімдіктердің астын сызыңыз. Топтық жұмыс “Ақпаратты сүзу” әдісі Жұптық жұмыс «Қазына іздеу жолында» әдісі •мәтіндегі ақпараттарды анықтайды; • ақпараттарды айтады; • топпен талқылайды. • деталді ақпаратты жіктейді; • ақпаратты нақтылайды. • бес сөйлем жазады; • есімдіктерді кірістіреді; • есімдіктердің астын сызады. Топтық жұмыс Фрейер моделі 4-тапсырма. Детальді ақпарат пен есімдіктерді модельдеңіз Жеке жұмыс «5 сөйлем» әдісі •детальді ақпаратты модельдейді; •есімдіктерді модельдейді. Нәтижесінде білім алушының біліп, түсіну, қолдану деңгейлері және мұқият тыңдау, сөйлеу дағдылары, жауапкершілік сезімі, дербес тұлға ретінде қалыптасуына бағыт алады.
#4 слайд
Критериалды бағалау – оқу жетістіктерін бағалау
Оқу мақсатына жетуге бағытталған бағалау
критерийлері:
• мәтінді мұқият тыңдайды;
• мәтін мазмұнын түсінеді;
• детальді ақпаратты анықтайды;
• есімдіктердің қызметін біледі;
• есімдіктерді орынды қолданады.
Оқу мақсаттары:
6.1.3.1
1. Тыңдалым/Айтылым
3. Мәтіннен ақпаратты
анықтау.
1.Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну,
детальді ақпаратты
анықтау
6.4.4.1
4.Әдеби тіл нормалары
4. Грамматикалық норма
1. Сөйлемдегі есімдіктің
қызметін түсіну.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну
Қолдану
Тапсырма
“Дауыстап ойлау” әдісі арқылы мәтінді
дауыстап оқыңыз.
Мәтін мазмұнын бір-біріңізге түсіндіріңіз.
Дескриптор
• мәтінді дауыстап оқи алады;
• мәтінді мұқият тыңдайды;
• мәтін мазмұнын түсінеді;
• мәтін мазмұнын бір-біріне айтады.
Жиынтық бағалау – білім
алу кезеңдері ақталғанда
болатын бағалау
Жиынтық бағалау – білім
алу кезеңдері ақталғанда
болатын бағалауҚалыптастырушы
бағалау – күнделікті оқу
барысында болатын
әрекет
Қалыптастырушы
бағалау – күнделікті оқу
барысында болатын
әрекет
Ауызша кері байланыс
“Тамаша”, “Жарайсың”,
“Жақсы” мадақтау сөздері
Нәтижесінде білім алушы
дұрыс тыңдауға ынталанады,
тыңдалым/айтылым
дағдыларымен бірге
коммуникативтік және ойлау
қабілеті дамиды, өзара
ынтымақтастық орнатады, бір-
бірін бағалауға үйренеді.
Мақтау сөздері арқылы оқу
мақсатына жетуге уәжі артады.
Дескриптордың
орындалу әрекеті
Жұпқа тапсырма
бойынша дескрипторы
беріледі, жұп бір-бірін
бағалайды.
4 слайд
Критериалды бағалау – оқу жетістіктерін бағалау Оқу мақсатына жетуге бағытталған бағалау критерийлері: • мәтінді мұқият тыңдайды; • мәтін мазмұнын түсінеді; • детальді ақпаратты анықтайды; • есімдіктердің қызметін біледі; • есімдіктерді орынды қолданады. Оқу мақсаттары: 6.1.3.1 1. Тыңдалым/Айтылым 3. Мәтіннен ақпаратты анықтау. 1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.4.4.1 4.Әдеби тіл нормалары 4. Грамматикалық норма 1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну. Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну Қолдану Тапсырма “Дауыстап ойлау” әдісі арқылы мәтінді дауыстап оқыңыз. Мәтін мазмұнын бір-біріңізге түсіндіріңіз. Дескриптор • мәтінді дауыстап оқи алады; • мәтінді мұқият тыңдайды; • мәтін мазмұнын түсінеді; • мәтін мазмұнын бір-біріне айтады. Жиынтық бағалау – білім алу кезеңдері ақталғанда болатын бағалау Жиынтық бағалау – білім алу кезеңдері ақталғанда болатын бағалауҚалыптастырушы бағалау – күнделікті оқу барысында болатын әрекет Қалыптастырушы бағалау – күнделікті оқу барысында болатын әрекет Ауызша кері байланыс “Тамаша”, “Жарайсың”, “Жақсы” мадақтау сөздері Нәтижесінде білім алушы дұрыс тыңдауға ынталанады, тыңдалым/айтылым дағдыларымен бірге коммуникативтік және ойлау қабілеті дамиды, өзара ынтымақтастық орнатады, бір- бірін бағалауға үйренеді. Мақтау сөздері арқылы оқу мақсатына жетуге уәжі артады. Дескриптордың орындалу әрекеті Жұпқа тапсырма бойынша дескрипторы беріледі, жұп бір-бірін бағалайды.
#5 слайд
Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің жолдарын жоcпарлауЫқшамсабақтың сабақты
жоспарлаудағы ықпалы:
Сабақты жоспарлауда
Қалыптастырушы бағалау
арқылы тиімді кері
байланыс жасауды
үйрендім. Мәселен,
тренердің “Екі жұлдыз, бір
тілек” арқылы берген кері
байланысынан
рефлексияның
айырмашылығын білдім.
Келешекте сабақ жоспарыма
қалыптастырушы
бағалаудың алоритімін
еніземін.
Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлаудағы ықпалы:
Сабақты жоспарлауда
Қалыптастырушы бағалау
арқылы тиімді кері
байланыс жасауды
үйрендім. Мәселен,
тренердің “Екі жұлдыз, бір
тілек” арқылы берген кері
байланысынан
рефлексияның
айырмашылығын білдім.
Келешекте сабақ жоспарыма
қалыптастырушы
бағалаудың алоритімін
еніземін. Тренер ұсынысы:
Ықшамсабақты
жоспарлауда тренерім
Ұзақбаева Айжан
Жұбанқызының
қолдауымен
жаңартылған оқу
бағдарламасы
мазмұнын, сабақ
мақсатын SMART
форматында құру тиімді
болатынын түсіндім.
Тренер ұсынысы:
Ықшамсабақты
жоспарлауда тренерім
Ұзақбаева Айжан
Жұбанқызының
қолдауымен
жаңартылған оқу
бағдарламасы
мазмұнын, сабақ
мақсатын SMART
форматында құру тиімді
болатынын түсіндім. Әріптестер ұсынысы:
Сабақ жоспарын құру
барысында әріптесім Р.Р-ның
ықшамсабағын тыңдау
арқылы тілдік мақсаттарда
орындалу керек қажеттіліктер
тапсырмамен сәйкес болу
керектігін және білім
алушының жеке
қажеттіліктерін ескере
отырып құру керектігін
түсіндім.
Әріптестер ұсынысы:
Сабақ жоспарын құру
барысында әріптесім Р.Р-ның
ықшамсабағын тыңдау
арқылы тілдік мақсаттарда
орындалу керек қажеттіліктер
тапсырмамен сәйкес болу
керектігін және білім
алушының жеке
қажеттіліктерін ескере
отырып құру керектігін
түсіндім.
5 слайд
Сабақты жоспарлау – мақсатқа жетудің жолдарын жоcпарлауЫқшамсабақтың сабақты жоспарлаудағы ықпалы: Сабақты жоспарлауда Қалыптастырушы бағалау арқылы тиімді кері байланыс жасауды үйрендім. Мәселен, тренердің “Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы берген кері байланысынан рефлексияның айырмашылығын білдім. Келешекте сабақ жоспарыма қалыптастырушы бағалаудың алоритімін еніземін. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлаудағы ықпалы: Сабақты жоспарлауда Қалыптастырушы бағалау арқылы тиімді кері байланыс жасауды үйрендім. Мәселен, тренердің “Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы берген кері байланысынан рефлексияның айырмашылығын білдім. Келешекте сабақ жоспарыма қалыптастырушы бағалаудың алоритімін еніземін. Тренер ұсынысы: Ықшамсабақты жоспарлауда тренерім Ұзақбаева Айжан Жұбанқызының қолдауымен жаңартылған оқу бағдарламасы мазмұнын, сабақ мақсатын SMART форматында құру тиімді болатынын түсіндім. Тренер ұсынысы: Ықшамсабақты жоспарлауда тренерім Ұзақбаева Айжан Жұбанқызының қолдауымен жаңартылған оқу бағдарламасы мазмұнын, сабақ мақсатын SMART форматында құру тиімді болатынын түсіндім. Әріптестер ұсынысы: Сабақ жоспарын құру барысында әріптесім Р.Р-ның ықшамсабағын тыңдау арқылы тілдік мақсаттарда орындалу керек қажеттіліктер тапсырмамен сәйкес болу керектігін және білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып құру керектігін түсіндім. Әріптестер ұсынысы: Сабақ жоспарын құру барысында әріптесім Р.Р-ның ықшамсабағын тыңдау арқылы тілдік мақсаттарда орындалу керек қажеттіліктер тапсырмамен сәйкес болу керектігін және білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып құру керектігін түсіндім.
шағым қалдыра аласыз













