Материалдар / Таныстырылым "Жаңаша бағалау - қуатты педагогикалық күш"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таныстырылым "Жаңаша бағалау - қуатты педагогикалық күш"

Материал туралы қысқаша түсінік
Таныстырылымды тренерлер, коуч-мұғалімдер қалыптастырушы және жиынтық бағалау туралы түсінік қалыптастыру мақсатында қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2019
563
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаңаша бағалау – қуатты педагогикалық күш 3.1. Баға: бағалау нәтижесінің шартты- формальды (белгілік) бейнеленуі; білім алуш

1 слайд
Жаңаша бағалау – қуатты педагогикалық күш 3.1. Баға: бағалау нәтижесінің шартты- формальды (белгілік) бейнеленуі; білім алушылардың оқу жетістігін бағалаудың сандық көрінісі. 3.2. Бағалау: белгіленген өлшемдер бойынша білім алушылардың іс-әрекеттерінің шынайы қолжеткізген нәтижелерін жоспарланған білім беру нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісіЖаңаша бағалау – қуатты педагогикалық күш 3.1. Баға: бағалау нәтижесінің шартты- формальды (белгілік) бейнеленуі; білім алушылардың оқу жетістігін бағалаудың сандық көрінісі. 3.2. Бағалау: белгіленген өлшемдер бойынша білім алушылардың іс-әрекеттерінің шынайы қолжеткізген нәтижелерін жоспарланған білім беру нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісі

1 слайд

Жаңаша бағалау – қуатты педагогикалық күш 3.1. Баға: бағалау нәтижесінің шартты- формальды (белгілік) бейнеленуі; білім алушылардың оқу жетістігін бағалаудың сандық көрінісі. 3.2. Бағалау: белгіленген өлшемдер бойынша білім алушылардың іс-әрекеттерінің шынайы қолжеткізген нәтижелерін жоспарланған білім беру нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісіЖаңаша бағалау – қуатты педагогикалық күш 3.1. Баға: бағалау нәтижесінің шартты- формальды (белгілік) бейнеленуі; білім алушылардың оқу жетістігін бағалаудың сандық көрінісі. 3.2. Бағалау: белгіленген өлшемдер бойынша білім алушылардың іс-әрекеттерінің шынайы қолжеткізген нәтижелерін жоспарланған білім беру нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісі

Бағалаудың жалпы сипаттамасы БағалауБағалау3.бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындыл

2 слайд
Бағалаудың жалпы сипаттамасы БағалауБағалау3.бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындылау . 1.бақылау 2.алынған мәліметтердің интерпретациясы

2 слайд

Бағалаудың жалпы сипаттамасы БағалауБағалау3.бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындылау . 1.бақылау 2.алынған мәліметтердің интерпретациясы

Бақылау 1.Нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықт

3 слайд
Бақылау 1.Нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет. 2.Мәлімет жинау, алған мәліметтің мәнін анықтай білу. Интерпрет ация Интерпретация қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен, ерекше дағдылар,көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап, оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады. Қорытын ды Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі.Мұғалім оқытуды қалай жетілдіру туралы қорытынды жасайды.

3 слайд

Бақылау 1.Нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет. 2.Мәлімет жинау, алған мәліметтің мәнін анықтай білу. Интерпрет ация Интерпретация қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен, ерекше дағдылар,көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап, оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады. Қорытын ды Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі.Мұғалім оқытуды қалай жетілдіру туралы қорытынды жасайды.

4 слайд

4 слайд

Ұжыммен талқыланған Нақты білімді анықтайтын Оқыту үрдісіне қатысы бар барлық мүшелеріне алдын-ала таныс критерийлер Оқ

5 слайд
Ұжыммен талқыланған Нақты білімді анықтайтын Оқыту үрдісіне қатысы бар барлық мүшелеріне алдын-ала таныс критерийлер Оқушының оқу-таным қабілетін дамытуға және оқытудың мақсаты мен мазмұнына сәйкес құралған үрдіс Критериалды бағалауКритериалды бағалау

5 слайд

Ұжыммен талқыланған Нақты білімді анықтайтын Оқыту үрдісіне қатысы бар барлық мүшелеріне алдын-ала таныс критерийлер Оқушының оқу-таным қабілетін дамытуға және оқытудың мақсаты мен мазмұнына сәйкес құралған үрдіс Критериалды бағалауКритериалды бағалау

Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалы

6 слайд
Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. Оқыту үшін бағалау Қалыптастырушы немесе формативті Оқуды бағалау Жиынтық немесе суммативті Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау Мақсаты баға қою, сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару Бағалау

6 слайд

Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. Оқыту үшін бағалау Қалыптастырушы немесе формативті Оқуды бағалау Жиынтық немесе суммативті Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау Мақсаты баға қою, сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару Бағалау

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдіг

7 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

7 слайд

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

Қалыптастырушы Жиынтық Қай кезде қолданыла ды? Оқыту үдерісінде Тақырып, бөлім, тоқсан, жартыжылдық, оқу жылының соңында

8 слайд
Қалыптастырушы Жиынтық Қай кезде қолданыла ды? Оқыту үдерісінде Тақырып, бөлім, тоқсан, жартыжылдық, оқу жылының соңында Жүзеге асуы Кері байланыс (ауызша, жазбаша) Қорытынды сандық баға Нәтижесі 1)Кемшіліктеріне назар аударта отырып, оқушының дамуына бағыт береді. 2) Оқушыға ББД жетілдіруге мүмкіндік туғызады./ Мұғалім алдағы жұмысын жоспарлайды Нені білетіні, үйренгені туралы мәлімет алады.

8 слайд

Қалыптастырушы Жиынтық Қай кезде қолданыла ды? Оқыту үдерісінде Тақырып, бөлім, тоқсан, жартыжылдық, оқу жылының соңында Жүзеге асуы Кері байланыс (ауызша, жазбаша) Қорытынды сандық баға Нәтижесі 1)Кемшіліктеріне назар аударта отырып, оқушының дамуына бағыт береді. 2) Оқушыға ББД жетілдіруге мүмкіндік туғызады./ Мұғалім алдағы жұмысын жоспарлайды Нені білетіні, үйренгені туралы мәлімет алады.

• Оқыту үшін бағалау (формативті) • Бірін-бірі бағалау • Өзін-өзі бағалау • Топты бағалау • Марапаттау • Рефлексия • Оқуды ба

9 слайд
• Оқыту үшін бағалау (формативті) • Бірін-бірі бағалау • Өзін-өзі бағалау • Топты бағалау • Марапаттау • Рефлексия • Оқуды бағалау (жиынтық) • Тест нәтижесі • Жазба жұмыс нәтижесі • Сертификаттау • Оқыту қорытындысын шығару

9 слайд

• Оқыту үшін бағалау (формативті) • Бірін-бірі бағалау • Өзін-өзі бағалау • Топты бағалау • Марапаттау • Рефлексия • Оқуды бағалау (жиынтық) • Тест нәтижесі • Жазба жұмыс нәтижесі • Сертификаттау • Оқыту қорытындысын шығару

Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін :

10 слайд
Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін :

10 слайд

Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін :

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру дегенді білдіреді. С

11 слайд
Өзара бағалау және өзін өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру дегенді білдіреді. Сыныптастарды бағалау

11 слайд

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру дегенді білдіреді. Сыныптастарды бағалау

Сізге – І) Не жақсы істелгендігін айқындау ІІ) Бұл неге жақсы істелгенін түсіндіру керек. Содан кейін ... ІІІ) Нені жақсарту

12 слайд
Сізге – І) Не жақсы істелгендігін айқындау ІІ) Бұл неге жақсы істелгенін түсіндіру керек. Содан кейін ... ІІІ) Нені жақсартуға болатынын айқындап, ІҮ) Бұны қалай істеуге болатынын түсіндіру керек .

12 слайд

Сізге – І) Не жақсы істелгендігін айқындау ІІ) Бұл неге жақсы істелгенін түсіндіру керек. Содан кейін ... ІІІ) Нені жақсартуға болатынын айқындап, ІҮ) Бұны қалай істеуге болатынын түсіндіру керек .

1)Өзара бағалау және өзін өзі бағалау жүргізуге мүмкіндік беріңіз . 2 ) Нәтижелерді оқу мақсаттарымен байланыстырыңыз . 3) На

13 слайд
1)Өзара бағалау және өзін өзі бағалау жүргізуге мүмкіндік беріңіз . 2 ) Нәтижелерді оқу мақсаттарымен байланыстырыңыз . 3) Нақты табыс критерийлерін ұсыныңыз. 4) Бағалау барысында балаларды тиісті сөйлеу дағдыларын дамытуға үйретіңіз. 5) Талқылауға және ойлауға мүмкіндік беріңіз. 6) Өзін өзі талдау барысында балаларға бағыт беріңіз . 7) Түсініктемелер әрқашан оқуға жетелеуі тиіс

13 слайд

1)Өзара бағалау және өзін өзі бағалау жүргізуге мүмкіндік беріңіз . 2 ) Нәтижелерді оқу мақсаттарымен байланыстырыңыз . 3) Нақты табыс критерийлерін ұсыныңыз. 4) Бағалау барысында балаларды тиісті сөйлеу дағдыларын дамытуға үйретіңіз. 5) Талқылауға және ойлауға мүмкіндік беріңіз. 6) Өзін өзі талдау барысында балаларға бағыт беріңіз . 7) Түсініктемелер әрқашан оқуға жетелеуі тиіс

• Дәстүрлі бағалау мен жаңаша бағалауың ерекшеліктері. Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқыту Не бағаланады? Оқытушы тарапына

14 слайд
• Дәстүрлі бағалау мен жаңаша бағалауың ерекшеліктері. Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқыту Не бағаланады? Оқытушы тарапынан берілген білім, білік дағды. -Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаным; -Білімді игерудегі әрекеттер; -Білімді игеруде қалыптасқан білік, дағды, қарым-қатынас, құндылықтар, құзырлылықтар; Қандай білім бағаланады? Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. -Бірлесе топ құрамында жұмыс жасай білу; -Проблеманы айқындай білу; -Таңдау жасап, шешім қабылдай алу; -Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; -Өзіндік түсінік , пікір, идея қалыптастыру және құрастыру , оларды дәлелдей білу; -Өзінің құқықтары мен мүдделерін қорғай білу. Қандай тәсілдер арқылы? -Ауызша сұрау; -тестілеу; -бақылау жұмыстары; Емтихан. -Жазба жұмыстары; -тестілеу; -интервью; -саулнама; - портфолио; -өзін-өзі бағалау; -бірін-бірі бағалау; -топ мүшелерін бағалау; -топ жұмысын бағалау. Не үшін? -Білім деңгейін анықтап, баға қою; -Ынталандыру; -Жазалау. - Білім игерудегі жетістіктерді анықтау; -Белгілі бір уақыт аралығында үйренушінің өсу және даму қарқынын анықтау; -Ынталандыру; -Топ жұмысына қосқан жеке үлесін анықтау; -Алдағы білім игеру әрекеттерінде жетістіктерге жету үшін; -Үйренушінің білімін қалайша әрі қарай дамытуға болатындығын білу үшін; -Үйренушілердің іс-әрекеттері арқылы үйретушінің деңгейін анықтау.

14 слайд

• Дәстүрлі бағалау мен жаңаша бағалауың ерекшеліктері. Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқыту Не бағаланады? Оқытушы тарапынан берілген білім, білік дағды. -Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаным; -Білімді игерудегі әрекеттер; -Білімді игеруде қалыптасқан білік, дағды, қарым-қатынас, құндылықтар, құзырлылықтар; Қандай білім бағаланады? Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. -Бірлесе топ құрамында жұмыс жасай білу; -Проблеманы айқындай білу; -Таңдау жасап, шешім қабылдай алу; -Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; -Өзіндік түсінік , пікір, идея қалыптастыру және құрастыру , оларды дәлелдей білу; -Өзінің құқықтары мен мүдделерін қорғай білу. Қандай тәсілдер арқылы? -Ауызша сұрау; -тестілеу; -бақылау жұмыстары; Емтихан. -Жазба жұмыстары; -тестілеу; -интервью; -саулнама; - портфолио; -өзін-өзі бағалау; -бірін-бірі бағалау; -топ мүшелерін бағалау; -топ жұмысын бағалау. Не үшін? -Білім деңгейін анықтап, баға қою; -Ынталандыру; -Жазалау. - Білім игерудегі жетістіктерді анықтау; -Белгілі бір уақыт аралығында үйренушінің өсу және даму қарқынын анықтау; -Ынталандыру; -Топ жұмысына қосқан жеке үлесін анықтау; -Алдағы білім игеру әрекеттерінде жетістіктерге жету үшін; -Үйренушінің білімін қалайша әрі қарай дамытуға болатындығын білу үшін; -Үйренушілердің іс-әрекеттері арқылы үйретушінің деңгейін анықтау.

• Ұсыныстар: • Формативті бағалау оқыту үрдісінде күнделікті қолданылып, өткізілетін сабақта оқушылардың танымдық әрек

15 слайд
• Ұсыныстар: • Формативті бағалау оқыту үрдісінде күнделікті қолданылып, өткізілетін сабақта оқушылардың танымдық әрекетіне басшылық жасалса; • Кері байланыс шынайы жүргізіліп, білік пен оқу пәнінің негізін терең игеру үшін оқушыда рефлексивті дағды қалыптастыру жолға қойылса; • Өзін-өзі және өзара бағалауды жүзеге асыру үшін критерии жасау, қолдану , ҚМЖ енгізу дағдыға айналса; • “ Өрлеу”, НЗМ шеберлік орталығы бағалауды қолдану туралы семинар ұйымдастырса.

15 слайд

• Ұсыныстар: • Формативті бағалау оқыту үрдісінде күнделікті қолданылып, өткізілетін сабақта оқушылардың танымдық әрекетіне басшылық жасалса; • Кері байланыс шынайы жүргізіліп, білік пен оқу пәнінің негізін терең игеру үшін оқушыда рефлексивті дағды қалыптастыру жолға қойылса; • Өзін-өзі және өзара бағалауды жүзеге асыру үшін критерии жасау, қолдану , ҚМЖ енгізу дағдыға айналса; • “ Өрлеу”, НЗМ шеберлік орталығы бағалауды қолдану туралы семинар ұйымдастырса.