Материалдар / Тақырыбы: Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметі, 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметі, 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып биология пәнінен мұғаліміне арналған Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2020
1764
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаттары: 9.2.1.1 Адамның жыныс жүйесінің құрылысын сипаттау Сабақ мақсаты: Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызм

1 слайд
Оқу мақсаттары: 9.2.1.1 Адамның жыныс жүйесінің құрылысын сипаттау Сабақ мақсаты: Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметін ерекшеліктерін түсіну, аналық және аталық жыныс жүйесін ажырату Бағалау криетерийі немесе SMART мақсатым: Барлық оқушылар орындай алады Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметін сипаттап, түсіндіреді. Оқушылардың басым бөлігі Адамның жыныс жүйесінің құрылысын жіктейді. Кейбір оқушылар орындай алады Адамның жыныс жүйесімен басқа жүйелер арасындағы байланысты қосымша ақпараттар арқылы салыстырады. 2- бөлім: Көбею Тақырыбы: Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметі S M A R TА л м аты қ ал асы № 164 ж ал п ы біл ім беретін м ек теп Б и ол оги я п ән і м ұғал ім і Т л еуберди А к м арал

1 слайд

Оқу мақсаттары: 9.2.1.1 Адамның жыныс жүйесінің құрылысын сипаттау Сабақ мақсаты: Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметін ерекшеліктерін түсіну, аналық және аталық жыныс жүйесін ажырату Бағалау криетерийі немесе SMART мақсатым: Барлық оқушылар орындай алады Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметін сипаттап, түсіндіреді. Оқушылардың басым бөлігі Адамның жыныс жүйесінің құрылысын жіктейді. Кейбір оқушылар орындай алады Адамның жыныс жүйесімен басқа жүйелер арасындағы байланысты қосымша ақпараттар арқылы салыстырады. 2- бөлім: Көбею Тақырыбы: Адамның жыныс жүйесінің құрылымы мен қызметі S M A R TА л м аты қ ал асы № 164 ж ал п ы біл ім беретін м ек теп Б и ол оги я п ән і м ұғал ім і Т л еуберди А к м арал

Сабақ жоспары: Тілдік мақсаттар: Тілдік дағды Терминология Сөздік тіркестер Құндылықтарды дамыту : 1.Оқушылар бойында жинақылы

2 слайд
Сабақ жоспары: Тілдік мақсаттар: Тілдік дағды Терминология Сөздік тіркестер Құндылықтарды дамыту : 1.Оқушылар бойында жинақылық, тәртіп, реттілік қалыптасады. 2. Өзгенің пікірін сыйлауды, бір-бірімен дұрыс қарым-қатынас құру қабілеті дамиды. (жұптық, топтық жұмыс кезінде) 3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият -денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін қалыптастыруда алған білімдерін өз денсаулықтарын сақтауда пайдалану . Пәнаралық байланыстар: Өзін-өзі тану, Жаратылыстану АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта Ұялы телефон Алдыңғы оқу: 8.2.1.1 Жануарлардың көбею тәсілдерін салыстыру Ресурстар: МАН, SMK Жоба оқулық (50 тақырып) Ғаламтор

2 слайд

Сабақ жоспары: Тілдік мақсаттар: Тілдік дағды Терминология Сөздік тіркестер Құндылықтарды дамыту : 1.Оқушылар бойында жинақылық, тәртіп, реттілік қалыптасады. 2. Өзгенің пікірін сыйлауды, бір-бірімен дұрыс қарым-қатынас құру қабілеті дамиды. (жұптық, топтық жұмыс кезінде) 3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият -денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін қалыптастыруда алған білімдерін өз денсаулықтарын сақтауда пайдалану . Пәнаралық байланыстар: Өзін-өзі тану, Жаратылыстану АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта Ұялы телефон Алдыңғы оқу: 8.2.1.1 Жануарлардың көбею тәсілдерін салыстыру Ресурстар: МАН, SMK Жоба оқулық (50 тақырып) Ғаламтор

Са бақт а па йдал аны лға н бел сенд і ә діс - тәсіл дерОқу ортасы мен бірлескен жұмысты ұйымдастыру үшін құрылады Алдыңғ

3 слайд
Са бақт а па йдал аны лға н бел сенд і ә діс - тәсіл дерОқу ортасы мен бірлескен жұмысты ұйымдастыру үшін құрылады Алдыңғы білімдерін екі топ болып бір- біріне сұрақ қоя отырып естеріне түсіреді, жаңа тақырыпқа көпір жасалады. Жаңа тақырыпты болжауға, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабақпен байланыстыру ға арналған әдіс жаңа тақырыпты барлығы шығармашылық элементтерінен құралған тапсырмаларды орындаудан тұрады. Мұнда салыстыру, талдау, қорытынды жасау және ойлауды талап ететін, яғни жаңа материалдың мазмұнын ашатын өздерінің білімін саралайтын қиындығы жоғары тапсырмаға жауап іздеп, сипаттайды . Оқушыға жылдам әрі тұжырымды ойын ашық айтуға, құнды ой жинақтауға ықпал етеді«Жүректен жүрекке» әдісі мен Конфеттер арқылы топқа бөлу «Жағдаят тық сұрақ» «Сократ шеңбер» әдісі «Шағын мәтінді ойшылдық пен өту» әдісі «Инсерт» (Түртіп алу) әдісі «Сергіту сәті» әдісі К ahoot әдісімен Әр оқушы бойларындағы жақсы қасиеттерін айтып, ынтымақтас- тық атмосферасын құрады . Сыныптың барлық оқушыларың зейінін жаңа тақырыпқа шоғырландыру үшін пайдаланылады. . Тақырып бойынша нақты сұрақ экранда тұрады, сұраққа «Иә», «Жоқ» деп жылдам жауап береді. Соңында экранға дұрыс жауабы шығарылады. Белсенді оқыту әдістерінің басты қызметі- оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, дағдыларды игеруді ұйымдастыру.Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

3 слайд

Са бақт а па йдал аны лға н бел сенд і ә діс - тәсіл дерОқу ортасы мен бірлескен жұмысты ұйымдастыру үшін құрылады Алдыңғы білімдерін екі топ болып бір- біріне сұрақ қоя отырып естеріне түсіреді, жаңа тақырыпқа көпір жасалады. Жаңа тақырыпты болжауға, өткен тақырыпты еске түсіріп, жаңа сабақпен байланыстыру ға арналған әдіс жаңа тақырыпты барлығы шығармашылық элементтерінен құралған тапсырмаларды орындаудан тұрады. Мұнда салыстыру, талдау, қорытынды жасау және ойлауды талап ететін, яғни жаңа материалдың мазмұнын ашатын өздерінің білімін саралайтын қиындығы жоғары тапсырмаға жауап іздеп, сипаттайды . Оқушыға жылдам әрі тұжырымды ойын ашық айтуға, құнды ой жинақтауға ықпал етеді«Жүректен жүрекке» әдісі мен Конфеттер арқылы топқа бөлу «Жағдаят тық сұрақ» «Сократ шеңбер» әдісі «Шағын мәтінді ойшылдық пен өту» әдісі «Инсерт» (Түртіп алу) әдісі «Сергіту сәті» әдісі К ahoot әдісімен Әр оқушы бойларындағы жақсы қасиеттерін айтып, ынтымақтас- тық атмосферасын құрады . Сыныптың барлық оқушыларың зейінін жаңа тақырыпқа шоғырландыру үшін пайдаланылады. . Тақырып бойынша нақты сұрақ экранда тұрады, сұраққа «Иә», «Жоқ» деп жылдам жауап береді. Соңында экранға дұрыс жауабы шығарылады. Белсенді оқыту әдістерінің басты қызметі- оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, дағдыларды игеруді ұйымдастыру.Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

Саралау әдістері Мақсат бойынша Сабақты жоспарлаудан бастау алады. Оқушылар үшін қол жетімді тапсырмаларды орындау

4 слайд
Саралау әдістері Мақсат бойынша Сабақты жоспарлаудан бастау алады. Оқушылар үшін қол жетімді тапсырмаларды орындауға бағытталады. Тапсырма негізінде Сыныптағы оқушылардың алдыңғы білімдерін Жағдаяттық сұрақ пен«Сократ шеңбері» әдісін пайдалану тапсырма негізінде саралауды қолданамын. Қабілеті жоғары оқушылар ескеріледі. Мазмұн немесе қорытынды бойынша «Инсерт» әдісі арқылы топтық тапсырма орындауда пайдаланылады. Топ болып барлық оқушылар бір мәтінді оқыса да, нәтижелері әртүрлі болады. Оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді Сабақтағы жылдамдық және жіктеу бойынша «Сергіту» әдісі арқылы жылдам , әрі жіктік тапсырма жүргізіледі. Қабілетті оқушылар жылдам жұмыс жасауымен бірге, сергіп, сабаққа деген қызығушылығы артады. « Kahoot » әдісі арқылы оқушылар жеке тақырыпты бекіту кезінде жасауда жүргізіледі. Оқушы өзіне қалай жауап беру және АКТ мен жұмыс жасауға әртүрлілікке ауысуға мүмкіндік жасаймын. Бағалау бойынша

4 слайд

Саралау әдістері Мақсат бойынша Сабақты жоспарлаудан бастау алады. Оқушылар үшін қол жетімді тапсырмаларды орындауға бағытталады. Тапсырма негізінде Сыныптағы оқушылардың алдыңғы білімдерін Жағдаяттық сұрақ пен«Сократ шеңбері» әдісін пайдалану тапсырма негізінде саралауды қолданамын. Қабілеті жоғары оқушылар ескеріледі. Мазмұн немесе қорытынды бойынша «Инсерт» әдісі арқылы топтық тапсырма орындауда пайдаланылады. Топ болып барлық оқушылар бір мәтінді оқыса да, нәтижелері әртүрлі болады. Оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді Сабақтағы жылдамдық және жіктеу бойынша «Сергіту» әдісі арқылы жылдам , әрі жіктік тапсырма жүргізіледі. Қабілетті оқушылар жылдам жұмыс жасауымен бірге, сергіп, сабаққа деген қызығушылығы артады. « Kahoot » әдісі арқылы оқушылар жеке тақырыпты бекіту кезінде жасауда жүргізіледі. Оқушы өзіне қалай жауап беру және АКТ мен жұмыс жасауға әртүрлілікке ауысуға мүмкіндік жасаймын. Бағалау бойынша

Қалыптастырушы ба ғалау – білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуг

5 слайд
Қалыптастырушы ба ғалау – білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді. .Комплимент айту арқылы бағалау «Сократ шеңбері» әдісі Ішкі және сыртқы шеңберде тұрған оқушылар бір-біріне жеткен жетістіктеріне, ұтымды айтылған ойларына комплимент айту арқылы бағалайды Екі жұлдыз, бір тілек «Шағын мәтінді ойшылдықпен өту» әдісі Топтар бір-біріне кері байланыс жасап, бірін-бірі толықтырады Өзара бағалау «Инсерт» әдісі «Бірлік» тобы, «Ынтымақ» тобының пікіріне қосыласыңдар ма? Топтар бір- бірін бағалайдыҚалыптастырушы бағалау Оқушылар алдыңғы білімдерін жаңғыртып, жаңа тақырыпқа көпір жасалады Дескриптор 1.Адамның жыныс жүйесінің құрылысы мен қызметін білді, жіктей алды, айырмашылығын айта алды. 2. Адамның жыныс жүйесімен басқа жүйелер арасындағы байланысты қосымша ақпараттар арқылы салыстырады.

5 слайд

Қалыптастырушы ба ғалау – білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді. .Комплимент айту арқылы бағалау «Сократ шеңбері» әдісі Ішкі және сыртқы шеңберде тұрған оқушылар бір-біріне жеткен жетістіктеріне, ұтымды айтылған ойларына комплимент айту арқылы бағалайды Екі жұлдыз, бір тілек «Шағын мәтінді ойшылдықпен өту» әдісі Топтар бір-біріне кері байланыс жасап, бірін-бірі толықтырады Өзара бағалау «Инсерт» әдісі «Бірлік» тобы, «Ынтымақ» тобының пікіріне қосыласыңдар ма? Топтар бір- бірін бағалайдыҚалыптастырушы бағалау Оқушылар алдыңғы білімдерін жаңғыртып, жаңа тақырыпқа көпір жасалады Дескриптор 1.Адамның жыныс жүйесінің құрылысы мен қызметін білді, жіктей алды, айырмашылығын айта алды. 2. Адамның жыныс жүйесімен басқа жүйелер арасындағы байланысты қосымша ақпараттар арқылы салыстырады.

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Рефлексия пирамидасы: • 1.Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе • 2. Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе •

6 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «Рефлексия пирамидасы: • 1.Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе • 2. Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе • 3. Сіз бұрыннан білетін үш нәрсе • 4. Сіз үйренген төрт нәрсе Үйге тапсырма берудің маңыздылығы неде?  Жаңа материалдың ауқымын кеңейтуге  өз өміріне пайдалану білуге  қосымша деректермен жұмыс істеп ізденуге  Өз білімін тереңдетуге Үйге тапсырма беру: Адамның жыныс жүйесінің аурулары мен олардың пайда болу себептері туралы ақпараттар алып келу.Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе Сіз бұрыннан білетін үш нәрсе Сіз үйренген төрт нәрсе

6 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Рефлексия пирамидасы: • 1.Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе • 2. Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе • 3. Сіз бұрыннан білетін үш нәрсе • 4. Сіз үйренген төрт нәрсе Үйге тапсырма берудің маңыздылығы неде?  Жаңа материалдың ауқымын кеңейтуге  өз өміріне пайдалану білуге  қосымша деректермен жұмыс істеп ізденуге  Өз білімін тереңдетуге Үйге тапсырма беру: Адамның жыныс жүйесінің аурулары мен олардың пайда болу себептері туралы ақпараттар алып келу.Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе Сіз бұрыннан білетін үш нәрсе Сіз үйренген төрт нәрсе