Материалдар / Тақырыбы: Жазылым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Жазылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
306
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: Жазылым

1 слайд
Тақырыбы: Жазылым

Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезі

2 слайд
Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезінде осы мақсатқа көніл бөлуді сұрайды.

Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; о

3 слайд
Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; орта буын сыныптарында күрделі әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, анағұрлым күрделі жаттығуларды; ал жоғарғы сыныптарда әр түрлі жанрлармен баяндамаларды талдауға арналған жаттығуларды ұсынады.

Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушыла

4 слайд
Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушылардың мәдени сәйкестікті түсуіне әсерін тигізеді – бейнелі сөздерді, жанрларды, құрылым мен стильді қалай пайдалану керектігі туралы түсінікті жақсартуға көмектеседі.

Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды

5 слайд
Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды әсер ететінін анықтады

Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

6 слайд
Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет:  Мұғалім тақырыптарды тандағ

7 слайд
Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет:  Мұғалім тақырыптарды тандағанда оқушылардың қызығушылығын, жасын және білімін ескереді.  Тапсырмалар мұғалімнін жетекшілігімен немесе жетекшілігінсіз жүруі мүмкін.  Мұғалімнін жетексілігінсіз жүретін тапсырма оқушылардан өздері бұған дейін менгерген білімін пайдалана отырып, өз бетінше мәтін жазу талап етіледі.  Еркін тақырыпқа шығарма жазуға тапсырма беруге болады.  Мұғалім оқушының жазба жұмысқа қызығушылық танытуы мен жұмыстың дұрыстығы арасындағы айырмашылықты анықтайды.  Үдеріс стратегиялары көрсетіледі (жоспарлау, әзірлей, тексеру)  Проблемаларды шешу әдіс – тісілдері таныстырылады.  Оқушылар белгілі бір аудиторияға арнап белгілі бір жанрдағы жазбаша мәтін дайындайды.

8 слайд