Тақырыбы: Жазылым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: Жазылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша әдістемелік құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Жазылым

#1 слайд
Тақырыбы: Жазылым

1 слайд

Тақырыбы: Жазылым

Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезі

#2 слайд
Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезінде осы мақсатқа көніл бөлуді сұрайды.

2 слайд

Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезінде осы мақсатқа көніл бөлуді сұрайды.

Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; о

#3 слайд
Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; орта буын сыныптарында күрделі әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, анағұрлым күрделі жаттығуларды; ал жоғарғы сыныптарда әр түрлі жанрлармен баяндамаларды талдауға арналған жаттығуларды ұсынады.

3 слайд

Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; орта буын сыныптарында күрделі әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, анағұрлым күрделі жаттығуларды; ал жоғарғы сыныптарда әр түрлі жанрлармен баяндамаларды талдауға арналған жаттығуларды ұсынады.

Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушыла

#4 слайд
Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушылардың мәдени сәйкестікті түсуіне әсерін тигізеді – бейнелі сөздерді, жанрларды, құрылым мен стильді қалай пайдалану керектігі туралы түсінікті жақсартуға көмектеседі.

4 слайд

Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушылардың мәдени сәйкестікті түсуіне әсерін тигізеді – бейнелі сөздерді, жанрларды, құрылым мен стильді қалай пайдалану керектігі туралы түсінікті жақсартуға көмектеседі.

Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды

#5 слайд
Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды әсер ететінін анықтады

5 слайд

Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды әсер ететінін анықтады

Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

#6 слайд
Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

6 слайд

Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет: Мұғалім тақырыптарды тандаға

#7 слайд
Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет: Мұғалім тақырыптарды тандағанда оқушылардың қызығушылығын, жасын және білімін ескереді. Тапсырмалар мұғалімнін жетекшілігімен немесе жетекшілігінсіз жүруі мүмкін. Мұғалімнін жетексілігінсіз жүретін тапсырма оқушылардан өздері бұған дейін менгерген білімін пайдалана отырып, өз бетінше мәтін жазу талап етіледі. Еркін тақырыпқа шығарма жазуға тапсырма беруге болады. Мұғалім оқушының жазба жұмысқа қызығушылық танытуы мен жұмыстың дұрыстығы арасындағы айырмашылықты анықтайды. Үдеріс стратегиялары көрсетіледі (жоспарлау, әзірлей, тексеру) Проблемаларды шешу әдіс – тісілдері таныстырылады. Оқушылар белгілі бір аудиторияға арнап белгілі бір жанрдағы жазбаша мәтін дайындайды.

7 слайд

Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет: Мұғалім тақырыптарды тандағанда оқушылардың қызығушылығын, жасын және білімін ескереді. Тапсырмалар мұғалімнін жетекшілігімен немесе жетекшілігінсіз жүруі мүмкін. Мұғалімнін жетексілігінсіз жүретін тапсырма оқушылардан өздері бұған дейін менгерген білімін пайдалана отырып, өз бетінше мәтін жазу талап етіледі. Еркін тақырыпқа шығарма жазуға тапсырма беруге болады. Мұғалім оқушының жазба жұмысқа қызығушылық танытуы мен жұмыстың дұрыстығы арасындағы айырмашылықты анықтайды. Үдеріс стратегиялары көрсетіледі (жоспарлау, әзірлей, тексеру) Проблемаларды шешу әдіс – тісілдері таныстырылады. Оқушылар белгілі бір аудиторияға арнап белгілі бір жанрдағы жазбаша мәтін дайындайды.

#8 слайд

8 слайд

Файл форматы:
pptx
29.11.2018
555
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі