Материалдар / Тақырыбы: Жазылым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Жазылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Жазылым

1 слайд
Тақырыбы: Жазылым

1 слайд

Тақырыбы: Жазылым

Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезі

2 слайд
Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезінде осы мақсатқа көніл бөлуді сұрайды.

2 слайд

Жазылым дағдысы мәдени және әлеуметтік мәнмәтінді ескере отырып үйретілуі керек.Камминг (2002) ұстаздарға жазуды үйрету кезінде осы мақсатқа көніл бөлуді сұрайды.

Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; о

3 слайд
Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; орта буын сыныптарында күрделі әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, анағұрлым күрделі жаттығуларды; ал жоғарғы сыныптарда әр түрлі жанрлармен баяндамаларды талдауға арналған жаттығуларды ұсынады.

3 слайд

Грэйб пен Каплан (1996) бастауыш сынып деңгейіне жиі қолданылатын сөздерді қолдана отырып, қысқа мәтін жазуға жаттығуларды; орта буын сыныптарында күрделі әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, анағұрлым күрделі жаттығуларды; ал жоғарғы сыныптарда әр түрлі жанрлармен баяндамаларды талдауға арналған жаттығуларды ұсынады.

Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушыла

4 слайд
Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушылардың мәдени сәйкестікті түсуіне әсерін тигізеді – бейнелі сөздерді, жанрларды, құрылым мен стильді қалай пайдалану керектігі туралы түсінікті жақсартуға көмектеседі.

4 слайд

Цанг пен Вонг (2002) оқытудың оқушылардың дұрыс жазуына, сөз саптауына және сөздік қорына әсер ететінін айтады. Оқыту оқушылардың мәдени сәйкестікті түсуіне әсерін тигізеді – бейнелі сөздерді, жанрларды, құрылым мен стильді қалай пайдалану керектігі туралы түсінікті жақсартуға көмектеседі.

Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды

5 слайд
Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды әсер ететінін анықтады

5 слайд

Феррис (1997) оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазуының сапасына жағымды әсер ететінін анықтады

Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

6 слайд
Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

6 слайд

Берг (1999) сондай-ақ жазылым кезінде жазылған мәтінді қайта қарап шығу өте тиімді әрі пайдалы екендігіне назар аударады

Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет: Мұғалім тақырыптарды тандаға

7 слайд
Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет: Мұғалім тақырыптарды тандағанда оқушылардың қызығушылығын, жасын және білімін ескереді. Тапсырмалар мұғалімнін жетекшілігімен немесе жетекшілігінсіз жүруі мүмкін. Мұғалімнін жетексілігінсіз жүретін тапсырма оқушылардан өздері бұған дейін менгерген білімін пайдалана отырып, өз бетінше мәтін жазу талап етіледі. Еркін тақырыпқа шығарма жазуға тапсырма беруге болады. Мұғалім оқушының жазба жұмысқа қызығушылық танытуы мен жұмыстың дұрыстығы арасындағы айырмашылықты анықтайды. Үдеріс стратегиялары көрсетіледі (жоспарлау, әзірлей, тексеру) Проблемаларды шешу әдіс – тісілдері таныстырылады. Оқушылар белгілі бір аудиторияға арнап белгілі бір жанрдағы жазбаша мәтін дайындайды.

7 слайд

Төменде бірқатар тиімді тәсілдер ұсынылған, оларды оқушылардың жасын ескере отырып қолдану қажет: Мұғалім тақырыптарды тандағанда оқушылардың қызығушылығын, жасын және білімін ескереді. Тапсырмалар мұғалімнін жетекшілігімен немесе жетекшілігінсіз жүруі мүмкін. Мұғалімнін жетексілігінсіз жүретін тапсырма оқушылардан өздері бұған дейін менгерген білімін пайдалана отырып, өз бетінше мәтін жазу талап етіледі. Еркін тақырыпқа шығарма жазуға тапсырма беруге болады. Мұғалім оқушының жазба жұмысқа қызығушылық танытуы мен жұмыстың дұрыстығы арасындағы айырмашылықты анықтайды. Үдеріс стратегиялары көрсетіледі (жоспарлау, әзірлей, тексеру) Проблемаларды шешу әдіс – тісілдері таныстырылады. Оқушылар белгілі бір аудиторияға арнап белгілі бір жанрдағы жазбаша мәтін дайындайды.

8 слайд

8 слайд