Материалдар / Тақырыбы: "Литосфера"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: "Литосфера"

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарына презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2018
1002
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері 8.3.1.10 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде

1 слайд
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері 8.3.1.10 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді Қостанай облысы, Таран ауданы, Тобыл кенті «Тобыл орта мектебі» КММ Қоңқас Нұргүл Серікқызы Барлық оқушылар білетін болады: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін баға беруді түсініп білуі. Оқушылардың көпшілігі: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтау. Кейбір оқушылар: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмауды ұсыну. S M A R T Нақты - себебі жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін оқыту нақты мақсатпен берілген Өлшемді - Критериалды бағалау жүйесі арқылы нәтиже өлшеніп бағаланып отырады білімін жетілдіреді Қолжетімді-мұғалімнің дайындаған көрнекі құралдарын саралай отырып мақсатқа қол жеткізеді Шынайы -себебі осы мақсатпен оқығанда оқушылар жер бедерінің жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмау екендігін біледі, қорғау жолдарын ұсынады Уақытқа бағынуы -белсенді оқыту әдістері арқылы 40 минутта оқу нәтижесі анықталады 3.1 Литосфера

1 слайд

Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері 8.3.1.10 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді Қостанай облысы, Таран ауданы, Тобыл кенті «Тобыл орта мектебі» КММ Қоңқас Нұргүл Серікқызы Барлық оқушылар білетін болады: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін баға беруді түсініп білуі. Оқушылардың көпшілігі: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтау. Кейбір оқушылар: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмауды ұсыну. S M A R T Нақты - себебі жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін оқыту нақты мақсатпен берілген Өлшемді - Критериалды бағалау жүйесі арқылы нәтиже өлшеніп бағаланып отырады білімін жетілдіреді Қолжетімді-мұғалімнің дайындаған көрнекі құралдарын саралай отырып мақсатқа қол жеткізеді Шынайы -себебі осы мақсатпен оқығанда оқушылар жер бедерінің жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмау екендігін біледі, қорғау жолдарын ұсынады Уақытқа бағынуы -белсенді оқыту әдістері арқылы 40 минутта оқу нәтижесі анықталады 3.1 Литосфера

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сөз тізбегі» «Суреттер: Не болды?» Миға шабуыл «Бұл не?» «Егер ..., онда не болар еді?» «Бас

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сөз тізбегі» «Суреттер: Не болды?» Миға шабуыл «Бұл не?» «Егер ..., онда не болар еді?» «Бас қатырғы» «Үндеу» Сабақтың басы 10 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сабақтың соңы 10 минут Сабақ барысында бір жұмыс түрінен екіншісіне біртіндеп ауысып, сабақтың мақсатын оқушылардың есіне салып отыруды ескерілді. Пысықтау, бекіту, рефлексия, үйге тапсырма Нәтижені білу үшін «Екіқатарлы дөңгелек үстел» әдісін пайдаландым. Бар және қол жеткен тәжірибе негізінде білім мен дағдыларды қалыптастыруда тақырыптың мазмұнымен анықталған Психологиялық хал ахуал орнату; Саралап оқыту үшін топтарға 3 бөлдім; Алдыңғы білімді «Суреттер: Не болды?» әдісі бақыладым.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сөз тізбегі» «Суреттер: Не болды?» Миға шабуыл «Бұл не?» «Егер ..., онда не болар еді?» «Бас қатырғы» «Үндеу» Сабақтың басы 10 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сабақтың соңы 10 минут Сабақ барысында бір жұмыс түрінен екіншісіне біртіндеп ауысып, сабақтың мақсатын оқушылардың есіне салып отыруды ескерілді. Пысықтау, бекіту, рефлексия, үйге тапсырма Нәтижені білу үшін «Екіқатарлы дөңгелек үстел» әдісін пайдаландым. Бар және қол жеткен тәжірибе негізінде білім мен дағдыларды қалыптастыруда тақырыптың мазмұнымен анықталған Психологиялық хал ахуал орнату; Саралап оқыту үшін топтарға 3 бөлдім; Алдыңғы білімді «Суреттер: Не болды?» әдісі бақыладым.

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Барлық оқушылар білетін болады: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін баға беру

3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Барлық оқушылар білетін болады: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін баға беруді түсініп білуі. Оқушылардың көпшілігі: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтау. Кейбір оқушылар: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмауды ұсыну. Оқушылардың дербес ерекшеліктері ескеріліп , ойлау қабілеттері мен білім деңгейлеріне қарай тапсырмалар берілді. Әр тапсырмаға белгілі уақыт берілді, тапсырманы баяу орындайтын оқушыларға қосымша уақыт беріліп, ал қарқынды жұмыс істейтін оқушылар басқаларға көмектеседі. Әр оқушының қажеттілі ескеріліп ақпарат ресурстары ұсынылды. Сабақ мақсаты оқушылардың қажеттілігіне сай құрылды.

3 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Барлық оқушылар білетін болады: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін баға беруді түсініп білуі. Оқушылардың көпшілігі: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтау. Кейбір оқушылар: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмауды ұсыну. Оқушылардың дербес ерекшеліктері ескеріліп , ойлау қабілеттері мен білім деңгейлеріне қарай тапсырмалар берілді. Әр тапсырмаға белгілі уақыт берілді, тапсырманы баяу орындайтын оқушыларға қосымша уақыт беріліп, ал қарқынды жұмыс істейтін оқушылар басқаларға көмектеседі. Әр оқушының қажеттілі ескеріліп ақпарат ресурстары ұсынылды. Сабақ мақсаты оқушылардың қажеттілігіне сай құрылды.

КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критериі: •Оқушылар оқу мақсаттарын біліп түсінеді. •Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі

4 слайд
КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критериі: •Оқушылар оқу мақсаттарын біліп түсінеді. •Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін білуде мысал келтіреді. •Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін баға береді. Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін жоюдың жолдарын ұсынып үндеу тастайды Тапсырма Постерге берілген мәтін бойынша жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа пайдалы әсерін сипаттаңыздар және оған бірнеше мысалдар келтіріңіздер. Дескриптор 1.Мәтінді оқиды 2.Жазықтың адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа пайдалы әсеріне мысал келтіреді 3.Ойпаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа пайдалы әсеріне мысал келтіреді ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» Кері байланыс: жұптың сұрағы Тапсырма Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмау үшін қандай үндеу плакаттарын таратар едіңіз. Үндеу тастаңыз, жариялаңыз, бірге болуға шақырыңыз 5 минуттық жұмыс. Дескриптор: Тақырыпты анықтайды; Бұзылудың түрлерін анықтайды; Бұзылуға қарсы шығатын ойдың мәтінін дайындайды; Бұзылудың болмауына үндеу жазады. ҚБ: «Қолмен белгі беру» Кері байланыс: мұғалімнің жетелеу сұрағы Тапсырма Берілген мәтін бойынша адамзат тіршілігі мен шаруашылық әрекетінің жер бедеріне зиянды әсерін сипаттаңыздар және оған бірнеше мысалдар келтіріңіздер. Дескриптор: Мәтінді оқиды Жазыққа адамзат тіршілігі мен шаруашылықтың зиянды әсеріне мысал келтіреді ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» Кері байланыс: жұптың сұрағы

4 слайд

КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критериі: •Оқушылар оқу мақсаттарын біліп түсінеді. •Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін білуде мысал келтіреді. •Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін баға береді. Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін жоюдың жолдарын ұсынып үндеу тастайды Тапсырма Постерге берілген мәтін бойынша жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа пайдалы әсерін сипаттаңыздар және оған бірнеше мысалдар келтіріңіздер. Дескриптор 1.Мәтінді оқиды 2.Жазықтың адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа пайдалы әсеріне мысал келтіреді 3.Ойпаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа пайдалы әсеріне мысал келтіреді ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» Кері байланыс: жұптың сұрағы Тапсырма Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмау үшін қандай үндеу плакаттарын таратар едіңіз. Үндеу тастаңыз, жариялаңыз, бірге болуға шақырыңыз 5 минуттық жұмыс. Дескриптор: Тақырыпты анықтайды; Бұзылудың түрлерін анықтайды; Бұзылуға қарсы шығатын ойдың мәтінін дайындайды; Бұзылудың болмауына үндеу жазады. ҚБ: «Қолмен белгі беру» Кері байланыс: мұғалімнің жетелеу сұрағы Тапсырма Берілген мәтін бойынша адамзат тіршілігі мен шаруашылық әрекетінің жер бедеріне зиянды әсерін сипаттаңыздар және оған бірнеше мысалдар келтіріңіздер. Дескриптор: Мәтінді оқиды Жазыққа адамзат тіршілігі мен шаруашылықтың зиянды әсеріне мысал келтіреді ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» Кері байланыс: жұптың сұрағы