Материалдар / Тақырыбы: Павлодар өңірінің тарихы мен тарландары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Павлодар өңірінің тарихы мен тарландары

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың шығармашылық қабілетін, қоғамдық белсенділігін дамытуға, өскелең ұрпақтың бойында қазақстандық патриотизм мен азаматтық сезімді қалыптастыру, мектеп оқушыларының тарих және өлкетану бойынша білімін дамыту, ұлттық өзін-өзі тануына және олардың кішкентай Отанына деген мақтанышын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Наурыз 2020
536
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Павлодар қаласының №37 орта білім беру мектебінің 9 Б сынып оқушысы Ахметова Шолпан Тақырыбы: Павлодар өңірінің тарихы мен т

1 слайд
Павлодар қаласының №37 орта білім беру мектебінің 9 Б сынып оқушысы Ахметова Шолпан Тақырыбы: Павлодар өңірінің тарихы мен тарландары

1 слайд

Павлодар қаласының №37 орта білім беру мектебінің 9 Б сынып оқушысы Ахметова Шолпан Тақырыбы: Павлодар өңірінің тарихы мен тарландары

Мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілетін, қоғамдық белсенділігін дамытуға, өскелең ұрпақтың бойында қазақстандық патриоти

2 слайд
Мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілетін, қоғамдық белсенділігін дамытуға, өскелең ұрпақтың бойында қазақстандық патриотизм мен азаматтық сезімді қалыптастыру, мектеп оқушыларының тарих және өлкетану бойынша білімін дамыту, ұлттық өзін-өзі тануына және олардың кішкентай Отанына деген мақтанышын арттыру.

2 слайд

Мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілетін, қоғамдық белсенділігін дамытуға, өскелең ұрпақтың бойында қазақстандық патриотизм мен азаматтық сезімді қалыптастыру, мектеп оқушыларының тарих және өлкетану бойынша білімін дамыту, ұлттық өзін-өзі тануына және олардың кішкентай Отанына деген мақтанышын арттыру.

* Павлодар қаласы туралы Павлодар — Қазақстанның солтүстік- шығысындағы қала (1861 жылдан), өзімен аттас облыс орталығ

3 слайд
* Павлодар қаласы туралы Павлодар — Қазақстанның солтүстік- шығысындағы қала (1861 жылдан), өзімен аттас облыс орталығы (1938 жылдан), ірі темір жол станциясы, өзен айлағы және әуе порты. Тұрғыны 334 697 мың адам (2018). Қала Құлынды даласының оңтүстік- батыс шеті саналатын Ертіс өзенінің оң жағасында, теңіз деңгейінен 135 м биіктікте орналасқан.

3 слайд

* Павлодар қаласы туралы Павлодар — Қазақстанның солтүстік- шығысындағы қала (1861 жылдан), өзімен аттас облыс орталығы (1938 жылдан), ірі темір жол станциясы, өзен айлағы және әуе порты. Тұрғыны 334 697 мың адам (2018). Қала Құлынды даласының оңтүстік- батыс шеті саналатын Ертіс өзенінің оң жағасында, теңіз деңгейінен 135 м биіктікте орналасқан.

* Қала тарихы 1720 жылы оның негізінде Коряков әскери бекінісі (форпост) салынды.  1838 жылы Ямышов қамалынан әскери бөлімні

4 слайд
* Қала тарихы 1720 жылы оның негізінде Коряков әскери бекінісі (форпост) салынды.  1838 жылы Ямышов қамалынан әскери бөлімнің көшірілуіне байланысты Коряков станциясы салынды.  1861 жылы форпост Павлодар деп аталды да, облыстар құрылуына сәйкес Семей облысына қарасты Павлодар уезінің орталығына айналды.  1932 жылға дейін округтік қала орталығы болды.  1932 – 1938 жылдары Шығыс Қазақстан облысында аудан орталығы болды.

4 слайд

* Қала тарихы 1720 жылы оның негізінде Коряков әскери бекінісі (форпост) салынды.  1838 жылы Ямышов қамалынан әскери бөлімнің көшірілуіне байланысты Коряков станциясы салынды.  1861 жылы форпост Павлодар деп аталды да, облыстар құрылуына сәйкес Семей облысына қарасты Павлодар уезінің орталығына айналды.  1932 жылға дейін округтік қала орталығы болды.  1932 – 1938 жылдары Шығыс Қазақстан облысында аудан орталығы болды.

* Өнеркәсібі Павлодардың қазіргі өнеркәсібінің қалыптасуына шетелдік және республикалық маңызы бар машина жасау мен

5 слайд
* Өнеркәсібі Павлодардың қазіргі өнеркәсібінің қалыптасуына шетелдік және республикалық маңызы бар машина жасау мен металл өңдеу, түсті металлургия, мұнай өңдеу, химия өнеркәсібі, энергетика, құрылыс материалдары салалары күшті ықпал етуде. Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен.

5 слайд

* Өнеркәсібі Павлодардың қазіргі өнеркәсібінің қалыптасуына шетелдік және республикалық маңызы бар машина жасау мен металл өңдеу, түсті металлургия, мұнай өңдеу, химия өнеркәсібі, энергетика, құрылыс материалдары салалары күшті ықпал етуде. Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен.

* Машинажасау саласы АҚ «Павлодар машинажасау зауыты» ЖШС « Format Mach Company » ЖШС «Қазақстан вагонжасау Компаниясы»

6 слайд
* Машинажасау саласы АҚ «Павлодар машинажасау зауыты» ЖШС « Format Mach Company » ЖШС «Қазақстан вагонжасау Компаниясы» АҚ «Веснет» ЖШС «Пирант- Павлодар» ЖШС «Павлодар құбыр зауыты»АҚ «Казэнергокабел ь» ЖШС « Павлодар шойын қазан зауыты » «ЭКОпром Павлодар»

6 слайд

* Машинажасау саласы АҚ «Павлодар машинажасау зауыты» ЖШС « Format Mach Company » ЖШС «Қазақстан вагонжасау Компаниясы» АҚ «Веснет» ЖШС «Пирант- Павлодар» ЖШС «Павлодар құбыр зауыты»АҚ «Казэнергокабел ь» ЖШС « Павлодар шойын қазан зауыты » «ЭКОпром Павлодар»

Өңіріміздің тарландары Қаныш Имантайұлы Сәтпаев Марғұлан Әлкей Хақанұлы

7 слайд
Өңіріміздің тарландары Қаныш Имантайұлы Сәтпаев Марғұлан Әлкей Хақанұлы

7 слайд

Өңіріміздің тарландары Қаныш Имантайұлы Сәтпаев Марғұлан Әлкей Хақанұлы

* Өмірбаяны  1904 ж. мамырдың 11 Ақпеті болысында (қазіргі Павлодар облысы, Баянауыл ауданы) дүниеге келді. Əкесі Хақан – а

8 слайд
* Өмірбаяны  1904 ж. мамырдың 11 Ақпеті болысында (қазіргі Павлодар облысы, Баянауыл ауданы) дүниеге келді. Əкесі Хақан – атақты Олжабай батырдың тікелей ұрпағы. Əлкейдің əкесі Хақан мен шешесі Нұрила көптеген халық ертегілері мен аңыздарын білген, үйде халық əндері мен Абай əуендері жиі шырқалатын. Əлкей бес жасында оқып, жаза білуді үйренді, бала кезінде «Қобыланды», «Алпамыс», «Көрұғлы», «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» дастандарын жатқа білген. Хақанның шаңырағында белгілі ақын, ғалымМəшһүр-Жүсіп Көпеев, Жаяу Мұса, Имантай Сəтбаев жəне қазақ даласына белгілі басқа да адамдар жиі бас қосқан. Әлкей Хақанұлы Марғұлан

8 слайд

* Өмірбаяны  1904 ж. мамырдың 11 Ақпеті болысында (қазіргі Павлодар облысы, Баянауыл ауданы) дүниеге келді. Əкесі Хақан – атақты Олжабай батырдың тікелей ұрпағы. Əлкейдің əкесі Хақан мен шешесі Нұрила көптеген халық ертегілері мен аңыздарын білген, үйде халық əндері мен Абай əуендері жиі шырқалатын. Əлкей бес жасында оқып, жаза білуді үйренді, бала кезінде «Қобыланды», «Алпамыс», «Көрұғлы», «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» дастандарын жатқа білген. Хақанның шаңырағында белгілі ақын, ғалымМəшһүр-Жүсіп Көпеев, Жаяу Мұса, Имантай Сəтбаев жəне қазақ даласына белгілі басқа да адамдар жиі бас қосқан. Әлкей Хақанұлы Марғұлан

* 1941ж. КСРО ғылым академиясы Қазақ бөлiмшесiнiң тарих бөлiмiн басқарды. Осы қызметте жүрiп «Хандар жарлығының та

9 слайд
* 1941ж. КСРО ғылым академиясы Қазақ бөлiмшесiнiң тарих бөлiмiн басқарды. Осы қызметте жүрiп «Хандар жарлығының тарихи маңызы» деген тақырыпта қорғаған канд. диссертациясында (1943) көне қыпшақ тарихына байланысты құнды зерттеулер жасады. Археология, палеолит бөлiмiнiң меңгерушiсi, аға ғылыми қызметкерi (1946–53), Қазақстан ғылым академиясының Архитектура құрылыс және құрылыс материалдары институтының аға ғылыми қызметкерi (1953–55) болды; кейін энография бөлiмiн (1958–76) басқарды.  Осы жылдары Марғұлан Сырдария,Шу,Талас өзендерi бойында және Отырар,Сауран,Сығанақ қалалары орнында қазба жұмыстарын жүргiзiп, соның негiзiнде «Көне қазақ жерiнiң қалалары мен құрылыс өнерiнiң тарихы» аталатын монографиясын (1950) жариялады. Әлкей Хақанұлы Марғұлан

9 слайд

* 1941ж. КСРО ғылым академиясы Қазақ бөлiмшесiнiң тарих бөлiмiн басқарды. Осы қызметте жүрiп «Хандар жарлығының тарихи маңызы» деген тақырыпта қорғаған канд. диссертациясында (1943) көне қыпшақ тарихына байланысты құнды зерттеулер жасады. Археология, палеолит бөлiмiнiң меңгерушiсi, аға ғылыми қызметкерi (1946–53), Қазақстан ғылым академиясының Архитектура құрылыс және құрылыс материалдары институтының аға ғылыми қызметкерi (1953–55) болды; кейін энография бөлiмiн (1958–76) басқарды.  Осы жылдары Марғұлан Сырдария,Шу,Талас өзендерi бойында және Отырар,Сауран,Сығанақ қалалары орнында қазба жұмыстарын жүргiзiп, соның негiзiнде «Көне қазақ жерiнiң қалалары мен құрылыс өнерiнiң тарихы» аталатын монографиясын (1950) жариялады. Әлкей Хақанұлы Марғұлан

Арқаның сұлу төрінің бірі- (бұрынғы Семей губерниясының Павлодар уезіндегі Ақкелін болысының 4-ші ауылында) қазіргі Павлодар

10 слайд
Арқаның сұлу төрінің бірі- (бұрынғы Семей губерниясының Павлодар уезіндегі Ақкелін болысының 4-ші ауылында) қазіргі Павлодар облысының, Баянауыл ауданының Қ.И.Сәтбаев атындағы совхозында 1899 жылдың 12 сәуірінде Сәтбаевтардың үлгілі- өнегелі ауылында дүниеге келді.Қаныш Имантайұлы Сәтбаев

10 слайд

Арқаның сұлу төрінің бірі- (бұрынғы Семей губерниясының Павлодар уезіндегі Ақкелін болысының 4-ші ауылында) қазіргі Павлодар облысының, Баянауыл ауданының Қ.И.Сәтбаев атындағы совхозында 1899 жылдың 12 сәуірінде Сәтбаевтардың үлгілі- өнегелі ауылында дүниеге келді.Қаныш Имантайұлы Сәтбаев

1909-1911 жылдар -туған ауылындағы орыс-қазақ мектебінде

11 слайд
1909-1911 жылдар -туған ауылындағы орыс-қазақ мектебінде оқиды 1918 жыл - Семей қаласындағы оқытушылыр семинариясын бітіреді 1920-1921 жылдар -Баянауыл ауылындағы мұғалімдік қызмет атқарады 1921 жыл - Томск технология институтының кен факультетінің геология барлау бөліміне оқуға түседі 1920-1941жылдар - Атбасар,Қарсақпай трестерінде геологиялық бөлімінің жетекшісі және бас геолог болды 1941 жыл - КСРО Ғылым академиясының Қазақ филиалының орынбасары болып сайланды. 1943 жыл ы - Филиалдың төрағасы қызметін атқарады - Геология ғылымындағы үздік жетістіктері үшін КСРО - Ғылым Академиясының корреспондент мүшесі 1946 жыл - Академик болып сайланды 1941-1964 жылдар - Өзі негізін қалаған Ұлттық Ғылым академиясында үздіксіз жетекшілік етті 1964 жылы 31 қаңтар - Москваның Кузнецова деген орманды аймағына орналасқан Кремль ауруханасында қайтыс болды.Еңбек жолдары

11 слайд

1909-1911 жылдар -туған ауылындағы орыс-қазақ мектебінде оқиды 1918 жыл - Семей қаласындағы оқытушылыр семинариясын бітіреді 1920-1921 жылдар -Баянауыл ауылындағы мұғалімдік қызмет атқарады 1921 жыл - Томск технология институтының кен факультетінің геология барлау бөліміне оқуға түседі 1920-1941жылдар - Атбасар,Қарсақпай трестерінде геологиялық бөлімінің жетекшісі және бас геолог болды 1941 жыл - КСРО Ғылым академиясының Қазақ филиалының орынбасары болып сайланды. 1943 жыл ы - Филиалдың төрағасы қызметін атқарады - Геология ғылымындағы үздік жетістіктері үшін КСРО - Ғылым Академиясының корреспондент мүшесі 1946 жыл - Академик болып сайланды 1941-1964 жылдар - Өзі негізін қалаған Ұлттық Ғылым академиясында үздіксіз жетекшілік етті 1964 жылы 31 қаңтар - Москваның Кузнецова деген орманды аймағына орналасқан Кремль ауруханасында қайтыс болды.Еңбек жолдары

Ұлы дала кемеңгерлері атты мектебіміздегі білім аллеясы

12 слайд
Ұлы дала кемеңгерлері атты мектебіміздегі білім аллеясы

12 слайд

Ұлы дала кемеңгерлері атты мектебіміздегі білім аллеясы

Қорытыңды түйін мен ұсыныс Түйіндей келе ұлттық құндылықтар арқылы ата-баба тарихына құрметпен қарауды, өз ұлтымыздың

13 слайд
Қорытыңды түйін мен ұсыныс Түйіндей келе ұлттық құндылықтар арқылы ата-баба тарихына құрметпен қарауды, өз ұлтымыздың әдебиеті мен мәдениетін жетік білуді, тарихи саналылықтың жоғары деңгейіне жетуді, патриоттық ұстанымымызды қалыптастыруды қамтамасыз ету. Өңіріміздің тарихы мен тарландарының жетістіктері туралы мектеп оқушылары мен тағы басқа қызығушылық танытар жандарға теориялық материал тізбегін ұсыну сол арқылы біздің ұрпақтың адами және рухани болмысымыздың негізін жағымды жағынан қалау үрдісін үзбей жалғау.

13 слайд

Қорытыңды түйін мен ұсыныс Түйіндей келе ұлттық құндылықтар арқылы ата-баба тарихына құрметпен қарауды, өз ұлтымыздың әдебиеті мен мәдениетін жетік білуді, тарихи саналылықтың жоғары деңгейіне жетуді, патриоттық ұстанымымызды қалыптастыруды қамтамасыз ету. Өңіріміздің тарихы мен тарландарының жетістіктері туралы мектеп оқушылары мен тағы басқа қызығушылық танытар жандарға теориялық материал тізбегін ұсыну сол арқылы біздің ұрпақтың адами және рухани болмысымыздың негізін жағымды жағынан қалау үрдісін үзбей жалғау.

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд