Материалдар / Тақырыбы:"Сағаттың шықылдағы-емес ермек" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы:"Сағаттың шықылдағы-емес ермек" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу. Тақырып бойынша мәлеметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2021
844
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Баймухаметова Гульнар Бекеновна-қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі 7 сынып Ортақ тақырыбы:»Уақыт-ұлы күш"

1 слайд
Баймухаметова Гульнар Бекеновна-қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі 7 сынып Ортақ тақырыбы:»Уақыт-ұлы күш" Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбаев «Сағаттың шықылдағы- емес ермек»

• Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу. • Тақырып бойынша мәлеметтер

2 слайд
• Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу. • Тақырып бойынша мәлеметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну. Оқу мақсаты • Барлығы : А.Құнанбаев «Сағаттың шықылдағы- емес ермек» тақырыбында деректерді қолдана отырып мәлемет береді. • Көпшілігі : А.Құнанбаев «Сағаттың шықылдағы- емес ермек» көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп, мәлеметтерді жинақтап өз ойын жеткізеді. • Кейбіреуі : А.Құнанбаев «Сағаттың шықылдағы- емес ермек» деректер қолданып мәлеметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.Сабақ мақса ты Тілдік мақсатта ры Оқушылыр орындай алады: сұрақтарға жауап береді,мазмұнын түсінеді, деректерді қолдана отырып мәлемет береді; мәлеметтерді жинақтап өз ойын жеткізеді; деректерді қолданып мәлеметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсынады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : Шықылдау,тиянақ жоқ,ұрлау,бұлдыр,дәурен,заман. Талқылауға арналған сұрақтар: Сағаттың адамның өміріне қандай қатысы бар? Сағат адамның өмірін қалай ұрлайды?

Белсенді оқу әдістері- Оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды

3 слайд
Белсенді оқу әдістері- Оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейді. Сабақтың басы: 1.Ширату жаттығу 2.»Мозайка» 3.БББ кестесі. Сабақтың ортасы: 1.»Мәтінді зерттеу» 2.»Хикая картасы» 3.»Торлы диаграмма» Сабақтың соңы: 1. Рефлексия 2. БББ кестесі. Топпен жұмыс: «Мәтінді зерттеу». Мәтіндегі көтерілген мәселені талдау, мәлеметтерді жинақтап өз ойларынды дәлелдеу. Жұппен жұмыс: «Мәтінмен жұмыс». Мәтінді түсініп оқу, жаңа сөздердің анықтамасын кестеге жазу. Жеке жұмыс: «Менің күн тәртібім» тақырыбына презентация жасау және қорғау.  

Сабақтағы белсенді әдіс- тәсілдердің пайдалануы. Басында: Ширату жаттағу арқылы балала

4 слайд
Сабақтағы белсенді әдіс- тәсілдердің пайдалануы. Басында: Ширату жаттағу арқылы балалардың өзіңе деген сенімділігін нығайтып, жағымды ойларға бейімдеймін. «Мозайка» әдісі арқылы сабақтын оку мақсатын ашамыз. Ортасында: «Хикая картасы»,»Торлы диаграмма»-бұл графикалық органайзерлер,олардың мақсаты оқу мен оқытуды жеңілдету мақсатында визуалды көмек ұсыну. Соңында: Рефлексия- оқу үдерісін жетілдіру құралы.Мұғалімнің кәсіби әрекетін жоғары шығармашылық деңгейде жүргізуінен .

Саралау әдістері- Оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды,олардың қызықтыратын білімін жетілдіреді Барлығы: А.Құнанбаев «Саға

5 слайд
Саралау әдістері- Оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды,олардың қызықтыратын білімін жетілдіреді Барлығы: А.Құнанбаев «Сағаттың шықылдағы- емес ермек» тақырыбында деректерді қолдана отырып мәлемет береді. Көпшілігі: А.Құнанбаев «Сағаттың шықылдағы- емес ермек» көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп, мәлеметтерді жинақтап өз ойын жеткізеді. Кейбіреуі: А.Құнанбаев «Сағаттың шықылдағы- емес ермек» деректер қолданып мәлеметтерді жинақтап, «Менің күн тәртібім» тақырыбына презентация жасап,қорғайды. . Үлгерімі төмен оқушыны қолдау:Презентация жасағанда қиындық туғызған оқушыларға сыныпта басқа балалар көмекке келетін болады.

К ритериалды бағалау – Оқушыдардың білім деңгейін алдын ала белгіленген оқу жетістіктерімен салыстыра оқыту. Критерии/дескри

6 слайд
К ритериалды бағалау – Оқушыдардың білім деңгейін алдын ала белгіленген оқу жетістіктерімен салыстыра оқыту. Критерии/дескрипторы Жұптық, топтық,жеке бағалау Мұғалімнің кері байланысы Мәтінді тыңдап, деректерді қолдана отырып мәлемет береді./ Кестені толтыпады 1 тапсырмада Жұп бір-бірін формативті бағалайды. Мұғалімнің жетекшілігімен. Қолайлығы:жұптар жауаптарын қатесіз және дұрыс болғанын қадағалайды. Көтерілген мәселені талдау, мәлеметтерді жинақтап өз ойларынды дәлелдеу. 2 тапсырмада «Еркін микрофон» әдісі арқылы топ бір-бірін бағалайды, балалардың зейінін бір-бірін мұқият тыңдауға аударады. ойларын анық жеткізеді. Мұғалім бағыт-бағдар береді . Деректерді қолданып презентация түрінде ұсыну. 3 тапсырма Мұғалімнің жетілуіне Берілген бағыт. Мүғалім сындарлы кері байланыс ұсынады.

Ықшам сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар: Курстын алдында ашық сабаққа дайындалғанда, сабақ жоспарлауда

7 слайд
Ықшам сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар: Курстын алдында ашық сабаққа дайындалғанда, сабақ жоспарлауда қиындықтар болды. Қазір көкейімде мазалаған сұрақтарға толық жауап алдым,себебі ҚМЖ-ды дұрыс құруды үйрендім.Қай жерде сабақтың мақсатын алуды, СМАРТ мақсаттарының тиімділігін, төрт дағдылардың тиімді қадамдарын,көптеген тиімді әдіс-тәсілдерін, түрлі графикалық органайзерлерді. Педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасының, тренердің арқасында мен «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары туралы білімім толықты. Келешекте жаңартылған оқу бағдарлама және «Мұғалімге арналған нұсқаулық», курстан, тренерден алған білімімді өз жұмысымда пайдаланамын. Курста әрбір сабақта тренер психологиялық ахуал мен кері байланыс орнатты. Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. ZOOM бағдарламасымен пайдалануды үйрендім.