Материалдар / Тәрбие сағаты "Адалдық адамдықтың белгісі" 10 сынып

Тәрбие сағаты "Адалдық адамдықтың белгісі" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп оқушыларыңа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2021
4943
43 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 43 “Қызыл таң” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі АДАЛДЫҚ САҒАТЫ Тақырыбы : “Адалдық адамдықтың белгісі”

1 слайд
№ 43 “Қызыл таң” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі АДАЛДЫҚ САҒАТЫ Тақырыбы : “Адалдық адамдықтың белгісі” 9” Б” сыныбы Сынып жетекшісі : Сулейменова Саида

1 слайд

№ 43 “Қызыл таң” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі АДАЛДЫҚ САҒАТЫ Тақырыбы : “Адалдық адамдықтың белгісі” 9” Б” сыныбы Сынып жетекшісі : Сулейменова Саида

Мақсаты: Адамдарға жақсылық ойлау, ондағы адалдық, әділдік, шыншылдық сияқты адами құндылықтардың алатын орны, олардың адамд

2 слайд
Мақсаты: Адамдарға жақсылық ойлау, ондағы адалдық, әділдік, шыншылдық сияқты адами құндылықтардың алатын орны, олардың адамдар үшін маңызы жайлы, адалдық пен шыншылдыққа, әділдікке бағдарлауды үйрету; Күтілетін нәтиже: Оқушы ізденіске ұмтылады, оқығанын талдап, мәнін аша біледі, ой қорытады, аз сөзбен түйіндеуге дағдыланады. Адами қасиеттерді, адалдық, шыншылдық, әділдікті бойына сіңіреді.

2 слайд

Мақсаты: Адамдарға жақсылық ойлау, ондағы адалдық, әділдік, шыншылдық сияқты адами құндылықтардың алатын орны, олардың адамдар үшін маңызы жайлы, адалдық пен шыншылдыққа, әділдікке бағдарлауды үйрету; Күтілетін нәтиже: Оқушы ізденіске ұмтылады, оқығанын талдап, мәнін аша біледі, ой қорытады, аз сөзбен түйіндеуге дағдыланады. Адами қасиеттерді, адалдық, шыншылдық, әділдікті бойына сіңіреді.

Адамдарға жақсылық ойлау, ондағы адалдық, әділдік, шыншылдық сияқты адами құндылықтардың алатын орны, олардың адамдар үшін м

3 слайд
Адамдарға жақсылық ойлау, ондағы адалдық, әділдік, шыншылдық сияқты адами құндылықтардың алатын орны, олардың адамдар үшін маңызы жайлы, адалдық пен шыншылдыққа, әділдікке бағдарлауды түсіну үшін біз бір ертегіге мән берейік балалар. Ал, балалар ертегі тыңдаймыз

3 слайд

Адамдарға жақсылық ойлау, ондағы адалдық, әділдік, шыншылдық сияқты адами құндылықтардың алатын орны, олардың адамдар үшін маңызы жайлы, адалдық пен шыншылдыққа, әділдікке бағдарлауды түсіну үшін біз бір ертегіге мән берейік балалар. Ал, балалар ертегі тыңдаймыз

4 слайд

4 слайд

Баяғы өткен заманда Күйік деген шаһарда бір етікші болыпты .

5 слайд
Баяғы өткен заманда Күйік деген шаһарда бір етікші болыпты .

5 слайд

Баяғы өткен заманда Күйік деген шаһарда бір етікші болыпты .

Оның жарлы көршісінің Абзал есімді баласы бар екен.

6 слайд
Оның жарлы көршісінің Абзал есімді баласы бар екен.

6 слайд

Оның жарлы көршісінің Абзал есімді баласы бар екен.

Ол бала өз бетінше талаптанып шаһар медресесіндегі ұстаздан дәріс алып тұрады екен.Ненің арам , ненің адал екенін әбден үйрен

7 слайд
Ол бала өз бетінше талаптанып шаһар медресесіндегі ұстаздан дәріс алып тұрады екен.Ненің арам , ненің адал екенін әбден үйреніп алады. Бір жағынан ата-анасының да айтқанынан шықпайтын тіл алғыш, адал, көркем мінезді ұл болып өседі.

7 слайд

Ол бала өз бетінше талаптанып шаһар медресесіндегі ұстаздан дәріс алып тұрады екен.Ненің арам , ненің адал екенін әбден үйреніп алады. Бір жағынан ата-анасының да айтқанынан шықпайтын тіл алғыш, адал, көркем мінезді ұл болып өседі.

Бұл бейшара өз нәпақасын өзі тауып ата-анасына көмектессін деген оймен оны қасына көмекші етіп алады. Ерінбей ,жалықпай етікшіл

8 слайд
Бұл бейшара өз нәпақасын өзі тауып ата-анасына көмектессін деген оймен оны қасына көмекші етіп алады. Ерінбей ,жалықпай етікшіліктің бар қырын үйретеді.

8 слайд

Бұл бейшара өз нәпақасын өзі тауып ата-анасына көмектессін деген оймен оны қасына көмекші етіп алады. Ерінбей ,жалықпай етікшіліктің бар қырын үйретеді.

Бала бір күні етікшінің етік жамағанда үнемі жібін түймейтіндігін байқап қалады. Аң таң болған Абзал етікші ұстазынан мұ

9 слайд
Бала бір күні етікшінің етік жамағанда үнемі жібін түймейтіндігін байқап қалады. Аң таң болған Абзал етікші ұстазынан мұның мәнісін сұрайды.

9 слайд

Бала бір күні етікшінің етік жамағанда үнемі жібін түймейтіндігін байқап қалады. Аң таң болған Абзал етікші ұстазынан мұның мәнісін сұрайды.

Сонда ол: -Қарағам етік жамағанда жіпті түймесең ол етік көп ұзамай қайта жыртылады. Сөйтіп оның егесі оны жаматуға қайта

10 слайд
Сонда ол: -Қарағам етік жамағанда жіпті түймесең ол етік көп ұзамай қайта жыртылады. Сөйтіп оның егесі оны жаматуға қайта әкелмейме сөйтіп маған жұмыс , бала-шағама нан табылады -депті.

10 слайд

Сонда ол: -Қарағам етік жамағанда жіпті түймесең ол етік көп ұзамай қайта жыртылады. Сөйтіп оның егесі оны жаматуға қайта әкелмейме сөйтіп маған жұмыс , бала-шағама нан табылады -депті.

Сонда Абзал медреседен алған ізгілік сабақтарын есіне түсірді. Ағатай бұл дұрыс емес қой адам кәсібіне адал болу керек емес

11 слайд
Сонда Абзал медреседен алған ізгілік сабақтарын есіне түсірді. Ағатай бұл дұрыс емес қой адам кәсібіне адал болу керек емес пе?

11 слайд

Сонда Абзал медреседен алған ізгілік сабақтарын есіне түсірді. Ағатай бұл дұрыс емес қой адам кәсібіне адал болу керек емес пе?

Етікші бұл сөзге аса құлақ аспай: -Адалдық адамға нан болмайды ғой ,-деп жауап бере салады. Бала ұстазымен о

12 слайд
Етікші бұл сөзге аса құлақ аспай: -Адалдық адамға нан болмайды ғой ,-деп жауап бере салады. Бала ұстазымен одан әрі сөз таластырып жатпайды. Өйткені ол үлкендердің алдында әдеп сақтау жақсы баланың қылығы екенін біледі.

12 слайд

Етікші бұл сөзге аса құлақ аспай: -Адалдық адамға нан болмайды ғой ,-деп жауап бере салады. Бала ұстазымен одан әрі сөз таластырып жатпайды. Өйткені ол үлкендердің алдында әдеп сақтау жақсы баланың қылығы екенін біледі.

Күндердің күнінде бала етікшілік кәсіпті ұстазынан кем білмейтін дәрежеге жеткен соң ,өз бетінше етік тігуге кірісіпті. Бір

13 слайд
Күндердің күнінде бала етікшілік кәсіпті ұстазынан кем білмейтін дәрежеге жеткен соң ,өз бетінше етік тігуге кірісіпті. Бірақ та ол етік жамағанда жіпті түйіп тігеді екен.

13 слайд

Күндердің күнінде бала етікшілік кәсіпті ұстазынан кем білмейтін дәрежеге жеткен соң ,өз бетінше етік тігуге кірісіпті. Бірақ та ол етік жамағанда жіпті түйіп тігеді екен.

Арада көп уақыт өтпей- ақ шаһар халқы ісін ұқыпты істейтін етікші туралы естіп жұрттың барлығы соған етік жамататын болыпты.

14 слайд
Арада көп уақыт өтпей- ақ шаһар халқы ісін ұқыпты істейтін етікші туралы естіп жұрттың барлығы соған етік жамататын болыпты.

14 слайд

Арада көп уақыт өтпей- ақ шаһар халқы ісін ұқыпты істейтін етікші туралы естіп жұрттың барлығы соған етік жамататын болыпты.

Ал оның ұстазына етік тіктіруге адамдар мүлде келмей қойыпты.

15 слайд
Ал оның ұстазына етік тіктіруге адамдар мүлде келмей қойыпты.

15 слайд

Ал оның ұстазына етік тіктіруге адамдар мүлде келмей қойыпты.

Сонда ұстазы мұның мәнісін білмек болып шәкіртінен сұрайды.

16 слайд
Сонда ұстазы мұның мәнісін білмек болып шәкіртінен сұрайды.

16 слайд

Сонда ұстазы мұның мәнісін білмек болып шәкіртінен сұрайды.

«-Кімде кім өз ісін адал атқарса , әлбетте Алла тағала оның адал еңбегіне береке береді – дейді. Баланың еңбекте бағы жануына

17 слайд
«-Кімде кім өз ісін адал атқарса , әлбетте Алла тағала оның адал еңбегіне береке береді – дейді. Баланың еңбекте бағы жануына оның медреседе алған білімі себепші болуы керек. Өйткені ондағы ғалым : “Кім қандай іспен айналыспасын сол істің хас шебері болуы тиіс” -деп жиі қайталайды екен.

17 слайд

«-Кімде кім өз ісін адал атқарса , әлбетте Алла тағала оның адал еңбегіне береке береді – дейді. Баланың еңбекте бағы жануына оның медреседе алған білімі себепші болуы керек. Өйткені ондағы ғалым : “Кім қандай іспен айналыспасын сол істің хас шебері болуы тиіс” -деп жиі қайталайды екен.

Міне балалар “Адалдық адамдықтың белгісі деген осы екен. 1. Балалар осы ертегіден не ой түйдік ? 2. Абзал

18 слайд
Міне балалар “Адалдық адамдықтың белгісі деген осы екен. 1. Балалар осы ертегіден не ой түйдік ? 2. Абзал қандай бала екен? 3. Абзал кімнен жақсы білім алды? 4. Абзалдың етікші ұстазы қандай адам? 5. Етікшінің жақсы жағын және жаман жағын айтып бер. 6. Адалдық туралы қандай нақыл сөз , мақал-мәтел білесіңдер? 7. Абзалдың етікші ұстазына адамдар неге келмей қойды? 8. Етікшінің сұрағына Абзал не деп жауап берді? 9. Абзалдың медреседегі ұстазы ғалым не деп айтқан екен?

18 слайд

Міне балалар “Адалдық адамдықтың белгісі деген осы екен. 1. Балалар осы ертегіден не ой түйдік ? 2. Абзал қандай бала екен? 3. Абзал кімнен жақсы білім алды? 4. Абзалдың етікші ұстазы қандай адам? 5. Етікшінің жақсы жағын және жаман жағын айтып бер. 6. Адалдық туралы қандай нақыл сөз , мақал-мәтел білесіңдер? 7. Абзалдың етікші ұстазына адамдар неге келмей қойды? 8. Етікшінің сұрағына Абзал не деп жауап берді? 9. Абзалдың медреседегі ұстазы ғалым не деп айтқан екен?

Адалдық — адам мінезіндегі бағалы қасиет ; жеке тұлғаның сана-сезіміне , ар-ұжданына қайшы келмейтін, халықтың мақсат -

19 слайд
Адалдық  —  адам  мінезіндегі бағалы  қасиет ; жеке тұлғаның  сана-сезіміне ,  ар-ұжданына қайшы келмейтін, халықтың  мақсат -мүддесін көздйтін, тарихи шындықпен,  прогреспен  ұштасып жататын  іс-әрекеттер . Әрбір қоғамның адалдық жайында өзіндік  пайым -түсінігі бар. Қарапайым  халық  әрқашан да адалдық қасиеттерін кіршіксіз таза ұстауға ұмтылады. “Алдау қоспай,  адал  еңбегін сатқан, қолы өнерлі — қазақтың әулиесі сол”, — дейді  Абай . Адалдық адамның жеке басы мен моральдық тұлғасын сипаттайды. Ол туа пайда болмайды. Қоғамның дамуына сәйкес әрбір адамның өнегелі тәрбиесіне, оқып  білім  алуы мен адал еңбектену процесінде қалыптасады. Адалдық жеке тұлғалар мен адамдардың  абырой -атағын арттыратын ізгі қасиет.

19 слайд

Адалдық  —  адам  мінезіндегі бағалы  қасиет ; жеке тұлғаның  сана-сезіміне ,  ар-ұжданына қайшы келмейтін, халықтың  мақсат -мүддесін көздйтін, тарихи шындықпен,  прогреспен  ұштасып жататын  іс-әрекеттер . Әрбір қоғамның адалдық жайында өзіндік  пайым -түсінігі бар. Қарапайым  халық  әрқашан да адалдық қасиеттерін кіршіксіз таза ұстауға ұмтылады. “Алдау қоспай,  адал  еңбегін сатқан, қолы өнерлі — қазақтың әулиесі сол”, — дейді  Абай . Адалдық адамның жеке басы мен моральдық тұлғасын сипаттайды. Ол туа пайда болмайды. Қоғамның дамуына сәйкес әрбір адамның өнегелі тәрбиесіне, оқып  білім  алуы мен адал еңбектену процесінде қалыптасады. Адалдық жеке тұлғалар мен адамдардың  абырой -атағын арттыратын ізгі қасиет.

«Дүниеде әділдік пен адалдықты ту еткен адамнан артық ешкім жоқ» -деген Шоқан Уәлиханов Әрқашан адал ,шын

20 слайд
«Дүниеде әділдік пен адалдықты ту еткен адамнан артық ешкім жоқ» -деген Шоқан Уәлиханов Әрқашан адал ,шыншыл болайық балалар! Сабақ аяқталды Рахмет балалар !

20 слайд

«Дүниеде әділдік пен адалдықты ту еткен адамнан артық ешкім жоқ» -деген Шоқан Уәлиханов Әрқашан адал ,шыншыл болайық балалар! Сабақ аяқталды Рахмет балалар !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ