Тәрбие сағаты: "Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№164 орта мектеп
3-сынып
Жетекшісі: Адилова Г.
1 слайд
№164 орта мектеп 3-сынып Жетекшісі: Адилова Г.
2 слайд
Мақсаты:
•Оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу,
жастарға ішімдік, темекі, есірткі сияқты қоғамның кері
кетіретін құбылыстарынан нақты мәлімет бере отырып,
олардан бойын аулақтату.
•) шымыр да шапшаң, ұқыпты да жинақы, талғампаз,
қанағатшыл , таза да әдемі болуға тәрбиелеу.
• ) оқушылардың өмірге, әсіресе адамзат ұрпағына
деген аяушылық сезімін, аурудың алдын алуды үйрету,
жаман әдеттен бойларын аулақ салуын, оқушының
санитарлық гигиеналық талаптарға сай болуын
қалыптастыру, дамыту.
Міндеті:
Оқушылардың құқықтық сауаттылығы
артады.
Ата заңымызға деген сүйіспеншілік сезім
қалыптасады, шыншыл да әділетті және
парасатты тұлға ретінде қалыптасады.
Оқушылар өз құқықтары мен міндеттерін
біледі.
2 слайд
Мақсаты: •Оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу, жастарға ішімдік, темекі, есірткі сияқты қоғамның кері кетіретін құбылыстарынан нақты мәлімет бере отырып, олардан бойын аулақтату. •) шымыр да шапшаң, ұқыпты да жинақы, талғампаз, қанағатшыл , таза да әдемі болуға тәрбиелеу. • ) оқушылардың өмірге, әсіресе адамзат ұрпағына деген аяушылық сезімін, аурудың алдын алуды үйрету, жаман әдеттен бойларын аулақ салуын, оқушының санитарлық гигиеналық талаптарға сай болуын қалыптастыру, дамыту. Міндеті: Оқушылардың құқықтық сауаттылығы артады. Ата заңымызға деген сүйіспеншілік сезім қалыптасады, шыншыл да әділетті және парасатты тұлға ретінде қалыптасады. Оқушылар өз құқықтары мен міндеттерін біледі.
3 слайд
Күтілетін нәтижелер
- Жағымды «Мен» тұжырымдамасы қалыптасады.
- Ортамен, қоғаммен дұрыс қарым - қатынас жасай
алуды үйренеді.
- Эмоциялық мазасыздық пен күйзелістерден
арылады.
-Өз бетінше шешім қабылдай алатын, бәсекеге
қабілетті толыққанды дамыған тұлға қалыптасады.
Түрі: топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Денсаулыққа байланысты нақыл
сөздер,буклет
3 слайд
Күтілетін нәтижелер - Жағымды «Мен» тұжырымдамасы қалыптасады. - Ортамен, қоғаммен дұрыс қарым - қатынас жасай алуды үйренеді. - Эмоциялық мазасыздық пен күйзелістерден арылады. -Өз бетінше шешім қабылдай алатын, бәсекеге қабілетті толыққанды дамыған тұлға қалыптасады. Түрі: топтық жұмыс. Көрнекілігі: Денсаулыққа байланысты нақыл сөздер,буклет
4 слайд
Жоспары:
1.Топқа бөлу. Топтың атын, ұранын таныстыру
2.Әр топ өз топтарына берілген зиянды заттар туралы мағлұмат
беру
3.Өлеңдер оқу
4. Мақал-мәтелдер айту
5.Көрініс
6.ДЕНСАУЛЫҚ (ассоциация)
7.Қорытындылау. (плакатпен қорғау)
4 слайд
Жоспары: 1.Топқа бөлу. Топтың атын, ұранын таныстыру 2.Әр топ өз топтарына берілген зиянды заттар туралы мағлұмат беру 3.Өлеңдер оқу 4. Мақал-мәтелдер айту 5.Көрініс 6.ДЕНСАУЛЫҚ (ассоциация) 7.Қорытындылау. (плакатпен қорғау)
5 слайд
Сынып оқушылары 4 топқа бөлінеді:
І топ «Шылымқорлық»
Ұраны: «Темекіден түтін сорсаң улайсың, өзіңді-өзің жіпсіз
байлап шырмайсың».
ІІ топ «Ішімдік»
Ұраны: «Болар бала кісілікке үйір, тозар бала ішімдікке
үйір».
ІІІ топ «Нашақорлық»
Ұраны: «Есірткіге жолама, жетелейді молаға».
ІҮ топ «Денсаулық»
Ұраны: «Денсаулық зор байлық».
5 слайд
Сынып оқушылары 4 топқа бөлінеді: І топ «Шылымқорлық» Ұраны: «Темекіден түтін сорсаң улайсың, өзіңді-өзің жіпсіз байлап шырмайсың». ІІ топ «Ішімдік» Ұраны: «Болар бала кісілікке үйір, тозар бала ішімдікке үйір». ІІІ топ «Нашақорлық» Ұраны: «Есірткіге жолама, жетелейді молаға». ІҮ топ «Денсаулық» Ұраны: «Денсаулық зор байлық».
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Жас жеткіншектердің психологиялық
сауаттылығына кері әсер ететін
факторлар
1) Отбасындағы қолайсыз жағдай.
2) Отбасының материалдық жағдайының төмен болуы.
3) Мектептегі пәндерден үлгермеу.
4) Сабақтан тыс уақытта ата-аналар тарапынан
бақылаудың жеткіліксіз болуы.
5) Заңды бұзу.
6)Бөгде біреудің қысым көрсетуі.
7)Теледидар бойынша көрсетілетін сапасыз жарнамалар
және фильмдер.
7 слайд
Жас жеткіншектердің психологиялық сауаттылығына кері әсер ететін факторлар 1) Отбасындағы қолайсыз жағдай. 2) Отбасының материалдық жағдайының төмен болуы. 3) Мектептегі пәндерден үлгермеу. 4) Сабақтан тыс уақытта ата-аналар тарапынан бақылаудың жеткіліксіз болуы. 5) Заңды бұзу. 6)Бөгде біреудің қысым көрсетуі. 7)Теледидар бойынша көрсетілетін сапасыз жарнамалар және фильмдер.
8 слайд
І – топ «Шылымқорлық»
1-оқушы: Темекінің шығу тарихы – темекі Еуропа мен Азияға 15
ғасырда келген. Алғашқы кезде темекі тіс ауруына қарсы
қолданылатын дәрі ретінде пайдаланылып жүрген. Ресейде темекі
тарту дағдыға айналып, кең тек жайған мезгіл – Петр І патшалық
еткен кез.
2-оқушы: Темекіден ауаға жылына 720 мың тонна күкірт
қышқылы, 384 мың тонна аммиак, 180 мың тонна никотин, 660
мың тонна темекі майы, 550 мың тоннадай иісті газ шығады.
8 слайд
І – топ «Шылымқорлық» 1-оқушы: Темекінің шығу тарихы – темекі Еуропа мен Азияға 15 ғасырда келген. Алғашқы кезде темекі тіс ауруына қарсы қолданылатын дәрі ретінде пайдаланылып жүрген. Ресейде темекі тарту дағдыға айналып, кең тек жайған мезгіл – Петр І патшалық еткен кез. 2-оқушы: Темекіден ауаға жылына 720 мың тонна күкірт қышқылы, 384 мың тонна аммиак, 180 мың тонна никотин, 660 мың тонна темекі майы, 550 мың тоннадай иісті газ шығады.
9 слайд
ІІ - топ «Ішімдік»
1-оқушы: Маскүнемдік – алкоголь ішімдіктерін үнемі қолданудан
және шектен тыс үйір болудан қанға сіңіп кететін дерт. Ағзаның
бірқатар қызметін бұзатын және тереңдей беретін кесел. Алкоголь
ішімдіктеріне құнығу жолдары:
1. Тұрмыс жағдайындағы маскүнемдік.
2. Бас жазу синдромы немесе үнемі ішкісі келу.
3. Ішкен ішімдік мөлшерін бақылауды жоғалту.
2-оқушы: Алкоголь ішімдіктеріне тым үйір адамның өмір
ұзақтығы – халықтың орташа өмір ұзақтығымен салыстырғанда
15-20 жас кем. Баланың миының дамуының 40-60 пайыз артта
қалу себебі ата-аналарының маскүнемдігі.
9 слайд
ІІ - топ «Ішімдік» 1-оқушы: Маскүнемдік – алкоголь ішімдіктерін үнемі қолданудан және шектен тыс үйір болудан қанға сіңіп кететін дерт. Ағзаның бірқатар қызметін бұзатын және тереңдей беретін кесел. Алкоголь ішімдіктеріне құнығу жолдары: 1. Тұрмыс жағдайындағы маскүнемдік. 2. Бас жазу синдромы немесе үнемі ішкісі келу. 3. Ішкен ішімдік мөлшерін бақылауды жоғалту. 2-оқушы: Алкоголь ішімдіктеріне тым үйір адамның өмір ұзақтығы – халықтың орташа өмір ұзақтығымен салыстырғанда 15-20 жас кем. Баланың миының дамуының 40-60 пайыз артта қалу себебі ата-аналарының маскүнемдігі.
10 слайд
ІІІ – топ «Нашақорлық»
1-оқушы: Есірткі – бұл адамның көңіл-күйін, сана-сезімін,
мінез-құлқын бұзатын қауіпті, тыйым салынған химиялық
зат. Ол адамның есін алып, құмарлық желігіне ұшыратады.
Нашақор есірткісіз өмір сүре алмайтын бейшара халге
түседі.
2-оқушы: Есірткінің негізгі түрлеріне апиын, кокаин,
көкнәр, марихуана және т.б. жатады. Барлығы да адам ағзасы
мен психикасына әсер етіп зақымдайды.
10 слайд
ІІІ – топ «Нашақорлық» 1-оқушы: Есірткі – бұл адамның көңіл-күйін, сана-сезімін, мінез-құлқын бұзатын қауіпті, тыйым салынған химиялық зат. Ол адамның есін алып, құмарлық желігіне ұшыратады. Нашақор есірткісіз өмір сүре алмайтын бейшара халге түседі. 2-оқушы: Есірткінің негізгі түрлеріне апиын, кокаин, көкнәр, марихуана және т.б. жатады. Барлығы да адам ағзасы мен психикасына әсер етіп зақымдайды.
11 слайд
ІҮ топ «Денсаулық»
1-оқушы:Адамның денсаулығы зор байлығы. Әрбір адам өз
денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Өйткені
дені сау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан да
құлшына кіріседі.
2-оқушы: Денсаулық нығайтуда спорт, дене шынықтыру, ырғақты
қимыл, мәдениетті түрде тынығу, дұрыс тамақтану, ретімен
киінудің де мәні зор. Жақсы әдет – адам көркі, рухани байлығы,
өйткені ол еңбекті жеңілдетіп іскерлікке шабыт береді.
3-оқушы: Сөйтіп, біз өз ұрпақтарымызды жақсы өмірге, дұрыс
жолға бағыштауымыз керек. Осыған қарсы біз бірлесіп күресіп,
елімізді, жас мемлекетімізді көркейте беруміз керек.
11 слайд
ІҮ топ «Денсаулық» 1-оқушы:Адамның денсаулығы зор байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Өйткені дені сау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан да құлшына кіріседі. 2-оқушы: Денсаулық нығайтуда спорт, дене шынықтыру, ырғақты қимыл, мәдениетті түрде тынығу, дұрыс тамақтану, ретімен киінудің де мәні зор. Жақсы әдет – адам көркі, рухани байлығы, өйткені ол еңбекті жеңілдетіп іскерлікке шабыт береді. 3-оқушы: Сөйтіп, біз өз ұрпақтарымызды жақсы өмірге, дұрыс жолға бағыштауымыз керек. Осыған қарсы біз бірлесіп күресіп, елімізді, жас мемлекетімізді көркейте беруміз керек.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Қорытынды
Мұғалім: Ата-бабаларымыз кейінгі ұрпаққа ру-руға
бөлініп,атыссын, шабыссын демеген. Олай болса, балалар, бойға
желік бітіріп, тек жамандыққа бастайтын ащы судан арылайық!
Ішімдіктің, темекінің, есірткінің зардаптарынан болатын
өзгерістердің ішіндегі ең елеулілері – адамның ақыл-ойы мен
санамыздың бұзылуынан сақтанайық, жас ұрпақ!
Ей, ұрпағым, есіңді жи, азбаңдар
Қиыршық құмдай үгітіліп тозбаңдар.
Бойыңдағы қуатыңды жоғалтып
Жақсы үмітпен, сеніміңнен таймаңдар
Салауатты өмір салтын сақтаңдар
Болашаққа нық қадам бастаңдар!!!
дей, келе осымен бүгінгі тәрбие сағатымызды аяқтаймыз! Зейін
қойып тыңдағандарыңызға рақмет! Қош, сау болыңыздар!
15 слайд
Қорытынды Мұғалім: Ата-бабаларымыз кейінгі ұрпаққа ру-руға бөлініп,атыссын, шабыссын демеген. Олай болса, балалар, бойға желік бітіріп, тек жамандыққа бастайтын ащы судан арылайық! Ішімдіктің, темекінің, есірткінің зардаптарынан болатын өзгерістердің ішіндегі ең елеулілері – адамның ақыл-ойы мен санамыздың бұзылуынан сақтанайық, жас ұрпақ! Ей, ұрпағым, есіңді жи, азбаңдар Қиыршық құмдай үгітіліп тозбаңдар. Бойыңдағы қуатыңды жоғалтып Жақсы үмітпен, сеніміңнен таймаңдар Салауатты өмір салтын сақтаңдар Болашаққа нық қадам бастаңдар!!! дей, келе осымен бүгінгі тәрбие сағатымызды аяқтаймыз! Зейін қойып тыңдағандарыңызға рақмет! Қош, сау болыңыздар!
16 слайд
16 слайд