Материалдар / тәрбие сағаты "Желтоқсан тағылымы" 11 сынып

тәрбие сағаты "Желтоқсан тағылымы" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1986 жылғы желтоқсан оқиғасының себеп – салдарын анықтау. Ой қорытуға, тұжырым жасауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге, өзіндік көзқарас қалыптастыруға, өз көзқарасын қорғай білуге дағдыландыру. Ұлтжандылыққа, Отанын сүюге, оның тарихын құрметтеуге, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
754
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Желтоқсан тағылымы ШҚО Ұлан ауданы Гагарин атындағы орта мектеп Шкибаева М.К.

1 слайд
Желтоқсан тағылымы ШҚО Ұлан ауданы Гагарин атындағы орта мектеп Шкибаева М.К.

1 слайд

Желтоқсан тағылымы ШҚО Ұлан ауданы Гагарин атындағы орта мектеп Шкибаева М.К.

Сабақтың ұраны: Желтоқсан айы естесің Дауыл боп бұрқап ескенсің. Азаттық күйі қашаннан Көкейін елдің тескенсің. Бұрқ

2 слайд
Сабақтың ұраны: Желтоқсан айы естесің Дауыл боп бұрқап ескенсің. Азаттық күйі қашаннан Көкейін елдің тескенсің. Бұрқ етті қазақ баласы Кеудеде өршіп наласы. Алаңға қарай ағылды Таусылып барлық шарасы.

2 слайд

Сабақтың ұраны: Желтоқсан айы естесің Дауыл боп бұрқап ескенсің. Азаттық күйі қашаннан Көкейін елдің тескенсің. Бұрқ етті қазақ баласы Кеудеде өршіп наласы. Алаңға қарай ағылды Таусылып барлық шарасы.

Сабақтың мақсаты: 1986 жылғы желтоқсан оқиғасының себеп – салдарын анықтау. Ой қорытуға, тұжырым жасау

3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1986 жылғы желтоқсан оқиғасының себеп – салдарын анықтау. Ой қорытуға, тұжырым жасауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге, өзіндік көзқарас қалыптастыруға, өз көзқарасын қорғай білуге дағдыландыру. Ұлтжандылыққа, Отанын сүюге, оның тарихын құрметтеуге, мақтан тұтуға тәрбиелеу.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1986 жылғы желтоқсан оқиғасының себеп – салдарын анықтау. Ой қорытуға, тұжырым жасауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге, өзіндік көзқарас қалыптастыруға, өз көзқарасын қорғай білуге дағдыландыру. Ұлтжандылыққа, Отанын сүюге, оның тарихын құрметтеуге, мақтан тұтуға тәрбиелеу.

Тәрбие сағатының барысы: І. Кіріспе. ІІ. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себептерін анықтау. ІІІ. Қозғаушы күші, сипаты, ма

4 слайд
Тәрбие сағатының барысы: І. Кіріспе. ІІ. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себептерін анықтау. ІІІ. Қозғаушы күші, сипаты, мақсатын анықтау. ІҮ. Желтоқсан шежіресі. Ү. Желтоқсан ызғары. Оқиғаның салдары. ҮІ. Тарихи маңызы.

4 слайд

Тәрбие сағатының барысы: І. Кіріспе. ІІ. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себептерін анықтау. ІІІ. Қозғаушы күші, сипаты, мақсатын анықтау. ІҮ. Желтоқсан шежіресі. Ү. Желтоқсан ызғары. Оқиғаның салдары. ҮІ. Тарихи маңызы.

- Ел үшін, жер үшін, болашақ үшін қан төгіп, күрескен ата - бабаларымыздың арманы міне, бүгін орындалып жатыр. Жалпы қазақ ха

5 слайд
- Ел үшін, жер үшін, болашақ үшін қан төгіп, күрескен ата - бабаларымыздың арманы міне, бүгін орындалып жатыр. Жалпы қазақ халқының басында 1456 жылы Шаибани ұрпағынан бөлініп Қазақ деген атқа ие болғаннан кейін 5 ғасыр бойы 400 – ге жуық оқиға берік орын алған. Желтоқсан - сол оқиғалардың ең соңғысы. Бұл оқиғаның алғашқы құрбандары: Қайрат Рысқұлбеков, Ләззат Асанова, Сабира Мұхамеджанова, Ербол Сапатаев осы кісілердің рухына тағзым ету парызбыз.

5 слайд

- Ел үшін, жер үшін, болашақ үшін қан төгіп, күрескен ата - бабаларымыздың арманы міне, бүгін орындалып жатыр. Жалпы қазақ халқының басында 1456 жылы Шаибани ұрпағынан бөлініп Қазақ деген атқа ие болғаннан кейін 5 ғасыр бойы 400 – ге жуық оқиға берік орын алған. Желтоқсан - сол оқиғалардың ең соңғысы. Бұл оқиғаның алғашқы құрбандары: Қайрат Рысқұлбеков, Ләззат Асанова, Сабира Мұхамеджанова, Ербол Сапатаев осы кісілердің рухына тағзым ету парызбыз.

Топтастыру Сендер «Желтоқсан» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?

6 слайд
Топтастыру Сендер «Желтоқсан» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?

6 слайд

Топтастыру Сендер «Желтоқсан» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?

Желтоқсан Ұлтжандылық Көтеріліс Брежнев алаңы Аяз Студенттер Алматы Жастар Демонстрация

7 слайд
Желтоқсан Ұлтжандылық Көтеріліс Брежнев алаңы Аяз Студенттер Алматы Жастар Демонстрация

7 слайд

Желтоқсан Ұлтжандылық Көтеріліс Брежнев алаңы Аяз Студенттер Алматы Жастар Демонстрация

Топтық жұмыс І топқа: Желтоқсан оқиғасының саяси себептерін анықтау: ІІ топқа: Желтоқсан оқиғасының эк

8 слайд
Топтық жұмыс І топқа: Желтоқсан оқиғасының саяси себептерін анықтау: ІІ топқа: Желтоқсан оқиғасының экономикалық себеп – салдарын анықтау: ІІІ топқа: Әлеуметтік себеп – салдарын анықтау: ІҮ топқа: 1980 жылдардағы қалыптасқан экологиялық жағдайға сипаттама.

8 слайд

Топтық жұмыс І топқа: Желтоқсан оқиғасының саяси себептерін анықтау: ІІ топқа: Желтоқсан оқиғасының экономикалық себеп – салдарын анықтау: ІІІ топқа: Әлеуметтік себеп – салдарын анықтау: ІҮ топқа: 1980 жылдардағы қалыптасқан экологиялық жағдайға сипаттама.

Қорытынды :1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы әр қазақтың жан жарасы. Қалың тарихтың парақтарына қанмен жазылған бұл күндер жайында

9 слайд
Қорытынды :1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы әр қазақтың жан жарасы. Қалың тарихтың парақтарына қанмен жазылған бұл күндер жайында толғана да тебірене айтуға болады. Сол жылдарда Қазақстанда ұлтаралық қатынастар ушығып тұрған еді. Қазақ тілі мәртебесінің төмендетілуі, қазақ мектептерінің, балабақшаларының жаппай жабылуы, өзге ұлт өкілдерінің жер-жерлерде қазақтарды төмен санауы, қала берді Алматы қаласына ауылдан келген ағайындарымыздың есепке тұра алмай, қор болуы, өз жерлерінде жүріп тұрғын үйге зар болуы сияқты себептер қазақ жастарының намысын оятты. Осы кезде Қазақстан Орталық Партия Комитетінің 1-хатшысы Д.А.Қонаевтың түсіп, онын орнына Мәскеуден ұлты орыс-Колбиннің тағайындалуы отқа май құя түсті. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы- КСРО-дағы демократиялық қозғалыстардың ең үлкені. Наразылық бейбіт шеру түрінде өтіп, саяси сипат алды. Бірақ ол мемлекеттік құрылысты құлатуға бағытталған жоқ.

9 слайд

Қорытынды :1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы әр қазақтың жан жарасы. Қалың тарихтың парақтарына қанмен жазылған бұл күндер жайында толғана да тебірене айтуға болады. Сол жылдарда Қазақстанда ұлтаралық қатынастар ушығып тұрған еді. Қазақ тілі мәртебесінің төмендетілуі, қазақ мектептерінің, балабақшаларының жаппай жабылуы, өзге ұлт өкілдерінің жер-жерлерде қазақтарды төмен санауы, қала берді Алматы қаласына ауылдан келген ағайындарымыздың есепке тұра алмай, қор болуы, өз жерлерінде жүріп тұрғын үйге зар болуы сияқты себептер қазақ жастарының намысын оятты. Осы кезде Қазақстан Орталық Партия Комитетінің 1-хатшысы Д.А.Қонаевтың түсіп, онын орнына Мәскеуден ұлты орыс-Колбиннің тағайындалуы отқа май құя түсті. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы- КСРО-дағы демократиялық қозғалыстардың ең үлкені. Наразылық бейбіт шеру түрінде өтіп, саяси сипат алды. Бірақ ол мемлекеттік құрылысты құлатуға бағытталған жоқ.

1)Тоталитарлық билік жүйесінің қуатын біле тұра, қазақ жастары 1986 жылғы желтоқсанда бейбіт шеруге шығуын қалай түс

10 слайд
1)Тоталитарлық билік жүйесінің қуатын біле тұра, қазақ жастары 1986 жылғы желтоқсанда бейбіт шеруге шығуын қалай түсіндірер едіңдер? 2) Неге мемлекет басшылары жастардың талаптарына құлақ аспады,мәселені бейбіт жолмен шешуге тырыспады?

10 слайд

1)Тоталитарлық билік жүйесінің қуатын біле тұра, қазақ жастары 1986 жылғы желтоқсанда бейбіт шеруге шығуын қалай түсіндірер едіңдер? 2) Неге мемлекет басшылары жастардың талаптарына құлақ аспады,мәселені бейбіт жолмен шешуге тырыспады?

 4 – тапсырма – Құжатпен жұмыс І топқа: Қазақ Кеңестік Социолистік Республикасының атынан Үкім ІІ топқа Мұхтар Шахановтың

11 слайд
 4 – тапсырма – Құжатпен жұмыс І топқа: Қазақ Кеңестік Социолистік Республикасының атынан Үкім ІІ топқа Мұхтар Шахановтың Кремльдің Съездер сарайындағы сөзі ІІІ топқа:1987 ж14 наурыздағы Г.В. Колбин сөзі ІҮ топқа: 1988 ж 7 шілдедегі Қазақ ССР Жоғары Советі Президиумының Председателі З.К. Камалиденовтың баяндамасы

11 слайд

 4 – тапсырма – Құжатпен жұмыс І топқа: Қазақ Кеңестік Социолистік Республикасының атынан Үкім ІІ топқа Мұхтар Шахановтың Кремльдің Съездер сарайындағы сөзі ІІІ топқа:1987 ж14 наурыздағы Г.В. Колбин сөзі ІҮ топқа: 1988 ж 7 шілдедегі Қазақ ССР Жоғары Советі Президиумының Председателі З.К. Камалиденовтың баяндамасы

  5 тапсырма:  «Желтоқсан оқиғасының»  тарихи маңызы.

12 слайд
  5 тапсырма:  «Желтоқсан оқиғасының»  тарихи маңызы.

12 слайд

  5 тапсырма:  «Желтоқсан оқиғасының»  тарихи маңызы.

 Қорытындылау: « Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық мемлекетінің көркеюі жолында

13 слайд
 Қорытындылау: « Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық мемлекетінің көркеюі жолында жан теріңмен еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екеніңді ұмытпа!» (Н.Назарбаев.).  Тігілген соң Ақ Орда- шаңырағың  Тұғырыңа қонуда сан қыраның.  Отан деген оранып от құшаққа,  Кәусарыңа шөліңді қандырамын.  Тәуелсіздік туын тігуге қаншалықты қажыр-қайрат керек болса, оны құлатпай сақтап қалуға соншалықты қажыр-қайрат керек  деп, біз бүгінгі тәуелсіздік күніне арналған  «Желтоқсан тағлымы » атты іс-шарамызды аяқтаймыз

13 слайд

 Қорытындылау: « Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық мемлекетінің көркеюі жолында жан теріңмен еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екеніңді ұмытпа!» (Н.Назарбаев.).  Тігілген соң Ақ Орда- шаңырағың  Тұғырыңа қонуда сан қыраның.  Отан деген оранып от құшаққа,  Кәусарыңа шөліңді қандырамын.  Тәуелсіздік туын тігуге қаншалықты қажыр-қайрат керек болса, оны құлатпай сақтап қалуға соншалықты қажыр-қайрат керек  деп, біз бүгінгі тәуелсіздік күніне арналған  «Желтоқсан тағлымы » атты іс-шарамызды аяқтаймыз

14 слайд

14 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ