Материалдар / Тәрбие сағаты"Отбасылық тәрбие мектебі"

Тәрбие сағаты"Отбасылық тәрбие мектебі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшісі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
25 Сәуір 2020
532
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Отбасылық тәрбие мектебі! ТАҚЫРЫБЫ: Аналық махаббаттың келбеті!

1 слайд
Отбасылық тәрбие мектебі! ТАҚЫРЫБЫ: Аналық махаббаттың келбеті!

1 слайд

Отбасылық тәрбие мектебі! ТАҚЫРЫБЫ: Аналық махаббаттың келбеті!

Мақсаты: 1.Ата-аналар мен мұғалымдердың ортақ тіл табысуы 2.Ата-аналарға баланы дұрыс тәрбиелеуде төзімділікке,сабырлыққа,түс

2 слайд
Мақсаты: 1.Ата-аналар мен мұғалымдердың ортақ тіл табысуы 2.Ата-аналарға баланы дұрыс тәрбиелеуде төзімділікке,сабырлыққа,түсыныс пеушіліке шақыру

2 слайд

Мақсаты: 1.Ата-аналар мен мұғалымдердың ортақ тіл табысуы 2.Ата-аналарға баланы дұрыс тәрбиелеуде төзімділікке,сабырлыққа,түсыныс пеушіліке шақыру

Мындеттері: 1. «Ана» феномені туралы түсінік беру 2. Бауыр басудың бес түрімен таныстыру 3. Баланың анасына деген сенімділігі жә

3 слайд
Мындеттері: 1. «Ана» феномені туралы түсінік беру 2. Бауыр басудың бес түрімен таныстыру 3. Баланың анасына деген сенімділігі және байланыс жоқтығының қандай салдары бар екенін қарастыру 4. Сенімді байланыстылықты қалыптастыру шарттары, олардың алты түрімен танысу 5. ана баланың "мен" бейнесін дамыту үшін жағдай жасауы тиіс.

3 слайд

Мындеттері: 1. «Ана» феномені туралы түсінік беру 2. Бауыр басудың бес түрімен таныстыру 3. Баланың анасына деген сенімділігі және байланыс жоқтығының қандай салдары бар екенін қарастыру 4. Сенімді байланыстылықты қалыптастыру шарттары, олардың алты түрімен танысу 5. ана баланың "мен" бейнесін дамыту үшін жағдай жасауы тиіс.

Менің ойымша, бұл тақырып біздің әрқайсымыздың жұмысымызда өте маңызды болып келеді, өйткені сіз, мектеп оқушыларының отбасыла

4 слайд
Менің ойымша, бұл тақырып біздің әрқайсымыздың жұмысымызда өте маңызды болып келеді, өйткені сіз, мектеп оқушыларының отбасыларымен өзара байланыс құрудың күрделі үдерісіндегі негізгі буын болып табыласыз. Ал мектепте оқушының отбасын кім таныстырады?

4 слайд

Менің ойымша, бұл тақырып біздің әрқайсымыздың жұмысымызда өте маңызды болып келеді, өйткені сіз, мектеп оқушыларының отбасыларымен өзара байланыс құрудың күрделі үдерісіндегі негізгі буын болып табыласыз. Ал мектепте оқушының отбасын кім таныстырады?

Әрине, әр адам өз тәжірибесінде біледі, аналар өте әртүрлі болады. Кейбір ата-аналар бір бірімен оңай келіседі, олар мұғалімдер

5 слайд
Әрине, әр адам өз тәжірибесінде біледі, аналар өте әртүрлі болады. Кейбір ата-аналар бір бірімен оңай келіседі, олар мұғалімдермен ортақ тіл табыса алады, оқу барысында өз баласына қалай пайдалы болатынын түсінуге тырысады. Ал басқа аналармен жалпы тіл табысу өте қиын, өйткені олар тіпті мұғалімдерге тәрбие беру жауапкершілігін жүктейді, не болмаса баладан оның кез келген сәтсіздігі-тәрбиенің кемшіліктерінің салдары емес, ал мектептің олардың бірегей баласына деген дұрыс емес көзқарасының салдары деп санайды.

5 слайд

Әрине, әр адам өз тәжірибесінде біледі, аналар өте әртүрлі болады. Кейбір ата-аналар бір бірімен оңай келіседі, олар мұғалімдермен ортақ тіл табыса алады, оқу барысында өз баласына қалай пайдалы болатынын түсінуге тырысады. Ал басқа аналармен жалпы тіл табысу өте қиын, өйткені олар тіпті мұғалімдерге тәрбие беру жауапкершілігін жүктейді, не болмаса баладан оның кез келген сәтсіздігі-тәрбиенің кемшіліктерінің салдары емес, ал мектептің олардың бірегей баласына деген дұрыс емес көзқарасының салдары деп санайды.

Қазіргі уақытта психология "ана" феномені туралы біледі деген ақпарат кең таралған. Мен ананың баланың дамуына, оның жеке тұл

6 слайд
Қазіргі уақытта психология "ана" феномені туралы біледі деген ақпарат кең таралған. Мен ананың баланың дамуына, оның жеке тұлғасын қалыптастыруға қандай әсер ететінін айтып өтем, бұл неге маңызды? Қазақстанда тамаша демографиялық жағдай, көп балалы отбасыларымыз бар деген мағынада айтып жатырмын.

6 слайд

Қазіргі уақытта психология "ана" феномені туралы біледі деген ақпарат кең таралған. Мен ананың баланың дамуына, оның жеке тұлғасын қалыптастыруға қандай әсер ететінін айтып өтем, бұл неге маңызды? Қазақстанда тамаша демографиялық жағдай, көп балалы отбасыларымыз бар деген мағынада айтып жатырмын.

Әрбір әйел, ана не білуі керек, оның балаға қандай әсері бар? Ең алдымен, анасы бала туылғанға дейін әсер етеді. Жүктілік кез

7 слайд
Әрбір әйел, ана не білуі керек, оның балаға қандай әсері бар? Ең алдымен, анасы бала туылғанға дейін әсер етеді. Жүктілік кезінде. Егер әйел жүктілікке ауру ретінде қарамаса, қалыпты жағдайға ретінде санаса, егер ол белсенді салауатты өмір салтын ұстанса, баланың болашағы туралы сүйіспеншілікпен ойласа, қоршаған ортамен, ең алдымен болашақ баланың әкесімен жанжалдаспайды

7 слайд

Әрбір әйел, ана не білуі керек, оның балаға қандай әсері бар? Ең алдымен, анасы бала туылғанға дейін әсер етеді. Жүктілік кезінде. Егер әйел жүктілікке ауру ретінде қарамаса, қалыпты жағдайға ретінде санаса, егер ол белсенді салауатты өмір салтын ұстанса, баланың болашағы туралы сүйіспеншілікпен ойласа, қоршаған ортамен, ең алдымен болашақ баланың әкесімен жанжалдаспайды

Қазіргі заманғы психология барлық аналардың назарын аударады, қыз бен ұлының анасына деген махаббатының психологиялық феномені

8 слайд
Қазіргі заманғы психология барлық аналардың назарын аударады, қыз бен ұлының анасына деген махаббатының психологиялық феномені өте ерте пайдва болады. Бірден туылғаннан кейін деуге болады . Ана мен баланың байланысын сипаттайтын құбылыс. Бұл біз армандайтын қарым-қатынастар, бұл өзара бауырмалдық, тәуелділік, екі жақты қабылдау сезімі , қамқорлық жасау ниеті және бұл өмірлік маңызды байланыстар. Мұның бәрі бірінші жылы ғана қалыптаса бастайды.

8 слайд

Қазіргі заманғы психология барлық аналардың назарын аударады, қыз бен ұлының анасына деген махаббатының психологиялық феномені өте ерте пайдва болады. Бірден туылғаннан кейін деуге болады . Ана мен баланың байланысын сипаттайтын құбылыс. Бұл біз армандайтын қарым-қатынастар, бұл өзара бауырмалдық, тәуелділік, екі жақты қабылдау сезімі , қамқорлық жасау ниеті және бұл өмірлік маңызды байланыстар. Мұның бәрі бірінші жылы ғана қалыптаса бастайды.

Бала анамен қарым-қатынаста өзінің табиғи қажеттілігін іске асырғанда қалыптасады және бұл қарым-қатынас балаға өмір сүру үшін

9 слайд
Бала анамен қарым-қатынаста өзінің табиғи қажеттілігін іске асырғанда қалыптасады және бұл қарым-қатынас балаға өмір сүру үшін қажет. Ол үлкендермен байланыссыз өсе алмайды. 6 айға дейін бауыр басудың мінез-құлық моделі дамиды. Бала қуанышты күлгенін, қаламды тартып, анасы келгенде қуанғанын ана бірден байқайды.

9 слайд

Бала анамен қарым-қатынаста өзінің табиғи қажеттілігін іске асырғанда қалыптасады және бұл қарым-қатынас балаға өмір сүру үшін қажет. Ол үлкендермен байланыссыз өсе алмайды. 6 айға дейін бауыр басудың мінез-құлық моделі дамиды. Бала қуанышты күлгенін, қаламды тартып, анасы келгенде қуанғанын ана бірден байқайды.

Бауыр басудың бес түрін бөледі : 1) сенімді. Ол анасы оның қажеттілігін сезініп, басты қажеттіліктердің бірін-қауіпсіздікті қ

10 слайд
Бауыр басудың бес түрін бөледі : 1) сенімді. Ол анасы оның қажеттілігін сезініп, басты қажеттіліктердің бірін-қауіпсіздікті қанағаттандыра алатын баладан қалыптасады. Ана баланы оң қабылдап, онымен белсенді қарым- қатынаста болғанда, ол күлімсіреп, жылы сөздерге бөлейді. Бала оған өзара жауап береді. Мұндай бала тыныштықпен сипатталады, оның танымдық белсенділігі жоғары, оған бәрі қызықты. Ол үшін әлем қорқынышты емес.

10 слайд

Бауыр басудың бес түрін бөледі : 1) сенімді. Ол анасы оның қажеттілігін сезініп, басты қажеттіліктердің бірін-қауіпсіздікті қанағаттандыра алатын баладан қалыптасады. Ана баланы оң қабылдап, онымен белсенді қарым- қатынаста болғанда, ол күлімсіреп, жылы сөздерге бөлейді. Бала оған өзара жауап береді. Мұндай бала тыныштықпен сипатталады, оның танымдық белсенділігі жоғары, оған бәрі қызықты. Ол үшін әлем қорқынышты емес.

2) үрейлі-амбивалентті, наразылық. Егер анасы өзінің мінез-құлқымен балаға оған көмек пен қолдау көрсететіндігіне сенімсіз бол

11 слайд
2) үрейлі-амбивалентті, наразылық. Егер анасы өзінің мінез-құлқымен балаға оған көмек пен қолдау көрсететіндігіне сенімсіз болудан пайда болады. Бала анасын алыс жібермейді, олар анасы кетіп қалған кезде агрессияға ұшырайды. Бала ренжуді үйренеді .

11 слайд

2) үрейлі-амбивалентті, наразылық. Егер анасы өзінің мінез-құлқымен балаға оған көмек пен қолдау көрсететіндігіне сенімсіз болудан пайда болады. Бала анасын алыс жібермейді, олар анасы кетіп қалған кезде агрессияға ұшырайды. Бала ренжуді үйренеді .

3) бауыр басудың түрі мазасыз-болдырмау. Бала сезінетін эмоционалдық салқындықты көрсеткен кезде, ол анасынан бас тарту керек

12 слайд
3) бауыр басудың түрі мазасыз-болдырмау. Бала сезінетін эмоционалдық салқындықты көрсеткен кезде, ол анасынан бас тарту керектігінен қорқады. Ол үшін анасы оның көмекшісі және тірегі деген сенім жоқ ,сондықтан ода аулақ мінез-құлқы қалыптасады. Ол тек анаға ғана емес, жалпы әлемнен де аулақ болуды қалайды. Бұл қорқынышы өтекөп, белсенді емес бала.

12 слайд

3) бауыр басудың түрі мазасыз-болдырмау. Бала сезінетін эмоционалдық салқындықты көрсеткен кезде, ол анасынан бас тарту керектігінен қорқады. Ол үшін анасы оның көмекшісі және тірегі деген сенім жоқ ,сондықтан ода аулақ мінез-құлқы қалыптасады. Ол тек анаға ғана емес, жалпы әлемнен де аулақ болуды қалайды. Бұл қорқынышы өтекөп, белсенді емес бала.

4) мазасыздық-іріткі салушы. Әлемді бала дұшпандық және қауіп ретінде қабылдаған кезде кездеседі. Анасы өз реакцияларын ұстам

13 слайд
4) мазасыздық-іріткі салушы. Әлемді бала дұшпандық және қауіп ретінде қабылдаған кезде кездеседі. Анасы өз реакцияларын ұстамаған кезде, ашушаң, тітіркенген кезде пайда болуы мүмкін. Ана балаға оның әлемге қатысты басым қорқыныш болып пен қорқыныш сезімін тудырады. Бұл баланың мінез-құлқы өте ретсіз, өте күтпеген болады, онымен қиын болуы мүмкін

13 слайд

4) мазасыздық-іріткі салушы. Әлемді бала дұшпандық және қауіп ретінде қабылдаған кезде кездеседі. Анасы өз реакцияларын ұстамаған кезде, ашушаң, тітіркенген кезде пайда болуы мүмкін. Ана балаға оның әлемге қатысты басым қорқыныш болып пен қорқыныш сезімін тудырады. Бұл баланың мінез-құлқы өте ретсіз, өте күтпеген болады, онымен қиын болуы мүмкін

5) Бауыр басудың болмауы. Бұл бауыр басудың ең сезімтал кезеңінде ана баланы біреуге тәрбиелеуге бергенде пайда болады. Егер

14 слайд
5) Бауыр басудың болмауы. Бұл бауыр басудың ең сезімтал кезеңінде ана баланы біреуге тәрбиелеуге бергенде пайда болады. Егер он екі айға дейін бауыр басу қалыптаспаған болса, онда психикалық даму бұзылады .

14 слайд

5) Бауыр басудың болмауы. Бұл бауыр басудың ең сезімтал кезеңінде ана баланы біреуге тәрбиелеуге бергенде пайда болады. Егер он екі айға дейін бауыр басу қалыптаспаған болса, онда психикалық даму бұзылады .

Сенімді байланыстылықты қалыптастыру шарттары, олардың алты түрі бар: 1) өз баласын эмоционалды оң қабылдайтын ана. Ол оның жек

15 слайд
Сенімді байланыстылықты қалыптастыру шарттары, олардың алты түрі бар: 1) өз баласын эмоционалды оң қабылдайтын ана. Ол оның жеке тұлғасын құрметтейді ма? Ол оны жақсы көреді. 2) баланың мінез-құлқына сезімталдығы жоғары ана. 3) баланың жағдайын және осы жағдайдың себептерін түсіну. 4) баланың қажеттіліктеріне қатысты сезімталдық. 5) ананың дәйектілігі мен қарама-қайшылығына ие болуы, анасы шектен шықпайды. 6) баламен сөйлесе алатын ана. Балалармен қарым- қатынастың генийі өте аз. Бұл өнерді үйрену керек.

15 слайд

Сенімді байланыстылықты қалыптастыру шарттары, олардың алты түрі бар: 1) өз баласын эмоционалды оң қабылдайтын ана. Ол оның жеке тұлғасын құрметтейді ма? Ол оны жақсы көреді. 2) баланың мінез-құлқына сезімталдығы жоғары ана. 3) баланың жағдайын және осы жағдайдың себептерін түсіну. 4) баланың қажеттіліктеріне қатысты сезімталдық. 5) ананың дәйектілігі мен қарама-қайшылығына ие болуы, анасы шектен шықпайды. 6) баламен сөйлесе алатын ана. Балалармен қарым- қатынастың генийі өте аз. Бұл өнерді үйрену керек.

Әр әйел "тәрбие-өмірдің қуанышы"деп ойлағысы келеді. Мұндай әйел оңай бейімделеді, тәрбиелеу шараларын оңай өзгертеді, көтерме

16 слайд
Әр әйел "тәрбие-өмірдің қуанышы"деп ойлағысы келеді. Мұндай әйел оңай бейімделеді, тәрбиелеу шараларын оңай өзгертеді, көтермелеу мен жазалау арасындағы тепе-теңдікті белгілейді және ол үшін баламен қарым-қатынаста эмоционалды оң реңк тән.

16 слайд

Әр әйел "тәрбие-өмірдің қуанышы"деп ойлағысы келеді. Мұндай әйел оңай бейімделеді, тәрбиелеу шараларын оңай өзгертеді, көтермелеу мен жазалау арасындағы тепе-теңдікті белгілейді және ол үшін баламен қарым-қатынаста эмоционалды оң реңк тән.

Сенімді байланыстылық бізге не береді? Басқа адамдарға сенімді бауыр басуы бар бала өте мейірімді. Басты тұжырым осындай, ана

17 слайд
Сенімді байланыстылық бізге не береді? Басқа адамдарға сенімді бауыр басуы бар бала өте мейірімді. Басты тұжырым осындай, ана баласының бейбітшілікке, өзіне және адамдарға деген сенім сияқты базалық сапаның қалыптасуына ерекше жауапты. Дәл осы жауапкершілікті ескере отырып, ақын ана туралы былай деді: бесікті тербеткен қол әлемді билейді.

17 слайд

Сенімді байланыстылық бізге не береді? Басқа адамдарға сенімді бауыр басуы бар бала өте мейірімді. Басты тұжырым осындай, ана баласының бейбітшілікке, өзіне және адамдарға деген сенім сияқты базалық сапаның қалыптасуына ерекше жауапты. Дәл осы жауапкершілікті ескере отырып, ақын ана туралы былай деді: бесікті тербеткен қол әлемді билейді.

Жақсы ана дегеніміз не? Ғалымдар анаға бауыр басу сапасы баланы ерлі-зайыптылар өмірінде және жұмыста қандай бақыт немесе бақы

18 слайд
Жақсы ана дегеніміз не? Ғалымдар анаға бауыр басу сапасы баланы ерлі-зайыптылар өмірінде және жұмыста қандай бақыт немесе бақытсыздық күтіп тұрғанына айтарлықтай әсер ететінін анықтады. Өйткені, анасымен қатты байланысты бала, ерлі-зайыптылар өмірінде жанжал тудырмайтын әйелді іздейді. Сондықтан, сүйікті ана тыңдамайтын қалыңдық секілді жаза алмайды. Анасымен жақсы қарым-қатынасы бар қыздар ер адаммен бірдей қарым- қатынас іздейді .

18 слайд

Жақсы ана дегеніміз не? Ғалымдар анаға бауыр басу сапасы баланы ерлі-зайыптылар өмірінде және жұмыста қандай бақыт немесе бақытсыздық күтіп тұрғанына айтарлықтай әсер ететінін анықтады. Өйткені, анасымен қатты байланысты бала, ерлі-зайыптылар өмірінде жанжал тудырмайтын әйелді іздейді. Сондықтан, сүйікті ана тыңдамайтын қалыңдық секілді жаза алмайды. Анасымен жақсы қарым-қатынасы бар қыздар ер адаммен бірдей қарым- қатынас іздейді .

Ересек балаға қатысты екі негізгі тәрбие ұстанымы бар: 1) ана баланың "мен" бейнесін дамыту үшін жағдай жасауы тиіс. Өзі үшін ж

19 слайд
Ересек балаға қатысты екі негізгі тәрбие ұстанымы бар: 1) ана баланың "мен" бейнесін дамыту үшін жағдай жасауы тиіс. Өзі үшін жауапты адам болып қалыптасуы үшін. 2) ана баланың өз пікірін құрметтеуге, тәуелсіздігін көтермелеуге міндетті . Ана саналы болуы керек Ана инстинкті анасы балаға қамқорлық жасайтынына кепілдік береді. Американдық ғалым Гарри Харлоу оған түсініктеме беруге шешім қабылдады, ол анасынан маймыл сәбиді алып, тірі аналардың орнына металл қаңқалары болған клеткаларға отырғызды.

19 слайд

Ересек балаға қатысты екі негізгі тәрбие ұстанымы бар: 1) ана баланың "мен" бейнесін дамыту үшін жағдай жасауы тиіс. Өзі үшін жауапты адам болып қалыптасуы үшін. 2) ана баланың өз пікірін құрметтеуге, тәуелсіздігін көтермелеуге міндетті . Ана саналы болуы керек Ана инстинкті анасы балаға қамқорлық жасайтынына кепілдік береді. Американдық ғалым Гарри Харлоу оған түсініктеме беруге шешім қабылдады, ол анасынан маймыл сәбиді алып, тірі аналардың орнына металл қаңқалары болған клеткаларға отырғызды.

Ең бастысы, ол маймыл ұрғашыларының өскен кезінде екі ерекшелігі болған, біріншісі- қарама- қарсы жыныспен қарым-қатынасқа ешқа

20 слайд
Ең бастысы, ол маймыл ұрғашыларының өскен кезінде екі ерекшелігі болған, біріншісі- қарама- қарсы жыныспен қарым-қатынасқа ешқандай қызығушылықтары болмағанын анықтады. Екіншіден, олар ана болған кезде олар мүлдем бей-жай болды. Осыдан екі қорытынды. Біріншіден, ананың жақсысы ана инстинкті емес.

20 слайд

Ең бастысы, ол маймыл ұрғашыларының өскен кезінде екі ерекшелігі болған, біріншісі- қарама- қарсы жыныспен қарым-қатынасқа ешқандай қызығушылықтары болмағанын анықтады. Екіншіден, олар ана болған кезде олар мүлдем бей-жай болды. Осыдан екі қорытынды. Біріншіден, ананың жақсысы ана инстинкті емес.

Ана стилі баланы дамыту үшін ең қолайлы екенін қалай тануға болады, осыдан біз келесі бөлікті бастаймыз. Ал қазір мен сіз мазм

21 слайд
Ана стилі баланы дамыту үшін ең қолайлы екенін қалай тануға болады, осыдан біз келесі бөлікті бастаймыз. Ал қазір мен сіз мазмұндалған материал туралы ойланып, келесі төрт сұраққа жауап бергім келеді. Материалды меңгеру сапасын бақылау үшін сұрақтар соңында беріледі. Ал қазір рефлексия, яғни ойлану үшін төрт сұраққа жауап беріңіздер.

21 слайд

Ана стилі баланы дамыту үшін ең қолайлы екенін қалай тануға болады, осыдан біз келесі бөлікті бастаймыз. Ал қазір мен сіз мазмұндалған материал туралы ойланып, келесі төрт сұраққа жауап бергім келеді. Материалды меңгеру сапасын бақылау үшін сұрақтар соңында беріледі. Ал қазір рефлексия, яғни ойлану үшін төрт сұраққа жауап беріңіздер.

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

31 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

31 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Министірлікпен келісілген курстар тізімі