Материалдар / Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге 10 сынып өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақ

Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге 10 сынып өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2019
3106
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге

1 слайд
Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге

1 слайд

Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге

Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушы

2 слайд
Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет жасауға баулу 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет жасауға баулу 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.

3 слайд

3 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №10 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №11, «Жүрегім соғып тұрғанда» мәтінін оқып ке

4 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №10 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №11, «Жүрегім соғып тұрғанда» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Әркімнің өз жолы бар, әркімнің өз ұшар көгі бар» деген ойды қалай түсіндіңіздер? 2. Әр адамның өз ойы, көзқарасы, өз пікірі болмаса не болар еді деп ойлайсыздар? 3. Абайдың «Керек іс бозбалаға – талаптылық...» деген ойын қалай түсінесіздер? 4. Талаптану, өз ойы, сөзі, ісіне жауапкершілікпен сын көзімен қарау адамды қандай игіліктерге жеткізеді?

4 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №10 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №11, «Жүрегім соғып тұрғанда» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Әркімнің өз жолы бар, әркімнің өз ұшар көгі бар» деген ойды қалай түсіндіңіздер? 2. Әр адамның өз ойы, көзқарасы, өз пікірі болмаса не болар еді деп ойлайсыздар? 3. Абайдың «Керек іс бозбалаға – талаптылық...» деген ойын қалай түсінесіздер? 4. Талаптану, өз ойы, сөзі, ісіне жауапкершілікпен сын көзімен қарау адамды қандай игіліктерге жеткізеді?

... Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап.

5 слайд
... Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Абай

5 слайд

... Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Абай

М ұғалім сы йы . А дам герш ілік Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдард

6 слайд
М ұғалім сы йы . А дам герш ілік Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдарды білу. Адал кісіні адал еместерден биік қойсаң, адал еместерді адалдыққа тартасың. Ұстаз айтты: – Адам баласы жанымыздан ағып өтіп бара жатқан өзен суы сияқты: біздің жанымыздан өтіп кеткенмен күндіз-түні өзінің жүрісін тоқтатпайды. Ұстаз айтты: – Ғалым кісі табанды әрі тиянақты болмаса болмайды, өйткені оның өзіне артқан жүгі ауыр және жүрер жолы ұзақ. Оның жүгі – адамгершілік, ол ауыр болмай қалай болсын. Ол өз жолын өлгенде ғана аяқтайды – бұдан ұзақ жол бар ма?! Ұстаз айтты: – Ақылды кісіні көрсең, соған ұқсауға ұмтыл. Ақылсыз адамды көрсең, өзіңді онымен іштей салыстырып көр де, ойлан. Ұстаз айтты: – Оқымысты кісі деп мінезінде ұялу бар, өзге елге барғанда өз елінің абыройына қызмет етуге жарайтын, ата-анасына, үлкенге құрметпен қарайтын, сөзі шыншыл, әрекеті батыл адамды айтамыз. Ұстаз айтты: - Ізгі кісі мына ойды есінде тұтады: - қараған кезде анық байқады ма; - естіген кезде дұрыс естіді ме; - өзінің бет-әлпеті тартымды ма; - сөзі шын ба;

6 слайд

М ұғалім сы йы . А дам герш ілік Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдарды білу. Адал кісіні адал еместерден биік қойсаң, адал еместерді адалдыққа тартасың. Ұстаз айтты: – Адам баласы жанымыздан ағып өтіп бара жатқан өзен суы сияқты: біздің жанымыздан өтіп кеткенмен күндіз-түні өзінің жүрісін тоқтатпайды. Ұстаз айтты: – Ғалым кісі табанды әрі тиянақты болмаса болмайды, өйткені оның өзіне артқан жүгі ауыр және жүрер жолы ұзақ. Оның жүгі – адамгершілік, ол ауыр болмай қалай болсын. Ол өз жолын өлгенде ғана аяқтайды – бұдан ұзақ жол бар ма?! Ұстаз айтты: – Ақылды кісіні көрсең, соған ұқсауға ұмтыл. Ақылсыз адамды көрсең, өзіңді онымен іштей салыстырып көр де, ойлан. Ұстаз айтты: – Оқымысты кісі деп мінезінде ұялу бар, өзге елге барғанда өз елінің абыройына қызмет етуге жарайтын, ата-анасына, үлкенге құрметпен қарайтын, сөзі шыншыл, әрекеті батыл адамды айтамыз. Ұстаз айтты: - Ізгі кісі мына ойды есінде тұтады: - қараған кезде анық байқады ма; - естіген кезде дұрыс естіді ме; - өзінің бет-әлпеті тартымды ма; - сөзі шын ба;

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет

7 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер» тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып, өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір айлық жоспарын жасап, орындаңыз. • Не істеу керек? • Бұған қалайша жетуге болады? • Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз. • Жүзеге асырыңыз. • Барлығы дұрыс орындалды ма? • Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?

7 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер» тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып, өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір айлық жоспарын жасап, орындаңыз. • Не істеу керек? • Бұған қалайша жетуге болады? • Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз. • Жүзеге асырыңыз. • Барлығы дұрыс орындалды ма? • Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?

Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым» мәтінін оқып келу.

8 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым» мәтінін оқып келу.

8 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

9 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

9 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.