Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыруда перспективалық жоспар мен циклограмма үлгілері




1 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің
міндеттерін іске асыруда
перспективалық жоспар мен
циклограмма үлгілері
«Аққайың» бөбекжайының әдіскер А.О.Токтамысова
1 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыруда перспективалық жоспар мен циклограмма үлгілері «Аққайың» бөбекжайының әдіскер А.О.Токтамысова

2 слайд
Мектепке дейінгі
тәрбие мен оқытудың
мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарты
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 3 тамыздағы
№ 348 бұйрығы
Тәрбиелеу-білім беру процесінде
Физикалық қасиеттерді дамыту
Коммуникативтік дағдыларды дамыту
Танымдық және зияткерлік дағдыларды
дамыту
Балалардың шығармашылық
дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды
қалыптастыру
2 слайд
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы Тәрбиелеу-білім беру процесінде Физикалық қасиеттерді дамыту Коммуникативтік дағдыларды дамыту Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

3 слайд
ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ
ҰЙЫМДАРЫ МЕН
МЕКТЕПАЛДЫ
СЫНЫПТАРЫНДА
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДА
ТӘРБИЕЛЕУ- БІЛІМ БЕРУ
ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ТУРАЛЫ
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ
Тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыруда
педагогтерге келесі қағидаларды назарда ұстау
ұсынылады:
- ойын арқылы оқыту;
- түрлі балалар әрекетін ұйымдастыру арқылы (ойын,
қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек,
дербес) балаларды дамыту.
1) дене шынықтыру (ерекше тәрбиеленушілер үшін
бейімделген дене шынықтыру);
2) жүзу (жүзу бассейні болған кезде);
3) сөйлеуді дамыту;
4) көркем әдебиет;
5) сауат ашу негіздері;
6) қазақ тілі (оқыту басқа тілде жүргізілетін топтарда);
7) сенсорика;
8) математика негіздері;
9) құрастыру;
10) қоршаған ортамен таныстыру;
11) сурет салу;
12) мүсіндеу;
13) жапсыру;
14) музыка. К
І
Р
І
К
Т
І
Р
І
Л
Г
Е
Н
Ұ
І
Ә
3 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРЫ МЕН МЕКТЕПАЛДЫ СЫНЫПТАРЫНДА 2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ТӘРБИЕЛЕУ- БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТУРАЛЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ Тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыруда педагогтерге келесі қағидаларды назарда ұстау ұсынылады: - ойын арқылы оқыту; - түрлі балалар әрекетін ұйымдастыру арқылы (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) балаларды дамыту. 1) дене шынықтыру (ерекше тәрбиеленушілер үшін бейімделген дене шынықтыру); 2) жүзу (жүзу бассейні болған кезде); 3) сөйлеуді дамыту; 4) көркем әдебиет; 5) сауат ашу негіздері; 6) қазақ тілі (оқыту басқа тілде жүргізілетін топтарда); 7) сенсорика; 8) математика негіздері; 9) құрастыру; 10) қоршаған ортамен таныстыру; 11) сурет салу; 12) мүсіндеу; 13) жапсыру; 14) музыка. К І Р І К Т І Р І Л Г Е Н Ұ І Ә

4 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыру
Перспективалық
жоспар
Циклограмма
Бала
дамуының
мониторингі
4 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыру Перспективалық жоспар Циклограмма Бала дамуының мониторингі

5 слайд
Перспективалық
жоспар
Перспективалық жоспарды ұйымдастырылған іс-әрекеттер бойынша тәрбиешілер,
жас тобында жұмыс істейтін педагогтер (қазақ тілі мұғалімі, дене шынықтыру (жүзу)
нұсқаушысы, музыкалық жетекшісі) оқу жылы басталғанға дейін жылына бір рет
жасайды. Перспективалық жоспарда әрбір ұйымдастырылған іс-әрекеттердің Үлгілік
оқу бағдарламасы негізінде бір айға міндеттері айқындалады.
Циклограмманың ұйымдастырылған іс-әрекет бөлімінде мектепке дейінгі ұйымның
кестесіне сәйкес жүргізілетін денешынықтыру, қазақ тілі, сауат ашу негіздері және
музыка ұйымдастырылған іс-әрекеттері толтырылады. Бұдан басқа
ұйымдастырылған іс-әрекеттер түрлі балалар әрекеттері арқылы күні бойы күн
тәртібіне сәйкес толтырылады және іске асырылады.
5 слайд
Перспективалық жоспар Перспективалық жоспарды ұйымдастырылған іс-әрекеттер бойынша тәрбиешілер, жас тобында жұмыс істейтін педагогтер (қазақ тілі мұғалімі, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысы, музыкалық жетекшісі) оқу жылы басталғанға дейін жылына бір рет жасайды. Перспективалық жоспарда әрбір ұйымдастырылған іс-әрекеттердің Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде бір айға міндеттері айқындалады. Циклограмманың ұйымдастырылған іс-әрекет бөлімінде мектепке дейінгі ұйымның кестесіне сәйкес жүргізілетін денешынықтыру, қазақ тілі, сауат ашу негіздері және музыка ұйымдастырылған іс-әрекеттері толтырылады. Бұдан басқа ұйымдастырылған іс-әрекеттер түрлі балалар әрекеттері арқылы күні бойы күн тәртібіне сәйкес толтырылады және іске асырылады.

6 слайд
Циклограмма
Циклограмма әр аптаға құрылады, ол балаларды қабылдаудан бастап, түрлі балалар әрекеттерін,
серуенді өткізуді, күндізгі ұйқыны ұйымдастыруды, яғни балалардың үйге қайтуына дейін күн
тәртібінің орындалуын қамтамасыз етеді.
Циклограмманың құрылымы күн тәртібіне сәйкес құрылады. Циклограмманы жоспарлауға
қойылатын талаптар:
- аптаның әрбір күніне Перспективалық жоспардағы ұйымдастырылған іс- әрекеттердің міндеттеріне
сәйкес балалармен өткізілетін әрекет түрлерін анықтау;
- әрбір әрекет түрлерін өткізуде бағдарлама мазмұнын жүйелілік пен сабақтастық қағидасын сақтай
отырып беру;
- балаларды тәрбиелеу мен оқытуда инновациялық технологияларды, әдістер мен тәсілдерді қолдану;
- әрбір балалар әрекетін ұйымдастыру үшін жайлы заттық дамытушы ортаны (орталықтарға бөлу және
оның балаларға қолжетімді болуын қарастыру, оның мүмкіндіктерін барынша қолдану) құру.
6 слайд
Циклограмма Циклограмма әр аптаға құрылады, ол балаларды қабылдаудан бастап, түрлі балалар әрекеттерін, серуенді өткізуді, күндізгі ұйқыны ұйымдастыруды, яғни балалардың үйге қайтуына дейін күн тәртібінің орындалуын қамтамасыз етеді. Циклограмманың құрылымы күн тәртібіне сәйкес құрылады. Циклограмманы жоспарлауға қойылатын талаптар: - аптаның әрбір күніне Перспективалық жоспардағы ұйымдастырылған іс- әрекеттердің міндеттеріне сәйкес балалармен өткізілетін әрекет түрлерін анықтау; - әрбір әрекет түрлерін өткізуде бағдарлама мазмұнын жүйелілік пен сабақтастық қағидасын сақтай отырып беру; - балаларды тәрбиелеу мен оқытуда инновациялық технологияларды, әдістер мен тәсілдерді қолдану; - әрбір балалар әрекетін ұйымдастыру үшін жайлы заттық дамытушы ортаны (орталықтарға бөлу және оның балаларға қолжетімді болуын қарастыру, оның мүмкіндіктерін барынша қолдану) құру.

7 слайд
Бала
дамуының
мониторингі
Мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінің тиімділігі, сондай-ақ баланың даму динамикасы туралы ақпарат
алу үшін диагностика негізінде Үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізіледі
(бастапқы қыркүйекте аралық-қаңтарда және қорытынды-мамыр айында).
Мониторингтің мақсаты:
- баланың жетістіктерін қадағалау;
- балаларды тәрбиелеу мен дамытуда жеке тәсілдерді қамтамасыз ету;
- түзету іс-шараларын жедел жоспарлау негізінде білім беру процесін жетілдіру;
- баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау.
Нәтижелер «Бақылау парағында» толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде топтағы әрбір балаға Баланың
жеке даму картасы толтырылады (4- қосымша). Мониторинг нәтижелері бойынша даму деңгейлері I, II деңгейдегі
балалармен қосымша жеке жұмыстар жүргізіледі. Баланың жеке даму картасының «Дамыту, түзету іс-шаралары»
бөлімінде мониторинг нәтижелері бойынша балалармен жұмыс істейтін педагогтер мен мамандар баланы одан әрі
дамыту іс-шараларын толтырады.
7 слайд
Бала дамуының мониторингі Мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінің тиімділігі, сондай-ақ баланың даму динамикасы туралы ақпарат алу үшін диагностика негізінде Үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізіледі (бастапқы қыркүйекте аралық-қаңтарда және қорытынды-мамыр айында). Мониторингтің мақсаты: - баланың жетістіктерін қадағалау; - балаларды тәрбиелеу мен дамытуда жеке тәсілдерді қамтамасыз ету; - түзету іс-шараларын жедел жоспарлау негізінде білім беру процесін жетілдіру; - баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау. Нәтижелер «Бақылау парағында» толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде топтағы әрбір балаға Баланың жеке даму картасы толтырылады (4- қосымша). Мониторинг нәтижелері бойынша даму деңгейлері I, II деңгейдегі балалармен қосымша жеке жұмыстар жүргізіледі. Баланың жеке даму картасының «Дамыту, түзету іс-шаралары» бөлімінде мониторинг нәтижелері бойынша балалармен жұмыс істейтін педагогтер мен мамандар баланы одан әрі дамыту іс-шараларын толтырады.

8 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыруда
перспективалық жоспар мен циклограмма үлгілері
1- қосымша
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке
дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде
2022- 2023 оқу жылына арналған
ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы)
Топ/сынып: ересек тобы
Балалардың
жасы 4 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) қыркүйек
Айы Ұйымдас
тырылға
н іс-
әрекет
Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері
Қыркү
йек
Дене
шынықт
ыру
Жалпы дамытушы жаттығулар:
Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын
арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра
Перспективалық жоспар
2-қосымша
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы):
____________________________________________________________
Топ: ересек топ
Возраст детей: 4 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі (апта күндерін, айды, жылды көрсету): қыркүйек айы, 2022-
2023 оқу жылы
Күн тәртібінің
үлгісі
Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі
01.09.2022
Жұма
02.09.2022
Балаларды
қабылдау
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет (Қабылдау:
балаларды тексеру, оларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу. Балалар
үшін жайлы жағдай жасау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не
қызықтыратыны туралы сұрау.
Циклограмма
http://irrd.kz/
8 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыруда перспективалық жоспар мен циклограмма үлгілері 1- қосымша Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022- 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы) Топ/сынып: ересек тобы Балалардың жасы 4 жастағы балалар Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) қыркүйек Айы Ұйымдас тырылға н іс- әрекет Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері Қыркү йек Дене шынықт ыру Жалпы дамытушы жаттығулар: Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра Перспективалық жоспар 2-қосымша Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы): ____________________________________________________________ Топ: ересек топ Возраст детей: 4 жастағы балалар Жоспардың құрылу кезеңі (апта күндерін, айды, жылды көрсету): қыркүйек айы, 2022- 2023 оқу жылы Күн тәртібінің үлгісі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі 01.09.2022 Жұма 02.09.2022 Балаларды қабылдау Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет (Қабылдау: балаларды тексеру, оларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу. Балалар үшін жайлы жағдай жасау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау. Циклограмма http://irrd.kz/

9 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыруда
перспективалық жоспар мен циклограмма үлгілері
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы КМҚК «Аққайың» бөбекжайы
Топ «Көбелек» ересек тобы
Балалардың жасы 4жастан бастап
Жоспардың құрылу кезеңі 17-21 қазан 2022 жыл
Күн тәртібінің
үлгісі
Дүйсенбі
17.10.22ж
Сейсенбі
18.10.22ж
Сәрсенбі
19.10.22ж
Бейсенбі
20.10.22 ж
Жұма
21.10.22ж
Балаларды
қабылдау
Әңгіме: «Күз»
М: Баланың сөздік
қорын айналасындағы
табиғат құбылыстары
атауларымен кеңейту.
(Сөйлеуді дамыту,
қоршаған ортамен
таныстыру )
Ойын-жаттығу:
«Кім сыпайы сөздерді
көбірек біледі?»
Мақсаты: балаларды
сыпайы сөздерді айтуға
үйрету, осы тақырып
бойынша сөздік қорын
белсендіру.
(Сөйлеуді дамыту)
Сүйікті
ойыншықтармен
ойындар
М: Ойыншықтарды
атай отырып, қазақ
тіліне тән ө, қ, ү, ұ, і, ғ
дыбыстарын жеке, сөз
ішінде анық айтуға
баулу.
(Қазақ тілі)
Кітап бұрышындағы
танымдық әрекет:
Ертегі оқу: «Мақта
қыз бен мысық»
М/ты: Балалардың
түрлі әрекеттерінде
ертегі оқып беру
арқылы тыңдау арқылы
кітапқа
қызығушылыққа баулу.
(Көркем әдебиет)
Табиғат
бұрышындағы
зерттеу әрекеті:
«Қазтамақ»
Мақсаты:
Өсімдіктердің даму
кезеңдері (тұқым,
көшет, сабақ, жапырақ,
гүл, тұқым) туралы
бастапқы түсініктерді
қалыптастыру.
(Қоршаған ортамен
таныстыру )
Ата-аналармен
әңгімелесу,
кеңес беру
Әңгімелесу:
«Балалардың демалыс
күндерін қалай, қайда
өткізгендері жайлы»
Кеңес беру: «Баланың
көңіл-күйін көтермелей
отырып, балабақшаға
келу»
Ұсыныс:
Ата-аналарға
балаларымен бірге
мультфильмдерін көру
Әңгіме:
Ата –аналарға баланың
денсаулығын сақтау
жөнінде кеңес беру.
Әңгіме:
Аруананың ата-
анасына қаламды сол
қолына ұстайтындығын
айту.
Балалардың
дербес әрекеті
(баяу қимылды
ойындар, үстел
үсті ойындары,
бейнелеу әрекеті,
кітаптар қарау
және тағы басқа
әр
Д/О: «Пойыз»
Мақсаты: әртүрлі
түстен, өлшемнен
тұратын заттардың
жиыны туралы
түсініктерді
қалыптастыру
(Математика негіздері)
Д/О: «Тәулік
бөліктерін ата»
Мақсаты: Тәулік
бөліктері (таңертең,
күндіз, кеш, түн)
ұғымдарын кеңейту
(Математика негіздері)
Д/О: «Пішіндер»
Мақсаты: Заттардың
толық пішіні пайда
болғанға дейін немесе
жайылған пішіннің
жиектерін ию
дағдысын
қалыптастыру
(Мүсіндеу)
Д\О: «Жоғарыда–
төменде, биік-аласа»
Мақсаты: Кеңістік
бағыттарын өзіне
қатысты анықтауға
баулу
(Математика
негіздері)
Д/О: «Көңілді
моншақтар»
Мақсаты: Дөңгелекті
қию арқылы қайшыны
дұрыс ұстауды және
пайдалана білуді
қалыптастыру.
(Жапсыру)
9 слайд
Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыруда перспективалық жоспар мен циклограмма үлгілері Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы Білім беру ұйымы КМҚК «Аққайың» бөбекжайы Топ «Көбелек» ересек тобы Балалардың жасы 4жастан бастап Жоспардың құрылу кезеңі 17-21 қазан 2022 жыл Күн тәртібінің үлгісі Дүйсенбі 17.10.22ж Сейсенбі 18.10.22ж Сәрсенбі 19.10.22ж Бейсенбі 20.10.22 ж Жұма 21.10.22ж Балаларды қабылдау Әңгіме: «Күз» М: Баланың сөздік қорын айналасындағы табиғат құбылыстары атауларымен кеңейту. (Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру ) Ойын-жаттығу: «Кім сыпайы сөздерді көбірек біледі?» Мақсаты: балаларды сыпайы сөздерді айтуға үйрету, осы тақырып бойынша сөздік қорын белсендіру. (Сөйлеуді дамыту) Сүйікті ойыншықтармен ойындар М: Ойыншықтарды атай отырып, қазақ тіліне тән ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын жеке, сөз ішінде анық айтуға баулу. (Қазақ тілі) Кітап бұрышындағы танымдық әрекет: Ертегі оқу: «Мақта қыз бен мысық» М/ты: Балалардың түрлі әрекеттерінде ертегі оқып беру арқылы тыңдау арқылы кітапқа қызығушылыққа баулу. (Көркем әдебиет) Табиғат бұрышындағы зерттеу әрекеті: «Қазтамақ» Мақсаты: Өсімдіктердің даму кезеңдері (тұқым, көшет, сабақ, жапырақ, гүл, тұқым) туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. (Қоршаған ортамен таныстыру ) Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру Әңгімелесу: «Балалардың демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы» Кеңес беру: «Баланың көңіл-күйін көтермелей отырып, балабақшаға келу» Ұсыныс: Ата-аналарға балаларымен бірге мультфильмдерін көру Әңгіме: Ата –аналарға баланың денсаулығын сақтау жөнінде кеңес беру. Әңгіме: Аруананың ата- анасына қаламды сол қолына ұстайтындығын айту. Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әр Д/О: «Пойыз» Мақсаты: әртүрлі түстен, өлшемнен тұратын заттардың жиыны туралы түсініктерді қалыптастыру (Математика негіздері) Д/О: «Тәулік бөліктерін ата» Мақсаты: Тәулік бөліктері (таңертең, күндіз, кеш, түн) ұғымдарын кеңейту (Математика негіздері) Д/О: «Пішіндер» Мақсаты: Заттардың толық пішіні пайда болғанға дейін немесе жайылған пішіннің жиектерін ию дағдысын қалыптастыру (Мүсіндеу) Д\О: «Жоғарыда– төменде, биік-аласа» Мақсаты: Кеңістік бағыттарын өзіне қатысты анықтауға баулу (Математика негіздері) Д/О: «Көңілді моншақтар» Мақсаты: Дөңгелекті қию арқылы қайшыны дұрыс ұстауды және пайдалана білуді қалыптастыру. (Жапсыру)