Тәрбиешілер қызметінің модулі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбиешілер қызметінің модулі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тәрбиешілер қызметінің моделі Лебяжі жалпы орта мектебі Абдулхамидова Динара

#1 слайд
Тәрбиешілер қызметінің моделі Лебяжі жалпы орта мектебі Абдулхамидова Динара

1 слайд

Тәрбиешілер қызметінің моделі Лебяжі жалпы орта мектебі Абдулхамидова Динара

. •Елбасы Н.Ә.Назарбаев “Қазақстан 2050: стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты” атты Жолдауында мектепке дейі

#2 слайд
. •Елбасы Н.Ә.Назарбаев “Қазақстан 2050: стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты” атты Жолдауында мектепке дейінгі білім беру жүйесіне 3 нақты тапсырма берген болатын, олар: 1.Мектеп жасына дейінгі тәрбие мен білім беруге оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін енгізу; 2.Балаларды мектепке дейінгі білім беру мен қамту мәселелеріне қатысты жүйелі ұсыныстарды егжей- тегжейлі әзірлеу; 3.Мектеп жасына дейінгі білім беру деңгейінде үш тілді оқытуды жаппай енгізуді қамтамасыз ету;

2 слайд

. •Елбасы Н.Ә.Назарбаев “Қазақстан 2050: стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты” атты Жолдауында мектепке дейінгі білім беру жүйесіне 3 нақты тапсырма берген болатын, олар: 1.Мектеп жасына дейінгі тәрбие мен білім беруге оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін енгізу; 2.Балаларды мектепке дейінгі білім беру мен қамту мәселелеріне қатысты жүйелі ұсыныстарды егжей- тегжейлі әзірлеу; 3.Мектеп жасына дейінгі білім беру деңгейінде үш тілді оқытуды жаппай енгізуді қамтамасыз ету;

Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби біліктілігін дамыту моделі Мақсаты: Мектепке дейінгі білім берудің жаңа парадигмасына көшу

#3 слайд
Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби біліктілігін дамыту моделі Мақсаты: Мектепке дейінгі білім берудің жаңа парадигмасына көшу жағдайында педагог кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру, саралау. Кәсіби біліктілігі жоғары жаңа формация тәрбиешісінің құзіреттілігін қалыптастыру. Тәрбиеленушінің даралық потенциалын есепке ала отырып, сапаға қол жеткізу. Міндеттері: Мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативті құжаттарды басшылыққа алу; - кәсіби қажеттілігін анықтау мақсатында сауалнамалар алу; - ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психология жетістіктерін тиімді әдістер арқылы меңгерту; - оқыту технологияларын,қазіргі ақпараттық-коммуникативті технологияларды, интернет ресурстарын тиімді пайдалану - педагог кадрлардың қол жеткізген жетістіктері мен мүмкіндіктеріне жаңаша көзқарас қалыптастыруына жағдай жасау; - рейтинг жасау;

3 слайд

Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби біліктілігін дамыту моделі Мақсаты: Мектепке дейінгі білім берудің жаңа парадигмасына көшу жағдайында педагог кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру, саралау. Кәсіби біліктілігі жоғары жаңа формация тәрбиешісінің құзіреттілігін қалыптастыру. Тәрбиеленушінің даралық потенциалын есепке ала отырып, сапаға қол жеткізу. Міндеттері: Мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативті құжаттарды басшылыққа алу; - кәсіби қажеттілігін анықтау мақсатында сауалнамалар алу; - ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психология жетістіктерін тиімді әдістер арқылы меңгерту; - оқыту технологияларын,қазіргі ақпараттық-коммуникативті технологияларды, интернет ресурстарын тиімді пайдалану - педагог кадрлардың қол жеткізген жетістіктері мен мүмкіндіктеріне жаңаша көзқарас қалыптастыруына жағдай жасау; - рейтинг жасау;

Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қ

#4 слайд
Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі. Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады. Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі. басқарушылық Педагогикалық- құрастырушылы қ Арнайы құзіреттілік Гностикалық құзіреттілік Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі

4 слайд

Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі. Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады. Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі. басқарушылық Педагогикалық- құрастырушылы қ Арнайы құзіреттілік Гностикалық құзіреттілік Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі

. 1.Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық-психологиялық талдай жасауы. 2.Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі 3.Ғылыми әдебиеттер

#5 слайд
. 1.Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық-психологиялық талдай жасауы. 2.Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі 3.Ғылыми әдебиеттермен қарулануы 4.Әріптестер арасында әдіс алмасуы 5.Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

5 слайд

. 1.Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық-психологиялық талдай жасауы. 2.Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі 3.Ғылыми әдебиеттермен қарулануы 4.Әріптестер арасында әдіс алмасуы 5.Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

. 1.Білімін жинақтау 2.Басты мәселені таңдай білу 3.Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуі. 4.Ой-өрістің

#6 слайд
. 1.Білімін жинақтау 2.Басты мәселені таңдай білу 3.Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуі. 4.Ой-өрістің ұшқырлығы 5.Құнды мәліметті қажетті сәтте педагогикалық ортада ұсына білуі 6.Шеберлік тұлғалық құзіреттілігі 7.Қарым-қатынас мәдениеті

6 слайд

. 1.Білімін жинақтау 2.Басты мәселені таңдай білу 3.Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуі. 4.Ой-өрістің ұшқырлығы 5.Құнды мәліметті қажетті сәтте педагогикалық ортада ұсына білуі 6.Шеберлік тұлғалық құзіреттілігі 7.Қарым-қатынас мәдениеті

. •. Проблеманы өз бетінше шеше білуі •2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу •3. Дұрыс мақсат қоя білу •4. Бірлесе әрекет ету •5. Т

#7 слайд
. •. Проблеманы өз бетінше шеше білуі •2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу •3. Дұрыс мақсат қоя білу •4. Бірлесе әрекет ету •5. Тәуекелшілдік •6. Бастамашылдық •7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс •8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

7 слайд

. •. Проблеманы өз бетінше шеше білуі •2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу •3. Дұрыс мақсат қоя білу •4. Бірлесе әрекет ету •5. Тәуекелшілдік •6. Бастамашылдық •7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс •8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

. 1.Тәрбиешінің бос уақытының болуы 2.Материалдық база • -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы • -кітапхананың оқу әд

#8 слайд
. 1.Тәрбиешінің бос уақытының болуы 2.Материалдық база • -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы • -кітапхананың оқу әдістемелік қоры • -интернет желісіне қосылуы т.б. 3.Моральдық –психологиялық ахуал 4.Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау 5.Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

8 слайд

. 1.Тәрбиешінің бос уақытының болуы 2.Материалдық база • -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы • -кітапхананың оқу әдістемелік қоры • -интернет желісіне қосылуы т.б. 3.Моральдық –психологиялық ахуал 4.Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау 5.Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум 1.Ол тұрақты 2.Балабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделеді 3.Тәжірибе бөлісе

#9 слайд
Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум 1.Ол тұрақты 2.Балабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделеді 3.Тәжірибе бөліседі, зерттеліп жинақталады, кері байланыс орнатады 4.Тиімді әрі пайдалы болады 5.Әдістемелік база жинақталады 6.“Тәрбиеші-зерттеуші” көзқарасы қалыптасады

9 слайд

Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум 1.Ол тұрақты 2.Балабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделеді 3.Тәжірибе бөліседі, зерттеліп жинақталады, кері байланыс орнатады 4.Тиімді әрі пайдалы болады 5.Әдістемелік база жинақталады 6.“Тәрбиеші-зерттеуші” көзқарасы қалыптасады

. •Оқыту технологияларын жүзеге •асыру жолдары 1.Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту. 2.Оқыту мен тә

#10 слайд
. •Оқыту технологияларын жүзеге •асыру жолдары 1.Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту. 2.Оқыту мен тәрбие үрдісіне енгізу 3.Жыл сайын жұмыс нәтижесін шығарып, мониторинг жасау 4.Аудандық семинарларда талқылап, педагогикалық оқу, конференциялар арқылы тәжірибе алмасу 5.Оқыту технологияларының түрлері бойынша шығармашылық орта қалыптастыру

10 слайд

. •Оқыту технологияларын жүзеге •асыру жолдары 1.Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту. 2.Оқыту мен тәрбие үрдісіне енгізу 3.Жыл сайын жұмыс нәтижесін шығарып, мониторинг жасау 4.Аудандық семинарларда талқылап, педагогикалық оқу, конференциялар арқылы тәжірибе алмасу 5.Оқыту технологияларының түрлері бойынша шығармашылық орта қалыптастыру

. 1.Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану арқылы білім сапасы артады. 2.Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашыл

#11 слайд
. 1.Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану арқылы білім сапасы артады. 2.Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашылығы қалыптасады. 3.Озат тәжірибе жинақталады. 4.Тәрбиешінің кәсіптік деңгейін сараптау арқылы кәсіби құзіреттілігі артады 5.Тәрбиешінің ізденісі арқылы тәрбиеленушінің тұлғалық компоненті ерекшеленеді. 6.Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби біліктілігі жоғары топ қалыптасу арқылы сыртқы ортамен байланыс нығаяды. 7.Тәрбиешінің педагогикалық қызметінде теңгермешілік жойылады.

11 слайд

. 1.Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану арқылы білім сапасы артады. 2.Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашылығы қалыптасады. 3.Озат тәжірибе жинақталады. 4.Тәрбиешінің кәсіптік деңгейін сараптау арқылы кәсіби құзіреттілігі артады 5.Тәрбиешінің ізденісі арқылы тәрбиеленушінің тұлғалық компоненті ерекшеленеді. 6.Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби біліктілігі жоғары топ қалыптасу арқылы сыртқы ортамен байланыс нығаяды. 7.Тәрбиешінің педагогикалық қызметінде теңгермешілік жойылады.

1.Педагогтар мен тәрбиеленушілердің беделін түсіндіріңіз. •«Ұстаз болу - өз уақытын аямау, өзгенің бақытын аялау.» Ж.Ж.Руссо

#12 слайд
1.Педагогтар мен тәрбиеленушілердің беделін түсіндіріңіз. •«Ұстаз болу - өз уақытын аямау, өзгенің бақытын аялау.» Ж.Ж.Руссо •Біздегі білім беру жүйесінің негізгі мақсаты – бәсекеге барынша қабілетті маман дайындау. Ол үшін педагогтың білімі мен біліктілігі оның педагогикалық шеберлігіне ұштасуы керек. Педагогикалық шеберлік дегеніміз – үнемі жетілдіріп отыруды қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеу өнерінің негізі. Ол өнерге балаларды сүйетін және өз қалауымен жұмыс істейтін әрбір ізденімпаз педагогтің қолы жетуі мүмкін

12 слайд

1.Педагогтар мен тәрбиеленушілердің беделін түсіндіріңіз. •«Ұстаз болу - өз уақытын аямау, өзгенің бақытын аялау.» Ж.Ж.Руссо •Біздегі білім беру жүйесінің негізгі мақсаты – бәсекеге барынша қабілетті маман дайындау. Ол үшін педагогтың білімі мен біліктілігі оның педагогикалық шеберлігіне ұштасуы керек. Педагогикалық шеберлік дегеніміз – үнемі жетілдіріп отыруды қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеу өнерінің негізі. Ол өнерге балаларды сүйетін және өз қалауымен жұмыс істейтін әрбір ізденімпаз педагогтің қолы жетуі мүмкін

•Педагог – өз ісінің шебері, жоғары мәдениетті, өз мамандығын терең меңгерген, ғылымның тиісті салаларынан хабардар, әсіресе

#13 слайд
•Педагог – өз ісінің шебері, жоғары мәдениетті, өз мамандығын терең меңгерген, ғылымның тиісті салаларынан хабардар, әсіресе, балалар психологиясының, жас ерекшеліктерінің мәселелеріне қанық, оқыту мен тәрбиенің әдістемесін жетік меңгерген адам болуы тиіс. Сондықтан, педагогтың сапасын ең жоғары деңгейге көтеру – уақыт талабы дейміз. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылық ерекшелігі – оның оқу іс- әрекетін түрлендіріп, қосымша материалдармен байытып, тұлғаның жүрегіне жол таба білуінде.

13 слайд

•Педагог – өз ісінің шебері, жоғары мәдениетті, өз мамандығын терең меңгерген, ғылымның тиісті салаларынан хабардар, әсіресе, балалар психологиясының, жас ерекшеліктерінің мәселелеріне қанық, оқыту мен тәрбиенің әдістемесін жетік меңгерген адам болуы тиіс. Сондықтан, педагогтың сапасын ең жоғары деңгейге көтеру – уақыт талабы дейміз. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылық ерекшелігі – оның оқу іс- әрекетін түрлендіріп, қосымша материалдармен байытып, тұлғаның жүрегіне жол таба білуінде.

•Тәрбиеленуші - бір жағынан, белгілі бір адамның және әлеуметтік ортаның тәрбиелік өзара әрекетінің объектісі болып табыла

#14 слайд
•Тәрбиеленуші - бір жағынан, белгілі бір адамның және әлеуметтік ортаның тәрбиелік өзара әрекетінің объектісі болып табылатын адам. Басқа жағынан, Тәрбиеленуші өзін-өзі тәрбиелеу іс- әрекетінің субъектісі болып табылады - ол өзінің жеке басының қасиеттерін қалыптастыруда белсенді рольге ие.

14 слайд

•Тәрбиеленуші - бір жағынан, белгілі бір адамның және әлеуметтік ортаның тәрбиелік өзара әрекетінің объектісі болып табылатын адам. Басқа жағынан, Тәрбиеленуші өзін-өзі тәрбиелеу іс- әрекетінің субъектісі болып табылады - ол өзінің жеке басының қасиеттерін қалыптастыруда белсенді рольге ие.

Тәрбиешінің тәрбиелік функциясына не жатады? •Тәрбиеші қызметының моделінің технологиялык компоненті педагогикалық үдерісті

#15 слайд
Тәрбиешінің тәрбиелік функциясына не жатады? •Тәрбиеші қызметының моделінің технологиялык компоненті педагогикалық үдерісті басқару жолдары мен тәсілдерін қамтиды. Мектеп тәрбиешісінің технологиясы арнайы педагогикалық міндеттерді жүзеге асыруды қарастырады. Мұндай міндеттерді атқару тәрбиешіге педагогикалық талдау мен жоспарлау, ұйымдастыру, педагогикалық үдерісті бақылау мен реттеу біліктерін меңгеруіне негізделеді. Мектеп тәрбиешісінің мәдениетінің тұлғалық- шығармашылық компоненті педагогикалық жүйелерді басқаруды шығармашылық акт түрінде негіздейді. Тәрбишінің іс-әрекеті шығармашылық сипатты, басқару құндылықтары мен технологияларын меңгеру негізінде ұйымдастырылатын іс-әрекет ретінде түрлендіріледі, өзгереді. Мұндай түрлендірулер мен өзгертулер жетекшінің тұлғалық ерекшеліктерімен де, қызмет моделі ерекшеліктерімен де байланысты.

15 слайд

Тәрбиешінің тәрбиелік функциясына не жатады? •Тәрбиеші қызметының моделінің технологиялык компоненті педагогикалық үдерісті басқару жолдары мен тәсілдерін қамтиды. Мектеп тәрбиешісінің технологиясы арнайы педагогикалық міндеттерді жүзеге асыруды қарастырады. Мұндай міндеттерді атқару тәрбиешіге педагогикалық талдау мен жоспарлау, ұйымдастыру, педагогикалық үдерісті бақылау мен реттеу біліктерін меңгеруіне негізделеді. Мектеп тәрбиешісінің мәдениетінің тұлғалық- шығармашылық компоненті педагогикалық жүйелерді басқаруды шығармашылық акт түрінде негіздейді. Тәрбишінің іс-әрекеті шығармашылық сипатты, басқару құндылықтары мен технологияларын меңгеру негізінде ұйымдастырылатын іс-әрекет ретінде түрлендіріледі, өзгереді. Мұндай түрлендірулер мен өзгертулер жетекшінің тұлғалық ерекшеліктерімен де, қызмет моделі ерекшеліктерімен де байланысты.

#16 слайд

16 слайд

3.Тәрбишінің жұмысының мәні, функциясы, формаларына не жатады? •Тәрбиеші, балалар ұжымының тәрбиешісі ретінде тағайындалып,

#17 слайд
3.Тәрбишінің жұмысының мәні, функциясы, формаларына не жатады? •Тәрбиеші, балалар ұжымының тәрбиешісі ретінде тағайындалып, жұмысқа кіріскен жағдайда, өзінің қызметін топта әрі жекелеген оқушыға қатысты жүзеге асырады. Соған сәйкес оның қызметін 3 бағытта қарастыруға болады. • 1.Педагогикалық және әлеуметтік – гуманитарлық. Оның бұл қызметі балаға барлық бағытта көмектесу: оның әлеуметтік қалыптасуы мен дамуна жағдай тудыруға, баланың тұлғалық өзекті мәселесін шешуге, оны әлеуметтік өмірге араластыру және өз бетінше өмір сүре білуіне көмектесуге бағытталған. Баланың отбасымен, тәрбиенің басқа да мекемелерімен тығыз байланыс орнату. Рухани- адамгершілік және рухани эстетикалық мәдениетін қалыптастыру.

17 слайд

3.Тәрбишінің жұмысының мәні, функциясы, формаларына не жатады? •Тәрбиеші, балалар ұжымының тәрбиешісі ретінде тағайындалып, жұмысқа кіріскен жағдайда, өзінің қызметін топта әрі жекелеген оқушыға қатысты жүзеге асырады. Соған сәйкес оның қызметін 3 бағытта қарастыруға болады. • 1.Педагогикалық және әлеуметтік – гуманитарлық. Оның бұл қызметі балаға барлық бағытта көмектесу: оның әлеуметтік қалыптасуы мен дамуна жағдай тудыруға, баланың тұлғалық өзекті мәселесін шешуге, оны әлеуметтік өмірге араластыру және өз бетінше өмір сүре білуіне көмектесуге бағытталған. Баланың отбасымен, тәрбиенің басқа да мекемелерімен тығыз байланыс орнату. Рухани- адамгершілік және рухани эстетикалық мәдениетін қалыптастыру.

•2.Ұйымдастырушылық қызметі. Тәрбие процесін ұйымдастыру. Балалардың орынды талап-тілектерін қолдай отыра, ынтымағы жарас

#18 слайд
•2.Ұйымдастырушылық қызметі. Тәрбие процесін ұйымдастыру. Балалардың орынды талап-тілектерін қолдай отыра, ынтымағы жарасқан, саналы да белсенді әрі іскер сынып ұжымын қалыптастыру. Олардың танымдық, еңбек, эстетикалық әрекеттерін және демалысы мен еркін қарым-қатынасын ұйымдастыру. Топтағы өзін- өзі басқаруды ұйымдастыру, дамыту.

18 слайд

•2.Ұйымдастырушылық қызметі. Тәрбие процесін ұйымдастыру. Балалардың орынды талап-тілектерін қолдай отыра, ынтымағы жарасқан, саналы да белсенді әрі іскер сынып ұжымын қалыптастыру. Олардың танымдық, еңбек, эстетикалық әрекеттерін және демалысы мен еркін қарым-қатынасын ұйымдастыру. Топтағы өзін- өзі басқаруды ұйымдастыру, дамыту.

•3.Балалардың жалпы әрекетін басқару. Оған: нақтамалық, мақсат қоюшылық, жоспарлау, болжам жасау, немесе жобалау, бақылау

#19 слайд
•3.Балалардың жалпы әрекетін басқару. Оған: нақтамалық, мақсат қоюшылық, жоспарлау, болжам жасау, немесе жобалау, бақылау және түзету, енгізіп отыру қызметін жатқазуға болады.

19 слайд

•3.Балалардың жалпы әрекетін басқару. Оған: нақтамалық, мақсат қоюшылық, жоспарлау, болжам жасау, немесе жобалау, бақылау және түзету, енгізіп отыру қызметін жатқазуға болады.

4.Мұғалімнің тәрбиелік функциясына не жатады? •Тәрбиешінің негізгі міндеттері: •Тәрбиеші-педагог назарынан тыс қалдырмайтын

#20 слайд
4.Мұғалімнің тәрбиелік функциясына не жатады? •Тәрбиешінің негізгі міндеттері: •Тәрбиеші-педагог назарынан тыс қалдырмайтын бірінші объект, бастапқы міндет тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар әрекет ұйымдастыру. Ұйымдастыру қызметі болмағанда тәрбие болмайды, тұлғаның даму барысында кездейсоқ жағдайлар орын алады. Әлеуметтік міндеттер: баланы қорғау, көмек көрсету, әлеуметтік байланыстар жүйесіне енгізу, Отбасымен және тәрбие институттарымен баланың дамуына және оның даралық қасиеттерін калыптастыруға қолайлы жағдай жасау үшін байланыс орнату.

20 слайд

4.Мұғалімнің тәрбиелік функциясына не жатады? •Тәрбиешінің негізгі міндеттері: •Тәрбиеші-педагог назарынан тыс қалдырмайтын бірінші объект, бастапқы міндет тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар әрекет ұйымдастыру. Ұйымдастыру қызметі болмағанда тәрбие болмайды, тұлғаның даму барысында кездейсоқ жағдайлар орын алады. Әлеуметтік міндеттер: баланы қорғау, көмек көрсету, әлеуметтік байланыстар жүйесіне енгізу, Отбасымен және тәрбие институттарымен баланың дамуына және оның даралық қасиеттерін калыптастыруға қолайлы жағдай жасау үшін байланыс орнату.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

#21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

21 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Файл форматы:
pptx
11.02.2019
557
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі