Тәртібі қиын оқушы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәртібі қиын оқушы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп психологтарына
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жамбыл облысы “Меркі ауданы әкімдігінің білім бөлім №3 орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мектеп психологі Тойл

#1 слайд
Жамбыл облысы “Меркі ауданы әкімдігінің білім бөлім №3 орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мектеп психологі Тойлыбаев Берік Асқарұлы

1 слайд

Жамбыл облысы “Меркі ауданы әкімдігінің білім бөлім №3 орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мектеп психологі Тойлыбаев Берік Асқарұлы

Жасөспірімдердің , девиантты - деликвенттімінез - құлықыналдын алудың психологиялық . ерекшеліктері

#2 слайд
Жасөспірімдердің , девиантты - деликвенттімінез - құлықыналдын алудың психологиялық . ерекшеліктері

2 слайд

Жасөспірімдердің , девиантты - деликвенттімінез - құлықыналдын алудың психологиялық . ерекшеліктері

МАҚСАТЫ Мінез-құлық пен дамудағы ауытқушылықтармен жүргізілетін түзету психологиялық және педагогикалық жұмыстардың

#3 слайд
МАҚСАТЫ Мінез-құлық пен дамудағы ауытқушылықтармен жүргізілетін түзету психологиялық және педагогикалық жұмыстардың болмысы мен табиғатын анықтаудың жолдарын көрсету . Балалар мен жасөспірімдердің дамуы мен мінез-құлқындағы кемшіліктердің алдын алуға және жеңуге бағытталған нақты іс әрекетті айқындау.

3 слайд

МАҚСАТЫ Мінез-құлық пен дамудағы ауытқушылықтармен жүргізілетін түзету психологиялық және педагогикалық жұмыстардың болмысы мен табиғатын анықтаудың жолдарын көрсету . Балалар мен жасөспірімдердің дамуы мен мінез-құлқындағы кемшіліктердің алдын алуға және жеңуге бағытталған нақты іс әрекетті айқындау.

Негізгі : ұғымдар Аутодеструктивті, девиация, суицид, қылмыс, әлеуметтік ауытқушылық, норма, асоциалды, деликве

#4 слайд
Негізгі : ұғымдар Аутодеструктивті, девиация, суицид, қылмыс, әлеуметтік ауытқушылық, норма, асоциалды, деликвентті мінез-құлық, аномия, депрессия

4 слайд

Негізгі : ұғымдар Аутодеструктивті, девиация, суицид, қылмыс, әлеуметтік ауытқушылық, норма, асоциалды, деликвентті мінез-құлық, аномия, депрессия

Қазақтіліндегіәдебиеттерде , - керітартпаәдет жағымсызмінез , – құлық девианттымінез құлықдеп . әртүрлідепберіл

#5 слайд
Қазақтіліндегіәдебиеттерде , - керітартпаәдет жағымсызмінез , – құлық девианттымінез құлықдеп . әртүрлідепберіледі Еңалдымен нормадегенімізнедегенсұраққа . тоқталайық Ғылымиәдебиеттерде « нормадеп қоғамныңтұлғағақоятын , талаптарын ережелержиынтығын ». , – айтамыз Сонымен норма қоғамдағыжалпыменқабылданған , , моральдық заңдық әлеуметтік - . талаптарғасәйкесмінезқұлық

5 слайд

Қазақтіліндегіәдебиеттерде , - керітартпаәдет жағымсызмінез , – құлық девианттымінез құлықдеп . әртүрлідепберіледі Еңалдымен нормадегенімізнедегенсұраққа . тоқталайық Ғылымиәдебиеттерде « нормадеп қоғамныңтұлғағақоятын , талаптарын ережелержиынтығын ». , – айтамыз Сонымен норма қоғамдағыжалпыменқабылданған , , моральдық заңдық әлеуметтік - . талаптарғасәйкесмінезқұлық

Ауытқушылықтардың критерийлері мен белгілері

#6 слайд
Ауытқушылықтардың критерийлері мен белгілері

6 слайд

Ауытқушылықтардың критерийлері мен белгілері

Асоциалдық - мінезқұлық басқаларға , - , өшпенділік агрессивтікқарымқатынас , . ережелердібұзу абыройдымойындамау О

#7 слайд
Асоциалдық -   мінезқұлық басқаларға , - , өшпенділік агрессивтікқарымқатынас , . ережелердібұзу абыройдымойындамау Осыжағдайдакелесікөріністердіатап : өтугеболады , төбелескіштік басқаныңмүлкінезиян , келтірушілік адамдарғанемесе - жануарларғадегенқатыгездікқарым , , қатынас ұрлық өтірікайту

7 слайд

Асоциалдық -   мінезқұлық басқаларға , - , өшпенділік агрессивтікқарымқатынас , . ережелердібұзу абыройдымойындамау Осыжағдайдакелесікөріністердіатап : өтугеболады , төбелескіштік басқаныңмүлкінезиян , келтірушілік адамдарғанемесе - жануарларғадегенқатыгездікқарым , , қатынас ұрлық өтірікайту

•« » Деликвенттілік «delinque» - түсінігі , . – ренжіту бұзусөзіненшыққан Әлеуметтік психологиялықәдебиеттердебұлтүсінік

#8 слайд
•« » Деликвенттілік «delinque» - түсінігі , . – ренжіту бұзусөзіненшыққан Әлеуметтік психологиялықәдебиеттердебұлтүсініктің . мәндікмағынасынАЛичконың . анықтамасыменбайланыстырады Оның , ойынша деликвенттілікҚылмыстықкодекске – сәйкесжазаланбайтынкриминалдықмінез , құлыққатікелейқатыстыемес майдақұқық . бұзушылық Бірақәлеумдіктәжірибеде кәмелеттікжасқатолмағандардың - . криминалдықіс әрекеті

8 слайд

•« » Деликвенттілік «delinque» - түсінігі , . – ренжіту бұзусөзіненшыққан Әлеуметтік психологиялықәдебиеттердебұлтүсініктің . мәндікмағынасынАЛичконың . анықтамасыменбайланыстырады Оның , ойынша деликвенттілікҚылмыстықкодекске – сәйкесжазаланбайтынкриминалдықмінез , құлыққатікелейқатыстыемес майдақұқық . бұзушылық Бірақәлеумдіктәжірибеде кәмелеттікжасқатолмағандардың - . криминалдықіс әрекеті

Девиантты - мінезқұлықтүсінігі . ЭДюркгеймнің атыментығыз . . байланысты ЭДюркгеймбойынша - девианттымінезқұлыққ

#9 слайд
Девиантты   - мінезқұлықтүсінігі .   ЭДюркгеймнің атыментығыз . . байланысты ЭДюркгеймбойынша - девианттымінезқұлыққоғамдағы жалпықалыптасқаннормалардан ауытқуы

9 слайд

Девиантты   - мінезқұлықтүсінігі .   ЭДюркгеймнің атыментығыз . . байланысты ЭДюркгеймбойынша - девианттымінезқұлыққоғамдағы жалпықалыптасқаннормалардан ауытқуы

. ФранцузпсихологыЭДюркгейм (1858 - 1917) « » Анома теориясын . жасаған Анома - мемлекеттіңөзазама

#10 слайд
. ФранцузпсихологыЭДюркгейм (1858 - 1917) « » Анома теориясын . жасаған Анома - мемлекеттіңөзазаматтарының - жүріс тұрысынбасқараалмайқалуын . білдіреді Анома сөзігректілінен , аударғандазаңсызқалыпсыз басқарусыздегенмағынаныбілдіреді

10 слайд

. ФранцузпсихологыЭДюркгейм (1858 - 1917) « » Анома теориясын . жасаған Анома - мемлекеттіңөзазаматтарының - жүріс тұрысынбасқараалмайқалуын . білдіреді Анома сөзігректілінен , аударғандазаңсызқалыпсыз басқарусыздегенмағынаныбілдіреді

“ - Қоғамдақалыптасқан мінез құлықтан “ ” ауытқығанбалаларды қиын немесе “ ” тәрбиесіқиын баладепсанау қабылданға

#11 слайд
“ - Қоғамдақалыптасқан мінез құлықтан “ ” ауытқығанбалаларды қиын немесе “ ” тәрбиесіқиын баладепсанау қабылданған “ ” тәрбиесі қиын балалардың әрекеті девиация депаталады

11 слайд

“ - Қоғамдақалыптасқан мінез құлықтан “ ” ауытқығанбалаларды қиын немесе “ ” тәрбиесіқиын баладепсанау қабылданған “ ” тәрбиесі қиын балалардың әрекеті девиация депаталады

- Девианттымінезқұлық және оның . пайдаболусебептері Жеткіншек шақ – балалық шақтағы ең қиын және ең күрделі

#12 слайд
- Девианттымінезқұлық және оның . пайдаболусебептері Жеткіншек шақ – балалық шақтағы ең қиын және ең күрделі кезең. Бұл кезеңді өтпелі кезең деп те атайды. Себебі, бұл кезде жеткіншектер балалық шақтан ересек шаққа өтеді. Бұл кезде бала бойында көптеген өзгерістер болады. Ол анатомиялық , физиологиялық , интелектуалдық , адамгершілік дамуында және оның әрекет түрлерінде өзгерістер болады

12 слайд

- Девианттымінезқұлық және оның . пайдаболусебептері Жеткіншек шақ – балалық шақтағы ең қиын және ең күрделі кезең. Бұл кезеңді өтпелі кезең деп те атайды. Себебі, бұл кезде жеткіншектер балалық шақтан ересек шаққа өтеді. Бұл кезде бала бойында көптеген өзгерістер болады. Ол анатомиялық , физиологиялық , интелектуалдық , адамгершілік дамуында және оның әрекет түрлерінде өзгерістер болады

- Девианттымінезқұлықтыңпайда болуынакөбінесетұрмысжағдайының . қиынәрітөменболуынан Жеткіншек кезеңдебалақалыппенауы

#13 слайд
- Девианттымінезқұлықтыңпайда болуынакөбінесетұрмысжағдайының . қиынәрітөменболуынан Жеткіншек кезеңдебалақалыппенауытқудың ортасындаболғандықтанбұлмәселегетек , педагогемес соныменқатардәрігерлерде . көңілаударукерек

13 слайд

- Девианттымінезқұлықтыңпайда болуынакөбінесетұрмысжағдайының . қиынәрітөменболуынан Жеткіншек кезеңдебалақалыппенауытқудың ортасындаболғандықтанбұлмәселегетек , педагогемес соныменқатардәрігерлерде . көңілаударукерек

Дене кемістігі Психикалық ауытқулар Педагогикалық ауытқулар Әлеуметтік ауытқулар Созылмалы не туа біткен аурулар, көруі, ес

#14 слайд
Дене кемістігі Психикалық ауытқулар Педагогикалық ауытқулар Әлеуметтік ауытқулар Созылмалы не туа біткен аурулар, көруі, естуі нашар, аяғы кемтар не мүгедектер, т.б. Ырық эмоциясы нашар, ақыл есінен ауытқыған жүйке жүйесіне зақым келген, санасының дамымауы, сезімінің бұзылуы, т.б. Оқуға қызықпау, білім алмай қалуы, кәсіпке ие болмауы не қызықпауы, тәрбиедегі кемшіліктер, т.б. Жетімдік, маскүнемдік, нашақорлық қараусыз қалу, қылмыскер, үйден қашу, тәртіп, заң, құқық бұзу, т.б. , Денекемістігінемесемүгедек психикасыназиянкелгендер немесепсихикалықауытқуларыбарларпедагогикалықжәне әлеуметтікауытқулардепмынакестедегідейқарасытуға . болады

14 слайд

Дене кемістігі Психикалық ауытқулар Педагогикалық ауытқулар Әлеуметтік ауытқулар Созылмалы не туа біткен аурулар, көруі, естуі нашар, аяғы кемтар не мүгедектер, т.б. Ырық эмоциясы нашар, ақыл есінен ауытқыған жүйке жүйесіне зақым келген, санасының дамымауы, сезімінің бұзылуы, т.б. Оқуға қызықпау, білім алмай қалуы, кәсіпке ие болмауы не қызықпауы, тәрбиедегі кемшіліктер, т.б. Жетімдік, маскүнемдік, нашақорлық қараусыз қалу, қылмыскер, үйден қашу, тәртіп, заң, құқық бұзу, т.б. , Денекемістігінемесемүгедек психикасыназиянкелгендер немесепсихикалықауытқуларыбарларпедагогикалықжәне әлеуметтікауытқулардепмынакестедегідейқарасытуға . болады

Девиантты іс-әрекеттің нақты құбылыстарда айқындалуы

#15 слайд
Девиантты іс-әрекеттің нақты құбылыстарда айқындалуы

15 слайд

Девиантты іс-әрекеттің нақты құбылыстарда айқындалуы

« » Қиын балатәрбиесінде тәрбиеші мынажайттардыерекшеназарда : ұстағанжөн * Баланыңжасерекшелігінескере , отырып рух

#16 слайд
« »   Қиын балатәрбиесінде тәрбиеші мынажайттардыерекшеназарда : ұстағанжөн * Баланыңжасерекшелігінескере , отырып руханидүниесінтереңзерттеп , , білу жүрегіңізбенсезініп оған . қайырымдыболукерек * Баланыңішкідүниесімен , - , қылықтарын іс әрекеттерінбілукерек мінезінтүсінуүшіноныңдамуына . қажеттінеекенінбілукерек * – Мейірімменсүйіспеншілік екіжақты   даадамдықсипатқа жеткізетінінұғыну . керек

16 слайд

« »   Қиын балатәрбиесінде тәрбиеші мынажайттардыерекшеназарда : ұстағанжөн * Баланыңжасерекшелігінескере , отырып руханидүниесінтереңзерттеп , , білу жүрегіңізбенсезініп оған . қайырымдыболукерек * Баланыңішкідүниесімен , - , қылықтарын іс әрекеттерінбілукерек мінезінтүсінуүшіноныңдамуына . қажеттінеекенінбілукерек * – Мейірімменсүйіспеншілік екіжақты   даадамдықсипатқа жеткізетінінұғыну . керек

* Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек. * Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұс

#17 слайд
* Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек. * Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұстамды болу қажет. * Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп, әділетті болу керек. * Құр уағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай, қателігін үнемі бетіне баспау керек. * Орынсыз жазаламау керек.Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала құқығымен санасу. * Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын ескеру қажет.

17 слайд

* Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек. * Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұстамды болу қажет. * Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп, әділетті болу керек. * Құр уағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай, қателігін үнемі бетіне баспау керек. * Орынсыз жазаламау керек.Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала құқығымен санасу. * Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын ескеру қажет.

Баламенжұмыстықалайжүргізуге : болады -“ ” – - тәрбиеші жәнебала бірбірінедегенсенім ; атмосферасыныңқалыптасуы - ме

#18 слайд
Баламенжұмыстықалайжүргізуге : болады -“   ” – - тәрбиеші жәнебала бірбірінедегенсенім ; атмосферасыныңқалыптасуы - мемлекеттарапынанәлеуметтікқолдаужәне   баланыңбалалықшағынқорғаутуралы ; үрдістердііскеқосу - баланыңжанұясыменүнемітығыз ; байланыстаболу - үнеміәлеуметтікқорғаутуралықосымша , . мағлұматтармен құжаттарментанысу

18 слайд

Баламенжұмыстықалайжүргізуге : болады -“   ” – - тәрбиеші жәнебала бірбірінедегенсенім ; атмосферасыныңқалыптасуы - мемлекеттарапынанәлеуметтікқолдаужәне   баланыңбалалықшағынқорғаутуралы ; үрдістердііскеқосу - баланыңжанұясыменүнемітығыз ; байланыстаболу - үнеміәлеуметтікқорғаутуралықосымша , . мағлұматтармен құжаттарментанысу

« » Тәрбиесі қиын балалармен жұмыстатөмендегіәдістерді . пайдалануғаболады

#19 слайд
« » Тәрбиесі қиын балалармен жұмыстатөмендегіәдістерді . пайдалануғаболады

19 слайд

« » Тәрбиесі қиын балалармен жұмыстатөмендегіәдістерді . пайдалануғаболады

. Бақылауәдісі - , - Баланың іс қимылын сөзінәртүрлііс . шараларданбайқау Жүйеліжәне нәтижеліжұмысарқылыол , балан

#20 слайд
. Бақылауәдісі     - , - Баланың іс қимылын сөзінәртүрлііс . шараларданбайқау   Жүйеліжәне нәтижеліжұмысарқылыол , баланыңмінезіндеауытқушылықтарболса , сөзіндеберекеболмаса олбаламенжекежұмыс . ұйымдастырукерек Бақылаудықалыпты : , жағдайлардажүргізуөтетиімді ойынкезінде , - сабақта әртүрлііс шаралардаүнемікөңіл , . аударып жүйеліжұмысжүргізукерек

20 слайд

. Бақылауәдісі     - , - Баланың іс қимылын сөзінәртүрлііс . шараларданбайқау   Жүйеліжәне нәтижеліжұмысарқылыол , баланыңмінезіндеауытқушылықтарболса , сөзіндеберекеболмаса олбаламенжекежұмыс . ұйымдастырукерек Бақылаудықалыпты : , жағдайлардажүргізуөтетиімді ойынкезінде , - сабақта әртүрлііс шаралардаүнемікөңіл , . аударып жүйеліжұмысжүргізукерек

Әңгімелесуәдісі – бұлбаламенсөйлесуарқылыоның , ішкідүниесінеену проблемасын , білу - түсінужәне о

#21 слайд
  Әңгімелесуәдісі – бұлбаламенсөйлесуарқылыоның , ішкідүниесінеену проблемасын , білу   - түсінужәне онышешугебағыт . бағдарсілтеу

21 слайд

  Әңгімелесуәдісі – бұлбаламенсөйлесуарқылыоның , ішкідүниесінеену проблемасын , білу   - түсінужәне онышешугебағыт . бағдарсілтеу

Сауалнама жазу . арқылыбала туралыақпаратжинау Сауалнаманыңмазмұнынданегізгі . проблемағанаболуытиіс Ойы мінезі

#22 слайд
  Сауалнама жазу   . арқылыбала туралыақпаратжинау Сауалнаманыңмазмұнынданегізгі .   проблемағанаболуытиіс Ойы мінезі әлеуметтікдемографиялықжағдайы белгілібірбағытбойынша қызығушылығы

22 слайд

  Сауалнама жазу   . арқылыбала туралыақпаратжинау Сауалнаманыңмазмұнынданегізгі .   проблемағанаболуытиіс Ойы мінезі әлеуметтікдемографиялықжағдайы белгілібірбағытбойынша қызығушылығы

Сұхбаттасу әдісі – алдын-ала дайындалған сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте мына жағдайларды есте ұста

#23 слайд
Сұхбаттасу әдісі   – алдын-ала дайындалған сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте  мына жағдайларды есте ұстаған абзал: * қарапайым жағдайда сөйлеу * баланың үнемі болатын ортасында  сұхбаттасу жауап беру мүмкіндігін ескеру; *белгілі бір уақыт ішінде  жауап беру керектігін айту; *үшінші  адамның көмегінсіз әңгімелесу

23 слайд

Сұхбаттасу әдісі   – алдын-ала дайындалған сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте  мына жағдайларды есте ұстаған абзал: * қарапайым жағдайда сөйлеу * баланың үнемі болатын ортасында  сұхбаттасу жауап беру мүмкіндігін ескеру; *белгілі бір уақыт ішінде  жауап беру керектігін айту; *үшінші  адамның көмегінсіз әңгімелесу

Құжаттардытексеру – . бұл әдістіүнеміқолдануғаболады : Құжаттармынандайтүрдекездеседі , жеке жанұялықжәнесыныптық . .

#24 слайд
Құжаттардытексеру  –    . бұл әдістіүнеміқолдануғаболады : Құжаттармынандайтүрдекездеседі , жеке жанұялықжәнесыныптық . . ( тбалғашқы бақылаунемесеәңгімелесу ), кезіндеалынғанжауап соңғы ( ) сараптауданөткеннәтиже негізделген жәненегізделмеген

24 слайд

Құжаттардытексеру  –    . бұл әдістіүнеміқолдануғаболады : Құжаттармынандайтүрдекездеседі , жеке жанұялықжәнесыныптық . . ( тбалғашқы бақылаунемесеәңгімелесу ), кезіндеалынғанжауап соңғы ( ) сараптауданөткеннәтиже негізделген жәненегізделмеген

, « » Соныменқорыта келе тәрбиесі қиын - , жасөспірімдердітәрбелеупроблемасыната аналар , психологтар педагогт

#25 слайд
  , « » Соныменқорыта келе тәрбиесі қиын - , жасөспірімдердітәрбелеупроблемасыната аналар , психологтар педагогтарболыпбірігіпқолғаалуымыз . , қажет Өйткені тәрбиесаласындажүрген кемшіліктердіуақытөткенсоңқайтақалпына   . келтіру қиын . Баланыңөзқолынанкелетініскетолықерікберу , , Басқаныңкүшіне көмегінесеніпкетпей өзқолынан - ; келетіністеғанаата анакөмеккөрсетіпжіберу , , Баланыеркінежіберуерлікке батырлыққаүйретсе , тәртіпкебағындыруонышыдамдылыққа . , табандылыққаүйретеді Баланыеркінежібермеу оны , . , жасқаншақ қорқақетеді Алтіптітізгінсізқояберу , , оныңбарерігінорындайберу баланыбейбастақ , . ессіз тентекетіпшығарады , Жасшыбықтыңшортсынбай қайырылсадақайта   , орнынакелгенінің жақсыболатынысекілді қиюы    , келіспеседе қиынбаланытәрбиелеуқажырлы . қайраттыеңбектіталапетеді

25 слайд

  , « » Соныменқорыта келе тәрбиесі қиын - , жасөспірімдердітәрбелеупроблемасыната аналар , психологтар педагогтарболыпбірігіпқолғаалуымыз . , қажет Өйткені тәрбиесаласындажүрген кемшіліктердіуақытөткенсоңқайтақалпына   . келтіру қиын . Баланыңөзқолынанкелетініскетолықерікберу , , Басқаныңкүшіне көмегінесеніпкетпей өзқолынан - ; келетіністеғанаата анакөмеккөрсетіпжіберу , , Баланыеркінежіберуерлікке батырлыққаүйретсе , тәртіпкебағындыруонышыдамдылыққа . , табандылыққаүйретеді Баланыеркінежібермеу оны , . , жасқаншақ қорқақетеді Алтіптітізгінсізқояберу , , оныңбарерігінорындайберу баланыбейбастақ , . ессіз тентекетіпшығарады , Жасшыбықтыңшортсынбай қайырылсадақайта   , орнынакелгенінің жақсыболатынысекілді қиюы    , келіспеседе қиынбаланытәрбиелеуқажырлы . қайраттыеңбектіталапетеді

, Ұрпағымыздыңжұмсақмінезді , мейірімді байланысжасауда , қиындықтудырмауыүшін өмірдіңқаталсынынатөзбей « »

#26 слайд
, Ұрпағымыздыңжұмсақмінезді , мейірімді байланысжасауда , қиындықтудырмауыүшін өмірдіңқаталсынынатөзбей « » қиынбала атанғанбауыретіміз   балалардыңтәрбиесіне бір , жеңненқол біржағаданбас шығарыпіскекірісуіміз . қажет

26 слайд

, Ұрпағымыздыңжұмсақмінезді , мейірімді байланысжасауда , қиындықтудырмауыүшін өмірдіңқаталсынынатөзбей « » қиынбала атанғанбауыретіміз   балалардыңтәрбиесіне бір , жеңненқол біржағаданбас шығарыпіскекірісуіміз . қажет

Қытай мақалында: «Тек дұрыс емес жол болады, бірақ тығырықты жағдай болмайды». Тәрбиеде шешімі жоқ жағдайлар жоқ, түзел

#27 слайд
Қытай мақалында: «Тек дұрыс емес жол болады, бірақ тығырықты жағдай болмайды». Тәрбиеде шешімі жоқ жағдайлар жоқ, түзелмейтіндер жоқ. Ендеше ата-ана,мұғалімдер, психологтер бірлесе жұмыс істесе шешімін таппайтын іс жоқ.

27 слайд

Қытай мақалында: «Тек дұрыс емес жол болады, бірақ тығырықты жағдай болмайды». Тәрбиеде шешімі жоқ жағдайлар жоқ, түзелмейтіндер жоқ. Ендеше ата-ана,мұғалімдер, психологтер бірлесе жұмыс істесе шешімін таппайтын іс жоқ.

#28 слайд

28 слайд

Назарларыңызға рахмет !!!

#29 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!

29 слайд

Назарларыңызға рахмет !!!

Файл форматы:
ppt
10.06.2018
506
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі