Материалдар / Тәуелдік жалауы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Тәуелдік жалауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш мұғалімдеріне өте пайдалы , еістіктің шақтыр тақырыбында жазылған ашық сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2019
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Наурыздың бесі Сынып жұмысы Мезгіл үстеу

1 слайд
Наурыздың бесі Сынып жұмысы Мезгіл үстеу

1 слайд

Наурыздың бесі Сынып жұмысы Мезгіл үстеу

МАҚСАТЫ:  Оқушыларды мезгіл үстеулері, оған қойылатын сұрақтармен таныстыру;  Мезгіл үстеулерін қатыстырып сөйлем Құрастыра

2 слайд
МАҚСАТЫ:  Оқушыларды мезгіл үстеулері, оған қойылатын сұрақтармен таныстыру;  Мезгіл үстеулерін қатыстырып сөйлем Құрастыра білуге және сөйлем ішінен таба алуға үйрету.  Үстеулердің мағыналық түрлері туралы алғашқы білімдерін қалыптастыру;

2 слайд

МАҚСАТЫ:  Оқушыларды мезгіл үстеулері, оған қойылатын сұрақтармен таныстыру;  Мезгіл үстеулерін қатыстырып сөйлем Құрастыра білуге және сөйлем ішінен таба алуға үйрету.  Үстеулердің мағыналық түрлері туралы алғашқы білімдерін қалыптастыру;

СӨЗЖҰМБАҚ - -

3 слайд
СӨЗЖҰМБАҚ - -

3 слайд

СӨЗЖҰМБАҚ - -

Қимылдың, іс- әрекеттің мезгілін білдіретін сөздерді мезгіл үстеуі дейміз Мезгіл үстеуі қашан? деген сұраққа жауап бері

4 слайд
Қимылдың, іс- әрекеттің мезгілін білдіретін сөздерді  мезгіл үстеуі  дейміз Мезгіл үстеуі  қашан?  деген сұраққа жауап беріп, етістікпен байланысады. ; Мысалы:  бүгін  апарды,  ертең  келеді,  күні бойы күтті.МЕЗГІЛ ҮСТЕУ

4 слайд

Қимылдың, іс- әрекеттің мезгілін білдіретін сөздерді  мезгіл үстеуі  дейміз Мезгіл үстеуі  қашан?  деген сұраққа жауап беріп, етістікпен байланысады. ; Мысалы:  бүгін  апарды,  ертең  келеді,  күні бойы күтті.МЕЗГІЛ ҮСТЕУ

Сергіту сәті «Бір әріптің ізімен» ойыны:

5 слайд
Сергіту сәті  «Бір әріптің ізімен» ойыны:

5 слайд

Сергіту сәті  «Бір әріптің ізімен» ойыны:

“ Білім шыңы” Сабақтың түрлері? Кіріспе сабағы дегеніміз? Сабақтың кәсіби пед. түрлері Практикалық сабақ дегеніміз? Ілік септі

6 слайд
“ Білім шыңы” Сабақтың түрлері? Кіріспе сабағы дегеніміз? Сабақтың кәсіби пед. түрлері Практикалық сабақ дегеніміз? Ілік септігі дегеніміз не? Үстеу қандай сұрақтарға жауап береді?Аралас сабақ дегенміз? Қанша септік түрі бар Үстеу дегеніміз не?1 3 5 7 9 10 8 6 4 2

6 слайд

“ Білім шыңы” Сабақтың түрлері? Кіріспе сабағы дегеніміз? Сабақтың кәсіби пед. түрлері Практикалық сабақ дегеніміз? Ілік септігі дегеніміз не? Үстеу қандай сұрақтарға жауап береді?Аралас сабақ дегенміз? Қанша септік түрі бар Үстеу дегеніміз не?1 3 5 7 9 10 8 6 4 2

САБАҚ:  жаңа еңбек тәсілдерін үйрететін сабақ;  өткен тәсілдерді бекітуге арналған сабақ. Мұның өзі: а) жаттығу сабақтары; ә)

7 слайд
САБАҚ:  жаңа еңбек тәсілдерін үйрететін сабақ;  өткен тәсілдерді бекітуге арналған сабақ. Мұның өзі: а) жаттығу сабақтары; ә) оқу-өндірістік бүйымдарды өз бетінше жасау сабағы; б) аралас сабақтар.

7 слайд

САБАҚ:  жаңа еңбек тәсілдерін үйрететін сабақ;  өткен тәсілдерді бекітуге арналған сабақ. Мұның өзі: а) жаттығу сабақтары; ә) оқу-өндірістік бүйымдарды өз бетінше жасау сабағы; б) аралас сабақтар.

өндірістік жағдайда білім мен дағдыларды қалыптастыратын кешенді және күрделі жұмыстар түрін атқару ; өндірісте білікті жұмысшы

8 слайд
өндірістік жағдайда білім мен дағдыларды қалыптастыратын кешенді және күрделі жұмыстар түрін атқару ; өндірісте білікті жұмысшылар іс-әрекетін оқушылардың бақылауын ұйымдастыратын оқыту түрі; сол жұмысты практикант-студенттің атқаруы ; нақты кәсіп бойынша штаттық жұмыс орнанды өндірістік практика өткізу; бақылау-тексеру жэне біліктілік сынақтарын жүргізетін оқыту түрі; топсаяхат экскурсия ұйымдастыру. Өнекәсіп не өндіріс ұйымдарында жүргізілетін өндірістік оқыту түрлері:

8 слайд

өндірістік жағдайда білім мен дағдыларды қалыптастыратын кешенді және күрделі жұмыстар түрін атқару ; өндірісте білікті жұмысшылар іс-әрекетін оқушылардың бақылауын ұйымдастыратын оқыту түрі; сол жұмысты практикант-студенттің атқаруы ; нақты кәсіп бойынша штаттық жұмыс орнанды өндірістік практика өткізу; бақылау-тексеру жэне біліктілік сынақтарын жүргізетін оқыту түрі; топсаяхат экскурсия ұйымдастыру. Өнекәсіп не өндіріс ұйымдарында жүргізілетін өндірістік оқыту түрлері:

9 слайд

9 слайд

1. Сабақты ұйымдастыру бөлімі (сабақтың тақырыбын белгілеп, оның мақсат, міндеттерін тұжырымдау) 2. Сабақта үй тапсырмасын т

10 слайд
1. Сабақты ұйымдастыру бөлімі (сабақтың тақырыбын белгілеп, оның мақсат, міндеттерін тұжырымдау) 2. Сабақта үй тапсырмасын тексеру. 3. Өткен материалды қайталау. Жаңа білімді немесе оқу материалын баяндау, түсіндіру. 4. Жаңа білімді пысықтау, бекіту (ауызша, жазбаша жаттығулар жасау, тәжірибелік және зертханалық жұмыстар жүргізу). 5. Қорытындылау (оқушылар білімін бағалау), сабақтың аяқталуы Жалпы саба қтың кезеңдері - құрамды бөліктері мынадай болып келеді :

10 слайд

1. Сабақты ұйымдастыру бөлімі (сабақтың тақырыбын белгілеп, оның мақсат, міндеттерін тұжырымдау) 2. Сабақта үй тапсырмасын тексеру. 3. Өткен материалды қайталау. Жаңа білімді немесе оқу материалын баяндау, түсіндіру. 4. Жаңа білімді пысықтау, бекіту (ауызша, жазбаша жаттығулар жасау, тәжірибелік және зертханалық жұмыстар жүргізу). 5. Қорытындылау (оқушылар білімін бағалау), сабақтың аяқталуы Жалпы саба қтың кезеңдері - құрамды бөліктері мынадай болып келеді :

11 слайд

11 слайд

КІРІСПЕ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ: Оқу бағдарламасының жаңа тақырыптарын немесе тарауын оқып үйренуде қолданылады. Мұғалім тараудың

12 слайд
КІРІСПЕ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ: Оқу бағдарламасының жаңа тақырыптарын немесе тарауын оқып үйренуде қолданылады. Мұғалім тараудың немесе тақырыптың оқу- тәрбиелік мәнін ашып береді, алдағы сабақтарда оларды өткізу тәртібін оқушыларға түсіндіреді. Ондағы жаңа оқу материалдарының мазмұнын оқып үйренудің тәсілдерін көрсетеді.

12 слайд

КІРІСПЕ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ: Оқу бағдарламасының жаңа тақырыптарын немесе тарауын оқып үйренуде қолданылады. Мұғалім тараудың немесе тақырыптың оқу- тәрбиелік мәнін ашып береді, алдағы сабақтарда оларды өткізу тәртібін оқушыларға түсіндіреді. Ондағы жаңа оқу материалдарының мазмұнын оқып үйренудің тәсілдерін көрсетеді.

4. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру. 2. Жаңа оқу материалын ендіру.3. Жаңа білімді пысықтау, бекіту.1. Сабақтың басталуы

13 слайд
4. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру. 2. Жаңа оқу материалын ендіру.3. Жаңа білімді пысықтау, бекіту.1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оларды сабаққа әзірлеу. ЖАҢА БІЛІМДІ ХАБАРЛАУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

13 слайд

4. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру. 2. Жаңа оқу материалын ендіру.3. Жаңа білімді пысықтау, бекіту.1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оларды сабаққа әзірлеу. ЖАҢА БІЛІМДІ ХАБАРЛАУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

1 • Саб ақт ың бас тал уын ұйы мда сты ру. Оқу шы лар ға саб ақт ың мақ сат- мін дет тері н түс і нд ір у. О қу шы л

14 слайд
1 • Саб ақт ың бас тал уын ұйы мда сты ру. Оқу шы лар ға саб ақт ың мақ сат- мін дет тері н түс і нд ір у. О қу шы лар ды саб аққ а әзір леу. 2 • Бұр ын өтіл ген оқу мат ери алд ары н қай тала у, пыс ықт ау. 3 • Оқу шы лар дың өз беті нше жұ мыс істе уі. Түр лі жат тығ ула р мен пра кти кал ық жән е лаб ора тор иял ық жұ мыс тар ын ат қа ру ы . 4 • Саб ақт ы қор ыты нды лау, үйг е тап сыр ма бер у, түсі ндір у.БІЛІМДІ, ІСКЕРЛІКТІ ЖӘНЕ ДАҒДЫНЫ БЕКІТУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

14 слайд

1 • Саб ақт ың бас тал уын ұйы мда сты ру. Оқу шы лар ға саб ақт ың мақ сат- мін дет тері н түс і нд ір у. О қу шы лар ды саб аққ а әзір леу. 2 • Бұр ын өтіл ген оқу мат ери алд ары н қай тала у, пыс ықт ау. 3 • Оқу шы лар дың өз беті нше жұ мыс істе уі. Түр лі жат тығ ула р мен пра кти кал ық жән е лаб ора тор иял ық жұ мыс тар ын ат қа ру ы . 4 • Саб ақт ы қор ыты нды лау, үйг е тап сыр ма бер у, түсі ндір у.БІЛІМДІ, ІСКЕРЛІКТІ ЖӘНЕ ДАҒДЫНЫ БЕКІТУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

Жаң білімді хабарлау сабағы - сабақтың негізгі бөлімі Сабақта қойылатын мақсатқа сәйкес және оқушылардың жас ерекшеліктері м

15 слайд
Жаң білімді хабарлау сабағы - сабақтың негізгі бөлімі Сабақта қойылатын мақсатқа сәйкес және оқушылардың жас ерекшеліктері мен таным қабілеттеріне орайластырылып жаңа білімдердің баяндалуына тиісті мөлшерде уақыт бөлінеді. Жаңа сабақты (білімді) хабарлау барысында мұғалімнің оқу материалын түсіндіруі оқушылардың сабақ үстіндегі өздігінен істейтін жұмыстарымен ұласып отырады. ЖАҢА БІЛІМДІ ХАБАРЛАУ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ:

15 слайд

Жаң білімді хабарлау сабағы - сабақтың негізгі бөлімі Сабақта қойылатын мақсатқа сәйкес және оқушылардың жас ерекшеліктері мен таным қабілеттеріне орайластырылып жаңа білімдердің баяндалуына тиісті мөлшерде уақыт бөлінеді. Жаңа сабақты (білімді) хабарлау барысында мұғалімнің оқу материалын түсіндіруі оқушылардың сабақ үстіндегі өздігінен істейтін жұмыстарымен ұласып отырады. ЖАҢА БІЛІМДІ ХАБАРЛАУ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ:

ЖАТТЫҒУ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ: 1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсінді

16 слайд
ЖАТТЫҒУ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ: 1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оқушыларды сабаққа әзірлеу. 2. Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуі. Түрлі жаттығулар мен практикалық және лабораториялық жұмыстарын атқаруы . 3. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру.

16 слайд

ЖАТТЫҒУ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ: 1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оқушыларды сабаққа әзірлеу. 2. Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуі. Түрлі жаттығулар мен практикалық және лабораториялық жұмыстарын атқаруы . 3. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру.

Практикалық сабақ Оқушылардың алған теориялық білімдерін практикамен байланыстыру, пысықтау және бекіту мақсатын көздейді.

17 слайд
Практикалық сабақ Оқушылардың алған теориялық білімдерін практикамен байланыстыру, пысықтау және бекіту мақсатын көздейді. Практикалық сабақты жүргізу үшін түрлі жаттығу жұмыстары мен тәжірибелер қолданылады. Олар әр пәннің ерекшеліктеріне қарай атқарылады.

17 слайд

Практикалық сабақ Оқушылардың алған теориялық білімдерін практикамен байланыстыру, пысықтау және бекіту мақсатын көздейді. Практикалық сабақты жүргізу үшін түрлі жаттығу жұмыстары мен тәжірибелер қолданылады. Олар әр пәннің ерекшеліктеріне қарай атқарылады.

1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оқушыларды сабаққа әзірлеу. 2. Бұрын өтке

18 слайд
1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оқушыларды сабаққа әзірлеу. 2. Бұрын өткен материалдарын қайталау, пысықтау, еске түсіру арқылы оларды жүйеге келтіріп, жинақтау және қорытындылар мен тұжырымдар жасау. 3. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру. ҚАЙТАЛАУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

18 слайд

1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оқушыларды сабаққа әзірлеу. 2. Бұрын өткен материалдарын қайталау, пысықтау, еске түсіру арқылы оларды жүйеге келтіріп, жинақтау және қорытындылар мен тұжырымдар жасау. 3. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру. ҚАЙТАЛАУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

Қайталаудың мақсаты - өткен оқу материалдарын ең негізгі түйінді мәселелерін қайталап пысықтауды, оқушыларды өздігінен қорытынд

19 слайд
Қайталаудың мақсаты - өткен оқу материалдарын ең негізгі түйінді мәселелерін қайталап пысықтауды, оқушыларды өздігінен қорытынды жасауға үйретуді көздейді Қайталау – қорыту сабақтың аса көп тараған түрі. Қайталау сабағын әр түрлі тәсілдермен (ауызша, жазбаша, графикалық, лабораториялық жұмыстары және саяхат жасау) ұйымдастыруға болады. Қайталау сабағында оқушыларды жақсы ұйымдастыру үшін оның сұрақтары мен пайдалануға тиісті әдебиеттерін оқу және сабақ барысында қолданылатын қажетті құралдарын әзірлеу жұмыстарын алдын ала белгілеу керек Сабақ соңында мұғалім оның нәтижесін қорытындылап, оқушыларға қосымша тапсырмалар беруі мүмкін. Оқу бағдарламасы бойынша көлемі жағынан ірі тақырыптар немесе тарауларды оқып үйренуге байланысты соңында, сол сияқты оқу жылының аяғында жүргізіліп отырады. ҚАЙТАЛАУ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ:

19 слайд

Қайталаудың мақсаты - өткен оқу материалдарын ең негізгі түйінді мәселелерін қайталап пысықтауды, оқушыларды өздігінен қорытынды жасауға үйретуді көздейді Қайталау – қорыту сабақтың аса көп тараған түрі. Қайталау сабағын әр түрлі тәсілдермен (ауызша, жазбаша, графикалық, лабораториялық жұмыстары және саяхат жасау) ұйымдастыруға болады. Қайталау сабағында оқушыларды жақсы ұйымдастыру үшін оның сұрақтары мен пайдалануға тиісті әдебиеттерін оқу және сабақ барысында қолданылатын қажетті құралдарын әзірлеу жұмыстарын алдын ала белгілеу керек Сабақ соңында мұғалім оның нәтижесін қорытындылап, оқушыларға қосымша тапсырмалар беруі мүмкін. Оқу бағдарламасы бойынша көлемі жағынан ірі тақырыптар немесе тарауларды оқып үйренуге байланысты соңында, сол сияқты оқу жылының аяғында жүргізіліп отырады. ҚАЙТАЛАУ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ:

АРАЛАС САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ 1. Сабақты ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. 3. Жаңа оқу ма

20 слайд
АРАЛАС САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ 1. Сабақты ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. 3. Жаңа оқу материалын ендіру. 5. Қорытындылау, сабақтың аяқталуы. • 2. Оқушылардың орындаған үй тапсырмаларын тексеру. • 4 . Жаңа оқу материалын пысықтау, бекіту. • 6. Үйге тапсырма беру, оны түсіндіру.

20 слайд

АРАЛАС САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ 1. Сабақты ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. 3. Жаңа оқу материалын ендіру. 5. Қорытындылау, сабақтың аяқталуы. • 2. Оқушылардың орындаған үй тапсырмаларын тексеру. • 4 . Жаңа оқу материалын пысықтау, бекіту. • 6. Үйге тапсырма беру, оны түсіндіру.

АРАЛАС САБАҚ Мектеп тәжірибесінде көптеп қолданылатын сабақ түрі. Сабақ барысында сабақтың барлық дидактикалық кезеңдері немес

21 слайд
АРАЛАС САБАҚ Мектеп тәжірибесінде көптеп қолданылатын сабақ түрі. Сабақ барысында сабақтың барлық дидактикалық кезеңдері немесе буындары алма кезек өзара ұштасып жатады. Сабақ үстінде өткенді қайталау, жаңа материалды меңгеру, пысықтау және тексеру, бағалау жұмыстары оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттырады, назарын тұрақты етеді Аралас сабақ мұғалімнің оқу ісін ұйымдастыруында және оқушылардың оқу материалын жеке түсінуіне өте қолайлы.

21 слайд

АРАЛАС САБАҚ Мектеп тәжірибесінде көптеп қолданылатын сабақ түрі. Сабақ барысында сабақтың барлық дидактикалық кезеңдері немесе буындары алма кезек өзара ұштасып жатады. Сабақ үстінде өткенді қайталау, жаңа материалды меңгеру, пысықтау және тексеру, бағалау жұмыстары оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттырады, назарын тұрақты етеді Аралас сабақ мұғалімнің оқу ісін ұйымдастыруында және оқушылардың оқу материалын жеке түсінуіне өте қолайлы.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ТЕКСЕРУ, БАҚЫЛАУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ. 1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. О

22 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ТЕКСЕРУ, БАҚЫЛАУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ. 1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оқушыларды сабаққа әзірлеу . 2. Тексеру, бақылау жұмыстарын ұйымдастыру. 3. Оқушының өзіндік жұмыстары. 4. Оқушылар білімдері, іскерліктері мен дағдыларын бағалау . 5. Қорытындылау, сабақтың аяқталуы.

22 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ТЕКСЕРУ, БАҚЫЛАУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ. 1. Сабақтың басталуын ұйымдастыру. Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру. Оқушыларды сабаққа әзірлеу . 2. Тексеру, бақылау жұмыстарын ұйымдастыру. 3. Оқушының өзіндік жұмыстары. 4. Оқушылар білімдері, іскерліктері мен дағдыларын бағалау . 5. Қорытындылау, сабақтың аяқталуы.

Мақсаты: оқушылардың алған білімдері мен дағды көлемінің қандай дәрежеде екендігін байқап, тексеру мен қатар, оның сапасын ба

23 слайд
Мақсаты: оқушылардың алған білімдері мен дағды көлемінің қандай дәрежеде екендігін байқап, тексеру мен қатар, оның сапасын бағалау; олардың білетіндері мен білмейтін мәселелерін анықтап, оны болдырмау жолдарын қарастыру. Білімді тексеру және бағалау жұмыстары күнделікті сабақтар барысында оқушыларды оқу материалын терең ұғынуға және меңгеруіне мүмкіндік береді. Бұл жұмыстың білімдік және тәрбиелік қызметі жағынан маңызы зор. Біріншіден, оқушылардың біліміне бақылау жүргізу, олардың білімін толықтыру болса, екіншіден, олардың жеке басын жан-жақты дамытап, тәрбиелеу жөнінен ойдағыдай рөл атқарадыОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ТЕКСЕРУ, БАҚЫЛАУ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ:

23 слайд

Мақсаты: оқушылардың алған білімдері мен дағды көлемінің қандай дәрежеде екендігін байқап, тексеру мен қатар, оның сапасын бағалау; олардың білетіндері мен білмейтін мәселелерін анықтап, оны болдырмау жолдарын қарастыру. Білімді тексеру және бағалау жұмыстары күнделікті сабақтар барысында оқушыларды оқу материалын терең ұғынуға және меңгеруіне мүмкіндік береді. Бұл жұмыстың білімдік және тәрбиелік қызметі жағынан маңызы зор. Біріншіден, оқушылардың біліміне бақылау жүргізу, олардың білімін толықтыру болса, екіншіден, олардың жеке басын жан-жақты дамытап, тәрбиелеу жөнінен ойдағыдай рөл атқарадыОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ТЕКСЕРУ, БАҚЫЛАУ САБАҒЫ ДЕГЕНІМІЗ:

Теория лық оқыту сабағы Практи калық оқыту сабағыКӘСІБИ ОҚЫТУДА САБАҚ БЕРУДІҢ МЫНА ТҮРЛЕРІ ҚАЛЫПТАСҚАН

24 слайд
Теория лық оқыту сабағы Практи калық оқыту сабағыКӘСІБИ ОҚЫТУДА САБАҚ БЕРУДІҢ МЫНА ТҮРЛЕРІ ҚАЛЫПТАСҚАН

24 слайд

Теория лық оқыту сабағы Практи калық оқыту сабағыКӘСІБИ ОҚЫТУДА САБАҚ БЕРУДІҢ МЫНА ТҮРЛЕРІ ҚАЛЫПТАСҚАН

Ресей ғалымы Н.Е.Эргановтың проблемалық әдіс негізінде жіктеген оның екі түріне тоқтала кетейік Теориялық оқытудың әдістері

25 слайд
Ресей ғалымы Н.Е.Эргановтың проблемалық әдіс негізінде жіктеген оның екі түріне тоқтала кетейік Теориялық оқытудың әдістері Өндірістік оқыту әдістері 1. Монолог түрінде жүргізілетін әдіс. 2. Көрнекілік әдіс. 3. Диалог түрінде жүргізілетін әдіс 4. Эвристикалық әдіс. 5. Іздену әдісі. 6. Алгоритмдік әдіс. 7. Бағдарламалап оқыту әдісі -еңбек әрекетін көрсету әдісі; -диалог әдісі; -жаттығу әдісі; -эвристикалық әдіс.

25 слайд

Ресей ғалымы Н.Е.Эргановтың проблемалық әдіс негізінде жіктеген оның екі түріне тоқтала кетейік Теориялық оқытудың әдістері Өндірістік оқыту әдістері 1. Монолог түрінде жүргізілетін әдіс. 2. Көрнекілік әдіс. 3. Диалог түрінде жүргізілетін әдіс 4. Эвристикалық әдіс. 5. Іздену әдісі. 6. Алгоритмдік әдіс. 7. Бағдарламалап оқыту әдісі -еңбек әрекетін көрсету әдісі; -диалог әдісі; -жаттығу әдісі; -эвристикалық әдіс.

Өндірістік оқытудың практикалық әдістерінің бірі жаттығу 1. Жаттығу — бұл тек қайталау ғана емес, сонымен бірге алға карай жы

26 слайд
Өндірістік оқытудың практикалық әдістерінің бірі жаттығу 1. Жаттығу — бұл тек қайталау ғана емес, сонымен бірге алға карай жылжушылық әрекет, яғни жаттығу — кәсіп игеру машығы. 2. Әрбір жаттығудың өз алдына мақсаты болуы тиіс : нені оқу керек, не істеу керек, қалай істеу керек, нәтижесі қандай және т.б. З. Жаттығу шебердің басшылығымен жүргізіледі . Шебер ма қ саты мен о қ ушы мақсаты — бір. Жаттығу кезінде о қ ушы қызметіне түзету ендіру — о қ у ма қ сатына бағ ыт талуы тиіс. 4. Оқ ушылар жатты ғ уды саналы түрде ат қ аруы тиіс, м ұ нда саннан сапаға көшу ұ станымы негізгі ба ғ ыт қ а ие. 5.Жаттығудың тиі м ділігі , н ә тижесі оқушы қ ызығушылығы мен ынта- жігеріне де тікелей байланысты. 6.Жаттығу барысында оқушылар өз ісіне бақылау жасап , оның нәтижесін білуі қажет 7.Іс-әрекетің, қимылдың әрбір кезеңінде оқушы қандай жетістіктерге жететінін білуі керек , түпкі мақсат жолында әлі де не қажет екенін бағдарлай алуы қажет.

26 слайд

Өндірістік оқытудың практикалық әдістерінің бірі жаттығу 1. Жаттығу — бұл тек қайталау ғана емес, сонымен бірге алға карай жылжушылық әрекет, яғни жаттығу — кәсіп игеру машығы. 2. Әрбір жаттығудың өз алдына мақсаты болуы тиіс : нені оқу керек, не істеу керек, қалай істеу керек, нәтижесі қандай және т.б. З. Жаттығу шебердің басшылығымен жүргізіледі . Шебер ма қ саты мен о қ ушы мақсаты — бір. Жаттығу кезінде о қ ушы қызметіне түзету ендіру — о қ у ма қ сатына бағ ыт талуы тиіс. 4. Оқ ушылар жатты ғ уды саналы түрде ат қ аруы тиіс, м ұ нда саннан сапаға көшу ұ станымы негізгі ба ғ ыт қ а ие. 5.Жаттығудың тиі м ділігі , н ә тижесі оқушы қ ызығушылығы мен ынта- жігеріне де тікелей байланысты. 6.Жаттығу барысында оқушылар өз ісіне бақылау жасап , оның нәтижесін білуі қажет 7.Іс-әрекетің, қимылдың әрбір кезеңінде оқушы қандай жетістіктерге жететінін білуі керек , түпкі мақсат жолында әлі де не қажет екенін бағдарлай алуы қажет.

Жаттығуларды жіктеу дидактикалы қ ма қ сатт ыл ы ғ ы; жаттығу мазм ұ ны

27 слайд
Жаттығуларды жіктеу дидактикалы қ ма қ сатт ыл ы ғ ы; жаттығу мазм ұ ны

27 слайд

Жаттығуларды жіктеу дидактикалы қ ма қ сатт ыл ы ғ ы; жаттығу мазм ұ ны

Сабақ – күрделі психологиялық және дидактикалық процесс, онда оқушылармен педагогикалық қарым-қатынас жасау және тәрбиелеу мінд

28 слайд
Сабақ – күрделі психологиялық және дидактикалық процесс, онда оқушылармен педагогикалық қарым-қатынас жасау және тәрбиелеу міндеттері іске асырылады. 1. Сабақтың мақсаты айқын, мазмұны, жоспары және оның құрылымы алдын ала белгілі болуы тиіс. 2. Сабақ оқыту принциптерінің ережелері мен талаптарына сәйкес болуы қажет. 3. Сабақтың ғылыми мазмұны оқушылардың жас және дара ерекшеліктеріне сай ұғынымды, түсінікті болуы керек. Сондай-ақ сабақта оқушылардың бойында біліктер мен дағдыларды қалыптастыру міндеті жүзеге асырылуы тиіс. 4. Сабақтың мазмұны оқытатын пәннің бағдарламасына сәйкес болуы және әрбір сабақ басқа сабақтар жүйесінің буыны болуы міндетті нәрсе. 5. Сабақта оқушылардың білімге ынтасы мен қызығуын арттыру үшін сабақтың құрылымы мен әдістерін түрлендіріп, көрнекі және техникалық құралдарды, түрлі ойындарды тиімді қолдану керек. «Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек» - деп Ж.Аймауытов айтканын ескеру керек.

28 слайд

Сабақ – күрделі психологиялық және дидактикалық процесс, онда оқушылармен педагогикалық қарым-қатынас жасау және тәрбиелеу міндеттері іске асырылады. 1. Сабақтың мақсаты айқын, мазмұны, жоспары және оның құрылымы алдын ала белгілі болуы тиіс. 2. Сабақ оқыту принциптерінің ережелері мен талаптарына сәйкес болуы қажет. 3. Сабақтың ғылыми мазмұны оқушылардың жас және дара ерекшеліктеріне сай ұғынымды, түсінікті болуы керек. Сондай-ақ сабақта оқушылардың бойында біліктер мен дағдыларды қалыптастыру міндеті жүзеге асырылуы тиіс. 4. Сабақтың мазмұны оқытатын пәннің бағдарламасына сәйкес болуы және әрбір сабақ басқа сабақтар жүйесінің буыны болуы міндетті нәрсе. 5. Сабақта оқушылардың білімге ынтасы мен қызығуын арттыру үшін сабақтың құрылымы мен әдістерін түрлендіріп, көрнекі және техникалық құралдарды, түрлі ойындарды тиімді қолдану керек. «Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек» - деп Ж.Аймауытов айтканын ескеру керек.

6. Сабақта оқушылардың белсендігін арттыру үшін проблемалық ситуациялар туғызып, проблемалық міндеттер мен тапсырмаларды орынд

29 слайд
6. Сабақта оқушылардың белсендігін арттыру үшін проблемалық ситуациялар туғызып, проблемалық міндеттер мен тапсырмаларды орындауға басшылық ету қажет. 7. Сабақтың сапасын жақсарту үшін мұғалім оқушылармен қарым-қатынас жасау үшін шеберлігін арттырып отыруы керек. Педагогикалық қарым- қатынас жасау және білім алу керек деген қағиданы іске асыру пайдалы. 8. Сабақта оқушыларға білім берумен қатар оларды өздігінен білім алудың әдіс-тәсілдеріне үйрету міндет. 9. Сабақ оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту қызметін біртұтастық принципке сай жүргізу тиіс. 10. Сабақтың дидактикалық құрылымы немесе кезеңдері бірізділікте, бір- бірімен өзара байланыста, бірін-бірі толықтырылып тұрулары қажет. 11. Сабаққа дайындалу және оны өткізу барысында мұғалімнің сыныптағы, мектептегі нақтылы жағдайы (оқу кабинетінің жабдықталуы, оқу-техникалық, көрнекілік құралдарының нақты қолда болуы, тұрғылықты жердегі табиғат, өндіріс ресурстарын пайдалану т.с.с.) ескеріп отыруы шарт.

29 слайд

6. Сабақта оқушылардың белсендігін арттыру үшін проблемалық ситуациялар туғызып, проблемалық міндеттер мен тапсырмаларды орындауға басшылық ету қажет. 7. Сабақтың сапасын жақсарту үшін мұғалім оқушылармен қарым-қатынас жасау үшін шеберлігін арттырып отыруы керек. Педагогикалық қарым- қатынас жасау және білім алу керек деген қағиданы іске асыру пайдалы. 8. Сабақта оқушыларға білім берумен қатар оларды өздігінен білім алудың әдіс-тәсілдеріне үйрету міндет. 9. Сабақ оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту қызметін біртұтастық принципке сай жүргізу тиіс. 10. Сабақтың дидактикалық құрылымы немесе кезеңдері бірізділікте, бір- бірімен өзара байланыста, бірін-бірі толықтырылып тұрулары қажет. 11. Сабаққа дайындалу және оны өткізу барысында мұғалімнің сыныптағы, мектептегі нақтылы жағдайы (оқу кабинетінің жабдықталуы, оқу-техникалық, көрнекілік құралдарының нақты қолда болуы, тұрғылықты жердегі табиғат, өндіріс ресурстарын пайдалану т.с.с.) ескеріп отыруы шарт.

РЕФЛЕКСИЯ ДЕГЕНІМІЗ: Рефлексия - адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі. Соңдықтан бұл қазіргі кездегі білім саласындағы

30 слайд
РЕФЛЕКСИЯ ДЕГЕНІМІЗ: Рефлексия - адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі. Соңдықтан бұл қазіргі кездегі білім саласындағы көкейтесті мәселелер қатарына жатады. Рефлексияның мәні – адамның өзінің білімін, білімінің негізін, оларды меңгерудің жолдарын анықтау. Мұғалімнің рефлексиялық қызметінің мақсаты: педагогикалық әрекеттің негізгі компонентерін есіне түсіріп, олардың мәнін, алынған нәтиженің «дұрыс» не «бұрыс» болғанын дәлелдей алу, қолданылған әдіс пен құралдардың тиімді не тиімсіз болғанына байланысты өзіндік көзқарасын білдіру, орындалып өткен әрекеттің нәтижесін зерттеу. Тек сонда ғана алдағы жұмыстарда дұрыс мақсат қойып, алға қарай шығармашылықпен жылжудың жобасын жасау мүмкін болады.

30 слайд

РЕФЛЕКСИЯ ДЕГЕНІМІЗ: Рефлексия - адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі. Соңдықтан бұл қазіргі кездегі білім саласындағы көкейтесті мәселелер қатарына жатады. Рефлексияның мәні – адамның өзінің білімін, білімінің негізін, оларды меңгерудің жолдарын анықтау. Мұғалімнің рефлексиялық қызметінің мақсаты: педагогикалық әрекеттің негізгі компонентерін есіне түсіріп, олардың мәнін, алынған нәтиженің «дұрыс» не «бұрыс» болғанын дәлелдей алу, қолданылған әдіс пен құралдардың тиімді не тиімсіз болғанына байланысты өзіндік көзқарасын білдіру, орындалып өткен әрекеттің нәтижесін зерттеу. Тек сонда ғана алдағы жұмыстарда дұрыс мақсат қойып, алға қарай шығармашылықпен жылжудың жобасын жасау мүмкін болады.

РЕФЛЕКСИЯНЫҢ ТИІМДІЛІГІ ОҚУШЫ ҮШІН : Рефлексия – оқушыны өз – өзіне есеп беруге баулиды; Рефлексия арқылы оқушының қажет

31 слайд
РЕФЛЕКСИЯНЫҢ ТИІМДІЛІГІ ОҚУШЫ ҮШІН : Рефлексия – оқушыны өз – өзіне есеп беруге баулиды; Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз; Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасады Рефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға боладыРефлексияның нәтижесінде сыни көзқарас қалыптасадыБілім алуға деген қызығушылық жоғарылайды;

31 слайд

РЕФЛЕКСИЯНЫҢ ТИІМДІЛІГІ ОҚУШЫ ҮШІН : Рефлексия – оқушыны өз – өзіне есеп беруге баулиды; Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз; Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасады Рефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға боладыРефлексияның нәтижесінде сыни көзқарас қалыптасадыБілім алуға деген қызығушылық жоғарылайды;

РЕФЛЕКСИЯ ТИІМДІЛІГІ МҰҒАЛІМ ҮШІН: Ақпаратпен күнделікті жұмыс; Шығармашылыққа деген ынта-жігері ; Әрбір оқушының пікірін

32 слайд
РЕФЛЕКСИЯ ТИІМДІЛІГІ МҰҒАЛІМ ҮШІН: Ақпаратпен күнделікті жұмыс; Шығармашылыққа деген ынта-жігері ; Әрбір оқушының пікіріне құлақ түру; Пәндәк білім сапасының артуы; Өзіндік сынның қалыптасуы; Сыни ойлауға жтелеу;

32 слайд

РЕФЛЕКСИЯ ТИІМДІЛІГІ МҰҒАЛІМ ҮШІН: Ақпаратпен күнделікті жұмыс; Шығармашылыққа деген ынта-жігері ; Әрбір оқушының пікіріне құлақ түру; Пәндәк білім сапасының артуы; Өзіндік сынның қалыптасуы; Сыни ойлауға жтелеу;