Таулар сыры 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақмола облысы Бұланды ауданы Аққайың негізгі
мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Абилова Айгерім Рақышқызы
3 бөлім Таулар сыры.
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан таулары
1 слайд
Ақмола облысы Бұланды ауданы Аққайың негізгі мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Абилова Айгерім Рақышқызы 3 бөлім Таулар сыры. Сабақтың тақырыбы: Қазақстан таулары
2 слайд
Оқу мақсаттары
6.Т3.Тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек
сөздердің мағынасын түсіну
6.О1.Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір
жағдаяттармен байланыстыру
6.ТБ1.3.Реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда
орынды қолдану
Бағалау
критерийлері
Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын ашады.
Негізгі және жанама ақпаратты анықтап, өмірмен байланыстырады.
Реттік, жинақтық сан есімдерді тауып, ажыратады.
Тірек сөздерді, жаңа сөздерді, сан есімнің түрлерін қолданып сөйлем
құрайды.
Қосымша мәліметті салыстыра, мәтіндегі сан есімді реттік сан есімге
айналдырады
Сабақтың
мақсаттары
Барлық оқушылар:Тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек
сөздердің мағынасын ашады. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтап,
өмірмен байланыстырады. Реттік сан есім мен жинақтық сан есімді жазба, ауызша
жұмыстарда тауып, ажыратады.
Оқушылардың көпшілігі:Жаңа сөздер мен тірек сөздерді
пайдаланып, сан есімнің түрлерін қолданып сөйлем
құрастырады.
Кейбір оқушылар: Қосымша мәліметті (аңыздарды)
салыстырып, мәтіндегі сан есімді реттік сан есімге айналдырады.
2 слайд
Оқу мақсаттары 6.Т3.Тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну 6.О1.Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру 6.ТБ1.3.Реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану Бағалау критерийлері Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын ашады. Негізгі және жанама ақпаратты анықтап, өмірмен байланыстырады. Реттік, жинақтық сан есімдерді тауып, ажыратады. Тірек сөздерді, жаңа сөздерді, сан есімнің түрлерін қолданып сөйлем құрайды. Қосымша мәліметті салыстыра, мәтіндегі сан есімді реттік сан есімге айналдырады Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:Тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын ашады. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтап, өмірмен байланыстырады. Реттік сан есім мен жинақтық сан есімді жазба, ауызша жұмыстарда тауып, ажыратады. Оқушылардың көпшілігі:Жаңа сөздер мен тірек сөздерді пайдаланып, сан есімнің түрлерін қолданып сөйлем құрастырады. Кейбір оқушылар: Қосымша мәліметті (аңыздарды) салыстырып, мәтіндегі сан есімді реттік сан есімге айналдырады.
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
Саралау
«Қабырғадағы рөл»
«Семантикалық карта» әдісі
«Пирамида» әдісі
«Графикалық органайзерлер»
әдісі
«Шымылдық» әдісі
Үй жұмысы
Қызығушылықт
ы ояту кезеңінде
(ашық-жабық
сұрақтар)
Сабақ мақсаты
3 слайд
Белсенді оқу әдістері Саралау «Қабырғадағы рөл» «Семантикалық карта» әдісі «Пирамида» әдісі «Графикалық органайзерлер» әдісі «Шымылдық» әдісі Үй жұмысы Қызығушылықт ы ояту кезеңінде (ашық-жабық сұрақтар) Сабақ мақсаты
4 слайд
Бағалау
критерийлері
Ө
з
а
р
а
б
а
ғ
а
л
а
у
Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын ашады.
Негізгі және жанама ақпаратты анықтап, өмірмен байланыстырады.
Реттік, жинақтық сан есімдерді тауып, қолданады.
Тірек сөздерді, жаңа сөздерді, сан есімнің түрлерін қолданып сөйлем құрайды.
Ашық- жабық сұрақтар құрайды.
Қосымша мәліметті салыстыра, мәтіндегі сан есімді реттік сан есімге
айналдырады
«Қабырғадағы рөл» әдісі
Критерий: -сан есімнің түрлерін
қолданды
-сөйлем құрастырады
-сөз тіркестері мен тірек
сөздерді пайдаланды
Қ.Б «Бағалау парағы»,«Смайликтер» әдісі
«Пирамида» әдісі
Критерий: -сан есімнің түрлерін
қолданды
-сөз тіркестері мен тірек
сөздерді пайдаланды
-сөйлем құрастырады
Қ.Б «Бағалау парағы»,«Смайликтер»
әдісі
«Граффикалық органайзерлер" әдісі
Критерий: - аңыздарды салыстырды
- сан есімді реттік сан есімге
айналдырды
Қ.Б «Бағалау парағы», «Смайликтер»
әдісі
«Семантикалық карта » әдістері.
Критерий: -реттік және жинақтық сан
есімді табады
-түрін ажырата біледі
Қ.Б «Бағалау парағы», «Смайликтер»
әдісі
Өзін-өзі
бағалау
Рефлексия
«БББ» әдісі Оқушылар сабақ
бойында, тақырып бойынша
алған білімдерін қорытады
4 слайд
Бағалау критерийлері Ө з а р а б а ғ а л а у Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын ашады. Негізгі және жанама ақпаратты анықтап, өмірмен байланыстырады. Реттік, жинақтық сан есімдерді тауып, қолданады. Тірек сөздерді, жаңа сөздерді, сан есімнің түрлерін қолданып сөйлем құрайды. Ашық- жабық сұрақтар құрайды. Қосымша мәліметті салыстыра, мәтіндегі сан есімді реттік сан есімге айналдырады «Қабырғадағы рөл» әдісі Критерий: -сан есімнің түрлерін қолданды -сөйлем құрастырады -сөз тіркестері мен тірек сөздерді пайдаланды Қ.Б «Бағалау парағы»,«Смайликтер» әдісі «Пирамида» әдісі Критерий: -сан есімнің түрлерін қолданды -сөз тіркестері мен тірек сөздерді пайдаланды -сөйлем құрастырады Қ.Б «Бағалау парағы»,«Смайликтер» әдісі «Граффикалық органайзерлер" әдісі Критерий: - аңыздарды салыстырды - сан есімді реттік сан есімге айналдырды Қ.Б «Бағалау парағы», «Смайликтер» әдісі «Семантикалық карта » әдістері. Критерий: -реттік және жинақтық сан есімді табады -түрін ажырата біледі Қ.Б «Бағалау парағы», «Смайликтер» әдісі Өзін-өзі бағалау Рефлексия «БББ» әдісі Оқушылар сабақ бойында, тақырып бойынша алған білімдерін қорытады
5 слайд
Ықшамсабақтың
сабақты
жоспарлауға
ықпалы
Сәтті тұстары: Ықшам сабағымда сұрақ-жауаптарды
құрап, тапсырмаларда тиімді қолдана алдым. Ашық-
жабық сұрақты құрап тапсырмаларда тиімді қолдана
алдым.
Шешу жолдары: қысқа мерзімді жоспарды
жоспарлай отыра көптеген материалдармен
таныстым, тренердің кеңестері мен әріптестердің
кері байланыстарына жүгіндім.
Болашақта: оқу мақсаттарынан сабақ мақсатын
саралап, кері байланыс пен қалыптастырушы
бағалауды ретімен, әдіс-тәсілдерді тиімді, сабақ
мақсатына жету үшін қолданамын.
Қиыншылықтары: Сабақ мақсатын оқу мақсатынан
шығару, тапсырмаларды саралау, әдіс-тәсілдерді тапсырмаға
сай, сабақ мақсатына жетуге жетелейтінін таңдап алу, кері
байланыс пен қалыптастырушы бағалауды жүргізу, оның
реттілігі және уақыт тапшылығы
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Сәтті тұстары: Ықшам сабағымда сұрақ-жауаптарды құрап, тапсырмаларда тиімді қолдана алдым. Ашық- жабық сұрақты құрап тапсырмаларда тиімді қолдана алдым. Шешу жолдары: қысқа мерзімді жоспарды жоспарлай отыра көптеген материалдармен таныстым, тренердің кеңестері мен әріптестердің кері байланыстарына жүгіндім. Болашақта: оқу мақсаттарынан сабақ мақсатын саралап, кері байланыс пен қалыптастырушы бағалауды ретімен, әдіс-тәсілдерді тиімді, сабақ мақсатына жету үшін қолданамын. Қиыншылықтары: Сабақ мақсатын оқу мақсатынан шығару, тапсырмаларды саралау, әдіс-тәсілдерді тапсырмаға сай, сабақ мақсатына жетуге жетелейтінін таңдап алу, кері байланыс пен қалыптастырушы бағалауды жүргізу, оның реттілігі және уақыт тапшылығы