Телефонмен сөйлесу әдебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Телефонмен сөйлесу әдебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұзақ мерзімді жоспардың 1 бөлімі: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Сабақтың тақырыбы: Телефонмен сөйлесу әдебі Пәнаралық

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың 1 бөлімі: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Сабақтың тақырыбы: Телефонмен сөйлесу әдебі Пәнаралық байланыс: Құндылыққа баулу: Алдыңғы білім: Барлық оқушылар: Мәтіннің мазмұнын түсінеді. Оқушылардың басым көпшілігі: Мәтінде берілген нақты ақпараттарды анықтайды. Кейбір оқушылар:Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерден қосымша ақпаратты анықтап, қарапайым жоспар құрады. Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: Мәтіннің жалпы мазмұнын түсінеді. Мәтіннің құрылымын сақтай отырып, қарапайым жоспар құрады. Оқылым стратегияларын қолданады. Нақты ақпаратты табады Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану Өзін-өзі тану Құрмет. Өз ісіне деген жауапкершілікті сезіну. Сөйлеу мәдениетінің жанрлық ерекшелігін ажырату, жарнама дайындап келеді “Н.Төреқұлов атындағы №121 жалпы орта мектебі “ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мырзанов Асқар 5.Ж1.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру. 5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Пәні:Қазақ тілі Сыныбы:5

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың 1 бөлімі: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Сабақтың тақырыбы: Телефонмен сөйлесу әдебі Пәнаралық байланыс: Құндылыққа баулу: Алдыңғы білім: Барлық оқушылар: Мәтіннің мазмұнын түсінеді. Оқушылардың басым көпшілігі: Мәтінде берілген нақты ақпараттарды анықтайды. Кейбір оқушылар:Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерден қосымша ақпаратты анықтап, қарапайым жоспар құрады. Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: Мәтіннің жалпы мазмұнын түсінеді. Мәтіннің құрылымын сақтай отырып, қарапайым жоспар құрады. Оқылым стратегияларын қолданады. Нақты ақпаратты табады Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану Өзін-өзі тану Құрмет. Өз ісіне деген жауапкершілікті сезіну. Сөйлеу мәдениетінің жанрлық ерекшелігін ажырату, жарнама дайындап келеді “Н.Төреқұлов атындағы №121 жалпы орта мектебі “ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мырзанов Асқар 5.Ж1.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру. 5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Пәні:Қазақ тілі Сыныбы:5

Белсенді оқу әдістері “Ойымды жалғастыр” әдісімен бір-бірінің айтқан ойларын жалғастыра отырып, тілек тілейді. Жазылым ал

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері “Ойымды жалғастыр” әдісімен бір-бірінің айтқан ойларын жалғастыра отырып, тілек тілейді. Жазылым алды: 1-тапсырма СЖ «Тақырыптық теннис» әдісі арқылы Телефон туралы, жадағай ақпараттық парақша мәтін беріледі. Мәтін бойынша абцазтарды анықтау,бөлімдерге бөлу,қарапайым жоспар құру. Оқылым барысында 2- тапсырма: ТЖ. “Бірге ойлаймыз” әдісі арқылы графикалық мәтін беріледі.Мәтінді оқып, 4 маңызды ақпаратты “Кластерге” түсіреді. “Жарнамала ойыны” 1-топ кілемді жарнамалайды. 2-топ киімдерді жарнамалайды 3-топ ұлттық ыдыстарды жарнамалайды. Ширату жаттығуы СЖ “Сұрақтарды ұстап ал” әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау мақсатында бірнеше ашық сұрақтар қоямын. Белсенді оқу- оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. (МАН 32-бет)

2 слайд

Белсенді оқу әдістері “Ойымды жалғастыр” әдісімен бір-бірінің айтқан ойларын жалғастыра отырып, тілек тілейді. Жазылым алды: 1-тапсырма СЖ «Тақырыптық теннис» әдісі арқылы Телефон туралы, жадағай ақпараттық парақша мәтін беріледі. Мәтін бойынша абцазтарды анықтау,бөлімдерге бөлу,қарапайым жоспар құру. Оқылым барысында 2- тапсырма: ТЖ. “Бірге ойлаймыз” әдісі арқылы графикалық мәтін беріледі.Мәтінді оқып, 4 маңызды ақпаратты “Кластерге” түсіреді. “Жарнамала ойыны” 1-топ кілемді жарнамалайды. 2-топ киімдерді жарнамалайды 3-топ ұлттық ыдыстарды жарнамалайды. Ширату жаттығуы СЖ “Сұрақтарды ұстап ал” әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау мақсатында бірнеше ашық сұрақтар қоямын. Белсенді оқу- оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. (МАН 32-бет)

СЖ. Жазылым алды. 1-тапсырма Телефон туралы жадағай ақпараттық парақша мәтін беріледі. Мәтін бойынша абзацтарды анақтау, бөл

#3 слайд
СЖ. Жазылым алды. 1-тапсырма Телефон туралы жадағай ақпараттық парақша мәтін беріледі. Мәтін бойынша абзацтарды анақтау, бөлімдерге бөлу, қарапайым жосапар құру. Дескпиптор: -Мәтін бойынша абзацтарды анықтайды. -Абзацтар бойынша бөлімдерге бөледі. -Қарапайым жосапар құрады. ҚБ: Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалау. . . . 1. Бүгін не үйрендіңдер? 2. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар? 3. Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек? Кері байланыс «Бағдаршам» . ТЖ. Оқылым барысында 2-тапсырма Берілген графикалық мәтінді оқи отырып, 4 маңызды ақпаратты “Кластер” әдісі бойынша жазады. Дескриптор : -Мәтінді оқи отырып,мәліметтерді табады. -Жинақталған мәліметтерден 4 маңызды ақпаратты анықтайды. -Анықталған ақпараттарды кластерге түсіреді. ҚБ: Бағалау парақшасы арқылы топта өзара бағалау. Қалыптастырушы бағалау - оқушылардың оқу жетістіктерінің дамуы мен өсуіне әсер ететін сабақ барысындағы негізгі үдеріс. (МАН 48-бет.) Критериалды бағалау СЖ.Үй тапсырмасын пысықтау. Дескриптор: -Алдыңғы білімге кері байланыс жасайды. -Жарнама түрі мен рәсімделуді біледі. ҚБ:Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалау Оқуш ының аты- жөні Тапсырма 1Тапсырма 2 Тапсырма 3 Қорытынды баға

3 слайд

СЖ. Жазылым алды. 1-тапсырма Телефон туралы жадағай ақпараттық парақша мәтін беріледі. Мәтін бойынша абзацтарды анақтау, бөлімдерге бөлу, қарапайым жосапар құру. Дескпиптор: -Мәтін бойынша абзацтарды анықтайды. -Абзацтар бойынша бөлімдерге бөледі. -Қарапайым жосапар құрады. ҚБ: Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалау. . . . 1. Бүгін не үйрендіңдер? 2. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар? 3. Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек? Кері байланыс «Бағдаршам» . ТЖ. Оқылым барысында 2-тапсырма Берілген графикалық мәтінді оқи отырып, 4 маңызды ақпаратты “Кластер” әдісі бойынша жазады. Дескриптор : -Мәтінді оқи отырып,мәліметтерді табады. -Жинақталған мәліметтерден 4 маңызды ақпаратты анықтайды. -Анықталған ақпараттарды кластерге түсіреді. ҚБ: Бағалау парақшасы арқылы топта өзара бағалау. Қалыптастырушы бағалау - оқушылардың оқу жетістіктерінің дамуы мен өсуіне әсер ететін сабақ барысындағы негізгі үдеріс. (МАН 48-бет.) Критериалды бағалау СЖ.Үй тапсырмасын пысықтау. Дескриптор: -Алдыңғы білімге кері байланыс жасайды. -Жарнама түрі мен рәсімделуді біледі. ҚБ:Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалау Оқуш ының аты- жөні Тапсырма 1Тапсырма 2 Тапсырма 3 Қорытынды баға

. Кейбір оқушылар: Мәтіндегі телефонның пайдалы және зиянды жақтарын анықтап, жоспар бойынша мәтін жазады. . Барлық оқуш

#4 слайд
. Кейбір оқушылар: Мәтіндегі телефонның пайдалы және зиянды жақтарын анықтап, жоспар бойынша мәтін жазады. . Барлық оқушы:Мәтіннің мазмұнын түсінеді.Мәтін құрлымына қарай абзацтарды анықтап, бөлімдерге бөледі. Оқушылардың басым бөлігі: мәтіндегі анықталған 4 маңызды ақпаратты “Кластерге” түсіреді. Саралап оқыту тәсілі оқу үдерісін оқушылардың әртүрлі топтарына арнайы бағдарлауды,оқушылардың жеке қабілетерін ескеру мақсатында түрлі топтар үшін әртүрлі нысанда ұымдастыруды көздейді. МАН (25 бет) Саралау әдістері

4 слайд

. Кейбір оқушылар: Мәтіндегі телефонның пайдалы және зиянды жақтарын анықтап, жоспар бойынша мәтін жазады. . Барлық оқушы:Мәтіннің мазмұнын түсінеді.Мәтін құрлымына қарай абзацтарды анықтап, бөлімдерге бөледі. Оқушылардың басым бөлігі: мәтіндегі анықталған 4 маңызды ақпаратты “Кластерге” түсіреді. Саралап оқыту тәсілі оқу үдерісін оқушылардың әртүрлі топтарына арнайы бағдарлауды,оқушылардың жеке қабілетерін ескеру мақсатында түрлі топтар үшін әртүрлі нысанда ұымдастыруды көздейді. МАН (25 бет) Саралау әдістері

. Қиын болды? Не білдім? Ықшам сабақ өту нәтижесінде Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістері тимді ек

#5 слайд
. Қиын болды? Не білдім? Ықшам сабақ өту нәтижесінде Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістері тимді екенін білдім. Ұзақ мерзім жоспардан оқу мақсаттарын алып, одан сабақ мақсаттарын жоспар- лап, критериалды бағалау- дың жүйесін түсініп, дес- криптер жасауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек- тігін түсіндім. Тренерім мен әріптестрімнің айтқан кері байланысын негізге ала отырып, алдағы уақытта жаңартылған білім беру мазмұны бойынша алған жаңа әдіс-тәсілдерімді өз сабақтарымда тиімді пайдалануға әрекет жасаймын. Қысқа мерзімді жоспар- лау кезінде оқу бағдарла- масының талаптарын түсіну қиын болды. Әрбір тапсырмаға,әдіс- тәсілдерді таңдау, дес- криптор құру қиындық туғызды Пайдаланылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық 2017ж. 2.Оқу бағдарламасы. Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2017 3.Ғаламтор желісі Рефлексия-өзін- өзі реттеу,іс- әрекетіне баға беру.А.Әлімов Рефлексия

5 слайд

. Қиын болды? Не білдім? Ықшам сабақ өту нәтижесінде Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістері тимді екенін білдім. Ұзақ мерзім жоспардан оқу мақсаттарын алып, одан сабақ мақсаттарын жоспар- лап, критериалды бағалау- дың жүйесін түсініп, дес- криптер жасауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек- тігін түсіндім. Тренерім мен әріптестрімнің айтқан кері байланысын негізге ала отырып, алдағы уақытта жаңартылған білім беру мазмұны бойынша алған жаңа әдіс-тәсілдерімді өз сабақтарымда тиімді пайдалануға әрекет жасаймын. Қысқа мерзімді жоспар- лау кезінде оқу бағдарла- масының талаптарын түсіну қиын болды. Әрбір тапсырмаға,әдіс- тәсілдерді таңдау, дес- криптор құру қиындық туғызды Пайдаланылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық 2017ж. 2.Оқу бағдарламасы. Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2017 3.Ғаламтор желісі Рефлексия-өзін- өзі реттеу,іс- әрекетіне баға беру.А.Әлімов Рефлексия

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
780
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі