Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қостанай облысы Жангелдин ауданы
Қалам - қарасу ауылы
«Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі
Абишева Ардак Кубашевна
Тақырыбы: Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
7-сынып. Геометрия
(1-ші сабақ )
1 слайд
Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қалам - қарасу ауылы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі Абишева Ардак Кубашевна Тақырыбы: Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері 7-сынып. Геометрия (1-ші сабақ )
2 слайд
Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың
белгілері мен қасиеттерін қолдану
Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын
білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану.
Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу.
Бағалау критерийі:
- тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын біледі.
- қасиеттері мен белгілерін түсінеді және қолданады.
- сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдейді.
омж
Тілдік мақсаттар: оқушылар:
-есептің шығару жолын түсіндіре алады;
- есептің мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады;
Пәнге тән лексика мен терминология;
- үшбұрыштың элементтері;
-үшбұрыштың биссектрисасы;
- үшбұрыштың медианасы;
-үшбұрыштың орта сызығы;
-қасиеті;
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
-Үшбұрыштар ... белгілері бойынша тең;
-Егер АВС үшбұрышының АВ және ВС ... Болады.
Ss
Пән аралық байланыс: география, сызу
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну,
қолдану, талдау
Құндылықтарға баулу:
жұптық жұмыста бір–бірін құрметтеуге;
өзара пікір алмасуға;
жеке жұмыста жауапкершілікке;
топтық жұмыста
ынтымақтастық пен ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
S
Нақты:
Үшбұрыштың
түрін
анықтайды.
Өлшемді:
ойлау қабілеті
артады .
M
Қол жетімді:
оқушылар өз
денгейін
анықтайды.
A
Шынайылығы:
алған білімін есептер
шығаруда қолданады, өмірмен
байланыстырады.
R
Шектеулігі:
сабақ40мин-қа
өлшенген
T
2 слайд
Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану. Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу. Бағалау критерийі: - тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын біледі. - қасиеттері мен белгілерін түсінеді және қолданады. - сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдейді. омж Тілдік мақсаттар: оқушылар: -есептің шығару жолын түсіндіре алады; - есептің мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады; Пәнге тән лексика мен терминология; - үшбұрыштың элементтері; -үшбұрыштың биссектрисасы; - үшбұрыштың медианасы; -үшбұрыштың орта сызығы; -қасиеті; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Үшбұрыштар ... белгілері бойынша тең; -Егер АВС үшбұрышының АВ және ВС ... Болады. Ss Пән аралық байланыс: география, сызу Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау Құндылықтарға баулу: жұптық жұмыста бір–бірін құрметтеуге; өзара пікір алмасуға; жеке жұмыста жауапкершілікке; топтық жұмыста ынтымақтастық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. S Нақты: Үшбұрыштың түрін анықтайды. Өлшемді: ойлау қабілеті артады . M Қол жетімді: оқушылар өз денгейін анықтайды. A Шынайылығы: алған білімін есептер шығаруда қолданады, өмірмен байланыстырады. R Шектеулігі: сабақ40мин-қа өлшенген T
3 слайд
САБАҚ БАСЫ:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру;
Топқа
бөлу; «Үшбұрыштардың түрлерін таңдау арқылы» Белсенді оқыту
Үй тапсырмасын тексеру.
«Миға шабуыл»
Қалыптастырушы бағалау:
Өзара бағалау
Оқушылар дәптерлерін бір-
бірімен ауыстырады, тақтадағы дұрыс
жауаптармен сәйкестендіреді.
Бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Кері байланыс:
1).Үшбұрыштар теңдігінің І- белгісі неге
негізделген?
2).Үшбұрыштар теңдігінің ІІ-белгісі неге
негізделген?
Сабақтың ортасы:
1-тапсырма:
Әр топқа қабырғаларының арасындағы қатынастарға
байланысты әр түрлі үшбұрыш салынған сызбасы
үлестіріледі , оның барлық қабырғаларын сызғышпен
өлшеп
а) әртүрлі қабырғалы; ә) теңбүйірлі; б) теңқабырғалы
үшбұрыштар анықтамаларын тұжырымдайды..
2-тапсырма: «Ой шақыру»
Әр топқа әр түрлі теңбүйірлі үшбұрыш салынған сызбасы
үлестіріледі , оның табанындағы бұрыштарын
транспортирмен өлшеп, топпен талқылап қорытынды
жасайды. Жасалған қорытындыларды оқулықтағы 1–
теоремамен салыстырып тұжырымдайды және дәлелдейді.
3- тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» Постер құру.
болатын АВС теңбүйірлі
үшбұрышын () салыңдар. С төбесінен биссектриса, медиана
және биіктігін жүргізіңдер.
Белсенді
оқыту әдісі
№Оқушының
аты-
жөні
Өзін-өзі
бағалау
Топтың
бағасы
Мұғалім
бағасы
Қорытынды
баға
1
2
3
4
5
6
7
8
3 топқа үш түрлі тапсырма
3 слайд
САБАҚ БАСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру; Топқа бөлу; «Үшбұрыштардың түрлерін таңдау арқылы» Белсенді оқыту Үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау Оқушылар дәптерлерін бір- бірімен ауыстырады, тақтадағы дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді. Бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: 1).Үшбұрыштар теңдігінің І- белгісі неге негізделген? 2).Үшбұрыштар теңдігінің ІІ-белгісі неге негізделген? Сабақтың ортасы: 1-тапсырма: Әр топқа қабырғаларының арасындағы қатынастарға байланысты әр түрлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның барлық қабырғаларын сызғышпен өлшеп а) әртүрлі қабырғалы; ә) теңбүйірлі; б) теңқабырғалы үшбұрыштар анықтамаларын тұжырымдайды.. 2-тапсырма: «Ой шақыру» Әр топқа әр түрлі теңбүйірлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның табанындағы бұрыштарын транспортирмен өлшеп, топпен талқылап қорытынды жасайды. Жасалған қорытындыларды оқулықтағы 1– теоремамен салыстырып тұжырымдайды және дәлелдейді. 3- тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» Постер құру. болатын АВС теңбүйірлі үшбұрышын () салыңдар. С төбесінен биссектриса, медиана және биіктігін жүргізіңдер. Белсенді оқыту әдісі №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалау Топтың бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға 1 2 3 4 5 6 7 8 3 топқа үш түрлі тапсырма
4 слайд
Саралау
тапсырмасы
«Біліміңді байқап көр»
А - деңгейі
В - деңгейі
С - деңгейі
Топтарға карточка
арқылы беріледі
Дескриптор:
- теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін
қолданады;
- санды өрнек / теңдеу құрады;
- есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді;
- есептің жауабын табады.
Қалыптастырушы бағалау:
Топтар бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Кері байланыс:
- егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол қандай
үшбұрыш?
- теңбүйірлі үшбұрышта медиана, биссектриса және биіктік
барлығы беттесе ме?
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма:
І-топ № 10.4.;
ІІ-топ «Үшбұрыштар біздің өмірімізде» ;
ІІІ-топ -Кері теорманы дәлелдеу.
Саралау жіктеу
тәсілі
Рефлекция
«Сократ шеңбері»
Оқушылар шеңбердің ішкі және
сыртқы бөліктеріне бір-біріне
қарама- қарсы тұрып сұрақ қойып,
жауап алады.
Кері байланыс:
Бүгінгі сабақт
а
қандай сұрақт
ар
қиындық
т
удырды?
4 слайд
Саралау тапсырмасы «Біліміңді байқап көр» А - деңгейі В - деңгейі С - деңгейі Топтарға карточка арқылы беріледі Дескриптор: - теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; - санды өрнек / теңдеу құрады; - есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; - есептің жауабын табады. Қалыптастырушы бағалау: Топтар бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: - егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол қандай үшбұрыш? - теңбүйірлі үшбұрышта медиана, биссектриса және биіктік барлығы беттесе ме? Сабақтың соңы Үйге тапсырма: І-топ № 10.4.; ІІ-топ «Үшбұрыштар біздің өмірімізде» ; ІІІ-топ -Кері теорманы дәлелдеу. Саралау жіктеу тәсілі Рефлекция «Сократ шеңбері» Оқушылар шеңбердің ішкі және сыртқы бөліктеріне бір-біріне қарама- қарсы тұрып сұрақ қойып, жауап алады. Кері байланыс: Бүгінгі сабақт а қандай сұрақт ар қиындық т удырды?