2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану. Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
17 Қазан 2018
769
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қалам - қарасу ауылы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі Абишева А

1 слайд
Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қалам - қарасу ауылы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі Абишева Ардак Кубашевна Тақырыбы: Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері 7-сынып. Геометрия (1-ші сабақ )

1 слайд

Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қалам - қарасу ауылы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі Абишева Ардак Кубашевна Тақырыбы: Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері 7-сынып. Геометрия (1-ші сабақ )

Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең б

2 слайд
Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану. Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу. Бағалау критерийі: - тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын біледі. - қасиеттері мен белгілерін түсінеді және қолданады. - сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдейді. омж Тілдік мақсаттар: оқушылар: -есептің шығару жолын түсіндіре алады; - есептің мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады; Пәнге тән лексика мен терминология; - үшбұрыштың элементтері; -үшбұрыштың биссектрисасы; - үшбұрыштың медианасы; -үшбұрыштың орта сызығы; -қасиеті; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Үшбұрыштар ... белгілері бойынша тең; -Егер АВС үшбұрышының АВ және ВС ... Болады. Ss Пән аралық байланыс: география, сызу Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау Құндылықтарға баулу: жұптық жұмыста бір–бірін құрметтеуге; өзара пікір алмасуға; жеке жұмыста жауапкершілікке; топтық жұмыста ынтымақтастық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. S Нақты: Үшбұрыштың түрін анықтайды. Өлшемді: ойлау қабілеті артады . M Қол жетімді: оқушылар өз денгейін анықтайды. A Шынайылығы: алған білімін есептер шығаруда қолданады, өмірмен байланыстырады. R Шектеулігі: сабақ40мин-қа өлшенген T

2 слайд

Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану. Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу. Бағалау критерийі: - тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын біледі. - қасиеттері мен белгілерін түсінеді және қолданады. - сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдейді. омж Тілдік мақсаттар: оқушылар: -есептің шығару жолын түсіндіре алады; - есептің мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады; Пәнге тән лексика мен терминология; - үшбұрыштың элементтері; -үшбұрыштың биссектрисасы; - үшбұрыштың медианасы; -үшбұрыштың орта сызығы; -қасиеті; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Үшбұрыштар ... белгілері бойынша тең; -Егер АВС үшбұрышының АВ және ВС ... Болады. Ss Пән аралық байланыс: география, сызу Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау Құндылықтарға баулу: жұптық жұмыста бір–бірін құрметтеуге; өзара пікір алмасуға; жеке жұмыста жауапкершілікке; топтық жұмыста ынтымақтастық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. S Нақты: Үшбұрыштың түрін анықтайды. Өлшемді: ойлау қабілеті артады . M Қол жетімді: оқушылар өз денгейін анықтайды. A Шынайылығы: алған білімін есептер шығаруда қолданады, өмірмен байланыстырады. R Шектеулігі: сабақ40мин-қа өлшенген T

САБАҚ БАСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі:

3 слайд
САБАҚ БАСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру; Топқа бөлу; «Үшбұрыштардың түрлерін таңдау арқылы» Белсенді оқыту Үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау Оқушылар дәптерлерін бір- бірімен ауыстырады, тақтадағы дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді. Бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: 1).Үшбұрыштар теңдігінің І- белгісі неге негізделген? 2).Үшбұрыштар теңдігінің ІІ-белгісі неге негізделген? Сабақтың ортасы: 1-тапсырма: Әр топқа қабырғаларының арасындағы қатынастарға байланысты әр түрлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның барлық қабырғаларын сызғышпен өлшеп а) әртүрлі қабырғалы; ә) теңбүйірлі; б) теңқабырғалы үшбұрыштар анықтамаларын тұжырымдайды..   2-тапсырма: «Ой шақыру» Әр топқа әр түрлі теңбүйірлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның табанындағы бұрыштарын транспортирмен өлшеп, топпен талқылап қорытынды жасайды. Жасалған қорытындыларды оқулықтағы 1– теоремамен салыстырып тұжырымдайды және дәлелдейді. 3- тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» Постер құру. болатын АВС теңбүйірлі үшбұрышын () салыңдар. С төбесінен биссектриса, медиана және биіктігін жүргізіңдер. Белсенді оқыту әдісі №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалау Топтың бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға 1           2           3           4           5           6           7           8           3 топқа үш түрлі тапсырма

3 слайд

САБАҚ БАСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру; Топқа бөлу; «Үшбұрыштардың түрлерін таңдау арқылы» Белсенді оқыту Үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау Оқушылар дәптерлерін бір- бірімен ауыстырады, тақтадағы дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді. Бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: 1).Үшбұрыштар теңдігінің І- белгісі неге негізделген? 2).Үшбұрыштар теңдігінің ІІ-белгісі неге негізделген? Сабақтың ортасы: 1-тапсырма: Әр топқа қабырғаларының арасындағы қатынастарға байланысты әр түрлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның барлық қабырғаларын сызғышпен өлшеп а) әртүрлі қабырғалы; ә) теңбүйірлі; б) теңқабырғалы үшбұрыштар анықтамаларын тұжырымдайды..   2-тапсырма: «Ой шақыру» Әр топқа әр түрлі теңбүйірлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның табанындағы бұрыштарын транспортирмен өлшеп, топпен талқылап қорытынды жасайды. Жасалған қорытындыларды оқулықтағы 1– теоремамен салыстырып тұжырымдайды және дәлелдейді. 3- тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» Постер құру. болатын АВС теңбүйірлі үшбұрышын () салыңдар. С төбесінен биссектриса, медиана және биіктігін жүргізіңдер. Белсенді оқыту әдісі №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалау Топтың бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға 1           2           3           4           5           6           7           8           3 топқа үш түрлі тапсырма

Саралау тапсырмасы «Біліміңді байқап көр» А - деңгейі В - деңгейі С - деңгейі Топтарға карточка арқылы бер

4 слайд
Саралау тапсырмасы «Біліміңді байқап көр» А - деңгейі В - деңгейі С - деңгейі Топтарға карточка арқылы беріледі Дескриптор: - теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; - санды өрнек / теңдеу құрады; - есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; - есептің жауабын табады. Қалыптастырушы бағалау: Топтар бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: - егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол қандай үшбұрыш? - теңбүйірлі үшбұрышта медиана, биссектриса және биіктік барлығы беттесе ме? Сабақтың соңы Үйге тапсырма: І-топ № 10.4.; ІІ-топ «Үшбұрыштар біздің өмірімізде» ; ІІІ-топ -Кері теорманы дәлелдеу. Саралау жіктеу тәсілі Рефлекция «Сократ шеңбері» Оқушылар шеңбердің ішкі және сыртқы бөліктеріне бір-біріне қарама- қарсы тұрып сұрақ қойып, жауап алады. Кері байланыс: Бүгінгі сабақт а қандай сұрақт ар қиындық т удырды?

4 слайд

Саралау тапсырмасы «Біліміңді байқап көр» А - деңгейі В - деңгейі С - деңгейі Топтарға карточка арқылы беріледі Дескриптор: - теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; - санды өрнек / теңдеу құрады; - есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; - есептің жауабын табады. Қалыптастырушы бағалау: Топтар бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: - егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол қандай үшбұрыш? - теңбүйірлі үшбұрышта медиана, биссектриса және биіктік барлығы беттесе ме? Сабақтың соңы Үйге тапсырма: І-топ № 10.4.; ІІ-топ «Үшбұрыштар біздің өмірімізде» ; ІІІ-топ -Кері теорманы дәлелдеу. Саралау жіктеу тәсілі Рефлекция «Сократ шеңбері» Оқушылар шеңбердің ішкі және сыртқы бөліктеріне бір-біріне қарама- қарсы тұрып сұрақ қойып, жауап алады. Кері байланыс: Бүгінгі сабақт а қандай сұрақт ар қиындық т удырды?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі