Материалдар / Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану. Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
715
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қалам - қарасу ауылы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі Абишева А

1 слайд
Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қалам - қарасу ауылы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі Абишева Ардак Кубашевна Тақырыбы: Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері 7-сынып. Геометрия (1-ші сабақ )

1 слайд

Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қалам - қарасу ауылы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі» КММ – сі Абишева Ардак Кубашевна Тақырыбы: Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері 7-сынып. Геометрия (1-ші сабақ )

Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең б

2 слайд
Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану. Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу. Бағалау критерийі: - тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын біледі. - қасиеттері мен белгілерін түсінеді және қолданады. - сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдейді. омж Тілдік мақсаттар: оқушылар: -есептің шығару жолын түсіндіре алады; - есептің мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады; Пәнге тән лексика мен терминология; - үшбұрыштың элементтері; -үшбұрыштың биссектрисасы; - үшбұрыштың медианасы; -үшбұрыштың орта сызығы; -қасиеті; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Үшбұрыштар ... белгілері бойынша тең; -Егер АВС үшбұрышының АВ және ВС ... Болады. Ss Пән аралық байланыс: география, сызу Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау Құндылықтарға баулу: жұптық жұмыста бір–бірін құрметтеуге; өзара пікір алмасуға; жеке жұмыста жауапкершілікке; топтық жұмыста ынтымақтастық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. S Нақты: Үшбұрыштың түрін анықтайды. Өлшемді: ойлау қабілеті артады . M Қол жетімді: оқушылар өз денгейін анықтайды. A Шынайылығы: алған білімін есептер шығаруда қолданады, өмірмен байланыстырады. R Шектеулігі: сабақ40мин-қа өлшенген T

2 слайд

Оқу мақсаты: 7.3.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлығы: тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын білу, қасиеттері мен белгілерін түсіну және қолдану. Көпшілігі: сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдеу. Бағалау критерийі: - тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын біледі. - қасиеттері мен белгілерін түсінеді және қолданады. - сызбаларды орындай отырып, теоремаларды дәлелдейді. омж Тілдік мақсаттар: оқушылар: -есептің шығару жолын түсіндіре алады; - есептің мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады; Пәнге тән лексика мен терминология; - үшбұрыштың элементтері; -үшбұрыштың биссектрисасы; - үшбұрыштың медианасы; -үшбұрыштың орта сызығы; -қасиеті; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Үшбұрыштар ... белгілері бойынша тең; -Егер АВС үшбұрышының АВ және ВС ... Болады. Ss Пән аралық байланыс: география, сызу Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау Құндылықтарға баулу: жұптық жұмыста бір–бірін құрметтеуге; өзара пікір алмасуға; жеке жұмыста жауапкершілікке; топтық жұмыста ынтымақтастық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу. S Нақты: Үшбұрыштың түрін анықтайды. Өлшемді: ойлау қабілеті артады . M Қол жетімді: оқушылар өз денгейін анықтайды. A Шынайылығы: алған білімін есептер шығаруда қолданады, өмірмен байланыстырады. R Шектеулігі: сабақ40мин-қа өлшенген T

САБАҚ БАСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі:

3 слайд
САБАҚ БАСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру; Топқа бөлу; «Үшбұрыштардың түрлерін таңдау арқылы» Белсенді оқыту Үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау Оқушылар дәптерлерін бір- бірімен ауыстырады, тақтадағы дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді. Бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: 1).Үшбұрыштар теңдігінің І- белгісі неге негізделген? 2).Үшбұрыштар теңдігінің ІІ-белгісі неге негізделген? Сабақтың ортасы: 1-тапсырма: Әр топқа қабырғаларының арасындағы қатынастарға байланысты әр түрлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның барлық қабырғаларын сызғышпен өлшеп а) әртүрлі қабырғалы; ә) теңбүйірлі; б) теңқабырғалы үшбұрыштар анықтамаларын тұжырымдайды..   2-тапсырма: «Ой шақыру» Әр топқа әр түрлі теңбүйірлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның табанындағы бұрыштарын транспортирмен өлшеп, топпен талқылап қорытынды жасайды. Жасалған қорытындыларды оқулықтағы 1– теоремамен салыстырып тұжырымдайды және дәлелдейді. 3- тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» Постер құру. болатын АВС теңбүйірлі үшбұрышын () салыңдар. С төбесінен биссектриса, медиана және биіктігін жүргізіңдер. Белсенді оқыту әдісі №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалау Топтың бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға 1           2           3           4           5           6           7           8           3 топқа үш түрлі тапсырма

3 слайд

САБАҚ БАСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру; Топқа бөлу; «Үшбұрыштардың түрлерін таңдау арқылы» Белсенді оқыту Үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау Оқушылар дәптерлерін бір- бірімен ауыстырады, тақтадағы дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді. Бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: 1).Үшбұрыштар теңдігінің І- белгісі неге негізделген? 2).Үшбұрыштар теңдігінің ІІ-белгісі неге негізделген? Сабақтың ортасы: 1-тапсырма: Әр топқа қабырғаларының арасындағы қатынастарға байланысты әр түрлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның барлық қабырғаларын сызғышпен өлшеп а) әртүрлі қабырғалы; ә) теңбүйірлі; б) теңқабырғалы үшбұрыштар анықтамаларын тұжырымдайды..   2-тапсырма: «Ой шақыру» Әр топқа әр түрлі теңбүйірлі үшбұрыш салынған сызбасы үлестіріледі , оның табанындағы бұрыштарын транспортирмен өлшеп, топпен талқылап қорытынды жасайды. Жасалған қорытындыларды оқулықтағы 1– теоремамен салыстырып тұжырымдайды және дәлелдейді. 3- тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» Постер құру. болатын АВС теңбүйірлі үшбұрышын () салыңдар. С төбесінен биссектриса, медиана және биіктігін жүргізіңдер. Белсенді оқыту әдісі №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалау Топтың бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға 1           2           3           4           5           6           7           8           3 топқа үш түрлі тапсырма

Саралау тапсырмасы «Біліміңді байқап көр» А - деңгейі В - деңгейі С - деңгейі Топтарға карточка арқылы бер

4 слайд
Саралау тапсырмасы «Біліміңді байқап көр» А - деңгейі В - деңгейі С - деңгейі Топтарға карточка арқылы беріледі Дескриптор: - теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; - санды өрнек / теңдеу құрады; - есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; - есептің жауабын табады. Қалыптастырушы бағалау: Топтар бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: - егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол қандай үшбұрыш? - теңбүйірлі үшбұрышта медиана, биссектриса және биіктік барлығы беттесе ме? Сабақтың соңы Үйге тапсырма: І-топ № 10.4.; ІІ-топ «Үшбұрыштар біздің өмірімізде» ; ІІІ-топ -Кері теорманы дәлелдеу. Саралау жіктеу тәсілі Рефлекция «Сократ шеңбері» Оқушылар шеңбердің ішкі және сыртқы бөліктеріне бір-біріне қарама- қарсы тұрып сұрақ қойып, жауап алады. Кері байланыс: Бүгінгі сабақт а қандай сұрақт ар қиындық т удырды?

4 слайд

Саралау тапсырмасы «Біліміңді байқап көр» А - деңгейі В - деңгейі С - деңгейі Топтарға карточка арқылы беріледі Дескриптор: - теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; - санды өрнек / теңдеу құрады; - есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; - есептің жауабын табады. Қалыптастырушы бағалау: Топтар бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Кері байланыс: - егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол қандай үшбұрыш? - теңбүйірлі үшбұрышта медиана, биссектриса және биіктік барлығы беттесе ме? Сабақтың соңы Үйге тапсырма: І-топ № 10.4.; ІІ-топ «Үшбұрыштар біздің өмірімізде» ; ІІІ-топ -Кері теорманы дәлелдеу. Саралау жіктеу тәсілі Рефлекция «Сократ шеңбері» Оқушылар шеңбердің ішкі және сыртқы бөліктеріне бір-біріне қарама- қарсы тұрып сұрақ қойып, жауап алады. Кері байланыс: Бүгінгі сабақт а қандай сұрақт ар қиындық т удырды?