Материалдар / Теңдеу және олардың түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеу және олардың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы теңдеудің түрлерін, олардың әдіс тәсілерін қамти отырып, білім алушыларға оңай түсіндіру тәсілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
1177
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Математика пәнінің оқытушысы Баделқан Қастер

1 слайд
Тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Математика пәнінің оқытушысы Баделқан Қастер

1 слайд

Тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Математика пәнінің оқытушысы Баделқан Қастер

Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.

2 слайд
Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.

2 слайд

Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.

Мақсаты: Оқушыларды пәнге қызықтыру оларды логикалық ой - өрісін дамыту, білім, білік дағдыларын шығармашылық қабілетін да

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларды пәнге қызықтыру оларды логикалық ой - өрісін дамыту, білім, білік дағдыларын шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік міндеті: Білімге құштарлықты қалыптастыру, ұлттық дәстүрлі ойындар негізінде оқушының ой - өрісін дамыту. Ақыл – ой тәрбиесі болып табылатын адамгершілікке тәрбиелеу

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларды пәнге қызықтыру оларды логикалық ой - өрісін дамыту, білім, білік дағдыларын шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік міндеті: Білімге құштарлықты қалыптастыру, ұлттық дәстүрлі ойындар негізінде оқушының ой - өрісін дамыту. Ақыл – ой тәрбиесі болып табылатын адамгершілікке тәрбиелеу

Жоспары : Квадрат үшмүше жайлы түсінік Қызықты есептер сайысы: а) 2 топқа бөлу (Салемдесу); ә) Бәйге б) эрудит в) жорға г) Есеп

4 слайд
Жоспары : Квадрат үшмүше жайлы түсінік Қызықты есептер сайысы: а) 2 топқа бөлу (Салемдесу); ә) Бәйге б) эрудит в) жорға г) Есептер сайысы ғ) Полиглот д) Адасқан әріптер е) Синквейн ж) Қорытынды з) Бағалау

4 слайд

Жоспары : Квадрат үшмүше жайлы түсінік Қызықты есептер сайысы: а) 2 топқа бөлу (Салемдесу); ә) Бәйге б) эрудит в) жорға г) Есептер сайысы ғ) Полиглот д) Адасқан әріптер е) Синквейн ж) Қорытынды з) Бағалау

Қазіргі кезеңдегі проблемалардың бірі оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, кітапқа, оқуға, білім алуға деген құ

5 слайд
Қазіргі кезеңдегі проблемалардың бірі оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, кітапқа, оқуға, білім алуға деген құмарлықтарын арттыру. Осындай проблемаларды шешу мақсатында бастауыш сыныптан бастап логикалық есептерді шешу керек.

5 слайд

Қазіргі кезеңдегі проблемалардың бірі оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, кітапқа, оқуға, білім алуға деген құмарлықтарын арттыру. Осындай проблемаларды шешу мақсатында бастауыш сыныптан бастап логикалық есептерді шешу керек.

«Бәйге»

6 слайд
«Бәйге»

6 слайд

«Бәйге»

• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. •

7 слайд
• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. • І топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр.

7 слайд

• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. • І топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр.

• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. •

8 слайд
• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. • І топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. 6 1 8 7 9 4 11 4 9 6 10 7 12

8 слайд

• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. • І топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. 6 1 8 7 9 4 11 4 9 6 10 7 12

Бұл турда оқушылар сөзжұмбақтар шешеді. Әрбір дұрыс жауабы үшін 1 ұпай.

9 слайд
Бұл турда оқушылар сөзжұмбақтар шешеді. Әрбір дұрыс жауабы үшін 1 ұпай.

9 слайд

Бұл турда оқушылар сөзжұмбақтар шешеді. Әрбір дұрыс жауабы үшін 1 ұпай.

10 слайд

10 слайд

• Көлденеңнен: 1. Қосындының нәтижесі 2. Екі таңбалы сан; • Тігінен: 1. Бір таңбалы сан; 2. 81 – 81 = ? 3. Белгісіз саны әріпп

11 слайд
• Көлденеңнен: 1. Қосындының нәтижесі 2. Екі таңбалы сан; • Тігінен: 1. Бір таңбалы сан; 2. 81 – 81 = ? 3. Белгісіз саны әріппен белгіленген теңдік.қ о с ы н д ы е б ң е т у е л ө е

11 слайд

• Көлденеңнен: 1. Қосындының нәтижесі 2. Екі таңбалы сан; • Тігінен: 1. Бір таңбалы сан; 2. 81 – 81 = ? 3. Белгісіз саны әріппен белгіленген теңдік.қ о с ы н д ы е б ң е т у е л ө е

• Көлденеңнен: 1. Кейде бөлуді орындағанда пайда болатын санның аты. • Тігінен: 2. Екі таңбалы сан; 3. 250 : 5 = ? 4.

12 слайд
• Көлденеңнен: 1. Кейде бөлуді орындағанда пайда болатын санның аты. • Тігінен: 2. Екі таңбалы сан; 3. 250 : 5 = ? 4. Оқушы жатқа айтатын сөйлем. Б Ө Л Ш Е К Т Н О Т Е Р У Л Ө Ң

12 слайд

• Көлденеңнен: 1. Кейде бөлуді орындағанда пайда болатын санның аты. • Тігінен: 2. Екі таңбалы сан; 3. 250 : 5 = ? 4. Оқушы жатқа айтатын сөйлем. Б Ө Л Ш Е К Т Н О Т Е Р У Л Ө Ң

Математиканы білмейсің, дұрыс өмір сүрмейсің!

13 слайд
Математиканы білмейсің, дұрыс өмір сүрмейсің!

13 слайд

Математиканы білмейсің, дұрыс өмір сүрмейсің!

“ Жорға”

14 слайд
“ Жорға”

14 слайд

“ Жорға”

2 3 5 64 1 7 8 9 10

15 слайд
2 3 5 64 1 7 8 9 10

15 слайд

2 3 5 64 1 7 8 9 10

Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты таңбалы болады. Бұл қай сан?

16 слайд
Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты таңбалы болады. Бұл қай сан?

16 слайд

Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты таңбалы болады. Бұл қай сан?

99999

17 слайд
99999

17 слайд

99999

2 литрлік бөтелкені қолданып, 9 литрлік шелекті сумен толтыру үшін су көзіне қанша рет бару керек?

18 слайд
2 литрлік бөтелкені қолданып, 9 литрлік шелекті сумен толтыру үшін су көзіне қанша рет бару керек?     

18 слайд

2 литрлік бөтелкені қолданып, 9 литрлік шелекті сумен толтыру үшін су көзіне қанша рет бару керек?     

5

19 слайд
5

19 слайд

5

Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді?

20 слайд
Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді?

20 слайд

Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді?

( құс жолымен )

21 слайд
( құс жолымен )

21 слайд

( құс жолымен )

Жәшікте 7 алма бар. Жетеуін жеті балаға берді. Бірақ жәшікте бір алма қалды. Ол қалайша?

22 слайд
Жәшікте 7 алма бар. Жетеуін жеті балаға берді. Бірақ жәшікте бір алма қалды. Ол қалайша?

22 слайд

Жәшікте 7 алма бар. Жетеуін жеті балаға берді. Бірақ жәшікте бір алма қалды. Ол қалайша?

Жәшігімен бірге алады.

23 слайд
Жәшігімен бірге алады.

23 слайд

Жәшігімен бірге алады.

Бір жәшік алманың салмағы 25 кг. Жарты жәшік алма сатылған соң, жәшікті өлшесе 15 кг көрсетіп тұр. Ал бос жәшіктің салмағы н

24 слайд
Бір жәшік алманың салмағы 25 кг. Жарты жәшік алма сатылған соң, жәшікті өлшесе 15 кг көрсетіп тұр. Ал бос жәшіктің салмағы неше кг болғаны?

24 слайд

Бір жәшік алманың салмағы 25 кг. Жарты жәшік алма сатылған соң, жәшікті өлшесе 15 кг көрсетіп тұр. Ал бос жәшіктің салмағы неше кг болғаны?

25 кг – 15 кг = 10 кг (алма сатылған) 10 кг х 2 = 20 кг (алма болғаны) 25 кг – 20 кг = 5 кг ( бос жәшік салмағы )

25 слайд
25 кг – 15 кг = 10 кг (алма сатылған) 10 кг х 2 = 20 кг (алма болғаны) 25 кг – 20 кг = 5 кг ( бос жәшік салмағы )

25 слайд

25 кг – 15 кг = 10 кг (алма сатылған) 10 кг х 2 = 20 кг (алма болғаны) 25 кг – 20 кг = 5 кг ( бос жәшік салмағы )

Кірпілер алмаға таласып жатыр. Оларға көмектесуге тиін келді. Тиін әр кірпіге бір алмадан берсе, бір алма артылып қалады. Ал

26 слайд
Кірпілер алмаға таласып жатыр. Оларға көмектесуге тиін келді. Тиін әр кірпіге бір алмадан берсе, бір алма артылып қалады. Ал әр кірпіге екі алмадан берсе, екі алма жетпей қалады. Неше кірпі бар? Неше алма бар?

26 слайд

Кірпілер алмаға таласып жатыр. Оларға көмектесуге тиін келді. Тиін әр кірпіге бір алмадан берсе, бір алма артылып қалады. Ал әр кірпіге екі алмадан берсе, екі алма жетпей қалады. Неше кірпі бар? Неше алма бар?

3 кірпі бар. 4 алма бар3 кірпі бар. 4 алма бар

27 слайд
3 кірпі бар. 4 алма бар3 кірпі бар. 4 алма бар

27 слайд

3 кірпі бар. 4 алма бар3 кірпі бар. 4 алма бар

Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң, Қандай атау болады?

28 слайд
Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң, Қандай атау болады?

28 слайд

Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң, Қандай атау болады?

Жауабы: дәреже

29 слайд
Жауабы: дәреже

29 слайд

Жауабы: дәреже

Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан не

30 слайд
Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан неше кг әкелінді?Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан неше кг әкелінді?

30 слайд

Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан неше кг әкелінді?Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан неше кг әкелінді?

300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин) 200 кг - 70 кг = 130 кг (алма) 300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт) 300 кг – 230 кг = 70 к

31 слайд
300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин) 200 кг - 70 кг = 130 кг (алма) 300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт) 300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин) 200 кг - 70 кг = 130 кг (алма) 300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт)

31 слайд

300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин) 200 кг - 70 кг = 130 кг (алма) 300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт) 300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин) 200 кг - 70 кг = 130 кг (алма) 300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт)

Екі қарға

32 слайд
Екі қарға Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, екіншісі солтүстікке қарап отыр. Олар біріне-бірі: -Достым,мен сені көріп отырмын,-дейді. Олар бірін-бірі қалай көреді? Жауабы: Қарғалар бір-біріне бетпе-бет отырғандықтан,олар бірін-бірі көрді .

32 слайд

Екі қарға Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, екіншісі солтүстікке қарап отыр. Олар біріне-бірі: -Достым,мен сені көріп отырмын,-дейді. Олар бірін-бірі қалай көреді? Жауабы: Қарғалар бір-біріне бетпе-бет отырғандықтан,олар бірін-бірі көрді .

“ Полиглот” 1 .Егер Т-дан бастасаң санмын, Т-ны алып тастасаң жаумын (төрт,четерые, Fo ) 2.Жоқ өзінде баста, қаста, мойында ұ

33 слайд
“ Полиглот” 1 .Егер Т-дан бастасаң санмын, Т-ны алып тастасаң жаумын (төрт,четерые, Fo ) 2.Жоқ өзінде баста, қаста, мойында ұзындығы жазулы тұр бойында (Сызғыш, ленейка, ruler ) 3. Бір қойым бар қаны жоқ,қанатының жаны жоқ. Адамменен сөйлесер ақылы бар жаны жоқ. (Кітап, Книга, Buk ) 4. Өмірің сенің қызық, Жолында жоқ түзу сызық, Басы да жоқ аяғы. Бір айналым баяғы.                                            (Дөңгелек , Круглый, Round )

33 слайд

“ Полиглот” 1 .Егер Т-дан бастасаң санмын, Т-ны алып тастасаң жаумын (төрт,четерые, Fo ) 2.Жоқ өзінде баста, қаста, мойында ұзындығы жазулы тұр бойында (Сызғыш, ленейка, ruler ) 3. Бір қойым бар қаны жоқ,қанатының жаны жоқ. Адамменен сөйлесер ақылы бар жаны жоқ. (Кітап, Книга, Buk ) 4. Өмірің сенің қызық, Жолында жоқ түзу сызық, Басы да жоқ аяғы. Бір айналым баяғы.                                            (Дөңгелек , Круглый, Round )

Алдарыңда іші әріпке толы квадрат. Бұл әріптерді оңнан солға, солдан оңға, төменнен жоғары, жоғарыдан төменге қарай әріп

34 слайд
Алдарыңда іші әріпке толы квадрат. Бұл әріптерді оңнан солға, солдан оңға, төменнен жоғары, жоғарыдан төменге қарай әріптерді қоссаң математикалық мағынасы бар сөздерді табасың. Бір әріп бірнеше рет қайталануы мүмкін.

34 слайд

Алдарыңда іші әріпке толы квадрат. Бұл әріптерді оңнан солға, солдан оңға, төменнен жоғары, жоғарыдан төменге қарай әріптерді қоссаң математикалық мағынасы бар сөздерді табасың. Бір әріп бірнеше рет қайталануы мүмкін.

“ Синквейн”. “ Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *...........

35 слайд
“ Синквейн”. “ Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді

35 слайд

“ Синквейн”. “ Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді

Өте тамаша! Жарайсың! 15-12 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған,

36 слайд
Өте тамаша! Жарайсың! 15-12 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. Тамаша! Алға! 11-8 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. Ойлану керек! Қалма! 7-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.

36 слайд

Өте тамаша! Жарайсың! 15-12 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. Тамаша! Алға! 11-8 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. Ойлану керек! Қалма! 7-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

37 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!!!Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

37 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!Назар аударғандарыңызға рахмет!!!