Теңдеу және олардың түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Квадрат теңдеу. Квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеу
Математика пәнінің оқытушысы
Баделқан Қастер
1 слайд
Тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Математика пәнінің оқытушысы Баделқан Қастер
2 слайд
Ақыл-ойды тәртіпке
келтіретін математика.
2 слайд
Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларды пәнге
қызықтыру оларды логикалық ой -
өрісін дамыту, білім, білік
дағдыларын шығармашылық
қабілетін дамыту.
Тәрбиелік міндеті: Білімге
құштарлықты қалыптастыру, ұлттық
дәстүрлі ойындар негізінде
оқушының ой - өрісін дамыту. Ақыл –
ой тәрбиесі болып табылатын
адамгершілікке тәрбиелеу
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларды пәнге қызықтыру оларды логикалық ой - өрісін дамыту, білім, білік дағдыларын шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік міндеті: Білімге құштарлықты қалыптастыру, ұлттық дәстүрлі ойындар негізінде оқушының ой - өрісін дамыту. Ақыл – ой тәрбиесі болып табылатын адамгершілікке тәрбиелеу
4 слайд
Жоспары :
Квадрат үшмүше жайлы түсінік
Қызықты есептер сайысы:
а) 2 топқа бөлу (Салемдесу);
ә) Бәйге
б) эрудит
в) жорға
г) Есептер сайысы
ғ) Полиглот
д) Адасқан әріптер
е) Синквейн
ж) Қорытынды
з) Бағалау
4 слайд
Жоспары : Квадрат үшмүше жайлы түсінік Қызықты есептер сайысы: а) 2 топқа бөлу (Салемдесу); ә) Бәйге б) эрудит в) жорға г) Есептер сайысы ғ) Полиглот д) Адасқан әріптер е) Синквейн ж) Қорытынды з) Бағалау
5 слайд
Қазіргі кезеңдегі
проблемалардың бірі
оқушылардың логикалық
ойлау қабілеттерін дамыту,
кітапқа, оқуға, білім алуға
деген құмарлықтарын
арттыру. Осындай
проблемаларды шешу
мақсатында бастауыш
сыныптан бастап логикалық
есептерді шешу керек.
5 слайд
Қазіргі кезеңдегі проблемалардың бірі оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, кітапқа, оқуға, білім алуға деген құмарлықтарын арттыру. Осындай проблемаларды шешу мақсатында бастауыш сыныптан бастап логикалық есептерді шешу керек.
6 слайд
«Бәйге»
6 слайд
«Бәйге»
7 слайд
•
ІІ топ.
1) Кез келген бағытта
сандардың қосындысы 15
болатындай етіп бос тор
көздерді
сандарымен толтыр.
•
І топ.
1) Кез келген бағытта
сандардың қосындысы 24
болатындай етіп бос тор
көздерді
сандарымен толтыр.
7 слайд
• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. • І топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр.
8 слайд
•
ІІ топ.
1) Кез келген бағытта
сандардың қосындысы 15
болатындай етіп бос тор
көздерді
сандарымен толтыр.
•
І топ.
1) Кез келген бағытта
сандардың қосындысы 24
болатындай етіп бос тор
көздерді
сандарымен толтыр.
6
1 8
7
9 4 11
4 9
6 10
7 12
8 слайд
• ІІ топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 15 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. • І топ. 1) Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24 болатындай етіп бос тор көздерді сандарымен толтыр. 6 1 8 7 9 4 11 4 9 6 10 7 12
9 слайд
Бұл турда оқушылар
сөзжұмбақтар шешеді.
Әрбір дұрыс жауабы үшін
1 ұпай.
9 слайд
Бұл турда оқушылар сөзжұмбақтар шешеді. Әрбір дұрыс жауабы үшін 1 ұпай.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
•
Көлденеңнен:
1. Қосындының нәтижесі
2. Екі таңбалы сан;
•
Тігінен:
1. Бір таңбалы сан;
2. 81 – 81 = ?
3. Белгісіз саны әріппен
белгіленген теңдік.қ о с ы н д ы е
б
ң
е
т
у
е
л
ө
е
11 слайд
• Көлденеңнен: 1. Қосындының нәтижесі 2. Екі таңбалы сан; • Тігінен: 1. Бір таңбалы сан; 2. 81 – 81 = ? 3. Белгісіз саны әріппен белгіленген теңдік.қ о с ы н д ы е б ң е т у е л ө е
12 слайд
•
Көлденеңнен:
1. Кейде бөлуді
орындағанда пайда
болатын санның аты.
•
Тігінен:
2. Екі таңбалы сан;
3. 250 : 5 = ?
4. Оқушы жатқа айтатын
сөйлем. Б Ө Л Ш Е К Т Н О
Т Е
Р У Л Ө
Ң
12 слайд
• Көлденеңнен: 1. Кейде бөлуді орындағанда пайда болатын санның аты. • Тігінен: 2. Екі таңбалы сан; 3. 250 : 5 = ? 4. Оқушы жатқа айтатын сөйлем. Б Ө Л Ш Е К Т Н О Т Е Р У Л Ө Ң
13 слайд
Математиканы білмейсің,
дұрыс өмір сүрмейсің!
13 слайд
Математиканы білмейсің, дұрыс өмір сүрмейсің!
14 слайд
“ Жорға”
14 слайд
“ Жорға”
15 слайд
2 3
5
64 1
7
8
9 10
15 слайд
2 3 5 64 1 7 8 9 10
16 слайд
Бес таңбалы сан берілген
одан кейінгі сан алты
таңбалы болады. Бұл қай
сан?
16 слайд
Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты таңбалы болады. Бұл қай сан?
17 слайд
99999
17 слайд
99999
18 слайд
2 литрлік бөтелкені қолданып,
9 литрлік шелекті сумен толтыру
үшін су көзіне қанша рет бару керек?
18 слайд
2 литрлік бөтелкені қолданып, 9 литрлік шелекті сумен толтыру үшін су көзіне қанша рет бару керек?
19 слайд
5
19 слайд
5
20 слайд
Қандай жолмен еш
уақытта адам
жүрмейді?
20 слайд
Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді?
21 слайд
( құс жолымен )
21 слайд
( құс жолымен )
22 слайд
Жәшікте 7 алма бар. Жетеуін
жеті балаға берді. Бірақ
жәшікте бір алма қалды. Ол
қалайша?
22 слайд
Жәшікте 7 алма бар. Жетеуін жеті балаға берді. Бірақ жәшікте бір алма қалды. Ол қалайша?
23 слайд
Жәшігімен бірге алады.
23 слайд
Жәшігімен бірге алады.
24 слайд
Бір жәшік алманың салмағы
25 кг. Жарты жәшік алма
сатылған соң, жәшікті өлшесе
15 кг көрсетіп тұр. Ал бос
жәшіктің салмағы неше кг
болғаны?
24 слайд
Бір жәшік алманың салмағы 25 кг. Жарты жәшік алма сатылған соң, жәшікті өлшесе 15 кг көрсетіп тұр. Ал бос жәшіктің салмағы неше кг болғаны?
25 слайд
25 кг – 15 кг = 10 кг (алма сатылған)
10 кг х 2 = 20 кг (алма болғаны)
25 кг – 20 кг = 5 кг ( бос жәшік салмағы )
25 слайд
25 кг – 15 кг = 10 кг (алма сатылған) 10 кг х 2 = 20 кг (алма болғаны) 25 кг – 20 кг = 5 кг ( бос жәшік салмағы )
26 слайд
Кірпілер алмаға таласып жатыр.
Оларға көмектесуге тиін келді.
Тиін әр кірпіге бір алмадан берсе,
бір алма артылып қалады. Ал әр
кірпіге екі алмадан берсе, екі алма
жетпей қалады. Неше кірпі бар?
Неше алма бар?
26 слайд
Кірпілер алмаға таласып жатыр. Оларға көмектесуге тиін келді. Тиін әр кірпіге бір алмадан берсе, бір алма артылып қалады. Ал әр кірпіге екі алмадан берсе, екі алма жетпей қалады. Неше кірпі бар? Неше алма бар?
27 слайд
3 кірпі бар. 4 алма бар3 кірпі бар. 4 алма бар
27 слайд
3 кірпі бар. 4 алма бар3 кірпі бар. 4 алма бар
28 слайд
Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады?
28 слайд
Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң, Қандай атау болады?
29 слайд
Жауабы:
дәреже
29 слайд
Жауабы: дәреже
30 слайд
Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер
әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг,
алма мен апельсин 200 кг. Мектеп
– бақшаға әрқайсысынан неше кг
әкелінді?Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер
әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг,
алма мен апельсин 200 кг. Мектеп
– бақшаға әрқайсысынан неше кг
әкелінді?
30 слайд
Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан неше кг әкелінді?Мектеп - бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан неше кг әкелінді?
31 слайд
300 кг – 230 кг = 70 кг
(апельсин)
200 кг - 70 кг = 130 кг
(алма)
300 кг – 200 кг = 100 кг
(алмұрт) 300 кг – 230 кг = 70 кг
(апельсин)
200 кг - 70 кг = 130 кг
(алма)
300 кг – 200 кг = 100 кг
(алмұрт)
31 слайд
300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин) 200 кг - 70 кг = 130 кг (алма) 300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт) 300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин) 200 кг - 70 кг = 130 кг (алма) 300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт)
32 слайд
Екі қарға
Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, екіншісі
солтүстікке қарап отыр. Олар біріне-бірі:
-Достым,мен сені көріп отырмын,-дейді. Олар
бірін-бірі қалай көреді?
Жауабы: Қарғалар бір-біріне бетпе-бет
отырғандықтан,олар бірін-бірі көрді .
32 слайд
Екі қарға Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, екіншісі солтүстікке қарап отыр. Олар біріне-бірі: -Достым,мен сені көріп отырмын,-дейді. Олар бірін-бірі қалай көреді? Жауабы: Қарғалар бір-біріне бетпе-бет отырғандықтан,олар бірін-бірі көрді .
33 слайд
“ Полиглот”
1 .Егер Т-дан бастасаң санмын, Т-ны алып тастасаң
жаумын
(төрт,четерые, Fo )
2.Жоқ өзінде баста, қаста, мойында ұзындығы
жазулы тұр бойында
(Сызғыш, ленейка, ruler )
3. Бір қойым бар қаны жоқ,қанатының жаны жоқ.
Адамменен сөйлесер ақылы бар жаны жоқ.
(Кітап, Книга, Buk )
4. Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық,
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы.
(Дөңгелек , Круглый, Round )
33 слайд
“ Полиглот” 1 .Егер Т-дан бастасаң санмын, Т-ны алып тастасаң жаумын (төрт,четерые, Fo ) 2.Жоқ өзінде баста, қаста, мойында ұзындығы жазулы тұр бойында (Сызғыш, ленейка, ruler ) 3. Бір қойым бар қаны жоқ,қанатының жаны жоқ. Адамменен сөйлесер ақылы бар жаны жоқ. (Кітап, Книга, Buk ) 4. Өмірің сенің қызық, Жолында жоқ түзу сызық, Басы да жоқ аяғы. Бір айналым баяғы. (Дөңгелек , Круглый, Round )
34 слайд
Алдарыңда іші әріпке толы квадрат. Бұл әріптерді
оңнан солға, солдан оңға, төменнен жоғары, жоғарыдан
төменге қарай әріптерді қоссаң математикалық
мағынасы бар сөздерді табасың. Бір әріп бірнеше рет
қайталануы мүмкін.
34 слайд
Алдарыңда іші әріпке толы квадрат. Бұл әріптерді оңнан солға, солдан оңға, төменнен жоғары, жоғарыдан төменге қарай әріптерді қоссаң математикалық мағынасы бар сөздерді табасың. Бір әріп бірнеше рет қайталануы мүмкін.
35 слайд
“ Синквейн”.
“ Аяқталмаған сөйлемдер”
* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды.
*.......................... қиын болды.
*..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін
түсіндім.
* Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім
*Мен..................................... білім алдым. * Мен.........................................
үйрендім.
*................................. менің қолымнан келді. * Мен......................................
жасай алдым
* Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені
таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым
келді
35 слайд
“ Синквейн”. “ Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді
36 слайд
Өте тамаша! Жарайсың!
15-12 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа
сараптама жасай отырып, логикалық ойлау
қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Тамаша! Алға!
11-8 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп
шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!
7-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін
оқушы.
36 слайд
Өте тамаша! Жарайсың! 15-12 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. Тамаша! Алға! 11-8 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. Ойлану керек! Қалма! 7-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.
37 слайд
Назар аударғандарыңызға
рахмет!!!Назар аударғандарыңызға
рахмет!!!
37 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!!!Назар аударғандарыңызға рахмет!!!