Материалдар / Теңдеудің тұрмыста қолданылуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеудің тұрмыста қолданылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестерге, оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
558
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі Жұмыстың авторы: Абдижаппар Әсемай Абдигалиқызы Жұмыстың атауы: Теңдеудің тұрмыста қ

1 слайд
А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі Жұмыстың авторы: Абдижаппар Әсемай Абдигалиқызы  Жұмыстың атауы: Теңдеудің тұрмыста қолданылуы

1 слайд

А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі Жұмыстың авторы: Абдижаппар Әсемай Абдигалиқызы  Жұмыстың атауы: Теңдеудің тұрмыста қолданылуы

ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ МАҚСАТЫ: Теңдеулердің өмірмен байланысын сезіну, оларды шығару, толық баяндау, шешу әдістерін қарастыру

2 слайд
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ МАҚСАТЫ:  Теңдеулердің өмірмен байланысын сезіну, оларды шығару, толық баяндау, шешу әдістерін қарастыру және мысалдармен бекіту.

2 слайд

ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ МАҚСАТЫ:  Теңдеулердің өмірмен байланысын сезіну, оларды шығару, толық баяндау, шешу әдістерін қарастыру және мысалдармен бекіту.

ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ МІНДЕТТЕРІ: 1. Теңдеулер түсінігін ашып көрсету; 2. Теңдеулерді дәлелдеу; 3. Теңдеулерді шешу әдістерін қарас

3 слайд
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ МІНДЕТТЕРІ: 1. Теңдеулер түсінігін ашып көрсету; 2. Теңдеулерді дәлелдеу; 3. Теңдеулерді шешу әдістерін қарастыру; 4. Теңдеулердің математикадағы орнын танып білу.

3 слайд

ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ МІНДЕТТЕРІ: 1. Теңдеулер түсінігін ашып көрсету; 2. Теңдеулерді дәлелдеу; 3. Теңдеулерді шешу әдістерін қарастыру; 4. Теңдеулердің математикадағы орнын танып білу.

ЖҰМЫСТЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ Математикалық теңдеулер нақты түрде ұсынылмайды тікелей оқушыны қоршаған ортамен байланыстырады, демек о

4 слайд
ЖҰМЫСТЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ Математикалық теңдеулер нақты түрде ұсынылмайды тікелей оқушыны қоршаған ортамен байланыстырады, демек олардың танымдық қызығушылығын тудырады, ғылыми көзқарасын қалыптастырады.

4 слайд

ЖҰМЫСТЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ Математикалық теңдеулер нақты түрде ұсынылмайды тікелей оқушыны қоршаған ортамен байланыстырады, демек олардың танымдық қызығушылығын тудырады, ғылыми көзқарасын қалыптастырады.

ЖҰМЫСТЫҢ ҒЫЛЫМИ ЖАҢАЛЫҒЫ Қазіргі таңда жылма - жыл есептердің күрделенуі, есептерді шығарудың әр түрлі әдістері, жаңаша есе

5 слайд
ЖҰМЫСТЫҢ ҒЫЛЫМИ ЖАҢАЛЫҒЫ Қазіргі таңда жылма - жыл есептердің күрделенуі, есептерді шығарудың әр түрлі әдістері, жаңаша есептердің енуі, өмірлік заңдылықтардан туындаған мәселелерді теңдеулер құру арқылы шығару өте маңызды. Теңдеу бұл тылсым дүниенің жұмбағын шеше білу іспетті.

5 слайд

ЖҰМЫСТЫҢ ҒЫЛЫМИ ЖАҢАЛЫҒЫ Қазіргі таңда жылма - жыл есептердің күрделенуі, есептерді шығарудың әр түрлі әдістері, жаңаша есептердің енуі, өмірлік заңдылықтардан туындаған мәселелерді теңдеулер құру арқылы шығару өте маңызды. Теңдеу бұл тылсым дүниенің жұмбағын шеше білу іспетті.

ЗЕРТТЕУ ӘДІСІ Бұл жұмысты жазу барысында ғылыми әдебиеттермен жұмыс, жинақтау, жүйелеу, түсіндірмелі әдістер, зерттеулер

6 слайд
ЗЕРТТЕУ ӘДІСІ Бұл жұмысты жазу барысында ғылыми әдебиеттермен жұмыс, жинақтау, жүйелеу, түсіндірмелі әдістер, зерттеулер қолданылады.

6 слайд

ЗЕРТТЕУ ӘДІСІ Бұл жұмысты жазу барысында ғылыми әдебиеттермен жұмыс, жинақтау, жүйелеу, түсіндірмелі әдістер, зерттеулер қолданылады.

Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу дегеніміз құрамында мәнін табу керек болатын әрпі бар теңдік. Теңдеуді шешу дегеніміз оның барл

7 слайд
Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу дегеніміз құрамында мәнін табу керек болатын әрпі бар теңдік.  Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірден-бір түбірі болмайтынына көз жеткізу. Теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын әріптің мәні теңдеудің түбірі деп аталады.

7 слайд

Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу дегеніміз құрамында мәнін табу керек болатын әрпі бар теңдік.  Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірден-бір түбірі болмайтынына көз жеткізу. Теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын әріптің мәні теңдеудің түбірі деп аталады.

Франсуа Виет (1540-1603)-атақты француз математигі. Виет белгісіз сандардың орнына әріптерді пайдалануды ұсынған.

8 слайд
Франсуа Виет (1540-1603)-атақты француз математигі. Виет белгісіз сандардың орнына әріптерді пайдалануды ұсынған.

8 слайд

Франсуа Виет (1540-1603)-атақты француз математигі. Виет белгісіз сандардың орнына әріптерді пайдалануды ұсынған.

Рене Декарт (1596-1650)- атақты француз математигі. Ол белгісіз санды немесе шаманы х, у, z әріптерімен белгілеуді ұсынғ

9 слайд
Рене Декарт (1596-1650)- атақты француз математигі. Ол белгісіз санды немесе шаманы х, у, z әріптерімен белгілеуді ұсынған (1637).

9 слайд

Рене Декарт (1596-1650)- атақты француз математигі. Ол белгісіз санды немесе шаманы х, у, z әріптерімен белгілеуді ұсынған (1637).

Теңдеу құруға берілген есептерін шығару үшін; - Белгісіз шамаларды анықтау. - Теңдеу құру; - Теңдеуді шешу; - Теңдеудің шешімдер

10 слайд
Теңдеу құруға берілген есептерін шығару үшін; - Белгісіз шамаларды анықтау. - Теңдеу құру; - Теңдеуді шешу; - Теңдеудің шешімдерін зерттеу. - Есепті тексеру; - Есептің толық жауабын жазу, шарттарын орындау қажет. Теңдеу құру арқылы шығарылатын есептерді шешу алгоритмі:

10 слайд

Теңдеу құруға берілген есептерін шығару үшін; - Белгісіз шамаларды анықтау. - Теңдеу құру; - Теңдеуді шешу; - Теңдеудің шешімдерін зерттеу. - Есепті тексеру; - Есептің толық жауабын жазу, шарттарын орындау қажет. Теңдеу құру арқылы шығарылатын есептерді шешу алгоритмі:

- Кетті бірге нешеуі - Ойын-сауық кешінде - Барлығы қанша қарға? - Қисынсыз жору - Теңдеу біз үшін ойлайды - Шаштаразда - Вел

11 слайд
- Кетті бірге нешеуі - Ойын-сауық кешінде - Барлығы қанша қарға? - Қисынсыз жору - Теңдеу біз үшін ойлайды - Шаштаразда - Велодромда - Теңіздегі барлау - Трамвай мен жаяу адам - Пароход пен сал «Теңдеулер шешу» тақырыбына ұсынылған есептер

11 слайд

- Кетті бірге нешеуі - Ойын-сауық кешінде - Барлығы қанша қарға? - Қисынсыз жору - Теңдеу біз үшін ойлайды - Шаштаразда - Велодромда - Теңіздегі барлау - Трамвай мен жаяу адам - Пароход пен сал «Теңдеулер шешу» тақырыбына ұсынылған есептер

«Қисынсыз жору» Мынау бір есеп мүлде мағынасыз болып көрінуі мүмкін: Егер 8•8 = 54 болса, 84 неге тең? Осы оғаш сұрақ онша мағын

12 слайд
«Қисынсыз жору» Мынау бір есеп мүлде мағынасыз болып көрінуі мүмкін: Егер 8•8 = 54 болса, 84 неге тең? Осы оғаш сұрақ онша мағынасыз емес, бұл есепті теңдеу құрып шығаруға болады. ШЕШУІ: Бәлкім, сендер есепке енген сандардың ондық санау системасында жазылмағандығын аңғарған боларсыңдар — әйтпесе «84 неге тең» деген сұрақ мағынасыз болған болар еді. Белгісіз санау системасының негізі х болсын. «84» саны бұл жағдайда екінші разрядтың 8 бірлігін және бірінші разрядтың 4 бірлігін көрсетеді, яғни 84 = 8х + 4. «54» саны 5х + 4 екенін көрсетеді. 8•8 = 5х + 4 теңдеуі шығады, бұл ондық санау системасында 64 = 5х+ 4 болып жазылады, бұдан х=12. Сан он екілік санау системасында жазылған, «84» == 8•12+4=100. Сонымен, егер 8•8=«54» болса, онда «84» = 100.

12 слайд

«Қисынсыз жору» Мынау бір есеп мүлде мағынасыз болып көрінуі мүмкін: Егер 8•8 = 54 болса, 84 неге тең? Осы оғаш сұрақ онша мағынасыз емес, бұл есепті теңдеу құрып шығаруға болады. ШЕШУІ: Бәлкім, сендер есепке енген сандардың ондық санау системасында жазылмағандығын аңғарған боларсыңдар — әйтпесе «84 неге тең» деген сұрақ мағынасыз болған болар еді. Белгісіз санау системасының негізі х болсын. «84» саны бұл жағдайда екінші разрядтың 8 бірлігін және бірінші разрядтың 4 бірлігін көрсетеді, яғни 84 = 8х + 4. «54» саны 5х + 4 екенін көрсетеді. 8•8 = 5х + 4 теңдеуі шығады, бұл ондық санау системасында 64 = 5х+ 4 болып жазылады, бұдан х=12. Сан он екілік санау системасында жазылған, «84» == 8•12+4=100. Сонымен, егер 8•8=«54» болса, онда «84» = 100.

Әр түрлі теңдеулерді шешуді жүзеге асыруда есептеудің тәсілдерін көрсеттім. Бұл жұмыста біріншіден, теңдеулердің шығару жолдар

13 слайд
Әр түрлі теңдеулерді шешуді жүзеге асыруда есептеудің тәсілдерін көрсеттім. Бұл жұмыста біріншіден, теңдеулердің шығару жолдары көрсетіледі. Екіншіден, ұлттық мазмұнды логикалық есептерді шығарудағы қиыншылықтар, олардың алатын орны көрсетіледі. Үшіншіден, теңдеулерді шығарудағы есептеудің тәсілдері қарастырылады. Қорытынды

13 слайд

Әр түрлі теңдеулерді шешуді жүзеге асыруда есептеудің тәсілдерін көрсеттім. Бұл жұмыста біріншіден, теңдеулердің шығару жолдары көрсетіледі. Екіншіден, ұлттық мазмұнды логикалық есептерді шығарудағы қиыншылықтар, олардың алатын орны көрсетіледі. Үшіншіден, теңдеулерді шығарудағы есептеудің тәсілдері қарастырылады. Қорытынды

МЕНІҢ МАҚСАТЫМ: Өзімнің білім деңгейімді көтеру, сабаққа деген қызығушылығымды арттыру, іздену. Осы мақсатты іске асыру б

14 слайд
МЕНІҢ МАҚСАТЫМ: Өзімнің білім деңгейімді көтеру, сабаққа деген қызығушылығымды арттыру, іздену. Осы мақсатты іске асыру барысындағы міндетім сол тақырыпты игерумен қатар, кең ауқымды есептерді шешуді зерттеу, ойлау қабілетімді машықтыру.

14 слайд

МЕНІҢ МАҚСАТЫМ: Өзімнің білім деңгейімді көтеру, сабаққа деген қызығушылығымды арттыру, іздену. Осы мақсатты іске асыру барысындағы міндетім сол тақырыпты игерумен қатар, кең ауқымды есептерді шешуді зерттеу, ойлау қабілетімді машықтыру.

МЕНІҢ ТҮЙГЕНІМ Жұмысты іске асырудың бір жолы қызықтыратын тапсырмалар таңдай білу. Ойлау барысында менің дербес жұмыс іс

15 слайд
МЕНІҢ ТҮЙГЕНІМ Жұмысты іске асырудың бір жолы қызықтыратын тапсырмалар таңдай білу. Ойлау барысында менің дербес жұмыс істеу мүмкіндігім, көңіл қоя білу қабілетім дамыды. Математиканың сан алуан сырын, сандар әлемінің қызық құбылысымен, ойлау элементтерімен таныстым. Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысы менің зор ынтамды тудырды, білгенімді тереңдетіп, жаңа іс-қимылға жетеледі. Сондықтанда бұл шығармашылық жұмыс келешекте менің жолдастарыма өз білімдерін тереңдетуіне көмектесетіне сенімдімін.

15 слайд

МЕНІҢ ТҮЙГЕНІМ Жұмысты іске асырудың бір жолы қызықтыратын тапсырмалар таңдай білу. Ойлау барысында менің дербес жұмыс істеу мүмкіндігім, көңіл қоя білу қабілетім дамыды. Математиканың сан алуан сырын, сандар әлемінің қызық құбылысымен, ойлау элементтерімен таныстым. Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысы менің зор ынтамды тудырды, білгенімді тереңдетіп, жаңа іс-қимылға жетеледі. Сондықтанда бұл шығармашылық жұмыс келешекте менің жолдастарыма өз білімдерін тереңдетуіне көмектесетіне сенімдімін.

16 слайд

16 слайд