Материалдар / Теңдеулер мен теңсіздіктер шешуде бағдарламаларды қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеулер мен теңсіздіктер шешуде бағдарламаларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде бағдарламаларды тиімді пайдалану туралы мағлұмат берілген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Бүгінгі күнгі білім беруді ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының көлемі күннен-күнг

2 слайд
Бүгінгі күнгі білім беруді ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының көлемі күннен-күнге артып, мазмұны да толысып, өзгеріп отыр. Орта білім беру саласында ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы білімнің сапасын арттыру, білім беру үрдісін модернизациялаудың тиімді тәсілдерін іздестіру жұмыстары үздіксіз жүргізілуде. Осы ретте білім беруді ақпараттандыру жағдайында оқушыларымыздың ақпараттық сауаттылығын, ақпараттық мәдениетін және ақпараттық құзырлылығы сияқты қабілеттіліктерін қалыптастыру бүгінгі күннің өзекті мәселесіне айналып отыр.

2 слайд

Бүгінгі күнгі білім беруді ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының көлемі күннен-күнге артып, мазмұны да толысып, өзгеріп отыр. Орта білім беру саласында ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы білімнің сапасын арттыру, білім беру үрдісін модернизациялаудың тиімді тәсілдерін іздестіру жұмыстары үздіксіз жүргізілуде. Осы ретте білім беруді ақпараттандыру жағдайында оқушыларымыздың ақпараттық сауаттылығын, ақпараттық мәдениетін және ақпараттық құзырлылығы сияқты қабілеттіліктерін қалыптастыру бүгінгі күннің өзекті мәселесіне айналып отыр.

Зерттеу жұмысымның мақсаты Жаратылыстану – математика бағытындағы мектептердің жоғары сатысында математиканы оқытудың мақсаты

3 слайд
Зерттеу жұмысымның мақсаты Жаратылыстану – математика бағытындағы мектептердің жоғары сатысында математиканы оқытудың мақсаты оқушыларды математикалық модель құруға, қойылған мәселені шешу үшін қажетті алгоритмді құруға немесе ыңғайлы математикалық әдістерді таңдауға үйрету, эксперименттік жұмысты орынды жүргізу және есептеу, өлшеу, зерттеу нәтижесіне математикалық тұрғыда баға беру біліктерін, өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту болып табылады.

3 слайд

Зерттеу жұмысымның мақсаты Жаратылыстану – математика бағытындағы мектептердің жоғары сатысында математиканы оқытудың мақсаты оқушыларды математикалық модель құруға, қойылған мәселені шешу үшін қажетті алгоритмді құруға немесе ыңғайлы математикалық әдістерді таңдауға үйрету, эксперименттік жұмысты орынды жүргізу және есептеу, өлшеу, зерттеу нәтижесіне математикалық тұрғыда баға беру біліктерін, өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту болып табылады.

Зерттеу жұмысымның жалпы ұстанымдары Бірінші ұстаным - есептің қойылуы, модельдеу объектісінің

4 слайд
Зерттеу жұмысымның жалпы ұстанымдары Бірінші ұстаным - есептің қойылуы, модельдеу объектісінің анықталуы. Екінші ұстаным - концептуалдық модельді жасау, жүйенің негізгі элементтері мен өзара қатынастың элементарлық актісін анықтау. Үшінші ұстаным - математикалық модельге өту, яғни формализациялау. Алгоритмді құрып және программаларды жазу. Төртінші ұстаным - компьютерлік тәжірибелерді жоспарлау және өткізу. Бесінші ұстаным - нәтижені талдау мен интерпретациялау.

4 слайд

Зерттеу жұмысымның жалпы ұстанымдары Бірінші ұстаным - есептің қойылуы, модельдеу объектісінің анықталуы. Екінші ұстаным - концептуалдық модельді жасау, жүйенің негізгі элементтері мен өзара қатынастың элементарлық актісін анықтау. Үшінші ұстаным - математикалық модельге өту, яғни формализациялау. Алгоритмді құрып және программаларды жазу. Төртінші ұстаным - компьютерлік тәжірибелерді жоспарлау және өткізу. Бесінші ұстаным - нәтижені талдау мен интерпретациялау.

Менің зерттеу жұмысымның барлығы дерлік компьютерлік модельге негізделген. Компьютерлік модель (ағылшынша «computer model») н

5 слайд
Менің зерттеу жұмысымның барлығы дерлік компьютерлік модельге негізделген. Компьютерлік модель (ағылшынша «computer model») немесе сандық модель (ағылшын computational model») – жеке не көптеген өзара байланысты компьютерлерде жұмыс істейтін кейбір жүйенің абстрактылық моделін жүзеге асыратын компьютерлік программа. Графикалық редактор Растрлық Векторлық

5 слайд

Менің зерттеу жұмысымның барлығы дерлік компьютерлік модельге негізделген. Компьютерлік модель (ағылшынша «computer model») немесе сандық модель (ағылшын computational model») – жеке не көптеген өзара байланысты компьютерлерде жұмыс істейтін кейбір жүйенің абстрактылық моделін жүзеге асыратын компьютерлік программа. Графикалық редактор Растрлық Векторлық

Векторлық графиктің негізгі элементіне сызық және математикалық формула жатады. Векторлық ГР – Adode Illustrator, Macromedia

6 слайд
Векторлық графиктің негізгі элементіне сызық және математикалық формула жатады. Векторлық ГР – Adode Illustrator, Macromedia Freehand және Corel Draw . Солардың ішінде біз Excel электрондық кестесіне тоқталамыз. MS Excel программасы-жоспарлы-экономикалық, есептік статистикалық, ғылыми техникалық және басқа міндеттердің біраз ауқымын шешуге арналған, өте жақсы және қолданылуы қарапайым электронды кестелерді өңдеу пакеті, бұларды сандық, мәтіндік немесе графикалық ақпарат біраз жүйелі қайталанатын құрылыммен кестелік түрде ұсынылған.

6 слайд

Векторлық графиктің негізгі элементіне сызық және математикалық формула жатады. Векторлық ГР – Adode Illustrator, Macromedia Freehand және Corel Draw . Солардың ішінде біз Excel электрондық кестесіне тоқталамыз. MS Excel программасы-жоспарлы-экономикалық, есептік статистикалық, ғылыми техникалық және басқа міндеттердің біраз ауқымын шешуге арналған, өте жақсы және қолданылуы қарапайым электронды кестелерді өңдеу пакеті, бұларды сандық, мәтіндік немесе графикалық ақпарат біраз жүйелі қайталанатын құрылыммен кестелік түрде ұсынылған.

Қатенің көрсетілуі Себебі # ИМЯ ? # Ссылка! # ЗНАЧ ! # ДЕЛ / 0 ! Атау дұрыс жазылмаған Сілтеме қате көрсетілген Аргумент не опер

7 слайд
Қатенің көрсетілуі Себебі # ИМЯ ? # Ссылка! # ЗНАЧ ! # ДЕЛ / 0 ! Атау дұрыс жазылмаған Сілтеме қате көрсетілген Аргумент не оператор дұрыс жазылмаған Нөлге бөлу

7 слайд

Қатенің көрсетілуі Себебі # ИМЯ ? # Ссылка! # ЗНАЧ ! # ДЕЛ / 0 ! Атау дұрыс жазылмаған Сілтеме қате көрсетілген Аргумент не оператор дұрыс жазылмаған Нөлге бөлу

Теңдеуді шешіңіз: Шешуі: белгісіз шамасына А1 ұяшығын қалдырамыз, ал В1 ұяшығына теңдеу формуласын енгізіп, алдын - ала сол ж

8 слайд
Теңдеуді шешіңіз: Шешуі: белгісіз шамасына А1 ұяшығын қалдырамыз, ал В1 ұяшығына теңдеу формуласын енгізіп, алдын - ала сол жағына 2-ні көшіреміз. Одан әрі «Параметрлерді енгізу» диалогтық терезесін толтырамыз:2 2 2 1 1 2 2        x x x x

8 слайд

Теңдеуді шешіңіз: Шешуі: белгісіз шамасына А1 ұяшығын қалдырамыз, ал В1 ұяшығына теңдеу формуласын енгізіп, алдын - ала сол жағына 2-ні көшіреміз. Одан әрі «Параметрлерді енгізу» диалогтық терезесін толтырамыз:2 2 2 1 1 2 2        x x x x

ОК пернесін басып, мынаны аламыз: Тексеру арқылы теңдеудің түбірі =1 екенді

9 слайд
ОК пернесін басып, мынаны аламыз: Тексеру арқылы теңдеудің түбірі =1 екендігіне көзімізді жеткіземіз. Жауабы : 1.x

9 слайд

ОК пернесін басып, мынаны аламыз: Тексеру арқылы теңдеудің түбірі =1 екендігіне көзімізді жеткіземіз. Жауабы : 1.x

«Мастер диаграмм» операторы

10 слайд
«Мастер диаграмм» операторы

10 слайд

«Мастер диаграмм» операторы

Теңдеулер жүйесінің графиктік тәсілмен шешілуі        . 2 12 , 2 2 x y x y Жауабы: (-2;4) және (2;4).

11 слайд
Теңдеулер жүйесінің графиктік тәсілмен шешілуі        . 2 12 , 2 2 x y x y Жауабы: (-2;4) және (2;4).

11 слайд

Теңдеулер жүйесінің графиктік тәсілмен шешілуі        . 2 12 , 2 2 x y x y Жауабы: (-2;4) және (2;4).

-6 24 -72 -5 15 -55 -4 8 -40 -3 3 -27 -2 0 -16 -1 -1 -7 0 0 0 1 3 5 2 8 8 3 15 9 4 24 8 5 35 5 6 48 0 7 63 -7 8 80 -16 9 99 -27

12 слайд
-6 24 -72 -5 15 -55 -4 8 -40 -3 3 -27 -2 0 -16 -1 -1 -7 0 0 0 1 3 5 2 8 8 3 15 9 4 24 8 5 35 5 6 48 0 7 63 -7 8 80 -16 9 99 -27 10 120 -40

12 слайд

-6 24 -72 -5 15 -55 -4 8 -40 -3 3 -27 -2 0 -16 -1 -1 -7 0 0 0 1 3 5 2 8 8 3 15 9 4 24 8 5 35 5 6 48 0 7 63 -7 8 80 -16 9 99 -27 10 120 -40

Қазіргі таңда мықты әрі мамандандырылған программалау жүйелері (Maple, Solid Works, AutoCAD т.б.) мен ыңғайлы қолданбалы графи

13 слайд
Қазіргі таңда мықты әрі мамандандырылған программалау жүйелері (Maple, Solid Works, AutoCAD т.б.) мен ыңғайлы қолданбалы графикалық мүмкіндіктер жүзеге асырылатын арнайы программаларды ауыз толтырып айтуға болады. Компьютерлік модельдеудің ең соңғы жаңашыл дүниелері: 1) Үш өлшемді қатты денелі объектілердің AutoCAD Designer R2.1 – гі (PARTS модулі) параметрлік модельденуі. 2) Үш өлшемді қатты денелі объектілердің Solid Works – те модельденуі. Қазіргі кезде компьютерлік математика жүйесінде есептеудің мыңдаған кітапханалық функциялары мен операторлары және визуалды графиктік мүмкіндіктері зор компьютерлік бағдарламалары қолданылуда. Солардың қатарына мынадай компьютерлік бағдарламаларды жатқызуға болады : Excel, MathCAD, Mathematica, MATLAB және Maple сияқты математикалық пакеттері және т.б.

13 слайд

Қазіргі таңда мықты әрі мамандандырылған программалау жүйелері (Maple, Solid Works, AutoCAD т.б.) мен ыңғайлы қолданбалы графикалық мүмкіндіктер жүзеге асырылатын арнайы программаларды ауыз толтырып айтуға болады. Компьютерлік модельдеудің ең соңғы жаңашыл дүниелері: 1) Үш өлшемді қатты денелі объектілердің AutoCAD Designer R2.1 – гі (PARTS модулі) параметрлік модельденуі. 2) Үш өлшемді қатты денелі объектілердің Solid Works – те модельденуі. Қазіргі кезде компьютерлік математика жүйесінде есептеудің мыңдаған кітапханалық функциялары мен операторлары және визуалды графиктік мүмкіндіктері зор компьютерлік бағдарламалары қолданылуда. Солардың қатарына мынадай компьютерлік бағдарламаларды жатқызуға болады : Excel, MathCAD, Mathematica, MATLAB және Maple сияқты математикалық пакеттері және т.б.

Maple терезесі Windows терезесі секілді төмендегі қатарлардан тұрады: тақырып жолы, негізгі мәзір, құрал-саймандар қатары жә

14 слайд
Maple терезесі Windows терезесі секілді төмендегі қатарлардан тұрады: тақырып жолы, негізгі мәзір, құрал-саймандар қатары және жұмыс үстелі .

14 слайд

Maple терезесі Windows терезесі секілді төмендегі қатарлардан тұрады: тақырып жолы, негізгі мәзір, құрал-саймандар қатары және жұмыс үстелі .

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

графикалық функция пакетінің мүмкіндіктері н қарастырайық. Пакетті ашамыз :plots

18 слайд
графикалық функция пакетінің мүмкіндіктері н қарастырайық. Пакетті ашамыз :plots

18 слайд

графикалық функция пакетінің мүмкіндіктері н қарастырайық. Пакетті ашамыз :plots

пакетінің inequal графикалық функциясы қолданушыға сызықтық теңсіздіктер жүйесін есептеп, оның жазықты

19 слайд
пакетінің inequal графикалық функциясы қолданушыға сызықтық теңсіздіктер жүйесін есептеп, оның жазықтықтағы облысын анықтап береді. Мысалға, берілген теңсіздіктермен тұйықталған облысын салу керек болсын. Бұл төмендегідей орындалады :Plots 0 , 0 , 1     y x y x

19 слайд

пакетінің inequal графикалық функциясы қолданушыға сызықтық теңсіздіктер жүйесін есептеп, оның жазықтықтағы облысын анықтап береді. Мысалға, берілген теңсіздіктермен тұйықталған облысын салу керек болсын. Бұл төмендегідей орындалады :Plots 0 , 0 , 1     y x y x

Implicitplot графикалық функциясының көмегімен анықталмаған функциялардың графигін салуға болады. Мысалға,

20 слайд
Implicitplot графикалық функциясының көмегімен анықталмаған функциялардың графигін салуға болады. Мысалға, гиперболасын салайық:1 2 2   y x

20 слайд

Implicitplot графикалық функциясының көмегімен анықталмаған функциялардың графигін салуға болады. Мысалға, гиперболасын салайық:1 2 2   y x

Теңсіздікті шешіңіз: . 410 17 34 ) 13 7( ) 5 12( ) 3 5( 2 2 2 2         x x x x x Шешуі:          ; 5 5,

21 слайд
Теңсіздікті шешіңіз: . 410 17 34 ) 13 7( ) 5 12( ) 3 5( 2 2 2 2         x x x x x Шешуі:          ; 5 5, 2 ; . Жауабы:

21 слайд

Теңсіздікті шешіңіз: . 410 17 34 ) 13 7( ) 5 12( ) 3 5( 2 2 2 2         x x x x x Шешуі:          ; 5 5, 2 ; . Жауабы:

Күтілетін нәтиже Әрбір есеп шынайы өмірде бар құбылыстың немесе объектінің моделі болып табылатыны белгілі. Оқушы есепті шешу

22 слайд
Күтілетін нәтиже Әрбір есеп шынайы өмірде бар құбылыстың немесе объектінің моделі болып табылатыны белгілі. Оқушы есепті шешу барысында объектіні көз алдына әрбір қырынан елестете алуы керек. Бұл өз кезегінде есеп шешімін табуға айтарлықтай септігін тигізеді. Күнделікті математика сабағы үстінде ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқушы осындай есептердің шешімін анықтауды тиімді түрде жүзеге асыруына болады. Бұл дегеніміз - қазіргі мектеп пен пәнді оқытудың ортақ проблемасы: өйткені «Сабақта жаңа ақпараттық технологиялардың элементтерін пайдалана отырып, оқушыны кезкелген есептің математикалық моделін құра білуге үйрету арқылы оның өзін-өзі дамытуына жағдай жасау» талабы күн тәртібіне қойылып отыр. «Математика» пәнін оқытуда оқушыларды қызықтыратын біршама күрделі оқу материалдарын Microsoft Excel, Maple сияқты қолданбалы бағдарламалардың көмегімен алдын-ала дайындап сабақта пайдалану өте тиімді .

22 слайд

Күтілетін нәтиже Әрбір есеп шынайы өмірде бар құбылыстың немесе объектінің моделі болып табылатыны белгілі. Оқушы есепті шешу барысында объектіні көз алдына әрбір қырынан елестете алуы керек. Бұл өз кезегінде есеп шешімін табуға айтарлықтай септігін тигізеді. Күнделікті математика сабағы үстінде ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқушы осындай есептердің шешімін анықтауды тиімді түрде жүзеге асыруына болады. Бұл дегеніміз - қазіргі мектеп пен пәнді оқытудың ортақ проблемасы: өйткені «Сабақта жаңа ақпараттық технологиялардың элементтерін пайдалана отырып, оқушыны кезкелген есептің математикалық моделін құра білуге үйрету арқылы оның өзін-өзі дамытуына жағдай жасау» талабы күн тәртібіне қойылып отыр. «Математика» пәнін оқытуда оқушыларды қызықтыратын біршама күрделі оқу материалдарын Microsoft Excel, Maple сияқты қолданбалы бағдарламалардың көмегімен алдын-ала дайындап сабақта пайдалану өте тиімді .

Ұсыныс 1. Әсіресе қазіргі кезде жаратылыстану – математика бағытындағы мектептердің алдына қойылып отырған міндетті шешу

23 слайд
Ұсыныс 1. Әсіресе қазіргі кезде жаратылыстану – математика бағытындағы мектептердің алдына қойылып отырған міндетті шешу үшін болашақ математика, физика мұғалімдерінің ЖОО –да білім алып жүргенде-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыра отырып, жаратылыстану құбылыстарын сипаттау және модельдеу үшін математиканың әдістері мен ақпараттық технологияларды қолдана білуі маңызды болғандықтан жүзеге асуын жете назарға алу. 2. Орта білім беру саласында ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы білімнің сапасын арттыру, білім беру үрдісін модернизациялаудың тиімді тәсілдерін іздестіру жұмыстарын үздіксіз жүргізу. 3. Оқушылардың математикалық модельдеуді жетік игеруі үшін дәстүрлі емес сабақ түрлерін ұйымдастыру және де осыған орай сыныптан тыс жұмыстарды шығармашылықпен өту. 4. Мектептің материалдық базасын нығайта отырып, әрбір сынып кабинетінің ақпараттық коммуникациялық технология құралдарымен жабдықтауына жете мән беру керек. 5. Бұл бағдарламаларды математиканы оқытуға бүгінгі күндері енгізу орта білім беру саласын 12 жылдық мектепте оқыту бағдарламасына өткізуге алдын-ала даярлықтың пәрменін арттыратын болады.

23 слайд

Ұсыныс 1. Әсіресе қазіргі кезде жаратылыстану – математика бағытындағы мектептердің алдына қойылып отырған міндетті шешу үшін болашақ математика, физика мұғалімдерінің ЖОО –да білім алып жүргенде-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыра отырып, жаратылыстану құбылыстарын сипаттау және модельдеу үшін математиканың әдістері мен ақпараттық технологияларды қолдана білуі маңызды болғандықтан жүзеге асуын жете назарға алу. 2. Орта білім беру саласында ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы білімнің сапасын арттыру, білім беру үрдісін модернизациялаудың тиімді тәсілдерін іздестіру жұмыстарын үздіксіз жүргізу. 3. Оқушылардың математикалық модельдеуді жетік игеруі үшін дәстүрлі емес сабақ түрлерін ұйымдастыру және де осыған орай сыныптан тыс жұмыстарды шығармашылықпен өту. 4. Мектептің материалдық базасын нығайта отырып, әрбір сынып кабинетінің ақпараттық коммуникациялық технология құралдарымен жабдықтауына жете мән беру керек. 5. Бұл бағдарламаларды математиканы оқытуға бүгінгі күндері енгізу орта білім беру саласын 12 жылдық мектепте оқыту бағдарламасына өткізуге алдын-ала даярлықтың пәрменін арттыратын болады.

24 слайд

24 слайд