Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы
Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы

#1 слайд
Тест тапсырмалары
және
оларды құрастыру технологиясы
Әдіскер: Ескалиева С. Б. Ақтөбе политехникалық колледжі
Педагогикалық-психологиялық шеберлік мектебі
Ақтөбе, 2018
1 слайд
Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы Әдіскер: Ескалиева С. Б. Ақтөбе политехникалық колледжі Педагогикалық-психологиялық шеберлік мектебі Ақтөбе, 2018
#2 слайд
Семинардың мақсаты :
Оқытушылардың тест, тест түрлері және оларды
құру туралы біліктерін жетілдіру
Міндеттері:
-
Тест құру технологиясының негізімен таныстыру
-
Пән бойынша студенттің білімін объективті
бағалауға мүмкіндік беретін тест түрлерін
қолдануға бағыттау
-
Тест құрастыру кезінде студент үшін қызықты,
оларды жүйелі ойға шақыратын тапсырмаларды
таңдауға үйретуМақсаты
Міндеттері
2 слайд
Семинардың мақсаты : Оқытушылардың тест, тест түрлері және оларды құру туралы біліктерін жетілдіру Міндеттері: - Тест құру технологиясының негізімен таныстыру - Пән бойынша студенттің білімін объективті бағалауға мүмкіндік беретін тест түрлерін қолдануға бағыттау - Тест құрастыру кезінде студент үшін қызықты, оларды жүйелі ойға шақыратын тапсырмаларды таңдауға үйретуМақсаты Міндеттері
#3 слайд
Тест (ағылшын тілінде «test» — «сынақ») –
белгілі бір ретпен орналастырылған сұрақтар мен
тапсырмалар жиыны
Тестің мақсаты - адамның белгілі бір сапасы мен
дағдыларын бағалау
Тестің сұрақтары мен тапсырмалары сөздік және
көрнекі формаларда берілуі мүмкіТЕСТ?
3 слайд
Тест (ағылшын тілінде «test» — «сынақ») – белгілі бір ретпен орналастырылған сұрақтар мен тапсырмалар жиыны Тестің мақсаты - адамның белгілі бір сапасы мен дағдыларын бағалау Тестің сұрақтары мен тапсырмалары сөздік және көрнекі формаларда берілуі мүмкіТЕСТ?
#4 слайд
Еуропа елдерінде «Ақыл-тест» ұғымы алғаш рет
психологиялық әдебиетте – 1890 жылы американдық Д.
Кэттелдің мақаласында айтылған. Оның пікірінше, тест —
ғылыми сынақ өткізу үшін қолданылатын құрал.
Қойылатын талаптар:
-
-Барлық сыналушыларға шарт бірдей;
-
-Сағат бойынша шамамен тестілеу уақытын шектеу;
-
-Тестілеу кезінде сырт көздің болмауы;
-
-Құрал-жабдықтардың қажетті деңгейдегі сапалылығы;
-
-Бәріне бірдей нұсқау беру;
-
-Тестілеу нәтижелерін статистикалық өңдеуден өткізу
мүмкіндігі.ТАЛАПТАР
4 слайд
Еуропа елдерінде «Ақыл-тест» ұғымы алғаш рет психологиялық әдебиетте – 1890 жылы американдық Д. Кэттелдің мақаласында айтылған. Оның пікірінше, тест — ғылыми сынақ өткізу үшін қолданылатын құрал. Қойылатын талаптар: - -Барлық сыналушыларға шарт бірдей; - -Сағат бойынша шамамен тестілеу уақытын шектеу; - -Тестілеу кезінде сырт көздің болмауы; - -Құрал-жабдықтардың қажетті деңгейдегі сапалылығы; - -Бәріне бірдей нұсқау беру; - -Тестілеу нәтижелерін статистикалық өңдеуден өткізу мүмкіндігі.ТАЛАПТАР
#5 слайд
-
МАҚСАТТЫЛЫҒЫ - тапсырмалардың белгілі бір
мақсатпен құрылуы, яғни әр тапсырманың өз миссиясы мен
сипаттамасының болуы.
-
ҚЫСҚАЛЫҒЫ - Тапсырманың мазмұны жағынан жинақы
болуы, әр сөз, символ-таңбалардың, графиктердің мұқият
таңдалуы, тапсырмада мағынасы түсініксіз, сирек кездесетін
сөздер мен сөз тіркестерінің қолданылмауы.
-
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҒЫ – тестілеуді техникалық
құралдарды қолдану арқылы нақты, үнемді, шапшаң және
объективті түрде жүргізу
-
ТҰЖЫРЫМДАМАНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ –
ойдың логикалық құрылымының дұрыстығы тест мазмұнын
реттеу және дәйекті түрге келтіру Келесі талаптарға
сай педагогиқалық
құрал ретінде
анықталады:
5 слайд
- МАҚСАТТЫЛЫҒЫ - тапсырмалардың белгілі бір мақсатпен құрылуы, яғни әр тапсырманың өз миссиясы мен сипаттамасының болуы. - ҚЫСҚАЛЫҒЫ - Тапсырманың мазмұны жағынан жинақы болуы, әр сөз, символ-таңбалардың, графиктердің мұқият таңдалуы, тапсырмада мағынасы түсініксіз, сирек кездесетін сөздер мен сөз тіркестерінің қолданылмауы. - ТЕХНОЛОГИЯЛЫҒЫ – тестілеуді техникалық құралдарды қолдану арқылы нақты, үнемді, шапшаң және объективті түрде жүргізу - ТҰЖЫРЫМДАМАНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ – ойдың логикалық құрылымының дұрыстығы тест мазмұнын реттеу және дәйекті түрге келтіру Келесі талаптарға сай педагогиқалық құрал ретінде анықталады:
#6 слайд
Тест формасы:
-
Бір дұрыс жауапты таңдауды
қажет ететін тапсырмалар.
-
Бірнеше дұрыс жауапты
таңдауды қажет ететін
тапсырмалар.
-
Сәйкестікті құру бойынша
тапсырмалар.
-
Жауапты тіркеуді талап
ететін тапсырмалар (жауапты
толықтырып жазу).
-
Логикалық және алгоритмдік
реттілікті құру бойынша
тапсырмалар.ТЕСТ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Тестің түрлері:
- толықтыру тесті
- таңдамалы тест
- еске түсіру тесті
- сәйкестендіру тесті
- реттік тесті
- аралас тест
- кәсіптік бағдар тест
- баламалы тесті.
6 слайд
Тест формасы: - Бір дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар. - Бірнеше дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар. - Сәйкестікті құру бойынша тапсырмалар. - Жауапты тіркеуді талап ететін тапсырмалар (жауапты толықтырып жазу). - Логикалық және алгоритмдік реттілікті құру бойынша тапсырмалар.ТЕСТ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Тестің түрлері: - толықтыру тесті - таңдамалы тест - еске түсіру тесті - сәйкестендіру тесті - реттік тесті - аралас тест - кәсіптік бағдар тест - баламалы тесті.
#7 слайд
Дұрыс жауабын белгілеңіз
Студенттің жағымды мінез-құлқын ынталандыру,
белсенділігін арттыру әдісі
A ) Жазалау
B ) Жоспарлау
C ) Мадақтау
D ) Анализ
E ) БағалауМысалы
ҮЛГІ
Стандартты
тест
7 слайд
Дұрыс жауабын белгілеңіз Студенттің жағымды мінез-құлқын ынталандыру, белсенділігін арттыру әдісі A ) Жазалау B ) Жоспарлау C ) Мадақтау D ) Анализ E ) БағалауМысалы ҮЛГІ Стандартты тест
#8 слайд
Нұсқау* Қарсы бағандағы жауаптар арасынан дұрысын тауып, сәйкесін келтір
Тапсырма Жауап
пара ғы Жауап нұсқалар
1. Ұжымдағы өзара қарым – қатынасты
жандандыруда жағымды
психологиялық ахуал, көңіл күй
орнатады 1. ІСКЕР КӨШБАСШЫ
2. Ұйымдастырудың барлық саласында
жетістікпен әрекет етеді 2. КӨШБАСШЫ
3. Ұжым үшін жаңа қызмет саласын
іздеуде идеяларды ұсыну кезінде
ерекшеленіп, көзге түседі 3. АБСОЛЮТТІК
КӨШБАСШЫ
4. Өзгелерді өзінің соңынан ерте және
оларда іске қызығушылық туғыза алады 4. КӨШБАСШЫ-
ИНИЦИАТОР
5. Еңбек, спорт, іздену, туризм және
басқа да әрекеттерде ұжымдық
тапсырмаларды ұйымдастыруда маңызды
роль атқарады 5. ЭМОЦИНАЛДЫҚ
КӨШБАСШЫ ҮЛГІ
сәйкесін
келтір
8 слайд
Нұсқау* Қарсы бағандағы жауаптар арасынан дұрысын тауып, сәйкесін келтір Тапсырма Жауап пара ғы Жауап нұсқалар 1. Ұжымдағы өзара қарым – қатынасты жандандыруда жағымды психологиялық ахуал, көңіл күй орнатады 1. ІСКЕР КӨШБАСШЫ 2. Ұйымдастырудың барлық саласында жетістікпен әрекет етеді 2. КӨШБАСШЫ 3. Ұжым үшін жаңа қызмет саласын іздеуде идеяларды ұсыну кезінде ерекшеленіп, көзге түседі 3. АБСОЛЮТТІК КӨШБАСШЫ 4. Өзгелерді өзінің соңынан ерте және оларда іске қызығушылық туғыза алады 4. КӨШБАСШЫ- ИНИЦИАТОР 5. Еңбек, спорт, іздену, туризм және басқа да әрекеттерде ұжымдық тапсырмаларды ұйымдастыруда маңызды роль атқарады 5. ЭМОЦИНАЛДЫҚ КӨШБАСШЫ ҮЛГІ сәйкесін келтір
#9 слайд
Анықтаманы толықтырыңыз
1. ...... – Сабақтан тыс кездегі студент өмірінде ерекше
орын алатын мезгіл
2. .... – жаңашыл өндіріс жетістіктерімен, үздік әдістермен,
техника және технология жаңалықтарымен көпшілікті
таныстыруды ұйымдастыру формалары
3. Сәйкестік дәрежесін анықтауға .... көмектеседі
Жауап нұсқалары: өзіме, конференциялар, объектіге, бос уақыт, диагностика, өзге
адамдарға 4. Бағыттылық түрлері:....ҮЛГІ
9 слайд
Анықтаманы толықтырыңыз 1. ...... – Сабақтан тыс кездегі студент өмірінде ерекше орын алатын мезгіл 2. .... – жаңашыл өндіріс жетістіктерімен, үздік әдістермен, техника және технология жаңалықтарымен көпшілікті таныстыруды ұйымдастыру формалары 3. Сәйкестік дәрежесін анықтауға .... көмектеседі Жауап нұсқалары: өзіме, конференциялар, объектіге, бос уақыт, диагностика, өзге адамдарға 4. Бағыттылық түрлері:....ҮЛГІ
#10 слайд
Ретін келтіріңіз
1. Студенттердің шығармашылық жұмыстарын
ұйымдастыру этаптары бойынша орындалатын
жұмыстар:
4 – деңгей 2 – деңгей
3 – деңгей 1 – деңгей
5 – деңгей
6 – деңгей - Жұмысты орындау (6)- Ұжымдық жоспарлау (3)- Ұжымдық жұмыс орындауға даярлығы (1)
- жұмыспен таныстыру, талқылау (2)
- Жұмысты қорытындылау (4)
- Жұмыстан алған әсерлермен бөлісу (5)ҮЛГІ
сәйкесін
келтір
10 слайд
Ретін келтіріңіз 1. Студенттердің шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру этаптары бойынша орындалатын жұмыстар: 4 – деңгей 2 – деңгей 3 – деңгей 1 – деңгей 5 – деңгей 6 – деңгей - Жұмысты орындау (6)- Ұжымдық жоспарлау (3)- Ұжымдық жұмыс орындауға даярлығы (1) - жұмыспен таныстыру, талқылау (2) - Жұмысты қорытындылау (4) - Жұмыстан алған әсерлермен бөлісу (5)ҮЛГІ сәйкесін келтір
#11 слайд
Толықтыру керек
1 . Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан жазықтықтың барлық
нүктелерінен тұратын фигура ____________ деп аталады.
2. Оның теңдеуі
1) ах + вх +с= 0
2) (х – а)2 + (у – в)2 = r2
3) у= k x
4) у = ах2
3. (х-1)2 + (у+4)2 =25 ____________ теңдеуі болады .ҮЛГІ
11 слайд
Толықтыру керек 1 . Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан жазықтықтың барлық нүктелерінен тұратын фигура ____________ деп аталады. 2. Оның теңдеуі 1) ах + вх +с= 0 2) (х – а)2 + (у – в)2 = r2 3) у= k x 4) у = ах2 3. (х-1)2 + (у+4)2 =25 ____________ теңдеуі болады .ҮЛГІ
#12 слайд
Назарларыңызға рахмет!
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













