Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тест құру технологиясының негізі. Пән бойынша студенттің білімін объективті бағалауға мүмкіндік беретін тест түрлерін қолдану. Тест құрастыру кезінде студент үшін қызықты, оларды жүйелі ойға шақыратын тапсырмаларды таңдау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы Әдіскер: Ескалиева С. Б. Ақтөбе политехникалық колледжі Педагогикалық-пси

#1 слайд
Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы Әдіскер: Ескалиева С. Б. Ақтөбе политехникалық колледжі Педагогикалық-психологиялық шеберлік мектебі Ақтөбе, 2018

1 слайд

Тест тапсырмалары және оларды құрастыру технологиясы Әдіскер: Ескалиева С. Б. Ақтөбе политехникалық колледжі Педагогикалық-психологиялық шеберлік мектебі Ақтөбе, 2018

Семинардың мақсаты : Оқытушылардың тест, тест түрлері және оларды құру туралы біліктерін жетілдіру Міндеттері: - Тест құру тех

#2 слайд
Семинардың мақсаты : Оқытушылардың тест, тест түрлері және оларды құру туралы біліктерін жетілдіру Міндеттері: - Тест құру технологиясының негізімен таныстыру - Пән бойынша студенттің білімін объективті бағалауға мүмкіндік беретін тест түрлерін қолдануға бағыттау - Тест құрастыру кезінде студент үшін қызықты, оларды жүйелі ойға шақыратын тапсырмаларды таңдауға үйретуМақсаты Міндеттері

2 слайд

Семинардың мақсаты : Оқытушылардың тест, тест түрлері және оларды құру туралы біліктерін жетілдіру Міндеттері: - Тест құру технологиясының негізімен таныстыру - Пән бойынша студенттің білімін объективті бағалауға мүмкіндік беретін тест түрлерін қолдануға бағыттау - Тест құрастыру кезінде студент үшін қызықты, оларды жүйелі ойға шақыратын тапсырмаларды таңдауға үйретуМақсаты Міндеттері

Тест (ағылшын тілінде «test» — «сынақ») – белгілі бір ретпен орналастырылған сұрақтар мен тапсырмалар жиыны Тестің

#3 слайд
Тест (ағылшын тілінде «test» — «сынақ») – белгілі бір ретпен орналастырылған сұрақтар мен тапсырмалар жиыны Тестің мақсаты - адамның белгілі бір сапасы мен дағдыларын бағалау Тестің сұрақтары мен тапсырмалары сөздік және көрнекі формаларда берілуі мүмкіТЕСТ?

3 слайд

Тест (ағылшын тілінде «test» — «сынақ») – белгілі бір ретпен орналастырылған сұрақтар мен тапсырмалар жиыны Тестің мақсаты - адамның белгілі бір сапасы мен дағдыларын бағалау Тестің сұрақтары мен тапсырмалары сөздік және көрнекі формаларда берілуі мүмкіТЕСТ?

Еуропа елдерінде «Ақыл-тест» ұғымы алғаш рет психологиялық әдебиетте – 1890 жылы американдық Д. Кэттелдің мақаласы

#4 слайд
Еуропа елдерінде «Ақыл-тест» ұғымы алғаш рет психологиялық әдебиетте – 1890 жылы американдық Д. Кэттелдің мақаласында айтылған. Оның пікірінше, тест — ғылыми сынақ өткізу үшін қолданылатын құрал. Қойылатын талаптар: - -Барлық сыналушыларға шарт бірдей; - -Сағат бойынша шамамен тестілеу уақытын шектеу; - -Тестілеу кезінде сырт көздің болмауы; - -Құрал-жабдықтардың қажетті деңгейдегі сапалылығы; - -Бәріне бірдей нұсқау беру; - -Тестілеу нәтижелерін статистикалық өңдеуден өткізу мүмкіндігі.ТАЛАПТАР

4 слайд

Еуропа елдерінде «Ақыл-тест» ұғымы алғаш рет психологиялық әдебиетте – 1890 жылы американдық Д. Кэттелдің мақаласында айтылған. Оның пікірінше, тест — ғылыми сынақ өткізу үшін қолданылатын құрал. Қойылатын талаптар: - -Барлық сыналушыларға шарт бірдей; - -Сағат бойынша шамамен тестілеу уақытын шектеу; - -Тестілеу кезінде сырт көздің болмауы; - -Құрал-жабдықтардың қажетті деңгейдегі сапалылығы; - -Бәріне бірдей нұсқау беру; - -Тестілеу нәтижелерін статистикалық өңдеуден өткізу мүмкіндігі.ТАЛАПТАР

- МАҚСАТТЫЛЫҒЫ - тапсырмалардың белгілі бір мақсатпен құрылуы, яғни әр тапсырманың өз миссиясы мен сипаттамасыны

#5 слайд
- МАҚСАТТЫЛЫҒЫ - тапсырмалардың белгілі бір мақсатпен құрылуы, яғни әр тапсырманың өз миссиясы мен сипаттамасының болуы.  - ҚЫСҚАЛЫҒЫ - Тапсырманың мазмұны жағынан жинақы болуы, әр сөз, символ-таңбалардың, графиктердің мұқият таңдалуы, тапсырмада мағынасы түсініксіз, сирек кездесетін сөздер мен сөз тіркестерінің қолданылмауы. -   ТЕХНОЛОГИЯЛЫҒЫ – тестілеуді техникалық құралдарды қолдану арқылы нақты, үнемді, шапшаң және объективті түрде жүргізу - ТҰЖЫРЫМДАМАНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ – ойдың логикалық құрылымының дұрыстығы тест мазмұнын реттеу және дәйекті түрге келтіру Келесі талаптарға сай педагогиқалық құрал ретінде анықталады:

5 слайд

- МАҚСАТТЫЛЫҒЫ - тапсырмалардың белгілі бір мақсатпен құрылуы, яғни әр тапсырманың өз миссиясы мен сипаттамасының болуы.  - ҚЫСҚАЛЫҒЫ - Тапсырманың мазмұны жағынан жинақы болуы, әр сөз, символ-таңбалардың, графиктердің мұқият таңдалуы, тапсырмада мағынасы түсініксіз, сирек кездесетін сөздер мен сөз тіркестерінің қолданылмауы. -   ТЕХНОЛОГИЯЛЫҒЫ – тестілеуді техникалық құралдарды қолдану арқылы нақты, үнемді, шапшаң және объективті түрде жүргізу - ТҰЖЫРЫМДАМАНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ – ойдың логикалық құрылымының дұрыстығы тест мазмұнын реттеу және дәйекті түрге келтіру Келесі талаптарға сай педагогиқалық құрал ретінде анықталады:

Тест формасы: - Бір дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар. - Бірнеше дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмала

#6 слайд
Тест формасы: - Бір дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар. - Бірнеше дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар. - Сәйкестікті құру бойынша тапсырмалар. - Жауапты тіркеуді талап ететін тапсырмалар (жауапты толықтырып жазу). - Логикалық және алгоритмдік реттілікті құру бойынша тапсырмалар.ТЕСТ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Тестің түрлері: - толықтыру тесті - таңдамалы тест - еске түсіру тесті - сәйкестендіру тесті - реттік тесті - аралас тест - кәсіптік бағдар тест - баламалы тесті.

6 слайд

Тест формасы: - Бір дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар. - Бірнеше дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар. - Сәйкестікті құру бойынша тапсырмалар. - Жауапты тіркеуді талап ететін тапсырмалар (жауапты толықтырып жазу). - Логикалық және алгоритмдік реттілікті құру бойынша тапсырмалар.ТЕСТ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Тестің түрлері: - толықтыру тесті - таңдамалы тест - еске түсіру тесті - сәйкестендіру тесті - реттік тесті - аралас тест - кәсіптік бағдар тест - баламалы тесті.

Дұрыс жауабын белгілеңіз Студенттің жағымды мінез-құлқын ынталандыру, белсенділігін арттыру әдісі A ) Жазалау B ) Жоспарлау C )

#7 слайд
Дұрыс жауабын белгілеңіз Студенттің жағымды мінез-құлқын ынталандыру, белсенділігін арттыру әдісі A ) Жазалау B ) Жоспарлау C ) Мадақтау D ) Анализ E ) БағалауМысалы ҮЛГІ Стандартты тест

7 слайд

Дұрыс жауабын белгілеңіз Студенттің жағымды мінез-құлқын ынталандыру, белсенділігін арттыру әдісі A ) Жазалау B ) Жоспарлау C ) Мадақтау D ) Анализ E ) БағалауМысалы ҮЛГІ Стандартты тест

Нұсқау* Қарсы бағандағы жауаптар арасынан дұрысын тауып, сәйкесін келтір Тапсырма Жауап пара ғы Жауап нұсқалар 1. Ұжымдағы өз

#8 слайд
Нұсқау* Қарсы бағандағы жауаптар арасынан дұрысын тауып, сәйкесін келтір Тапсырма Жауап пара ғы Жауап нұсқалар 1. Ұжымдағы өзара қарым – қатынасты жандандыруда жағымды психологиялық ахуал, көңіл күй орнатады   1. ІСКЕР КӨШБАСШЫ 2. Ұйымдастырудың барлық саласында жетістікпен әрекет етеді   2. КӨШБАСШЫ 3. Ұжым үшін жаңа қызмет саласын іздеуде идеяларды ұсыну кезінде ерекшеленіп, көзге түседі   3. АБСОЛЮТТІК КӨШБАСШЫ 4. Өзгелерді өзінің соңынан ерте және оларда іске қызығушылық туғыза алады   4. КӨШБАСШЫ- ИНИЦИАТОР 5. Еңбек, спорт, іздену, туризм және басқа да әрекеттерде ұжымдық тапсырмаларды ұйымдастыруда маңызды роль атқарады   5. ЭМОЦИНАЛДЫҚ КӨШБАСШЫ ҮЛГІ сәйкесін келтір

8 слайд

Нұсқау* Қарсы бағандағы жауаптар арасынан дұрысын тауып, сәйкесін келтір Тапсырма Жауап пара ғы Жауап нұсқалар 1. Ұжымдағы өзара қарым – қатынасты жандандыруда жағымды психологиялық ахуал, көңіл күй орнатады   1. ІСКЕР КӨШБАСШЫ 2. Ұйымдастырудың барлық саласында жетістікпен әрекет етеді   2. КӨШБАСШЫ 3. Ұжым үшін жаңа қызмет саласын іздеуде идеяларды ұсыну кезінде ерекшеленіп, көзге түседі   3. АБСОЛЮТТІК КӨШБАСШЫ 4. Өзгелерді өзінің соңынан ерте және оларда іске қызығушылық туғыза алады   4. КӨШБАСШЫ- ИНИЦИАТОР 5. Еңбек, спорт, іздену, туризм және басқа да әрекеттерде ұжымдық тапсырмаларды ұйымдастыруда маңызды роль атқарады   5. ЭМОЦИНАЛДЫҚ КӨШБАСШЫ ҮЛГІ сәйкесін келтір

Анықтаманы толықтырыңыз 1. ...... – Сабақтан тыс кездегі студент өмірінде ерекше орын алатын мезгіл 2. .... – жаңашыл өндіріс

#9 слайд
Анықтаманы толықтырыңыз 1. ...... – Сабақтан тыс кездегі студент өмірінде ерекше орын алатын мезгіл 2. .... – жаңашыл өндіріс жетістіктерімен, үздік әдістермен, техника және технология жаңалықтарымен көпшілікті таныстыруды ұйымдастыру формалары 3. Сәйкестік дәрежесін анықтауға .... көмектеседі Жауап нұсқалары: өзіме, конференциялар, объектіге, бос уақыт, диагностика, өзге адамдарға 4. Бағыттылық түрлері:....ҮЛГІ

9 слайд

Анықтаманы толықтырыңыз 1. ...... – Сабақтан тыс кездегі студент өмірінде ерекше орын алатын мезгіл 2. .... – жаңашыл өндіріс жетістіктерімен, үздік әдістермен, техника және технология жаңалықтарымен көпшілікті таныстыруды ұйымдастыру формалары 3. Сәйкестік дәрежесін анықтауға .... көмектеседі Жауап нұсқалары: өзіме, конференциялар, объектіге, бос уақыт, диагностика, өзге адамдарға 4. Бағыттылық түрлері:....ҮЛГІ

Ретін келтіріңіз 1. Студенттердің шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру этаптары бойынша орындалатын жұмыстар: 4 – деңгей 2 – де

#10 слайд
Ретін келтіріңіз 1. Студенттердің шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру этаптары бойынша орындалатын жұмыстар: 4 – деңгей 2 – деңгей 3 – деңгей 1 – деңгей 5 – деңгей 6 – деңгей - Жұмысты орындау (6)- Ұжымдық жоспарлау (3)- Ұжымдық жұмыс орындауға даярлығы (1) - жұмыспен таныстыру, талқылау (2) - Жұмысты қорытындылау (4) - Жұмыстан алған әсерлермен бөлісу (5)ҮЛГІ сәйкесін келтір

10 слайд

Ретін келтіріңіз 1. Студенттердің шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру этаптары бойынша орындалатын жұмыстар: 4 – деңгей 2 – деңгей 3 – деңгей 1 – деңгей 5 – деңгей 6 – деңгей - Жұмысты орындау (6)- Ұжымдық жоспарлау (3)- Ұжымдық жұмыс орындауға даярлығы (1) - жұмыспен таныстыру, талқылау (2) - Жұмысты қорытындылау (4) - Жұмыстан алған әсерлермен бөлісу (5)ҮЛГІ сәйкесін келтір

Толықтыру керек 1 . Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан жазықтықтың барлық нүктелерінен тұратын фигура ________

#11 слайд
Толықтыру керек   1 . Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан жазықтықтың барлық нүктелерінен тұратын фигура ____________ деп аталады.   2. Оның теңдеуі   1) ах + вх +с= 0   2) (х – а)2 + (у – в)2 = r2   3) у= k x   4) у = ах2   3. (х-1)2 + (у+4)2 =25 ____________ теңдеуі болады .ҮЛГІ

11 слайд

Толықтыру керек   1 . Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан жазықтықтың барлық нүктелерінен тұратын фигура ____________ деп аталады.   2. Оның теңдеуі   1) ах + вх +с= 0   2) (х – а)2 + (у – в)2 = r2   3) у= k x   4) у = ах2   3. (х-1)2 + (у+4)2 =25 ____________ теңдеуі болады .ҮЛГІ

Назарларыңызға рахмет!

#12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
29.00.2022
2253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі