"Тиімді оқыту және оқу" бағдарламасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Тиімді оқыту және оқу" бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен тыңдаушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Көшбасшы бола отырып, балаға бағыт беру . Нәтижеге қол жеткізуде мұғалім жоспар құруды, кеңес беруді жүзеге асырады. Оқуш

#1 слайд
Көшбасшы бола отырып, балаға бағыт беру . Нәтижеге қол жеткізуде мұғалім жоспар құруды, кеңес беруді жүзеге асырады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруда “Веер”, “Бір минуттық эссе” әдіс-тәсілдері нәтижесін көрсетті. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамытуда “Ойлан, топтас, бөліс”әдіс-тәсілдері тиімділігін көрсетті. Оқушыларға диалог құру нәтижесінде білім беру, қалай оқу керектігін үйрету. Мақсатқа жету нәтижесінде “Сен білетін барлығы” әдіс-тәсілін жоспарладым. Сабақтың нәтижесінде критериалды топтық, жұптық, өзін-өзі бағалау топ басшының бағалау түрлерін қолдандым Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқытуда « Мейірім жазбасы”, “Парталас көршіңе тілек” әдіс- тәсілдерді қолдандым Дарынды және талантты балалар ерекшеленіп , шығармашылыққа бейім екендерін көрген соң, қысқа эссе жазу мен өлең жолдарын шығаруды тапсырдым 7 М одуль Түркістан обл Жетісай ауданы №121 Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ Жоғары санатты тарих пәнінің мұғалімі Абеуова Гульназира Танаткановна

1 слайд

Көшбасшы бола отырып, балаға бағыт беру . Нәтижеге қол жеткізуде мұғалім жоспар құруды, кеңес беруді жүзеге асырады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруда “Веер”, “Бір минуттық эссе” әдіс-тәсілдері нәтижесін көрсетті. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамытуда “Ойлан, топтас, бөліс”әдіс-тәсілдері тиімділігін көрсетті. Оқушыларға диалог құру нәтижесінде білім беру, қалай оқу керектігін үйрету. Мақсатқа жету нәтижесінде “Сен білетін барлығы” әдіс-тәсілін жоспарладым. Сабақтың нәтижесінде критериалды топтық, жұптық, өзін-өзі бағалау топ басшының бағалау түрлерін қолдандым Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқытуда « Мейірім жазбасы”, “Парталас көршіңе тілек” әдіс- тәсілдерді қолдандым Дарынды және талантты балалар ерекшеленіп , шығармашылыққа бейім екендерін көрген соң, қысқа эссе жазу мен өлең жолдарын шығаруды тапсырдым 7 М одуль Түркістан обл Жетісай ауданы №121 Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ Жоғары санатты тарих пәнінің мұғалімі Абеуова Гульназира Танаткановна

Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Сын тұрғысынан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту және оқытуды басқару

#2 слайд
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Сын тұрғысынан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту және оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану Сабақтың тақырыбы: “Қарахан мемлекеті” 7 модуль кіріктірілген сабақ Сабақта “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”модулі басқа модульдер идеяларымен өзара байланыста “Сана аллеясы, “Қар кесегі”әдістері Үй тапсырмасын пысықтау “Ойлаудың 6 шляпасы”әдісі “Сен білетін барлығы” әдісі Мәтінмен жұмыс Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

2 слайд

Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Сын тұрғысынан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту және оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану Сабақтың тақырыбы: “Қарахан мемлекеті” 7 модуль кіріктірілген сабақ Сабақта “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”модулі басқа модульдер идеяларымен өзара байланыста “Сана аллеясы, “Қар кесегі”әдістері Үй тапсырмасын пысықтау “Ойлаудың 6 шляпасы”әдісі “Сен білетін барлығы” әдісі Мәтінмен жұмыс Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

#3 слайд

3 слайд

СЫНЫПТА “ОҚУҒА ҮЙРЕТЕТІН” БІЛІМ ОРТАСЫ ЕНГІЗІЛГЕН ӨЗГЕРІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРІ

#4 слайд
СЫНЫПТА “ОҚУҒА ҮЙРЕТЕТІН” БІЛІМ ОРТАСЫ ЕНГІЗІЛГЕН ӨЗГЕРІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРІ

4 слайд

СЫНЫПТА “ОҚУҒА ҮЙРЕТЕТІН” БІЛІМ ОРТАСЫ ЕНГІЗІЛГЕН ӨЗГЕРІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРІ

“ҰЛЫ ІС ІСТЕУДІҢ ЖАЛҒЫЗ ЖОЛЫ – СОЛ НӘРСЕНІ СҮЮ” СТИФ ДЖОНС

#5 слайд
“ҰЛЫ ІС ІСТЕУДІҢ ЖАЛҒЫЗ ЖОЛЫ – СОЛ НӘРСЕНІ СҮЮ” СТИФ ДЖОНС Оқытудағы кедергілер: Уақытты дұрыс пайдаланбау, әділ бағаланбай қаламын ба деген үрей, сөздік қорының аздығы, сенімсіздігі, оқушылардың диалогтік қарым- қатынас жасауындағы қиындық, өзара ынтымақтастықтың жоқтығы, топтық тапсырмаларды баяу орындау. Шешу жолдары: Ынтымақтастық атмосферасын құрып, топтық жұмысты жандандырдым.Оқу барысындағы түрлі идеялар, оқу барысында рефлексия, зерттеулер арқылы сыни тұрғысынан ойлау дағдысын дамытутым Тайм менеджмент саласында көптеп жұмыс жүргізуіп әр сабақта айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістерді қолдандым. Сенімсіздікті жою мақсатында кері байланысты тиімді жасадым.Талантты және дарынды балалар мен көшбасшылардың көмегіне сүйендім. Мұғал ім Оқу шы Көшба с шылы қ

5 слайд

“ҰЛЫ ІС ІСТЕУДІҢ ЖАЛҒЫЗ ЖОЛЫ – СОЛ НӘРСЕНІ СҮЮ” СТИФ ДЖОНС Оқытудағы кедергілер: Уақытты дұрыс пайдаланбау, әділ бағаланбай қаламын ба деген үрей, сөздік қорының аздығы, сенімсіздігі, оқушылардың диалогтік қарым- қатынас жасауындағы қиындық, өзара ынтымақтастықтың жоқтығы, топтық тапсырмаларды баяу орындау. Шешу жолдары: Ынтымақтастық атмосферасын құрып, топтық жұмысты жандандырдым.Оқу барысындағы түрлі идеялар, оқу барысында рефлексия, зерттеулер арқылы сыни тұрғысынан ойлау дағдысын дамытутым Тайм менеджмент саласында көптеп жұмыс жүргізуіп әр сабақта айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістерді қолдандым. Сенімсіздікті жою мақсатында кері байланысты тиімді жасадым.Талантты және дарынды балалар мен көшбасшылардың көмегіне сүйендім. Мұғал ім Оқу шы Көшба с шылы қ

АКТ жиі,мақсатты түрде қолдану Топтарға біріктіруді жүйелеу: топтық, жұптық жұмысты жандандыру Тапсырмалар ды саралау

#6 слайд
АКТ жиі,мақсатты түрде қолдану Топтарға біріктіруді жүйелеу: топтық, жұптық жұмысты жандандыру Тапсырмалар ды саралау Сын тұрғысынан ойлату:жаңа тәсілдерді сабақтың өн бойында қолдану Бағалау үдерісін дамыту: өзін -өзі , бірін – бірі, топбасшылардың, мұғалімнің формативті бағалауын дамыту БОЛАШАҚҚА жоспарым: “Ұлы халық қана алдына ұлы мақсат қоя алады” Н.Ә.Назарбаев

6 слайд

АКТ жиі,мақсатты түрде қолдану Топтарға біріктіруді жүйелеу: топтық, жұптық жұмысты жандандыру Тапсырмалар ды саралау Сын тұрғысынан ойлату:жаңа тәсілдерді сабақтың өн бойында қолдану Бағалау үдерісін дамыту: өзін -өзі , бірін – бірі, топбасшылардың, мұғалімнің формативті бағалауын дамыту БОЛАШАҚҚА жоспарым: “Ұлы халық қана алдына ұлы мақсат қоя алады” Н.Ә.Назарбаев

Файл форматы:
pptx
03.12.2018
448
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі