"Тиімді оқыту және оқу" бағдарламасы
"Тиімді оқыту және оқу" бағдарламасы

#1 слайд
Көшбасшы бола отырып, балаға
бағыт беру .
Нәтижеге қол жеткізуде мұғалім
жоспар құруды, кеңес беруді
жүзеге асырады.
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттыруда
“Веер”, “Бір минуттық эссе”
әдіс-тәсілдері нәтижесін
көрсетті.
Оқушылардың сыни
тұрғыдан ойлауын
дамытуда “Ойлан, топтас,
бөліс”әдіс-тәсілдері
тиімділігін көрсетті.
Оқушыларға диалог құру
нәтижесінде білім беру, қалай оқу
керектігін үйрету.
Мақсатқа жету нәтижесінде “Сен
білетін барлығы” әдіс-тәсілін
жоспарладым.
Сабақтың нәтижесінде
критериалды топтық,
жұптық, өзін-өзі бағалау
топ басшының бағалау
түрлерін қолдандым
Оқушыларды жас
ерекшеліктеріне сай
оқытуда « Мейірім
жазбасы”, “Парталас
көршіңе тілек” әдіс-
тәсілдерді қолдандым
Дарынды және талантты балалар
ерекшеленіп , шығармашылыққа
бейім екендерін көрген соң, қысқа
эссе жазу мен өлең жолдарын
шығаруды тапсырдым
7 М
одуль
Түркістан обл Жетісай ауданы
№121 Н.Төреқұлов атындағы
ЖОМ
Жоғары санатты тарих пәнінің
мұғалімі
Абеуова Гульназира
Танаткановна
1 слайд
Көшбасшы бола отырып, балаға бағыт беру . Нәтижеге қол жеткізуде мұғалім жоспар құруды, кеңес беруді жүзеге асырады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруда “Веер”, “Бір минуттық эссе” әдіс-тәсілдері нәтижесін көрсетті. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамытуда “Ойлан, топтас, бөліс”әдіс-тәсілдері тиімділігін көрсетті. Оқушыларға диалог құру нәтижесінде білім беру, қалай оқу керектігін үйрету. Мақсатқа жету нәтижесінде “Сен білетін барлығы” әдіс-тәсілін жоспарладым. Сабақтың нәтижесінде критериалды топтық, жұптық, өзін-өзі бағалау топ басшының бағалау түрлерін қолдандым Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқытуда « Мейірім жазбасы”, “Парталас көршіңе тілек” әдіс- тәсілдерді қолдандым Дарынды және талантты балалар ерекшеленіп , шығармашылыққа бейім екендерін көрген соң, қысқа эссе жазу мен өлең жолдарын шығаруды тапсырдым 7 М одуль Түркістан обл Жетісай ауданы №121 Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ Жоғары санатты тарих пәнінің мұғалімі Абеуова Гульназира Танаткановна
#2 слайд
Оқу үшін бағалау
және оқуды бағалау
Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету
Талантты және дарынды
балаларды оқыту және
оқытуды басқару және
көшбасшылық
Оқыту мен оқуда
ақпараттық –
коммуникациялық
технологияларды
пайдалану
Сабақтың тақырыбы: “Қарахан мемлекеті”
7 модуль кіріктірілген сабақ
Сабақта “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”модулі басқа модульдер
идеяларымен өзара байланыста
“Сана аллеясы,
“Қар кесегі”әдістері
Үй тапсырмасын
пысықтау
“Ойлаудың 6
шляпасы”әдісі
“Сен білетін
барлығы” әдісі
Мәтінмен жұмыс
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу
2 слайд
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Сын тұрғысынан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту және оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану Сабақтың тақырыбы: “Қарахан мемлекеті” 7 модуль кіріктірілген сабақ Сабақта “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”модулі басқа модульдер идеяларымен өзара байланыста “Сана аллеясы, “Қар кесегі”әдістері Үй тапсырмасын пысықтау “Ойлаудың 6 шляпасы”әдісі “Сен білетін барлығы” әдісі Мәтінмен жұмыс Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
СЫНЫПТА “ОҚУҒА ҮЙРЕТЕТІН” БІЛІМ ОРТАСЫ
ЕНГІЗІЛГЕН ӨЗГЕРІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРІ
4 слайд
СЫНЫПТА “ОҚУҒА ҮЙРЕТЕТІН” БІЛІМ ОРТАСЫ ЕНГІЗІЛГЕН ӨЗГЕРІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРІ
#5 слайд
“ҰЛЫ ІС ІСТЕУДІҢ ЖАЛҒЫЗ
ЖОЛЫ – СОЛ НӘРСЕНІ СҮЮ”
СТИФ ДЖОНС
Оқытудағы кедергілер:
Уақытты дұрыс пайдаланбау, әділ
бағаланбай қаламын ба деген үрей,
сөздік қорының аздығы, сенімсіздігі,
оқушылардың диалогтік қарым-
қатынас жасауындағы қиындық,
өзара ынтымақтастықтың жоқтығы,
топтық тапсырмаларды баяу
орындау.
Шешу жолдары:
Ынтымақтастық атмосферасын
құрып, топтық жұмысты
жандандырдым.Оқу барысындағы
түрлі идеялар, оқу барысында
рефлексия, зерттеулер арқылы сыни
тұрғысынан ойлау дағдысын
дамытутым
Тайм менеджмент саласында көптеп
жұмыс жүргізуіп әр сабақта айтылым
дағдыларын қалыптастыру
мақсатында тиімді әдістерді
қолдандым. Сенімсіздікті жою
мақсатында кері байланысты тиімді
жасадым.Талантты және дарынды
балалар мен көшбасшылардың
көмегіне сүйендім.
Мұғал
ім
Оқу
шы
Көшба
с
шылы
қ
5 слайд
“ҰЛЫ ІС ІСТЕУДІҢ ЖАЛҒЫЗ ЖОЛЫ – СОЛ НӘРСЕНІ СҮЮ” СТИФ ДЖОНС Оқытудағы кедергілер: Уақытты дұрыс пайдаланбау, әділ бағаланбай қаламын ба деген үрей, сөздік қорының аздығы, сенімсіздігі, оқушылардың диалогтік қарым- қатынас жасауындағы қиындық, өзара ынтымақтастықтың жоқтығы, топтық тапсырмаларды баяу орындау. Шешу жолдары: Ынтымақтастық атмосферасын құрып, топтық жұмысты жандандырдым.Оқу барысындағы түрлі идеялар, оқу барысында рефлексия, зерттеулер арқылы сыни тұрғысынан ойлау дағдысын дамытутым Тайм менеджмент саласында көптеп жұмыс жүргізуіп әр сабақта айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістерді қолдандым. Сенімсіздікті жою мақсатында кері байланысты тиімді жасадым.Талантты және дарынды балалар мен көшбасшылардың көмегіне сүйендім. Мұғал ім Оқу шы Көшба с шылы қ
#6 слайд
АКТ
жиі,мақсатты
түрде
қолдану
Топтарға
біріктіруді
жүйелеу: топтық,
жұптық жұмысты
жандандыру
Тапсырмалар
ды саралау
Сын тұрғысынан
ойлату:жаңа
тәсілдерді
сабақтың өн
бойында қолдану
Бағалау үдерісін
дамыту: өзін -өзі ,
бірін – бірі,
топбасшылардың,
мұғалімнің
формативті
бағалауын
дамыту
БОЛАШАҚҚА
жоспарым:
“Ұлы халық қана
алдына ұлы
мақсат қоя алады”
Н.Ә.Назарбаев
6 слайд
АКТ жиі,мақсатты түрде қолдану Топтарға біріктіруді жүйелеу: топтық, жұптық жұмысты жандандыру Тапсырмалар ды саралау Сын тұрғысынан ойлату:жаңа тәсілдерді сабақтың өн бойында қолдану Бағалау үдерісін дамыту: өзін -өзі , бірін – бірі, топбасшылардың, мұғалімнің формативті бағалауын дамыту БОЛАШАҚҚА жоспарым: “Ұлы халық қана алдына ұлы мақсат қоя алады” Н.Ә.Назарбаев
шағым қалдыра аласыз













