Материалдар / Тіл және жазу мәдениеті 9Т2
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл және жазу мәдениеті 9Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс кластарындағы "Тіл және жазу мәдениеті" бөлімі бойынша таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
302
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2-бөлім: Тіл және жазу мәдениеті (14 сағат). Шешендік өнер

1 слайд
2-бөлім: Тіл және жазу мәдениеті (14 сағат). Шешендік өнер

1 слайд

2-бөлім: Тіл және жазу мәдениеті (14 сағат). Шешендік өнер

Тіл мәдениеті • Тыңдалым мәтіні мазмұнынан деректер келтіре отырып, жауап береді. Тыныс белгілерді орынды қолданады.

2 слайд
Тіл мәдениеті • Тыңдалым мәтіні мазмұнынан деректер келтіре отырып, жауап береді. Тыныс белгілерді орынды қолданады.

2 слайд

Тіл мәдениеті • Тыңдалым мәтіні мазмұнынан деректер келтіре отырып, жауап береді. Тыныс белгілерді орынды қолданады.

Бағалау критерийлері •Тыңдалым материалдарын түсінеді; •Дәлелді жауап бере алады; •Тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

3 слайд
Бағалау критерийлері •Тыңдалым материалдарын түсінеді; •Дәлелді жауап бере алады; •Тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

3 слайд

Бағалау критерийлері •Тыңдалым материалдарын түсінеді; •Дәлелді жауап бере алады; •Тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

•Qazaq tili – Qazaqstan Respwblïkasınıñ turğılıqtı xalqı qazaq xalqınıñ jäne onıñ şekarasınan tıs ömir sürip jatqan qazaqtard

4 слайд
•Qazaq tili – Qazaqstan Respwblïkasınıñ turğılıqtı xalqı qazaq xalqınıñ jäne onıñ şekarasınan tıs ömir sürip jatqan qazaqtardıñ ulttıq tili.

4 слайд

•Qazaq tili – Qazaqstan Respwblïkasınıñ turğılıqtı xalqı qazaq xalqınıñ jäne onıñ şekarasınan tıs ömir sürip jatqan qazaqtardıñ ulttıq tili.

Тыңдалым алды тапсырма: -Қазақ тілі қандай тілдер тобына жатады? -Тіліміздің тарихы туралы не білеміз? -Тіліміздің бүгінгі та

5 слайд
Тыңдалым алды тапсырма: -Қазақ тілі қандай тілдер тобына жатады? -Тіліміздің тарихы туралы не білеміз? -Тіліміздің бүгінгі тағдыры туралы не айтасыздар?

5 слайд

Тыңдалым алды тапсырма: -Қазақ тілі қандай тілдер тобына жатады? -Тіліміздің тарихы туралы не білеміз? -Тіліміздің бүгінгі тағдыры туралы не айтасыздар?

Тыңдалым тапсырмасы - 1-топ.: Сұхбат барысынан не түсіндіңдер? Сұлтан Оразалы /жазушы/ «Қазақтың тілі – тағдыры ауыр тіл. Бір

6 слайд
Тыңдалым тапсырмасы - 1-топ.: Сұхбат барысынан не түсіндіңдер? Сұлтан Оразалы /жазушы/ «Қазақтың тілі – тағдыры ауыр тіл. Бірақ жаны сірі.» деуінің сырын қалай түсіндіре аласыңдар? - 2-топ. Кәрімбек Арыстанбекұлының /академия вице-президенті/ өкініші туралы не айтасыңдар?Вице-президент БАҚ жұмыстарына қандай баға берді? - 3-топ. Жазушы /Табыл Құлияс/ не үшін тәнті болады?

6 слайд

Тыңдалым тапсырмасы - 1-топ.: Сұхбат барысынан не түсіндіңдер? Сұлтан Оразалы /жазушы/ «Қазақтың тілі – тағдыры ауыр тіл. Бірақ жаны сірі.» деуінің сырын қалай түсіндіре аласыңдар? - 2-топ. Кәрімбек Арыстанбекұлының /академия вице-президенті/ өкініші туралы не айтасыңдар?Вице-президент БАҚ жұмыстарына қандай баға берді? - 3-топ. Жазушы /Табыл Құлияс/ не үшін тәнті болады?

Дескрипторлар: •-Сұхбаттың мазмұнын түсінеді; •-Сұхбат берушілердің сөзінің мағынасын ашып түсіндіреді; •-Сұрақтарға жауап бере

7 слайд
Дескрипторлар: •-Сұхбаттың мазмұнын түсінеді; •-Сұхбат берушілердің сөзінің мағынасын ашып түсіндіреді; •-Сұрақтарға жауап береді; •-Сұхбаттан деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді.

7 слайд

Дескрипторлар: •-Сұхбаттың мазмұнын түсінеді; •-Сұхбат берушілердің сөзінің мағынасын ашып түсіндіреді; •-Сұрақтарға жауап береді; •-Сұхбаттан деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді.

•заман – күштінікі тіл де – күштінікі бір кездері Германия мықты болды бүкіл Еуропа Америка кешегі Кеңес Одағы неміс тілін үй

8 слайд
•заман – күштінікі тіл де – күштінікі бір кездері Германия мықты болды бүкіл Еуропа Америка кешегі Кеңес Одағы неміс тілін үйренді енді Америка күшейді дүниежүзіндегі халықтардың көп бөлігі ағылшын тілінде сөйлейді сондықтан тіл күшті болу үшін мемлекет те қуатты болуы керек Ал мемлекеттің өсіп-өркендеуі үшін халықтың бірлігі керек ел «Мәңгілік Ел» болу үшін мәңгілік тіл болуы керек тілді сақтаудың басты жолы – тіл тазалығы өкінішке орай бүгінде тіл тазалығы тіл мәдениеті әдеби тіл нормалары сақтала бермейтін болды мұның тіліміздің дамуына теріс әсер беретіні сөзсіз кейбір ақпарат құралдарындағы сөз қолданыстарында ауызекі тілде айтылатын сөздер көп кездеседі ұл дұрыс емес телеарна тілі – тіліміздің айнасы ол таза болуы керек

8 слайд

•заман – күштінікі тіл де – күштінікі бір кездері Германия мықты болды бүкіл Еуропа Америка кешегі Кеңес Одағы неміс тілін үйренді енді Америка күшейді дүниежүзіндегі халықтардың көп бөлігі ағылшын тілінде сөйлейді сондықтан тіл күшті болу үшін мемлекет те қуатты болуы керек Ал мемлекеттің өсіп-өркендеуі үшін халықтың бірлігі керек ел «Мәңгілік Ел» болу үшін мәңгілік тіл болуы керек тілді сақтаудың басты жолы – тіл тазалығы өкінішке орай бүгінде тіл тазалығы тіл мәдениеті әдеби тіл нормалары сақтала бермейтін болды мұның тіліміздің дамуына теріс әсер беретіні сөзсіз кейбір ақпарат құралдарындағы сөз қолданыстарында ауызекі тілде айтылатын сөздер көп кездеседі ұл дұрыс емес телеарна тілі – тіліміздің айнасы ол таза болуы керек

Дескрипторлар: •-Сұхбаттың мазмұнын түсінеді; •-Тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

9 слайд
Дескрипторлар: •-Сұхбаттың мазмұнын түсінеді; •-Тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

9 слайд

Дескрипторлар: •-Сұхбаттың мазмұнын түсінеді; •-Тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

Дұрыс жауап: •Заман – күштінікі, тіл де – күштінікі. Бір кездері Германия мықты болды, бүкіл Еуропа, Америка, кешегі Кеңес Одағ

10 слайд
Дұрыс жауап: •Заман – күштінікі, тіл де – күштінікі. Бір кездері Германия мықты болды, бүкіл Еуропа, Америка, кешегі Кеңес Одағы неміс тілін үйренді. Енді Америка күшейді, дүниежүзіндегі халықтардың көп бөлігі ағылшын тілінде сөйлейді. Сондықтан тіл күшті болу үшін мемлекет те қуатты болуы керек. Ал мемлекеттің өсіп-өркендеуі үшін халықтың бірлігі керек. • Ел «Мәңгілік Ел» болу үшін, мәңгілік тіл болуы керек. Тілді сақтаудың басты жолы – тіл тазалығы. Өкінішке орай, бүгінде тіл тазалығы, тіл мәдениеті, әдеби тіл нормалары сақтала бермейтін болды. Мұның тіліміздің дамуына теріс әсер беретіні сөзсіз. Кейбір ақпарат құралдарындағы сөз қолданыстарында ауызекі тілде айтылатын сөздер көп кездеседі. Бұл дұрыс емес. Телеарна тілі – тіліміздің айнасы. Ол таза болуы керек.

10 слайд

Дұрыс жауап: •Заман – күштінікі, тіл де – күштінікі. Бір кездері Германия мықты болды, бүкіл Еуропа, Америка, кешегі Кеңес Одағы неміс тілін үйренді. Енді Америка күшейді, дүниежүзіндегі халықтардың көп бөлігі ағылшын тілінде сөйлейді. Сондықтан тіл күшті болу үшін мемлекет те қуатты болуы керек. Ал мемлекеттің өсіп-өркендеуі үшін халықтың бірлігі керек. • Ел «Мәңгілік Ел» болу үшін, мәңгілік тіл болуы керек. Тілді сақтаудың басты жолы – тіл тазалығы. Өкінішке орай, бүгінде тіл тазалығы, тіл мәдениеті, әдеби тіл нормалары сақтала бермейтін болды. Мұның тіліміздің дамуына теріс әсер беретіні сөзсіз. Кейбір ақпарат құралдарындағы сөз қолданыстарында ауызекі тілде айтылатын сөздер көп кездеседі. Бұл дұрыс емес. Телеарна тілі – тіліміздің айнасы. Ол таза болуы керек.

Рефлексия •«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

11 слайд
Рефлексия •«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

11 слайд

Рефлексия •«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.