«Тілінде кемістігі бар балалардың сөйлеу тілін ойын арқылы дамытудың тиімді жолдары»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Тілінде кемістігі бар балалардың
сөйлеу тілін ойын арқылы
дамытудың тиімді жолдары»
Л о г о п е д : М ы р з а к у л о в а А .Шығармашылық есеп:ОҚО ББ «Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық
арнайы мектеп – интернат» КММ
2016-2017 оқу жылы
1 слайд
«Тілінде кемістігі бар балалардың сөйлеу тілін ойын арқылы дамытудың тиімді жолдары» Л о г о п е д : М ы р з а к у л о в а А .Шығармашылық есеп:ОҚО ББ «Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық арнайы мектеп – интернат» КММ 2016-2017 оқу жылы
2 слайд
ОҚО ББ "Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық
арнайы мектеп-интернаты" КММ
Аты – жөні: Мырзакулова Асель Курманбаевна
Туған жылы, күні: 18.04.1987 ж.
Білімі: Жоғары
Санаты: ІІ
Еңбек өтілі: 9 жыл
Бітірген оқу орны: 1.Алматы қ. ОАУ -2009 ж. “Дефектология”
2 .Алматы қ.САТР қайта даярлау курсы - 2016 ж.
“ Логопедия”
Шығармашылық тақырыбы: «Тілінде кемістігі бар балалардың сөйлеу тілін
ойын арқылы дамытудың тиімді жолдары»
Мадақтамалар: Мектепішілік, қалалық, облыстық.
2 слайд
ОҚО ББ "Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық арнайы мектеп-интернаты" КММ Аты – жөні: Мырзакулова Асель Курманбаевна Туған жылы, күні: 18.04.1987 ж. Білімі: Жоғары Санаты: ІІ Еңбек өтілі: 9 жыл Бітірген оқу орны: 1.Алматы қ. ОАУ -2009 ж. “Дефектология” 2 .Алматы қ.САТР қайта даярлау курсы - 2016 ж. “ Логопедия” Шығармашылық тақырыбы: «Тілінде кемістігі бар балалардың сөйлеу тілін ойын арқылы дамытудың тиімді жолдары» Мадақтамалар: Мектепішілік, қалалық, облыстық.
3 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы білім басқармасының
«Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық арнайы
мектеп – интернат» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің логопеді
Мырзакулова Асельге
М і н е з д е м е
Мырзакулова Асель Курманбаевна
19 87 жылдың 1 8 сәуір айында дүниеге келген.
Асель 2009жылы Алматы қ. ОАУ “Дефектология” факультетін және 2016 жылы Алматы қ. САТР қайта
даярлау курсында «Логопедия» курсынан өтті.
Білімі: жоғары
Еңбек өтілі: 9жыл
Мырзакулова Асел 200 7 жылдан бері “Облыстық тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған арнайы
мектеп интернатында” логопед болып қызмет атқарады.
Асель арнайы педагогика теориясын, мүмкіндігі шектеулі оқушылардың психо-физиологиялық
ерекшеліктерін ескере отырып, танымдық қабілеттерін дамытуда және тіл кемістігін түзетуде әр баланың
мүмкіндігінің ерекшелігіне қарай түзету жұмысын дидактикалық ойындарды түрлендіре отырып, жаңа
технология элементтерін жүйелі пайдаланып, артикуляциялық, тыныс алу, саусақ қимылдарын
жаттықтыру, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды басты мақсат етіп ұстанады.
ПТДТ тобында «Аспан әлеміне саяхат», ЖТК ІІ-ІІІ деңгейі тобында «Арыстан мен тышқан» ертегісі,
«Мұз патшалығына саяхат», Күрделі дислалия «Ақ ұлпа», «Күз», сыныптан тыс “Білімді біздер баламыз”
, «Бала тілі бал» «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» көлеңкелі театр, «Көңілді коян» қуыршақ театры
атты ашық сабақтарын өтті.
Сабақтарда пайдаланылған көрнекіліктері мен техникалық құрал жабдықтары оқушылардың сабаққа
деген қызығушылығын арттыруға , сөздік қорының, тілдің грамматикалық құрылымының дамуына әсері
мол екендігі аталып, сабақтар «жақсы» деп бағаланды.
Мектеп-интернат директоры:...........................................................А.Тилепова
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:.................................М.Умарова
3 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы білім басқармасының «Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық арнайы мектеп – интернат» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің логопеді Мырзакулова Асельге М і н е з д е м е Мырзакулова Асель Курманбаевна 19 87 жылдың 1 8 сәуір айында дүниеге келген. Асель 2009жылы Алматы қ. ОАУ “Дефектология” факультетін және 2016 жылы Алматы қ. САТР қайта даярлау курсында «Логопедия» курсынан өтті. Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 9жыл Мырзакулова Асел 200 7 жылдан бері “Облыстық тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған арнайы мектеп интернатында” логопед болып қызмет атқарады. Асель арнайы педагогика теориясын, мүмкіндігі шектеулі оқушылардың психо-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, танымдық қабілеттерін дамытуда және тіл кемістігін түзетуде әр баланың мүмкіндігінің ерекшелігіне қарай түзету жұмысын дидактикалық ойындарды түрлендіре отырып, жаңа технология элементтерін жүйелі пайдаланып, артикуляциялық, тыныс алу, саусақ қимылдарын жаттықтыру, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды басты мақсат етіп ұстанады. ПТДТ тобында «Аспан әлеміне саяхат», ЖТК ІІ-ІІІ деңгейі тобында «Арыстан мен тышқан» ертегісі, «Мұз патшалығына саяхат», Күрделі дислалия «Ақ ұлпа», «Күз», сыныптан тыс “Білімді біздер баламыз” , «Бала тілі бал» «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» көлеңкелі театр, «Көңілді коян» қуыршақ театры атты ашық сабақтарын өтті. Сабақтарда пайдаланылған көрнекіліктері мен техникалық құрал жабдықтары оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруға , сөздік қорының, тілдің грамматикалық құрылымының дамуына әсері мол екендігі аталып, сабақтар «жақсы» деп бағаланды. Мектеп-интернат директоры:...........................................................А.Тилепова Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:.................................М.Умарова
4 слайд
«Тілінде кемістігі бар
балалардың сөйлеу тілін
ойын арқылы дамытудың
тиімді жолдары»Шығармашылық тақырыбы:
4 слайд
«Тілінде кемістігі бар балалардың сөйлеу тілін ойын арқылы дамытудың тиімді жолдары»Шығармашылық тақырыбы:
5 слайд
«Ойын баланың алдынан
өмір есігін ашып, оның
шығармашылық қабілетін
дамытады, ойынсыз ақыл -
ойды ң қалыптасуы мүмкін емес»
В.А.Сухомлинский
5 слайд
«Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады, ойынсыз ақыл - ойды ң қалыптасуы мүмкін емес» В.А.Сухомлинский
6 слайд
Егеменді еліміздің талабына сай мемлекеттік тілді меңгеру, оқыту, қазіргі заманға
сай білімді де, тәрбиелі ұрпақ тәрбиелеу педагогтар еншісінде.
Мектепке дейінгі балаларға тәрбие мен білім беру жұмыстарын ұйымдастыруда
олардың сөйлеу тілін дамыту, байланыстырып сөйлеу мәдениетін жетілдіруге,
құрастыра сөйлеуге, сөздік қорының молаюына баса көңіл бөлген жөн.
Болашақ ұрпақтың танымдылық белсенділігін дамыту ақыл - ой тәрбиесінің бip
міндеті ретінде бүгінге дейін күн тәртібінен түспей келеді. Ақыл - ой тәрбиесінің
бұл acпектісі баланың ойлау операциясының, танымдық процестерінің және
қабілетінің дамуына тікелей байланысты. 5 - 6 жастағы баланы оқу - тәрбие
процесінде дамыту мәселесінде басты ролді ең алдымен баланың өздігімен
әрекеті және танымдық белсенділігі атқарады. Ғалымдар С. Л. Рубинштейн, Д. П.
Годовикова, Т. А. Куликова, А. И. Сорокинаның еңбектерінде 5 - 6 жастагы
балалардың білуге құштарлығының, танымдық қызығушылығының,
коммуникативтік сұрақтары танымдық белсенділігінің көрсеткіштері ретінде
атаған.
.
6 слайд
Егеменді еліміздің талабына сай мемлекеттік тілді меңгеру, оқыту, қазіргі заманға сай білімді де, тәрбиелі ұрпақ тәрбиелеу педагогтар еншісінде. Мектепке дейінгі балаларға тәрбие мен білім беру жұмыстарын ұйымдастыруда олардың сөйлеу тілін дамыту, байланыстырып сөйлеу мәдениетін жетілдіруге, құрастыра сөйлеуге, сөздік қорының молаюына баса көңіл бөлген жөн. Болашақ ұрпақтың танымдылық белсенділігін дамыту ақыл - ой тәрбиесінің бip міндеті ретінде бүгінге дейін күн тәртібінен түспей келеді. Ақыл - ой тәрбиесінің бұл acпектісі баланың ойлау операциясының, танымдық процестерінің және қабілетінің дамуына тікелей байланысты. 5 - 6 жастағы баланы оқу - тәрбие процесінде дамыту мәселесінде басты ролді ең алдымен баланың өздігімен әрекеті және танымдық белсенділігі атқарады. Ғалымдар С. Л. Рубинштейн, Д. П. Годовикова, Т. А. Куликова, А. И. Сорокинаның еңбектерінде 5 - 6 жастагы балалардың білуге құштарлығының, танымдық қызығушылығының, коммуникативтік сұрақтары танымдық белсенділігінің көрсеткіштері ретінде атаған. .
7 слайд
Мектепке дейінгі шақ- балалардың сезімдік тәжірибиесінің орасан молайып,
ретке келу, қабылдау мен ойлаудың балаға тән түрлерін игеру, қиялдың күшті
дамуы, ырықты зейін мен мағыналы естің бастамаларының қалыптасу кезеңі
болып табылады. Мектеп жасына дейінгі баланың дамытатын, өсіретін, әрі
тәрбиелейтін негізгі іс-әрекет ойын. Ойын арқылы бала өзінің қоршаған
ортамен, табиғатпен, қоғамдық құбылыстармен, адамдардың еңбегімен,
қарым-қатынастармен танысады.
Балалар ойындарының тәрбиелік маңызын жоғары бағалай келіп, педагог –
ғалым А.С.Макаренко: «Бала өмірінде ойынның маңызы зор, ересек адам үшін
еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар.
Бала ойнау үстінде қандай болса, өскесін жұмыста да көп жағынан сондай
болады. Сондықтан келешек қоғам қайраткерін тәрбиелеу алдымен ойыннан
басталады» - деп жазады. Әр пәндерді ойын сабақтар арқылы жүргізу, әр
сәбидің жеке басының барлық жағына, оның саласына, әртүрлі қимылына,
сезіміне, ерік – жігеріне, мінез – құлқына барынша ықпал етеді. Әртүрлі ойын
сабақтарды ұйымдастыру арқылы әр баланың қимыл – қозғалысын,
белсенділігін арттырып, оның тәртібіне де оң әсер ете отырып, айналасындағы
үлкен – кішімен жақсы қарым – қатынас жасай білуге үйретеді.
7 слайд
Мектепке дейінгі шақ- балалардың сезімдік тәжірибиесінің орасан молайып, ретке келу, қабылдау мен ойлаудың балаға тән түрлерін игеру, қиялдың күшті дамуы, ырықты зейін мен мағыналы естің бастамаларының қалыптасу кезеңі болып табылады. Мектеп жасына дейінгі баланың дамытатын, өсіретін, әрі тәрбиелейтін негізгі іс-әрекет ойын. Ойын арқылы бала өзінің қоршаған ортамен, табиғатпен, қоғамдық құбылыстармен, адамдардың еңбегімен, қарым-қатынастармен танысады. Балалар ойындарының тәрбиелік маңызын жоғары бағалай келіп, педагог – ғалым А.С.Макаренко: «Бала өмірінде ойынның маңызы зор, ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар. Бала ойнау үстінде қандай болса, өскесін жұмыста да көп жағынан сондай болады. Сондықтан келешек қоғам қайраткерін тәрбиелеу алдымен ойыннан басталады» - деп жазады. Әр пәндерді ойын сабақтар арқылы жүргізу, әр сәбидің жеке басының барлық жағына, оның саласына, әртүрлі қимылына, сезіміне, ерік – жігеріне, мінез – құлқына барынша ықпал етеді. Әртүрлі ойын сабақтарды ұйымдастыру арқылы әр баланың қимыл – қозғалысын, белсенділігін арттырып, оның тәртібіне де оң әсер ете отырып, айналасындағы үлкен – кішімен жақсы қарым – қатынас жасай білуге үйретеді.
8 слайд
Ойын дегеніміз
жас ерекшелікке қарамайтын,
адамның көңіл - күйін көтеретін,
ойландыратын үрдіс.
8 слайд
Ойын дегеніміз жас ерекшелікке қарамайтын, адамның көңіл - күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс.
9 слайд
О Й Ы Н
Төзімділікті Алғырттықты Ұқыптылықты Тапқырлықты
Ізденімпаздықты Ой өрісінІскерлікті
Сөздік қорын Тілдің лексико-грамматикалық
тұлғаларын дамытадыТілін
9 слайд
О Й Ы Н Төзімділікті Алғырттықты Ұқыптылықты Тапқырлықты Ізденімпаздықты Ой өрісінІскерлікті Сөздік қорын Тілдің лексико-грамматикалық тұлғаларын дамытадыТілін
10 слайд
Ойын ойнату кезінде мына кеңестерді есте
ұстаған жөн:
1.Ойын балаға да, үлкендерге де қуаныш әкелуі қажет.
2. Баланы ойынмен қызықтыру керек, бірақ оны ойнауға мұқтаждауға
болмайды. Ойын кезінде баланы ренжітіп алмау керек.
3. Баланың қызығулары «толқынмен» өтеді. Сондықтан, балада ойынға
қызығушылығы басылғанда, ол ойын туралы екі айға, тіпті көпке дейін
«ұмыттыру» қажет, сосын оны бала «кездейсоқ» есіне түсірсін.
4. Ойын кезінде күштеу жағдайын болдырмау керек. Баланың белсенді
қимылдарын тоқтатуға болмайды.
10 слайд
Ойын ойнату кезінде мына кеңестерді есте ұстаған жөн: 1.Ойын балаға да, үлкендерге де қуаныш әкелуі қажет. 2. Баланы ойынмен қызықтыру керек, бірақ оны ойнауға мұқтаждауға болмайды. Ойын кезінде баланы ренжітіп алмау керек. 3. Баланың қызығулары «толқынмен» өтеді. Сондықтан, балада ойынға қызығушылығы басылғанда, ол ойын туралы екі айға, тіпті көпке дейін «ұмыттыру» қажет, сосын оны бала «кездейсоқ» есіне түсірсін. 4. Ойын кезінде күштеу жағдайын болдырмау керек. Баланың белсенді қимылдарын тоқтатуға болмайды.
11 слайд
Ойын түрлері
Ойын сабақ Ойын жаттығу Дидактикалық
ойындар Қимылды
ойындар
Логикалық
ойындар
Мазмұнды рөлді
ойындарҰлттық
ойындар Шығармашылық
ойындар
Логопедиялық
ойындар
11 слайд
Ойын түрлері Ойын сабақ Ойын жаттығу Дидактикалық ойындар Қимылды ойындар Логикалық ойындар Мазмұнды рөлді ойындарҰлттық ойындар Шығармашылық ойындар Логопедиялық ойындар
12 слайд
Логопедиялық ойындар
Артикуляциялық жаттығулар
12 слайд
Логопедиялық ойындар Артикуляциялық жаттығулар
13 слайд
Логопедиялық ойындар
Тыныс алу жаттығулары
«Жаңбыр»ойыны «Дауыл» ойыны «Ақ қар» ойыны
«Футбол» ойыны
13 слайд
Логопедиялық ойындар Тыныс алу жаттығулары «Жаңбыр»ойыны «Дауыл» ойыны «Ақ қар» ойыны «Футбол» ойыны
14 слайд
Ойын сабақ
Алтын қақпаАлтын сандық
Тіл түзету сабағының тақырыбы: «Ш дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру»
Ойын: «Алтын қақпа»
14 слайд
Ойын сабақ Алтын қақпаАлтын сандық Тіл түзету сабағының тақырыбы: «Ш дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру» Ойын: «Алтын қақпа»
15 слайд
Ойын жаттығу -релаксациялық жаттығулар,серг іту сәттері, т.б.жаттығулар
Тіл түзету сабағының тақырыбы:«Қарға мен торғай» ертегісі
Ойын: «Қарғалар» Тіл түзету сабағының тақырыбы:«Көктем келді»
Ойын: «Менің сүйікті жануарларым»
Тіл түзету сабағының тақырыбы:«Аспан әлеміне саяхат»
Ойын: «Мен ұшқышпын»
Тіл түзету
сабағының
тақырыбы:«Күз»
Релаксациялық
жаттығу: «Күзгі
жаңбыр»
15 слайд
Ойын жаттығу -релаксациялық жаттығулар,серг іту сәттері, т.б.жаттығулар Тіл түзету сабағының тақырыбы:«Қарға мен торғай» ертегісі Ойын: «Қарғалар» Тіл түзету сабағының тақырыбы:«Көктем келді» Ойын: «Менің сүйікті жануарларым» Тіл түзету сабағының тақырыбы:«Аспан әлеміне саяхат» Ойын: «Мен ұшқышпын» Тіл түзету сабағының тақырыбы:«Күз» Релаксациялық жаттығу: «Күзгі жаңбыр»
16 слайд
Дидактикалық ойындар
«Суретшінің қатесін тап!» ойыны
«Жасырынған жануарларда тап!» ойыны
«Геометриялық пішіндерді тауып,ата!» «Көлеңкесін тап! «Жануарлардың сүйікті тағамдарын тауып,
ата!»
16 слайд
Дидактикалық ойындар «Суретшінің қатесін тап!» ойыны «Жасырынған жануарларда тап!» ойыны «Геометриялық пішіндерді тауып,ата!» «Көлеңкесін тап! «Жануарлардың сүйікті тағамдарын тауып, ата!»
17 слайд
Қимылды ойындар
«Футбол» ойыны «Кім жылдам?» ойыны
«Сиқырлы резинкалар» ойыны
17 слайд
Қимылды ойындар «Футбол» ойыны «Кім жылдам?» ойыны «Сиқырлы резинкалар» ойыны
18 слайд
Логикалық ойындар
«Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны
«Сен не істер едің?» ойыны
18 слайд
Логикалық ойындар «Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны «Сен не істер едің?» ойыны
19 слайд
Мазмұнды рөлді ойындар
«Арыстан мен тышқан» ертегісін сахналау «Көңілді көжек?» ертегісін сахналау
«Дәрігер?» қойылымы
19 слайд
Мазмұнды рөлді ойындар «Арыстан мен тышқан» ертегісін сахналау «Көңілді көжек?» ертегісін сахналау «Дәрігер?» қойылымы
20 слайд
Шығармашылық ойындар
«Алтын балық» ойыны « Аспан әлемі» ойыны «Күзгі бейне» ойыны
20 слайд
Шығармашылық ойындар «Алтын балық» ойыны « Аспан әлемі» ойыны «Күзгі бейне» ойыны
21 слайд
Тіл түзету сабағында ойындарды пайдалану арқылы
жеткен жетістігім:
Ойын арқылы логопаттардың танымдық қабілеттері артты
Логопаттар тапқырлықты, ізденімпаздықты, төзімділікті үйренді
Логопаттардың сөздік қоры, тілдің лексико грамматикалық
құрылымы дамыды
Логопаттар дыбыстарды жеке, буын, сөз, сөйлем ішінде дұрыс,
анық айтуға машықтанды
Логопаттардың жалпы және ұсақ моторикасы дамыды
21 слайд
Тіл түзету сабағында ойындарды пайдалану арқылы жеткен жетістігім: Ойын арқылы логопаттардың танымдық қабілеттері артты Логопаттар тапқырлықты, ізденімпаздықты, төзімділікті үйренді Логопаттардың сөздік қоры, тілдің лексико грамматикалық құрылымы дамыды Логопаттар дыбыстарды жеке, буын, сөз, сөйлем ішінде дұрыс, анық айтуға машықтанды Логопаттардың жалпы және ұсақ моторикасы дамыды
22 слайд
Тіл кемістігінің түзелу көрсеткіші
(соңғы 3 жыл)
Оқу жылы Логопат саны Түзелгені
201 3 -201 4 14 4
201 4 -201 5 22 9
201 5 -201 6 32 12
22 слайд
Тіл кемістігінің түзелу көрсеткіші (соңғы 3 жыл) Оқу жылы Логопат саны Түзелгені 201 3 -201 4 14 4 201 4 -201 5 22 9 201 5 -201 6 32 12
23 слайд
Басылым беттерінде жарық көрген ашық сабақтар
мен материалдар:
№ Басылым аты Тақырыбы
1 «Ұстаз» газеті «Саусақ ойындарын пайдалану
арқылы жүргізілетін тіл
жаттықтыру жұмыстарының
маңызы»
2 «ДЕФЕКТОЛОГИЯ» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ
ҒЫЛЫМИ -ӘДІСТЕМЕЛІК
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ – ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ЖУРНАЛЫ «Қ дыбысын дұрыс айтуға
машықтандыру»
3 «ӨРЛЕУ» БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ
ОРТАЛЫҒЫ» АҚ ФИЛИАЛЫ ОҚО
БОЙЫНША ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ.
Инклюзивті білім беру: әдіснамалық моделінен
тәжірибеге
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ
ОБЛЫСТЫҚ ҒЫЛЫМИ ПРАКТИКАЛЫҚ
КОНФЕРЕНЦИЯСЫ «Тіл кемістігінің тұтықпа түрі және
оны түзету жолдары»
23 слайд
Басылым беттерінде жарық көрген ашық сабақтар мен материалдар: № Басылым аты Тақырыбы 1 «Ұстаз» газеті «Саусақ ойындарын пайдалану арқылы жүргізілетін тіл жаттықтыру жұмыстарының маңызы» 2 «ДЕФЕКТОЛОГИЯ» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ -ӘДІСТЕМЕЛІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ – ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖУРНАЛЫ «Қ дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру» 3 «ӨРЛЕУ» БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» АҚ ФИЛИАЛЫ ОҚО БОЙЫНША ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ. Инклюзивті білім беру: әдіснамалық моделінен тәжірибеге ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ОБЛЫСТЫҚ ҒЫЛЫМИ ПРАКТИКАЛЫҚ КОНФЕРЕНЦИЯСЫ «Тіл кемістігінің тұтықпа түрі және оны түзету жолдары»
24 слайд
Қорыта айтқанда , сабақ үрдісінде ойын кірістіру оқушылардың тілін
дамыту, қиялын ұшқырлап, шығармашылығын дамытып, ізденімпаздығын,
қызығушылығын арттыра түсуге көп ықпал етеді. Жеке оқушының
көзқарасын қалыптастырады. Ойын барысында әр баланың
шығармашылығы артады, жылдам жұмыс істеуге дағдыланады. Оқушының
жеке қабілеті анықталады, ойлау қабілеті дамиды .
Біз ұрпағымызды, болашағымызды тәрбиелеу жолында мемлекетіміздің
білім саясатын басшылыққа ала отырып ұстаздарға жүктелген міндеттерді
атқару жолында аянбай еңбек етіп келеміз.
Қыран құсым көк аспанда самсаған,
Желбіресе көк байрағым сан ғасыр.
Ел қорғаны егеменді жасұлан,
Тәуелсіздік туын берік ұстасын, - дей келе Алланың адам баласына
сыйлайтын басты байлығы ол – денсаулығы. Тәрбиелеп отырған
ұрпақтарымыздың дені сау болсын, қырандай самғап қазақ елінің
мәртебесін асқақтата берсін, білімнің биіктерін бағындырып бәсекеде
жеңіске жетсін, еліміздің көк аспаны әрдайым ашық болып, әрбір отбасын
шаттық, қуаныш кернесін. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әкесіндей
қамқор, анасындай жанашыр болған ұстаздар қауымы Алланың мейірімі
мен шапағатына бөленсін деп тілеймін.
24 слайд
Қорыта айтқанда , сабақ үрдісінде ойын кірістіру оқушылардың тілін дамыту, қиялын ұшқырлап, шығармашылығын дамытып, ізденімпаздығын, қызығушылығын арттыра түсуге көп ықпал етеді. Жеке оқушының көзқарасын қалыптастырады. Ойын барысында әр баланың шығармашылығы артады, жылдам жұмыс істеуге дағдыланады. Оқушының жеке қабілеті анықталады, ойлау қабілеті дамиды . Біз ұрпағымызды, болашағымызды тәрбиелеу жолында мемлекетіміздің білім саясатын басшылыққа ала отырып ұстаздарға жүктелген міндеттерді атқару жолында аянбай еңбек етіп келеміз. Қыран құсым көк аспанда самсаған, Желбіресе көк байрағым сан ғасыр. Ел қорғаны егеменді жасұлан, Тәуелсіздік туын берік ұстасын, - дей келе Алланың адам баласына сыйлайтын басты байлығы ол – денсаулығы. Тәрбиелеп отырған ұрпақтарымыздың дені сау болсын, қырандай самғап қазақ елінің мәртебесін асқақтата берсін, білімнің биіктерін бағындырып бәсекеде жеңіске жетсін, еліміздің көк аспаны әрдайым ашық болып, әрбір отбасын шаттық, қуаныш кернесін. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әкесіндей қамқор, анасындай жанашыр болған ұстаздар қауымы Алланың мейірімі мен шапағатына бөленсін деп тілеймін.