ТЖБ тапсырмаларын құрастыру

Тақырып бойынша 24 материал табылды

ТЖБ тапсырмаларын құрастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
ТЖБ тапсырмаларын құрастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1 Free powerpoint template: www.brainybetty.com 1 Free powerpoint template: www.brainybetty.com ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алг

#1 слайд
1 Free powerpoint template: www.brainybetty.com 1 Free powerpoint template: www.brainybetty.com ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

1 слайд

1 Free powerpoint template: www.brainybetty.com 1 Free powerpoint template: www.brainybetty.com ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

2 2 Free powerpoint template: www.brainybetty.comFree powerpoint template: www.brainybetty.com 2 Тоқсандық жиынтық бағалау То

#2 слайд
2 2 Free powerpoint template: www.brainybetty.comFree powerpoint template: www.brainybetty.com 2 Тоқсандық жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде мұғалімге оқу бағдарламасында берілген оқу мақсаттарына шолу жасап шығу ұсынылады. Бағалау оқу жоспарында анықталған оқу мақсаттарының меңгерілу деңгейін анықтайды. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, оқушылар мен ата-аналарын оқу жылының басында хабардар етеді. Тоқсандық жиынтық бағалау бір қатардағы барлық сыныптар үшін бірдей жағдайда ұйымдастырылады. Жиынтық бағалауды қайта орындау (көшіріп жазу) рұқсат етілмейді. Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы,конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық ішкі жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады. •

2 слайд

2 2 Free powerpoint template: www.brainybetty.comFree powerpoint template: www.brainybetty.com 2 Тоқсандық жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде мұғалімге оқу бағдарламасында берілген оқу мақсаттарына шолу жасап шығу ұсынылады. Бағалау оқу жоспарында анықталған оқу мақсаттарының меңгерілу деңгейін анықтайды. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, оқушылар мен ата-аналарын оқу жылының басында хабардар етеді. Тоқсандық жиынтық бағалау бір қатардағы барлық сыныптар үшін бірдей жағдайда ұйымдастырылады. Жиынтық бағалауды қайта орындау (көшіріп жазу) рұқсат етілмейді. Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы,конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық ішкі жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады. •

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 3 - Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы; - Тапсырманың құрылымы; - Әр жұмысқа қойыл

#3 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 3 - Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы; - Тапсырманың құрылымы; - Әр жұмысқа қойылатын балл саны; Балды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу. Оқуды аяқтаған кезде материалды меңгеруін өлшейді. Кері байланыс беру маңызды емес Қорытынды баға қою үшін қолданылады Оқуды аяқтаған кезде қолданылады Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау

3 слайд

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 3 - Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы; - Тапсырманың құрылымы; - Әр жұмысқа қойылатын балл саны; Балды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу. Оқуды аяқтаған кезде материалды меңгеруін өлшейді. Кері байланыс беру маңызды емес Қорытынды баға қою үшін қолданылады Оқуды аяқтаған кезде қолданылады Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 4 Бөлім /ортақ тақырып бойынша Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім (жар

#4 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 4 Бөлім /ортақ тақырып бойынша Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім (жаратылыстану – ғылыми, тілдік пәндер) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; 15-20 минут аралығында өткізіледі; Бағалау критерийлерімен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады; Балл дескрипторға сәйкес қойылады; Оқу жетістіктерінің деңгейі бойынша (төмен, орта, жоғары) кері байланыс беріледі; Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). Тоқсан бойынша Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім (жаратылыстану –ғылыми, тілдік пәндер) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; 1 сабақ көлемінде өткізіледі; Тест спецификациясына сәйкес жүзеге асады; Балл қою кестесіне сәйкес қойылады; Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). Жиынтық бағалауды рәсімдеу

4 слайд

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 4 Бөлім /ортақ тақырып бойынша Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім (жаратылыстану – ғылыми, тілдік пәндер) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; 15-20 минут аралығында өткізіледі; Бағалау критерийлерімен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады; Балл дескрипторға сәйкес қойылады; Оқу жетістіктерінің деңгейі бойынша (төмен, орта, жоғары) кері байланыс беріледі; Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). Тоқсан бойынша Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім (жаратылыстану –ғылыми, тілдік пәндер) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; 1 сабақ көлемінде өткізіледі; Тест спецификациясына сәйкес жүзеге асады; Балл қою кестесіне сәйкес қойылады; Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). Жиынтық бағалауды рәсімдеу

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5 Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5 Нәтиже Тоқсандық жиынтық бағалау

#5 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5 Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5 Нәтиже Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Тапсырмалардың ұзақтығын ескеру Оқу мақсаттарына шолу, таңдау Тапсырмаларды спецификацияға сәйкес құрастыру Балл қою кестесін құрастыру

5 слайд

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5 Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5 Нәтиже Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Тапсырмалардың ұзақтығын ескеру Оқу мақсаттарына шолу, таңдау Тапсырмаларды спецификацияға сәйкес құрастыру Балл қою кестесін құрастыру

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 6 5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру № Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 Ақпаратп

#6 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 6 5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру № Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 Ақпаратпен жұмыс жасау 1.1. Ақпараттың сипаттары 1.2. Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау 9.2.1.1 Ақпараттың қасиеттерін анықтау (маңыздылық, дәлдік, сенімділік, құндылық) 9.1.3.1 Бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Білу және түсіну Қолдану Ақпараттың қасиеттерін анықтайды Бұлтты технологиялардын ерекшелерін атайды, қолданады 1-тапсырма Берілген топологияда қолданылған деректерді беру каналын анықтаңыз.. 2-тапсырма Компьютер төмендегідей сипаттамаларға ие: Дескрипторлар: Оқушы -Берілген суреттерден деректерді беру каналдарын анықтайды -Ішкі жады көлемін анықтайды -Сыртқы жады көлемін анықтайды Оқушы - Берілген суреттерді анықтады -Ішкі және сыртықы жадын анықтады 1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру. Білу Түсіну Қолдану 3. Бағалау критерийлерін құру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру ТЖБ бойынша бағалау 6. Кері байланыс

6 слайд

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 6 5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру № Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 Ақпаратпен жұмыс жасау 1.1. Ақпараттың сипаттары 1.2. Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау 9.2.1.1 Ақпараттың қасиеттерін анықтау (маңыздылық, дәлдік, сенімділік, құндылық) 9.1.3.1 Бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Білу және түсіну Қолдану Ақпараттың қасиеттерін анықтайды Бұлтты технологиялардын ерекшелерін атайды, қолданады 1-тапсырма Берілген топологияда қолданылған деректерді беру каналын анықтаңыз.. 2-тапсырма Компьютер төмендегідей сипаттамаларға ие: Дескрипторлар: Оқушы -Берілген суреттерден деректерді беру каналдарын анықтайды -Ішкі жады көлемін анықтайды -Сыртқы жады көлемін анықтайды Оқушы - Берілген суреттерді анықтады -Ішкі және сыртықы жадын анықтады 1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру. Білу Түсіну Қолдану 3. Бағалау критерийлерін құру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру ТЖБ бойынша бағалау 6. Кері байланыс

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу Ұзақтығы - 40 минут Балл са

#7 слайд
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ   1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу   Ұзақтығы - 40 минут Балл саны - 20   Тапсырма түрлері: ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.   Жиынтық бағалаудың құрылымы Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты тапсырмалар. Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар. Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады. Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

7 слайд

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ   1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу   Ұзақтығы - 40 минут Балл саны - 20   Тапсырма түрлері: ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.   Жиынтық бағалаудың құрылымы Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты тапсырмалар. Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар. Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады. Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 8 4 -ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 4 - тоқсанның жиынтық бағала

#8 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 8 4 -ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 4 - тоқсанның жиынтық бағалауына шолу Ұзақтығы – 40 минутБалл саны – 30 балл Тапсырма түрлері: КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар; ҚЖ– қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар. Жиынтық бағалаудың құрылымы Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 11 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

8 слайд

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 8 4 -ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 4 - тоқсанның жиынтық бағалауына шолу Ұзақтығы – 40 минутБалл саны – 30 балл Тапсырма түрлері: КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар; ҚЖ– қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар. Жиынтық бағалаудың құрылымы Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 11 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 9Free powerpoint template: www.brainybetty.com 9 № Жауап Балл Қосымша ақпарат 1

#9 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 9Free powerpoint template: www.brainybetty.com 9 № Жауап Балл Қосымша ақпарат 1   3 Электрондық кестеде модель құрғаны үшін – 1 балл Берілгендермен толтырғаны үшін – 1 балл Электрондық кестені пішіндегені үшін – 1 балл 2Ctrl+1 1   3Соңғы үш алаңның кез-келгені «дана» немесе «тг» деп көрсету де мүмкін 2 Таңдау үшін - 1 балл Негіздеме - 1 балл 4A, B Өйткені олардың өзгерісінде заңдылық бар 2 Таңдау үшін - 1 балл Негіздеме - 1 балл 56.04, 13.04, 20.04, 27.04 1   6 Шартты форматтау ақпаратты түсінікті және көрнекті түрде көрсету үшін қажет. Бұл ақпаратты түсіну деңгейін жоғарылатады. 1   7Ереже: 3-тен көп 1   8С5, С8, С9 1 Толық жауап үшін 91)кесте атауы 2)легенда 3)жұмыс аймағы 4)ось атауы 4 Әр жауап үшін 1 балл Балл қою кестесі

9 слайд

Free powerpoint template: www.brainybetty.com 9Free powerpoint template: www.brainybetty.com 9 № Жауап Балл Қосымша ақпарат 1   3 Электрондық кестеде модель құрғаны үшін – 1 балл Берілгендермен толтырғаны үшін – 1 балл Электрондық кестені пішіндегені үшін – 1 балл 2Ctrl+1 1   3Соңғы үш алаңның кез-келгені «дана» немесе «тг» деп көрсету де мүмкін 2 Таңдау үшін - 1 балл Негіздеме - 1 балл 4A, B Өйткені олардың өзгерісінде заңдылық бар 2 Таңдау үшін - 1 балл Негіздеме - 1 балл 56.04, 13.04, 20.04, 27.04 1   6 Шартты форматтау ақпаратты түсінікті және көрнекті түрде көрсету үшін қажет. Бұл ақпаратты түсіну деңгейін жоғарылатады. 1   7Ереже: 3-тен көп 1   8С5, С8, С9 1 Толық жауап үшін 91)кесте атауы 2)легенда 3)жұмыс аймағы 4)ось атауы 4 Әр жауап үшін 1 балл Балл қою кестесі

Файл форматы:
ppt
28.01.2025
85
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі