Топ саяхаттарда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: «Топ саяхат кезінде қолданылатын әдіс-тәсілдер» Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
Педагогика факультеті
« Бастауыш және мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен әдістемесі »
кафедрасы
Орындаған: Джылқыбай А.А
Тобы: ПМНО-19 к
Қабылдаған: Аслямова Т.А
Петропавл қ.
2021жыл
1 слайд
Тақырыбы: «Топ саяхат кезінде қолданылатын әдіс-тәсілдер» Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті Педагогика факультеті « Бастауыш және мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен әдістемесі » кафедрасы Орындаған: Джылқыбай А.А Тобы: ПМНО-19 к Қабылдаған: Аслямова Т.А Петропавл қ. 2021жыл
2 слайд
«Жаратылыстану» пәнінің маңыздылығы жаратылыстану ғылымы
бойынша білім беру бастауыш мектеп жасындағы білім алушылардың
табиғи білімқұмарлығының дамуына, әлем туралы ой-өрісінің кеңеюіне,
ғылымды түсінудің және қоршаған ортаны тұтастай қабылдауының
дамуына, қоршаған ортаны қорғау және бағалай білу біліктерінің дамуына
ықпал етуімен анықталады.
Бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқу және меңгеру қоршаған
әлемнің күрделілігі мен көпқырлылығын, сондай-ақ табиғи құбылыстар
мен процестердің өзара байланысын; жанды және жансыз табиғатта болып
жатқан кейбір табиғи құбылыстар мен процестердің себептерін;
жаратылыстану-ғылымдық білімнің адамның көптеген іс-әрекет түрлері
үшін маңыздылығын; алуан түрлі практикалық және зерттеу әрекеттері
арқылы алынған білімнің күнделікті өмірмен байланысын түсінуге
бағытталған.
2 слайд
«Жаратылыстану» пәнінің маңыздылығы жаратылыстану ғылымы бойынша білім беру бастауыш мектеп жасындағы білім алушылардың табиғи білімқұмарлығының дамуына, әлем туралы ой-өрісінің кеңеюіне, ғылымды түсінудің және қоршаған ортаны тұтастай қабылдауының дамуына, қоршаған ортаны қорғау және бағалай білу біліктерінің дамуына ықпал етуімен анықталады. Бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқу және меңгеру қоршаған әлемнің күрделілігі мен көпқырлылығын, сондай-ақ табиғи құбылыстар мен процестердің өзара байланысын; жанды және жансыз табиғатта болып жатқан кейбір табиғи құбылыстар мен процестердің себептерін; жаратылыстану-ғылымдық білімнің адамның көптеген іс-әрекет түрлері үшін маңыздылығын; алуан түрлі практикалық және зерттеу әрекеттері арқылы алынған білімнің күнделікті өмірмен байланысын түсінуге бағытталған.
3 слайд
Выготский кіші жастағы балаларды когнитивті даму
әрекеттері әлеуметтік қарым-қатынас үдерісінде, яғни,
анағұрлым қабілетті оқушылармен араласу және мәдениет,
қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас жасау арқылы
оқушыларды ересектерше ойлау әдісіне үйрету кезінде
қалыптасатын субъекті ретінде суреттейді. Сонымен қатар
Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің
« Жақын арадағы даму аймағында » (ЖАДА) жұмыс
істесе, жақсаратындығын атап көрсеткен. ЖАДА оқушы
дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасай
алмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды.
3 слайд
Выготский кіші жастағы балаларды когнитивті даму әрекеттері әлеуметтік қарым-қатынас үдерісінде, яғни, анағұрлым қабілетті оқушылармен араласу және мәдениет, қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас жасау арқылы оқушыларды ересектерше ойлау әдісіне үйрету кезінде қалыптасатын субъекті ретінде суреттейді. Сонымен қатар Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің « Жақын арадағы даму аймағында » (ЖАДА) жұмыс істесе, жақсаратындығын атап көрсеткен. ЖАДА оқушы дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасай алмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды.
4 слайд
«Желпуіш» әдісі
(Веер)
Саймон Браунхилл бойынша
А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір
бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін
талқыланады. Идеялар талқыланады, жинақталады.
Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру.
Яғни,балалар саяхат барысында көріп,білген
ақпараттарымен бөлісу арқылы өз ой-өрістерін
дамытады.
4 слайд
«Желпуіш» әдісі (Веер) Саймон Браунхилл бойынша А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру. Яғни,балалар саяхат барысында көріп,білген ақпараттарымен бөлісу арқылы өз ой-өрістерін дамытады.
5 слайд
«Жасырын сөздер» ойыны
1 адам ортаға шығады, жүргізуші оның
артында тұрып, бірнеше сөздерді
жасырады, ал топтағылар ым-ишара
арқылы ғана түсіндіреді. Ортадағы адам
қандай сөз жасырылғанын табу керек.
Идеялар талқыланады, жинақталады,
шығармашылық қабілеттері дамиды.
Идеяларды қорытындылау және кері
байланыс жасау үшін
5 слайд
«Жасырын сөздер» ойыны 1 адам ортаға шығады, жүргізуші оның артында тұрып, бірнеше сөздерді жасырады, ал топтағылар ым-ишара арқылы ғана түсіндіреді. Ортадағы адам қандай сөз жасырылғанын табу керек. Идеялар талқыланады, жинақталады, шығармашылық қабілеттері дамиды. Идеяларды қорытындылау және кері байланыс жасау үшін
6 слайд
«Ит па, мысық па?» ойыны
Сергіту сәті
Харизма бойынша
(А.Подгузов)
Барлығы шеңберде тұрады, топ 2 шағын топқа
бөлінеді. Жүргізуші сол жағына «Ит па?», ал оң
жағына «Мысық па?» деп сұрақ жібереді. Жіберген
сұрақ тез, жылдам келсе, жүргізуші растап, «Ия, ит»
немесе «Ия, мысық» деп жауабын жібереді. Қай
топтан тез жауап келсе, сол топ ұтады. Бұл жаттығу
арқылы топта ЖАДА қалыптасады, тыңдалым мен
зейін дамиды Ойын сергіту, тыңдалымды дамыту,
шапшаңдыққа үйрету
6 слайд
«Ит па, мысық па?» ойыны Сергіту сәті Харизма бойынша (А.Подгузов) Барлығы шеңберде тұрады, топ 2 шағын топқа бөлінеді. Жүргізуші сол жағына «Ит па?», ал оң жағына «Мысық па?» деп сұрақ жібереді. Жіберген сұрақ тез, жылдам келсе, жүргізуші растап, «Ия, ит» немесе «Ия, мысық» деп жауабын жібереді. Қай топтан тез жауап келсе, сол топ ұтады. Бұл жаттығу арқылы топта ЖАДА қалыптасады, тыңдалым мен зейін дамиды Ойын сергіту, тыңдалымды дамыту, шапшаңдыққа үйрету
7 слайд
«Шеринг» әдісі
Харизма бойынша
(Н.Баринова)
Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші
бастап, кезекпен барлығы тақырып
бойынша түйінді ойды қорытындылайды.
Идеялар қайталанбау керек. Өткен
тақырып бойынша ойларын жинақтайды,
пікір алмасады. Ой бөлісу
7 слайд
«Шеринг» әдісі Харизма бойынша (Н.Баринова) Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек. Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Ой бөлісу
8 слайд
«Сұрақ ілмегі» әдісі
Бұл әдісті жазбаша немесе ауызша өткізуге
болады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты
қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін
білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық
жазып іліп кетуіне болады. Түрткі болу, сынақтан
өткізу немесе қайта бағыттау техникаларын
пайдаланады. Оқушы табиғаттың қай бөлігін
немесе төңірегінде ойландырып жүрген
сұрақтарын ашық айтады. Оқушының ойын ашық
білдіруіне дағдыландыру
8 слайд
«Сұрақ ілмегі» әдісі Бұл әдісті жазбаша немесе ауызша өткізуге болады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады. Түрткі болу, сынақтан өткізу немесе қайта бағыттау техникаларын пайдаланады. Оқушы табиғаттың қай бөлігін немесе төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады. Оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру
9 слайд
«Ханшайым, айдаһар, Ханзада»
сергіту сәті
Харизма бойынша
(Н.Баринова)
Екі топқа бірігіп, қарама-қарсы сызық бойымен
тұрады. Бір топ ханзада болып, бір топ айдаһар
болу немесе ауысып ханшайым мен ханзада болу
арқылы т.с.с бірнеше рет қайталау арқылы сергіту
жаттығуы жүргізіледі. Оқушының шапшаң ойлауы
арқылы жылдам шешім қабылдауына ықпал
болады. Қандай да бір ақпарат алуда
шапшаңдыққа баулу.
9 слайд
«Ханшайым, айдаһар, Ханзада» сергіту сәті Харизма бойынша (Н.Баринова) Екі топқа бірігіп, қарама-қарсы сызық бойымен тұрады. Бір топ ханзада болып, бір топ айдаһар болу немесе ауысып ханшайым мен ханзада болу арқылы т.с.с бірнеше рет қайталау арқылы сергіту жаттығуы жүргізіледі. Оқушының шапшаң ойлауы арқылы жылдам шешім қабылдауына ықпал болады. Қандай да бір ақпарат алуда шапшаңдыққа баулу.
10 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
10 слайд
Назарларыңызға рахмет!