Материалдар / Топ саяхаттарда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Топ саяхаттарда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану сабағында балаларға топ саяхат жасалады.Осы топ саяхат қызықты болу үшін мұғалім қызықты әдіс-тәсілдер қолданып,балалардың қызығушылығын арттырып,ой-өрісін кеңейтеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2021
1148
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Топ саяхат кезінде қолданылатын әдіс-тәсілдер» Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі М.Қозыбаев аты

1 слайд
Тақырыбы: «Топ саяхат кезінде қолданылатын әдіс-тәсілдер» Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті Педагогика факультеті « Бастауыш және мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен әдістемесі » кафедрасы Орындаған: Джылқыбай А.А Тобы: ПМНО-19 к Қабылдаған: Аслямова Т.А Петропавл қ. 2021жыл

1 слайд

Тақырыбы: «Топ саяхат кезінде қолданылатын әдіс-тәсілдер» Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті Педагогика факультеті « Бастауыш және мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен әдістемесі » кафедрасы Орындаған: Джылқыбай А.А Тобы: ПМНО-19 к Қабылдаған: Аслямова Т.А Петропавл қ. 2021жыл

«Жаратылыстану» пәнінің маңыздылығы жаратылыстану ғылымы бойынша білім беру бастауыш мектеп жасындағы білім алушылар

2 слайд
«Жаратылыстану» пәнінің маңыздылығы жаратылыстану ғылымы бойынша білім беру бастауыш мектеп жасындағы білім алушылардың табиғи білімқұмарлығының дамуына, әлем туралы ой-өрісінің кеңеюіне, ғылымды түсінудің және қоршаған ортаны тұтастай қабылдауының дамуына, қоршаған ортаны қорғау және бағалай білу біліктерінің дамуына ықпал етуімен анықталады. Бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқу және меңгеру қоршаған әлемнің күрделілігі мен көпқырлылығын, сондай-ақ табиғи құбылыстар мен процестердің өзара байланысын; жанды және жансыз табиғатта болып жатқан кейбір табиғи құбылыстар мен процестердің себептерін; жаратылыстану-ғылымдық білімнің адамның көптеген іс-әрекет түрлері үшін маңыздылығын; алуан түрлі практикалық және зерттеу әрекеттері арқылы алынған білімнің күнделікті өмірмен байланысын түсінуге бағытталған.

2 слайд

«Жаратылыстану» пәнінің маңыздылығы жаратылыстану ғылымы бойынша білім беру бастауыш мектеп жасындағы білім алушылардың табиғи білімқұмарлығының дамуына, әлем туралы ой-өрісінің кеңеюіне, ғылымды түсінудің және қоршаған ортаны тұтастай қабылдауының дамуына, қоршаған ортаны қорғау және бағалай білу біліктерінің дамуына ықпал етуімен анықталады. Бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқу және меңгеру қоршаған әлемнің күрделілігі мен көпқырлылығын, сондай-ақ табиғи құбылыстар мен процестердің өзара байланысын; жанды және жансыз табиғатта болып жатқан кейбір табиғи құбылыстар мен процестердің себептерін; жаратылыстану-ғылымдық білімнің адамның көптеген іс-әрекет түрлері үшін маңыздылығын; алуан түрлі практикалық және зерттеу әрекеттері арқылы алынған білімнің күнделікті өмірмен байланысын түсінуге бағытталған.

Выготский кіші жастағы балаларды когнитивті даму әрекеттері әлеуметтік қарым-қатынас үдерісінде, яғни, анағұрлым қабілетті оқу

3 слайд
Выготский кіші жастағы балаларды когнитивті даму әрекеттері әлеуметтік қарым-қатынас үдерісінде, яғни, анағұрлым қабілетті оқушылармен араласу және мәдениет, қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас жасау арқылы оқушыларды ересектерше ойлау әдісіне үйрету кезінде қалыптасатын субъекті ретінде суреттейді. Сонымен қатар Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің « Жақын арадағы даму аймағында » (ЖАДА) жұмыс істесе, жақсаратындығын атап көрсеткен. ЖАДА оқушы дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасай алмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды.

3 слайд

Выготский кіші жастағы балаларды когнитивті даму әрекеттері әлеуметтік қарым-қатынас үдерісінде, яғни, анағұрлым қабілетті оқушылармен араласу және мәдениет, қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас жасау арқылы оқушыларды ересектерше ойлау әдісіне үйрету кезінде қалыптасатын субъекті ретінде суреттейді. Сонымен қатар Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің « Жақын арадағы даму аймағында » (ЖАДА) жұмыс істесе, жақсаратындығын атап көрсеткен. ЖАДА оқушы дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасай алмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды.

«Желпуіш» әдісі (Веер) Саймон Браунхилл бойынша А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен ид

4 слайд
«Желпуіш» әдісі (Веер) Саймон Браунхилл бойынша А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру. Яғни,балалар саяхат барысында көріп,білген ақпараттарымен бөлісу арқылы өз ой-өрістерін дамытады.

4 слайд

«Желпуіш» әдісі (Веер) Саймон Браунхилл бойынша А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру. Яғни,балалар саяхат барысында көріп,білген ақпараттарымен бөлісу арқылы өз ой-өрістерін дамытады.

«Жасырын сөздер» ойыны 1 адам ортаға шығады, жүргізуші оның артында тұрып, бірнеше сөздерді жасырады, ал топтағылар

5 слайд
«Жасырын сөздер» ойыны 1 адам ортаға шығады, жүргізуші оның артында тұрып, бірнеше сөздерді жасырады, ал топтағылар ым-ишара арқылы ғана түсіндіреді. Ортадағы адам қандай сөз жасырылғанын табу керек. Идеялар талқыланады, жинақталады, шығармашылық қабілеттері дамиды. Идеяларды қорытындылау және кері байланыс жасау үшін

5 слайд

«Жасырын сөздер» ойыны 1 адам ортаға шығады, жүргізуші оның артында тұрып, бірнеше сөздерді жасырады, ал топтағылар ым-ишара арқылы ғана түсіндіреді. Ортадағы адам қандай сөз жасырылғанын табу керек. Идеялар талқыланады, жинақталады, шығармашылық қабілеттері дамиды. Идеяларды қорытындылау және кері байланыс жасау үшін

«Ит па, мысық па?» ойыны Сергіту сәті Харизма бойынша (А.Подгузов) Барлығы шеңберде тұрады, топ 2 шағын топқа бөлінеді.

6 слайд
«Ит па, мысық па?» ойыны Сергіту сәті Харизма бойынша (А.Подгузов) Барлығы шеңберде тұрады, топ 2 шағын топқа бөлінеді. Жүргізуші сол жағына «Ит па?», ал оң жағына «Мысық па?» деп сұрақ жібереді. Жіберген сұрақ тез, жылдам келсе, жүргізуші растап, «Ия, ит» немесе «Ия, мысық» деп жауабын жібереді. Қай топтан тез жауап келсе, сол топ ұтады. Бұл жаттығу арқылы топта ЖАДА қалыптасады, тыңдалым мен зейін дамиды Ойын сергіту, тыңдалымды дамыту, шапшаңдыққа үйрету

6 слайд

«Ит па, мысық па?» ойыны Сергіту сәті Харизма бойынша (А.Подгузов) Барлығы шеңберде тұрады, топ 2 шағын топқа бөлінеді. Жүргізуші сол жағына «Ит па?», ал оң жағына «Мысық па?» деп сұрақ жібереді. Жіберген сұрақ тез, жылдам келсе, жүргізуші растап, «Ия, ит» немесе «Ия, мысық» деп жауабын жібереді. Қай топтан тез жауап келсе, сол топ ұтады. Бұл жаттығу арқылы топта ЖАДА қалыптасады, тыңдалым мен зейін дамиды Ойын сергіту, тыңдалымды дамыту, шапшаңдыққа үйрету

«Шеринг» әдісі Харизма бойынша (Н.Баринова) Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша

7 слайд
«Шеринг» әдісі Харизма бойынша (Н.Баринова) Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек. Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Ой бөлісу

7 слайд

«Шеринг» әдісі Харизма бойынша (Н.Баринова) Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек. Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Ой бөлісу

«Сұрақ ілмегі» әдісі Бұл әдісті жазбаша немесе ауызша өткізуге болады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңге

8 слайд
«Сұрақ ілмегі» әдісі Бұл әдісті жазбаша немесе ауызша өткізуге болады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады. Түрткі болу, сынақтан өткізу немесе қайта бағыттау техникаларын пайдаланады. Оқушы табиғаттың қай бөлігін немесе төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады. Оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру

8 слайд

«Сұрақ ілмегі» әдісі Бұл әдісті жазбаша немесе ауызша өткізуге болады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады. Түрткі болу, сынақтан өткізу немесе қайта бағыттау техникаларын пайдаланады. Оқушы табиғаттың қай бөлігін немесе төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады. Оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру

«Ханшайым, айдаһар, Ханзада» сергіту сәті Харизма бойынша (Н.Баринова) Екі топқа бірігіп, қарама-қарсы сызық бойымен т

9 слайд
«Ханшайым, айдаһар, Ханзада» сергіту сәті Харизма бойынша (Н.Баринова) Екі топқа бірігіп, қарама-қарсы сызық бойымен тұрады. Бір топ ханзада болып, бір топ айдаһар болу немесе ауысып ханшайым мен ханзада болу арқылы т.с.с бірнеше рет қайталау арқылы сергіту жаттығуы жүргізіледі. Оқушының шапшаң ойлауы арқылы жылдам шешім қабылдауына ықпал болады. Қандай да бір ақпарат алуда шапшаңдыққа баулу.

9 слайд

«Ханшайым, айдаһар, Ханзада» сергіту сәті Харизма бойынша (Н.Баринова) Екі топқа бірігіп, қарама-қарсы сызық бойымен тұрады. Бір топ ханзада болып, бір топ айдаһар болу немесе ауысып ханшайым мен ханзада болу арқылы т.с.с бірнеше рет қайталау арқылы сергіту жаттығуы жүргізіледі. Оқушының шапшаң ойлауы арқылы жылдам шешім қабылдауына ықпал болады. Қандай да бір ақпарат алуда шапшаңдыққа баулу.

Назарларыңызға рахмет!

10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ