Материалдар / “Топта ұсақ моториканы дамытуға бағытталған ойындарды ұйымдастыру бойынша педагог жұмысының мазмұны
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

“Топта ұсақ моториканы дамытуға бағытталған ойындарды ұйымдастыру бойынша педагог жұмысының мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсақ қол моторикасын жетілдіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
28 Наурыз 2025
75
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жоба Тақырыбы: “Топта ұсақ моториканы дамытуға бағытталған ойындарды ұйымдастыру бойынша педагог жұмысының мазмұн ы

1 слайд
Жоба Тақырыбы: “Топта ұсақ моториканы дамытуға бағытталған ойындарды ұйымдастыру бойынша педагог жұмысының мазмұн ы

1 слайд

Жоба Тақырыбы: “Топта ұсақ моториканы дамытуға бағытталған ойындарды ұйымдастыру бойынша педагог жұмысының мазмұн ы

1. Кіріспе Ұсақ моторикасын дамыту қазіргі замандағы ең өзекті мәселе 2. Негізгі бөлім 2.1. Ұсақ моториканы дамытудың маңы

2 слайд
1. Кіріспе Ұсақ моторикасын дамыту қазіргі замандағы ең өзекті мәселе 2. Негізгі бөлім 2.1. Ұсақ моториканы дамытудың маңыздылығы 2.2. Әдіс-тәсілдері 3.Практикалық бөлім 3.1. Ұсақ моторикаға арналған ойындар, жаттығулар Қорытынды Пайдаланған әдебиеттер Жоба түрі – шығармашылық, ойынды, практикалы – бағытталған Балалардың жасы – 4-5 жас Жоба мерзімі – 2 апта Әлеуметтік серіктестер – балалар, ата-аналар, тәрбиешілер.

2 слайд

1. Кіріспе Ұсақ моторикасын дамыту қазіргі замандағы ең өзекті мәселе 2. Негізгі бөлім 2.1. Ұсақ моториканы дамытудың маңыздылығы 2.2. Әдіс-тәсілдері 3.Практикалық бөлім 3.1. Ұсақ моторикаға арналған ойындар, жаттығулар Қорытынды Пайдаланған әдебиеттер Жоба түрі – шығармашылық, ойынды, практикалы – бағытталған Балалардың жасы – 4-5 жас Жоба мерзімі – 2 апта Әлеуметтік серіктестер – балалар, ата-аналар, тәрбиешілер.

Тақырыптың өзектілігі: Балалардың ұсақ моторикасын дамыту қазіргі заманда ең өзекті мәселе болып табылады. Балалардың психикасы

3 слайд
Тақырыптың өзектілігі: Балалардың ұсақ моторикасын дамыту қазіргі заманда ең өзекті мәселе болып табылады. Балалардың психикасы мен бас миының іс-әрекетін зерттеген кезде ғалымдар оларға қол функцияларының үлкен ықпал тигізетінін атап өтті. Баланың қалай дамып келе жатқанын көрсететін, оның интелектуалдық қабілетін айғақтайтын дәл ұсақ қол моторикасы екендігі белгілі. Өкішішке орай, практика көрсеткіші бойынша, қазіргі заманғы балалардың жалпы моторикасы және тіл дамуының жетілуі төмен деңгейде, ол көбінесе кіші жас балаларда байқалады. Қол моторикасы жетілмеген балалар өзі-өзіне қызмет көрсету іс-әрекеттерін епсіз орындайды, ұйымдастырылған іс-әрекетте де (сурет салу, жапсыру, мүсіндеу, құрастыру) басқа балаларға ілесе алмайды. Осы себептен, өзіне деген сенімі, өзін бағалауы, эмоционалдық көңіл-күйі төмендейді. Моторика деген не? Бала дамуына қандай әсер тигізеді? Ата-аналарға балаларын мектепке дұрыс дайындап, жан-жақты дамуына қандай көмек көрсетуге болады? Аталған сұрақтардың жауабын табу осы тақырыппен жұмыс жасауға, жаңа әдіс-тәсілдерді қолданып мәселені шешуге мені жетелеп әкелді.  

3 слайд

Тақырыптың өзектілігі: Балалардың ұсақ моторикасын дамыту қазіргі заманда ең өзекті мәселе болып табылады. Балалардың психикасы мен бас миының іс-әрекетін зерттеген кезде ғалымдар оларға қол функцияларының үлкен ықпал тигізетінін атап өтті. Баланың қалай дамып келе жатқанын көрсететін, оның интелектуалдық қабілетін айғақтайтын дәл ұсақ қол моторикасы екендігі белгілі. Өкішішке орай, практика көрсеткіші бойынша, қазіргі заманғы балалардың жалпы моторикасы және тіл дамуының жетілуі төмен деңгейде, ол көбінесе кіші жас балаларда байқалады. Қол моторикасы жетілмеген балалар өзі-өзіне қызмет көрсету іс-әрекеттерін епсіз орындайды, ұйымдастырылған іс-әрекетте де (сурет салу, жапсыру, мүсіндеу, құрастыру) басқа балаларға ілесе алмайды. Осы себептен, өзіне деген сенімі, өзін бағалауы, эмоционалдық көңіл-күйі төмендейді. Моторика деген не? Бала дамуына қандай әсер тигізеді? Ата-аналарға балаларын мектепке дұрыс дайындап, жан-жақты дамуына қандай көмек көрсетуге болады? Аталған сұрақтардың жауабын табу осы тақырыппен жұмыс жасауға, жаңа әдіс-тәсілдерді қолданып мәселені шешуге мені жетелеп әкелді.  

Мақсаты: Әр түрлі іс-әрекеттер арқылы мектепке дейінгі балалардың ұсақ моторикасымен қол үйлесімдігін дамыту Міндеттері: •Қо

4 слайд
Мақсаты: Әр түрлі іс-әрекеттер арқылы мектепке дейінгі балалардың ұсақ моторикасымен қол үйлесімдігін дамыту   Міндеттері: •Қол мен көздің үйлесімділігін және дәлдігін жетілдіру, қолдың икемділігін, ырғағын дамыту •Қолдың бұлшық еттері мен саусақтарының ұсақ моторикасын дамыту •Тілдік функциясының дамуына көмектесу •Әр түрлі заттарды қолданғанда қолдың ұсақ моторикасы мен икемділігін жаттықтыру •Құрбыларымен және үлкендермен қарым-қатынаста эмоционалдық жайлы жағдай жасау •Балалардың ұсақ моторикасының дамуына ата-аналармен қарым-қатынаста жұмыс жасау.

4 слайд

Мақсаты: Әр түрлі іс-әрекеттер арқылы мектепке дейінгі балалардың ұсақ моторикасымен қол үйлесімдігін дамыту   Міндеттері: •Қол мен көздің үйлесімділігін және дәлдігін жетілдіру, қолдың икемділігін, ырғағын дамыту •Қолдың бұлшық еттері мен саусақтарының ұсақ моторикасын дамыту •Тілдік функциясының дамуына көмектесу •Әр түрлі заттарды қолданғанда қолдың ұсақ моторикасы мен икемділігін жаттықтыру •Құрбыларымен және үлкендермен қарым-қатынаста эмоционалдық жайлы жағдай жасау •Балалардың ұсақ моторикасының дамуына ата-аналармен қарым-қатынаста жұмыс жасау.

Қолданылатын жұмыс түрлері Тәрбиешінің балалармен бірлескен іс-әрекеті Балалармен жеке жұмыс Балалардың ерікті өз бетімен іс-ә

5 слайд
Қолданылатын жұмыс түрлері Тәрбиешінің балалармен бірлескен іс-әрекеті Балалармен жеке жұмыс Балалардың ерікті өз бетімен іс-әрекеттері Ата-аналармен жұмыс Негізгі бағыттар Заттық-дамытушылық орта құру Жұмыс құралдарын жасау Балалармен жұмыс Ата-аналармен жұмыс  Күтілетін нәтиже Ойын бала тілінің дамуына ықпалын тигізіп, таным белсенділігінің дамуына жол ашады. Қай бала болмасын ойынмен өседі, өйткені бала табиғатының өзі тек ойынмен байланысты. Ойын үстінде бала еш нәрсеге тәуелсіз. Ол озін еркін ұстайды. Ал еркіндік дегеніміз барлық дамудың баспалдағы, бәрін білуге деген талпынысы мен құлшынысы. Баланың білуге деген құштарлығы, сөйлеуі ойын үстінде қалыптасады.  Ойын барысында бала өзін қоршаған үлкендер сияқты, өзінің сүйікті әңгімелері мен кейіпкерлері сияқты өмір сүреді, әрекет жасайды.

5 слайд

Қолданылатын жұмыс түрлері Тәрбиешінің балалармен бірлескен іс-әрекеті Балалармен жеке жұмыс Балалардың ерікті өз бетімен іс-әрекеттері Ата-аналармен жұмыс Негізгі бағыттар Заттық-дамытушылық орта құру Жұмыс құралдарын жасау Балалармен жұмыс Ата-аналармен жұмыс  Күтілетін нәтиже Ойын бала тілінің дамуына ықпалын тигізіп, таным белсенділігінің дамуына жол ашады. Қай бала болмасын ойынмен өседі, өйткені бала табиғатының өзі тек ойынмен байланысты. Ойын үстінде бала еш нәрсеге тәуелсіз. Ол озін еркін ұстайды. Ал еркіндік дегеніміз барлық дамудың баспалдағы, бәрін білуге деген талпынысы мен құлшынысы. Баланың білуге деген құштарлығы, сөйлеуі ойын үстінде қалыптасады.  Ойын барысында бала өзін қоршаған үлкендер сияқты, өзінің сүйікті әңгімелері мен кейіпкерлері сияқты өмір сүреді, әрекет жасайды.

Ұсақ моториканы дамытудың маңыздылығы неде? Адамның бас миында саусақ қимылына және сөйлеуге жауап беретін орталықтар өте жақын

6 слайд
Ұсақ моториканы дамытудың маңыздылығы неде? Адамның бас миында саусақ қимылына және сөйлеуге жауап беретін орталықтар өте жақын орналасқан. Ұсақ моторикаға әсер ете және оны белсендіре отырып, көрші орналасқан сөйлеуге жауап беретін орталықты да дамытады. Әдіс – тәсілдер Саусақ ойындары Қолдың бұлшық еттеріне арналған массаж Сергіту жаттығулары Саусақ театры Түйме, бау, ағытпа, жапсырғыштармен іс-әрекеттері Дәстүрден тыс бейнелеу әрекеті: Дәстүрден тыс сурет салу (мөрлермен, саусақпен, алақанмен, мақта таяқшалармен, істіктермен, паролонмен, дымқыл қағазға, мыжылған қағазға сурет салу) Мүсіндеу әрекеті ( табиғи материалдарды қолданып, ермексазбен) Құрастыру (дәстүрден тыс материалдармен жұмыс істеу, лего конструктор) Әр түрлі аппликацияның түрлері (жырту тәсілі, умаждау) Айналдырып сызу, штрихтау, бояу Дидактикалық ойындар М. Монтессори баулықтары Ұсақ заттармен, ойыншықтармен ойындар Пазлы, мозайка т.б

6 слайд

Ұсақ моториканы дамытудың маңыздылығы неде? Адамның бас миында саусақ қимылына және сөйлеуге жауап беретін орталықтар өте жақын орналасқан. Ұсақ моторикаға әсер ете және оны белсендіре отырып, көрші орналасқан сөйлеуге жауап беретін орталықты да дамытады. Әдіс – тәсілдер Саусақ ойындары Қолдың бұлшық еттеріне арналған массаж Сергіту жаттығулары Саусақ театры Түйме, бау, ағытпа, жапсырғыштармен іс-әрекеттері Дәстүрден тыс бейнелеу әрекеті: Дәстүрден тыс сурет салу (мөрлермен, саусақпен, алақанмен, мақта таяқшалармен, істіктермен, паролонмен, дымқыл қағазға, мыжылған қағазға сурет салу) Мүсіндеу әрекеті ( табиғи материалдарды қолданып, ермексазбен) Құрастыру (дәстүрден тыс материалдармен жұмыс істеу, лего конструктор) Әр түрлі аппликацияның түрлері (жырту тәсілі, умаждау) Айналдырып сызу, штрихтау, бояу Дидактикалық ойындар М. Монтессори баулықтары Ұсақ заттармен, ойыншықтармен ойындар Пазлы, мозайка т.б

қызығушылықты ояту сөздік қоры молайту мағынаны тану ой толғаныс Белгіленген уақытта өз ойларын үзбей жеткізу, өз ойларын

7 слайд
қызығушылықты ояту сөздік қоры молайту мағынаны тану ой толғаныс Белгіленген уақытта өз ойларын үзбей жеткізу, өз ойларын дәлелдей білуді меңгерту. ақпаратпен алмасуды қалыптастыру. Ұсақ маториканы дамыту ойындарының маңыздылығы

7 слайд

қызығушылықты ояту сөздік қоры молайту мағынаны тану ой толғаныс Белгіленген уақытта өз ойларын үзбей жеткізу, өз ойларын дәлелдей білуді меңгерту. ақпаратпен алмасуды қалыптастыру. Ұсақ маториканы дамыту ойындарының маңыздылығы

Барлық жаттығулар 3 топқа бөлінеді: 1- Қолдың білектеріне арналған жаттығулар: еліктеу қабілетін дамытады; бұлшық еттерді жи

8 слайд
Барлық  жаттығулар  3 топқа бөлінеді:   1- Қолдың білектеріне арналған жаттығулар: еліктеу қабілетін дамытады; бұлшық еттерді жиыруға бірнеше уақытқа дейін сақтау білігін дамытады. бір қозғалыстан екінші қозғалысқа ауысуға үйретеді.   2-  Саусақтарға арналған шартты статикалық жаттығулар: Бұрын алынған дағдыларды жоғары деңгейде жүзеге асырады және неғұрлым нақты қозғалысты талап етеді.   3-Саусақтарға арналған динамикалық жаттығулар; қозғалыстың нақты координациясын дамытады; қол саусақтарын бүгуге және жазуға үйретеді; бас бармақты басқа саусақтарға қарама-қарсы қоюға үйретеді.   Саусақ жаттығуларын орындауда: Алдымен барлық жаттығулар баяу орындалады. Баланың жаттығуды дұрыс қайталауын және білектердің саусақтардың қалпын дұрыс сақтауын және бір қозғалыстан екіншісіне дұрыс ауысуын қадағалау керек. Балаға бірге жасап көмектесу керек. Жаттығуларалдымен бір қолмен орындалады (егер де жаттығу екі қолдың бірге қатысуымен қарастармаса), содан кейін екінші қолмен, сосын екі қолмен бір уақытта. Кейбір жаттығулар бірнеше түрде берілген. Бірінші ең жеңілі орындалады.

8 слайд

Барлық  жаттығулар  3 топқа бөлінеді:   1- Қолдың білектеріне арналған жаттығулар: еліктеу қабілетін дамытады; бұлшық еттерді жиыруға бірнеше уақытқа дейін сақтау білігін дамытады. бір қозғалыстан екінші қозғалысқа ауысуға үйретеді.   2-  Саусақтарға арналған шартты статикалық жаттығулар: Бұрын алынған дағдыларды жоғары деңгейде жүзеге асырады және неғұрлым нақты қозғалысты талап етеді.   3-Саусақтарға арналған динамикалық жаттығулар; қозғалыстың нақты координациясын дамытады; қол саусақтарын бүгуге және жазуға үйретеді; бас бармақты басқа саусақтарға қарама-қарсы қоюға үйретеді.   Саусақ жаттығуларын орындауда: Алдымен барлық жаттығулар баяу орындалады. Баланың жаттығуды дұрыс қайталауын және білектердің саусақтардың қалпын дұрыс сақтауын және бір қозғалыстан екіншісіне дұрыс ауысуын қадағалау керек. Балаға бірге жасап көмектесу керек. Жаттығуларалдымен бір қолмен орындалады (егер де жаттығу екі қолдың бірге қатысуымен қарастармаса), содан кейін екінші қолмен, сосын екі қолмен бір уақытта. Кейбір жаттығулар бірнеше түрде берілген. Бірінші ең жеңілі орындалады.

1. Жаттығу: «Түрлі-түсті моншақтарды өз ұяшығына сал» Мақсаты: Ұсақ және жалпы моториканы дамыту.Балаларды түстерді ажырата білу

9 слайд
1. Жаттығу: «Түрлі-түсті моншақтарды өз ұяшығына сал» Мақсаты: Ұсақ және жалпы моториканы дамыту.Балаларды түстерді ажырата білуге үйрету. Балалардың негізгі түстер жайлы (қызыл, сары, жасыл, көк) білімдерін бекіту. Қажетті құрал-жабдықтар: Түстері әртүрлі моншақтар, ыдыс, түрлі-түсті жұлдызшалар. Барысы: Балаға бірнеше бөлікке бөлінген ыдыс ұсынылады.Әртүрлі түсті моншақтар ыдыстың дәл ортасына араластырылып салынады.Ыдыстың жан-жағында орналасқан бөлшектеріне түстер бейнеленген жұлдызшалар салынады.Бала жұлдызшаның түстеріне байланысты моншақтарды бөліп салып шығуы тиіс. 2. Жаттығу: "Судан заттырды қасықпен ал". Мақсаты: Ұсақ және жалпы моториканы дамыту.Балаларды түстерді ажырата білуге үйрету. Балалардың негізгі түстер жайлы (қызыл, сары, жасыл, көк) білімдерін бекіту. Қажетті құрал-жабдықтар: Су құйылған үлкен ыдыс, түстері әртүрлі таяқшалар, қасық, түрлі- түсті құты. Барысы: Баланың алдына су құйылған ыдыс беріледі.Ыдыстың ішіне сумен бірге түстері әртүрлі таяқшалар салынған.Бала түстеріне байланысты таяқшаларды столдың екінші жақ шетінде тұрған түрлі-түсті құтыларға түстеріне байланысты қасықпен алып салуы қажет. 3. Жаттығу: «Түрлі-түсті түтікшелер алқасы» Мақсаты: Ұсақ моториканы дамыту.Баланың көріп қабылдауын дамыту. Сипап сезуді қалыптастыру. Бала түтікшелерді түстері бойынша ажырата білуді үйренеді.Түтікшелерді жіпке тізуге дағдыланады. Қажетті құрал-жабдықтар: Түрлі түсті қорапшаларға салынған түтікшелер және жіптер. Барысы: Балаларға әр түрлі түстерге боялған түтікшелер ұсынылады. Және әр түрлі түсті жіптер қосымша беріледі.Бала өзіне түскен

9 слайд

1. Жаттығу: «Түрлі-түсті моншақтарды өз ұяшығына сал» Мақсаты: Ұсақ және жалпы моториканы дамыту.Балаларды түстерді ажырата білуге үйрету. Балалардың негізгі түстер жайлы (қызыл, сары, жасыл, көк) білімдерін бекіту. Қажетті құрал-жабдықтар: Түстері әртүрлі моншақтар, ыдыс, түрлі-түсті жұлдызшалар. Барысы: Балаға бірнеше бөлікке бөлінген ыдыс ұсынылады.Әртүрлі түсті моншақтар ыдыстың дәл ортасына араластырылып салынады.Ыдыстың жан-жағында орналасқан бөлшектеріне түстер бейнеленген жұлдызшалар салынады.Бала жұлдызшаның түстеріне байланысты моншақтарды бөліп салып шығуы тиіс. 2. Жаттығу: "Судан заттырды қасықпен ал". Мақсаты: Ұсақ және жалпы моториканы дамыту.Балаларды түстерді ажырата білуге үйрету. Балалардың негізгі түстер жайлы (қызыл, сары, жасыл, көк) білімдерін бекіту. Қажетті құрал-жабдықтар: Су құйылған үлкен ыдыс, түстері әртүрлі таяқшалар, қасық, түрлі- түсті құты. Барысы: Баланың алдына су құйылған ыдыс беріледі.Ыдыстың ішіне сумен бірге түстері әртүрлі таяқшалар салынған.Бала түстеріне байланысты таяқшаларды столдың екінші жақ шетінде тұрған түрлі-түсті құтыларға түстеріне байланысты қасықпен алып салуы қажет. 3. Жаттығу: «Түрлі-түсті түтікшелер алқасы» Мақсаты: Ұсақ моториканы дамыту.Баланың көріп қабылдауын дамыту. Сипап сезуді қалыптастыру. Бала түтікшелерді түстері бойынша ажырата білуді үйренеді.Түтікшелерді жіпке тізуге дағдыланады. Қажетті құрал-жабдықтар: Түрлі түсті қорапшаларға салынған түтікшелер және жіптер. Барысы: Балаларға әр түрлі түстерге боялған түтікшелер ұсынылады. Және әр түрлі түсті жіптер қосымша беріледі.Бала өзіне түскен

10 слайд

10 слайд

Ұсақ маториканы дамытушы ойыншықтары

11 слайд
Ұсақ маториканы дамытушы ойыншықтары

11 слайд

Ұсақ маториканы дамытушы ойыншықтары

Ұсақ маторикаға арналған ойындар

12 слайд
Ұсақ маторикаға арналған ойындар

12 слайд

Ұсақ маторикаға арналған ойындар

13 слайд

13 слайд

Қорытынды Саусақтардың ұсақ қимылдарын қалыптастыруға арналған жұмыс нәтижесі тиімді болу үшін әр түрлі әдіс-тәсілдер қолдану

14 слайд
Қорытынды Саусақтардың ұсақ қимылдарын қалыптастыруға арналған жұмыс нәтижесі тиімді болу үшін әр түрлі әдіс-тәсілдер қолдану қажет. Шығармашылық процестен, өз туындысынан ләззат алып, әр жұмысты, әр істі қызығушылықпен орындауға болатынын үйретемін. Келешекте де өткізген жұмыс нәтижесінің жемісті болу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді іздестіріп қолдануды жалғастырамын  Қолданылған әдебиеттер: 1. «Отбасы және балабақша» 2002 ж №5. (6-8 бет) 2. «Логопедия» Е.Н.Краузе (30-38 бет) 3.  «Отбасы және балабақша» 2000 ж. №5 (15 бет) 4.  «Отбасы және балабақша» 2010 ж. №5 (12 бет) 5.  Калмыкова Е.В . Бастауыш мектептегі ойын технологиясы арқылы оқыту. Алматы, 2007. 6.  «Логопедия» Е.Н.Краузе [30-38 бет]

14 слайд

Қорытынды Саусақтардың ұсақ қимылдарын қалыптастыруға арналған жұмыс нәтижесі тиімді болу үшін әр түрлі әдіс-тәсілдер қолдану қажет. Шығармашылық процестен, өз туындысынан ләззат алып, әр жұмысты, әр істі қызығушылықпен орындауға болатынын үйретемін. Келешекте де өткізген жұмыс нәтижесінің жемісті болу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді іздестіріп қолдануды жалғастырамын  Қолданылған әдебиеттер: 1. «Отбасы және балабақша» 2002 ж №5. (6-8 бет) 2. «Логопедия» Е.Н.Краузе (30-38 бет) 3.  «Отбасы және балабақша» 2000 ж. №5 (15 бет) 4.  «Отбасы және балабақша» 2010 ж. №5 (12 бет) 5.  Калмыкова Е.В . Бастауыш мектептегі ойын технологиясы арқылы оқыту. Алматы, 2007. 6.  «Логопедия» Е.Н.Краузе [30-38 бет]

Назарларыңызға рахмет!!!

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі