Материалдар / Тренинг - сабақ; Дарынды балалармен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тренинг - сабақ; Дарынды балалармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды балаларға арналған жаттығулар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
3496
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Дарынды оқушылармен жұмыс Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

2 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

2 слайд

Дарынды оқушылармен жұмыс Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

Бейімділік – бұл адамның белгілі бір іс-әрекетпен айналысуға бетбұрысы, оянып келе жатқан алғашқы белгісі. Демек,бала кезде ер

3 слайд
Бейімділік – бұл адамның белгілі бір іс-әрекетпен айналысуға бетбұрысы, оянып келе жатқан алғашқы белгісі. Демек,бала кезде ерекше көзге түсетін бейімділік келешектегі қабілеттіліктің көрсеткіші бола алады. Ерекше қабілеттілік – белгілі бір әрекет саласында ерекше жетістікке жеткізетін адам қабілеті дамуының жоғары деңгейі. Қабілет дегеніміз – тұлғаның кез- келген іс- әрекетті табысты орындауы. Дарындылық дегеніміз- адамның кез- келген іс- әрекет түріне ерекше қабілетті болуы. Данышпандық дегеніміз - қоғам өмірінде тарихи маңызы бар, шығармашылықпен сипатталатын дарындылықтың жоғары деңгейі. Дарындылық – жеке тұлғаның өте күрделі, көп аспектілі қыры. Олар әр түрлі, бір-біріне ұқсамайды. Дарынды баланы байқамау мүмкін емес, көпшіліктің ортасында ол өзінің іс-әрекетімен, бейімділігімен, қабілеттілігімен ерекше көзге түседі.

3 слайд

Бейімділік – бұл адамның белгілі бір іс-әрекетпен айналысуға бетбұрысы, оянып келе жатқан алғашқы белгісі. Демек,бала кезде ерекше көзге түсетін бейімділік келешектегі қабілеттіліктің көрсеткіші бола алады. Ерекше қабілеттілік – белгілі бір әрекет саласында ерекше жетістікке жеткізетін адам қабілеті дамуының жоғары деңгейі. Қабілет дегеніміз – тұлғаның кез- келген іс- әрекетті табысты орындауы. Дарындылық дегеніміз- адамның кез- келген іс- әрекет түріне ерекше қабілетті болуы. Данышпандық дегеніміз - қоғам өмірінде тарихи маңызы бар, шығармашылықпен сипатталатын дарындылықтың жоғары деңгейі. Дарындылық – жеке тұлғаның өте күрделі, көп аспектілі қыры. Олар әр түрлі, бір-біріне ұқсамайды. Дарынды баланы байқамау мүмкін емес, көпшіліктің ортасында ол өзінің іс-әрекетімен, бейімділігімен, қабілеттілігімен ерекше көзге түседі.

Білім беруде жеке тұлғаны дамыту, дана және дара ойлай алатын дарынды баланы оқыту мен тәрбиелеу жолдарын айқындау, білім алу

4 слайд
Білім беруде жеке тұлғаны дамыту, дана және дара ойлай алатын дарынды баланы оқыту мен тәрбиелеу жолдарын айқындау, білім алушының әлеуетті мүмкіндіктерін, әрбір оқушының жеке ерекшелігін дамыту, қабілетін ескере отырып шығармашылығын қалыптастыру үшін жағдай жасау. Зерттеу мақсаты

4 слайд

Білім беруде жеке тұлғаны дамыту, дана және дара ойлай алатын дарынды баланы оқыту мен тәрбиелеу жолдарын айқындау, білім алушының әлеуетті мүмкіндіктерін, әрбір оқушының жеке ерекшелігін дамыту, қабілетін ескере отырып шығармашылығын қалыптастыру үшін жағдай жасау. Зерттеу мақсаты

Жұмыстың көкейкестілігі: Қазіргі жағдайда Қазақстанның дамуы инлелектуалдарсыз мүмкін емес, сондықтан басты міндет дарынды б

5 слайд
Жұмыстың көкейкестілігі: Қазіргі жағдайда Қазақстанның дамуы инлелектуалдарсыз мүмкін емес, сондықтан басты міндет дарынды балаларды анықтап, олардың қабілеттерінің ары қарай дамуына жағдай жасау қажет. Бұл бүгінгі күні білім беру саласындағы нормативті құжаттарда айқын көрсетілген.

5 слайд

Жұмыстың көкейкестілігі: Қазіргі жағдайда Қазақстанның дамуы инлелектуалдарсыз мүмкін емес, сондықтан басты міндет дарынды балаларды анықтап, олардың қабілеттерінің ары қарай дамуына жағдай жасау қажет. Бұл бүгінгі күні білім беру саласындағы нормативті құжаттарда айқын көрсетілген.

Жұмыс жоспары мынандай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді: 1 кезең – ерекше қабілетті оқушыларды анықтау 2 кезең – оқушы қабілеті

6 слайд
Жұмыс жоспары мынандай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді: 1 кезең – ерекше қабілетті оқушыларды анықтау 2 кезең – оқушы қабілетінің бағытын анықтау 3 кезең – ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру. 4 кезең – дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу.

6 слайд

Жұмыс жоспары мынандай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді: 1 кезең – ерекше қабілетті оқушыларды анықтау 2 кезең – оқушы қабілетінің бағытын анықтау 3 кезең – ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру. 4 кезең – дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу.

Дарынды баланың ерекшеліктері •Ерекше зейінділік. •Жинақтылық. •Күрделі ақыл – ой жұмысына әрқашан дайын тұрады. •Еңбекке жұмы

7 слайд
Дарынды баланың ерекшеліктері •Ерекше зейінділік. •Жинақтылық. •Күрделі ақыл – ой жұмысына әрқашан дайын тұрады. •Еңбекке жұмылушылық. •Таным аясы кең болады. •Ойлау белсенділігі аса тұрақты. •Дарынды балалардың адамгершілік дамуы, қабылдауы, өзіндік танымы өте нәзік. •Қиялдары кең. •Көтеріңкі көңіл күйді, жағымды психологиялық ахуалды жақсы көреді. •Кішкене кезде шыдамсыз болады. •Әділетсіздікті көтермейді, өзіне және қоршаған адамдарға талап қоя біледі.

7 слайд

Дарынды баланың ерекшеліктері •Ерекше зейінділік. •Жинақтылық. •Күрделі ақыл – ой жұмысына әрқашан дайын тұрады. •Еңбекке жұмылушылық. •Таным аясы кең болады. •Ойлау белсенділігі аса тұрақты. •Дарынды балалардың адамгершілік дамуы, қабылдауы, өзіндік танымы өте нәзік. •Қиялдары кең. •Көтеріңкі көңіл күйді, жағымды психологиялық ахуалды жақсы көреді. •Кішкене кезде шыдамсыз болады. •Әділетсіздікті көтермейді, өзіне және қоршаған адамдарға талап қоя біледі.

 Лидерлік дарындылық  Шығармашылық дарындылық  Көркемөнер орындаушылық дарындылық

8 слайд
 Лидерлік дарындылық  Шығармашылық дарындылық  Көркемөнер орындаушылық дарындылық  Академиялық дарындылық  Интеллектуалды ақыл –ой дарындылығы Психо-моторлық дарындылық Дарындылықтың түрлері

8 слайд

 Лидерлік дарындылық  Шығармашылық дарындылық  Көркемөнер орындаушылық дарындылық  Академиялық дарындылық  Интеллектуалды ақыл –ой дарындылығы Психо-моторлық дарындылық Дарындылықтың түрлері

Интеллектуалды ақыл –ой дарындылығы •Негізгі түсініктерді тез меңгереді •Мәліметтерді жеңіл есте сақтайды •Аналитикалық

9 слайд
Интеллектуалды ақыл –ой дарындылығы •Негізгі түсініктерді тез меңгереді •Мәліметтерді жеңіл есте сақтайды •Аналитикалық қабілеті жоғары дамыған •Ақпараттарды өңдеу қабілеті жоғары дамыған •Кеттеллдің мәдени тәуелсіз тесті •Г.Айзенктің тесті •Штур тесті Дарындылық белгілері Қолданылатын тесттер

9 слайд

Интеллектуалды ақыл –ой дарындылығы •Негізгі түсініктерді тез меңгереді •Мәліметтерді жеңіл есте сақтайды •Аналитикалық қабілеті жоғары дамыған •Ақпараттарды өңдеу қабілеті жоғары дамыған •Кеттеллдің мәдени тәуелсіз тесті •Г.Айзенктің тесті •Штур тесті Дарындылық белгілері Қолданылатын тесттер

Академиялық дарындылық Белгілері •Жеке пәндердегі жылдамдылық нәтижесінің жоғарылы

10 слайд
Академиялық дарындылық Белгілері •Жеке пәндердегі жылдамдылық нәтижесінің жоғарылығы •Тереңділік •Ауқымы тар пәндер облысында талаптылық көрсету •Г.Айзенктің тесттері •Штур тесті Қолданылатын тесттер

10 слайд

Академиялық дарындылық Белгілері •Жеке пәндердегі жылдамдылық нәтижесінің жоғарылығы •Тереңділік •Ауқымы тар пәндер облысында талаптылық көрсету •Г.Айзенктің тесттері •Штур тесті Қолданылатын тесттер

Шығармашылық дарындылық •Қызығушылығы жоғары •Қалжыңды түсіне білу •Пікірінің тәуелсіздігі •Бейнелеуге қабілетті •Талапш

11 слайд
Шығармашылық дарындылық •Қызығушылығы жоғары •Қалжыңды түсіне білу •Пікірінің тәуелсіздігі •Бейнелеуге қабілетті •Талапшылдық назардың жоқтығы •Е.Торренс әдістемесі •Шығармашыдық ойлау(вербальды емес) Белгілері Қолданылатын тесттер

11 слайд

Шығармашылық дарындылық •Қызығушылығы жоғары •Қалжыңды түсіне білу •Пікірінің тәуелсіздігі •Бейнелеуге қабілетті •Талапшылдық назардың жоқтығы •Е.Торренс әдістемесі •Шығармашыдық ойлау(вербальды емес) Белгілері Қолданылатын тесттер

Лидерлік дарындылық (әлеуметтік) • Шешім қабылдай алу қасиеті •Жауапкершіліктің болуы •Ойды ашық жеткізе алу •Мақсаттылық

12 слайд
Лидерлік дарындылық (әлеуметтік) • Шешім қабылдай алу қасиеті •Жауапкершіліктің болуы •Ойды ашық жеткізе алу •Мақсаттылық •Қозғалыстағы бағыттылықтың болуы •Жетістік тренингтері •Лидер тесті Белгілері Қолданылатын тесттер

12 слайд

Лидерлік дарындылық (әлеуметтік) • Шешім қабылдай алу қасиеті •Жауапкершіліктің болуы •Ойды ашық жеткізе алу •Мақсаттылық •Қозғалыстағы бағыттылықтың болуы •Жетістік тренингтері •Лидер тесті Белгілері Қолданылатын тесттер

Көркемөнер орындаушылық дарындылық Белгілері •Көркемшығармашылық о

13 слайд
Көркемөнер орындаушылық дарындылық Белгілері •Көркемшығармашылық облысындағы жоғары жетістіктер •Орындаушылық музыкалық қабілетінің жоғарылығы

13 слайд

Көркемөнер орындаушылық дарындылық Белгілері •Көркемшығармашылық облысындағы жоғары жетістіктер •Орындаушылық музыкалық қабілетінің жоғарылығы

Психо-моторлық дарындылық •Моториканы қажет ететін әрекетке деген үлкен қызығушылық •Кең диапазонды меңгерген спорттағы

14 слайд
Психо-моторлық дарындылық •Моториканы қажет ететін әрекетке деген үлкен қызығушылық •Кең диапазонды меңгерген спорттағы жетістіктер Белгілері

14 слайд

Психо-моторлық дарындылық •Моториканы қажет ететін әрекетке деген үлкен қызығушылық •Кең диапазонды меңгерген спорттағы жетістіктер Белгілері

•Дарынды балаларға жалпы сипаттама беріледі. •Дарынды балаларды анықтау әдістемелік кешені сұрыпталып жинақталады. •Дарынды о

15 слайд
•Дарынды балаларға жалпы сипаттама беріледі. •Дарынды балаларды анықтау әдістемелік кешені сұрыпталып жинақталады. •Дарынды оқушыларды анықтаудың тәәжірибесі жүзеге асырылады. •Дарынды оқушылармен жұмыс әдістемесі ұсынылады. Зерттеу жаңалығы

15 слайд

•Дарынды балаларға жалпы сипаттама беріледі. •Дарынды балаларды анықтау әдістемелік кешені сұрыпталып жинақталады. •Дарынды оқушыларды анықтаудың тәәжірибесі жүзеге асырылады. •Дарынды оқушылармен жұмыс әдістемесі ұсынылады. Зерттеу жаңалығы

•Жүрігзілген жұмыс нәтижесінде дарынды балаларды анықтап, олардың көрсеткіші сипатталады. •Дарынды деп анықталған балалармен а

16 слайд
•Жүрігзілген жұмыс нәтижесінде дарынды балаларды анықтап, олардың көрсеткіші сипатталады. •Дарынды деп анықталған балалармен ары қарай дамыту үшін бірнеше бағытта жұмыстар жүргізіледі. •Инновациялық жоба тәжірибеден өту кезінде психодиагностикалық зерттеулердің нәтижесінде, мектеп, пән мұғалімдерінің, мектеп педагог – психологының бірлесіп жұмыс істеуінің нәтижесінде жүзеге асады. •Мектепте пән мұғалімдерімен байланыс орната отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттері шыңдалады. Жұмыстың нәтижелілігі

16 слайд

•Жүрігзілген жұмыс нәтижесінде дарынды балаларды анықтап, олардың көрсеткіші сипатталады. •Дарынды деп анықталған балалармен ары қарай дамыту үшін бірнеше бағытта жұмыстар жүргізіледі. •Инновациялық жоба тәжірибеден өту кезінде психодиагностикалық зерттеулердің нәтижесінде, мектеп, пән мұғалімдерінің, мектеп педагог – психологының бірлесіп жұмыс істеуінің нәтижесінде жүзеге асады. •Мектепте пән мұғалімдерімен байланыс орната отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттері шыңдалады. Жұмыстың нәтижелілігі

Қорытынды •Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады. •Дарынды балаларды мектепшілік, қалалық, облыстық, республи

17 слайд
Қорытынды •Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады. •Дарынды балаларды мектепшілік, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық іс – шараларға қатыстырып, қабілеттері байқалады. •Әр дарынды баланың ынтасын, шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндік жасалады. •Дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық жетілуіне педагогтар мүмкіндіктер туғызады. •Ата – ана, пән мұғалімдері жас ерекшелігін ескере отырып, қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, өмірде өз орнын табуға ықпал етеді.

17 слайд

Қорытынды •Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады. •Дарынды балаларды мектепшілік, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық іс – шараларға қатыстырып, қабілеттері байқалады. •Әр дарынды баланың ынтасын, шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндік жасалады. •Дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық жетілуіне педагогтар мүмкіндіктер туғызады. •Ата – ана, пән мұғалімдері жас ерекшелігін ескере отырып, қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, өмірде өз орнын табуға ықпал етеді.

Назарларыңызға рахмет!!!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

18 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!