Материалдар / Тренинг: «Критериалды бағалау жүйесіндегі мұғалімнің құзыреттілігі» 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тренинг: «Критериалды бағалау жүйесіндегі мұғалімнің құзыреттілігі» 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық мұ,алімдерге керек материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2019
459
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тренинг: «Критериалды бағалау жүйесіндегі мұғалімнің құзыреттілігі» Абдуллаева Жадыра Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

1 слайд
  Тренинг: «Критериалды бағалау жүйесіндегі мұғалімнің құзыреттілігі» Абдуллаева Жадыра Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Жай м ұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді, Ұлы мұғалім шабыттандырады.

2 слайд
Жай м ұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді, Ұлы мұғалім шабыттандырады.

Психологиялық жаттығу “Көңілді сағат”

3 слайд
Психологиялық жаттығу “Көңілді сағат”

Сіз өзіңізді критериалды бағалау бойынша қандай жануарға теңер едіңіз?

4 слайд
Сіз өзіңізді критериалды бағалау бойынша қандай жануарға теңер едіңіз?

Тренинг критериі  Ойлау дағдылары бойынша жоспар құрады  Критериалды бағалау туралы біледі  Критерий құрад

5 слайд
Тренинг критериі  Ойлау дағдылары бойынша жоспар құрады  Критериалды бағалау туралы біледі  Критерий құрады  Дескриптор құрады  Рефлексия бере алады

6 слайд

Критериалды бағалауға қатысты те

7 слайд
Критериалды бағалауға қатысты терминдер

Критерий 1-топ 1.Сұрақ тақырыпқа сай болу керек 2.Сұрақ логикалық болу керек 3.Сұрақ «Блум түймедағына» сай болу керек

8 слайд
Критерий 1-топ 1.Сұрақ тақырыпқа сай болу керек 2.Сұрақ логикалық болу керек 3.Сұрақ «Блум түймедағына» сай болу керек Мәтінмен жұмыс Критерий 2-топ 1.Тесттің бір жауабы болу керек 2.Тесттің бірнеше жауабы болу керек 3.Сәйкестендіру тестін құру керек

Дескриптор 2-топ 1.Тесттің бір ғана жауабы бар 2.Тесттің бірнеше жауабы бар 3.Сәйкестендіру тестін құра

9 слайд
Дескриптор 2-топ 1.Тесттің бір ғана жауабы бар 2.Тесттің бірнеше жауабы бар 3.Сәйкестендіру тестін құра алады . Дескриптор 1-топ 1.Сұрақ тақырыпқа сай құрылған 2.Сұрақ логикалық 3.Сұрақ «Блум түймедағына» сай құрылған Мәтінмен жұмыс

Ғибратты әңгіме 1 2

10 слайд
Ғибратты әңгіме 1 2

Жабық сұрақтар ( ұзақ жауаптар күтілетін сұрақтар) Неге? Неліктен? Қалай ойлайсың?Ашық сұрақтар (нақты, қысқа жауаптар к

11 слайд
Жабық сұрақтар ( ұзақ жауаптар күтілетін сұрақтар) Неге? Неліктен? Қалай ойлайсың?Ашық сұрақтар (нақты, қысқа жауаптар күтілетін сұрақтар) Кім? Не? Қашан? Қалай? Сұрақ түрлері

1 . Қ а р а п а й ы м с ұ р а қ ( к ім ? н е ? )Блум түйме -дағы2.Анықта уыш сұрақ (қашан? қайда? 3 .Т ү с ін д ір у

12 слайд
1 . Қ а р а п а й ы м с ұ р а қ ( к ім ? н е ? )Блум түйме -дағы2.Анықта уыш сұрақ (қашан? қайда? 3 .Т ү с ін д ір у ш і с ұ р а қ (н е г е ? н е л ік т е н ? ) 4.Бағалаушы сұрақ (дұрыс- дұрыс емес жақтары) 5.Шығарма шы-лық сұрақ Басқаша болғанда..) 6 .Т ә ж ір и б е л і к с ұ р а қ ( с із қ а й т е р е д ің із ? )

Сергіту сәті

13 слайд
Сергіту сәті

Оқу мақсаты мен критериалды бағалау арасындағы байланыс  1.Оқу мақсаттары  2.Бағалау критерийлері  3.Ойлау

14 слайд
Оқу мақсаты мен критериалды бағалау арасындағы байланыс  1.Оқу мақсаттары  2.Бағалау критерийлері  3.Ойлау дағдыларының деңгейлері  4.Тапсырмалар  5.Дескриптор

15 слайд

Тренинг дескрипторы  Критериалды бағалау туралы біледі  Ойлау дағдылары бойынша жоспар құра алады  Критерий

16 слайд
Тренинг дескрипторы  Критериалды бағалау туралы біледі  Ойлау дағдылары бойынша жоспар құра алады  Критерий құра алады  Дескриптор құра алады  Рефлексия бере алады  Сабақты талдай біледі

Сіз енді өзіңізді қай жануарға теңейсіз?

17 слайд
Сіз енді өзіңізді қай жануарға теңейсіз?

Назарларыңызға рахмет!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет!