Тренинг "Рухани жаңғыру жаңа талап, жаңа үміт"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мақтаарал ауданы «№52 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
Химия - биология пәні мұғалімі Жаркинбаева Гульзира Тынысбековна
Аға тәлімгер: Танабаева Атиркуль Кожамкуловна
ТАҚЫ
РЫ
БЫ
:
Рухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үміт
Рухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үмітРухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үмітРухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үміт
Рухани жаңғыру отбасынан басталады
1 слайд
Мақтаарал ауданы «№52 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ Химия - биология пәні мұғалімі Жаркинбаева Гульзира Тынысбековна Аға тәлімгер: Танабаева Атиркуль Кожамкуловна ТАҚЫ РЫ БЫ : Рухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үміт Рухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үмітРухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үмітРухани жаңғыру - жаңа талап, жаңа үміт Рухани жаңғыру отбасынан басталады
2 слайд
Сәлемдесу
Бір алласы бар, екі дүниесі бар, үш биі
бар, төрт құбыласы бар, бес арысы бар,
алты алашы бар, жеті қазынасы бар,
оншақты ұлдары мен моншақты
қыздары бар бүгінгі біздің мектепке
келген қонақтар, хош келіпсіздер!
2 слайд
Сәлемдесу Бір алласы бар, екі дүниесі бар, үш биі бар, төрт құбыласы бар, бес арысы бар, алты алашы бар, жеті қазынасы бар, оншақты ұлдары мен моншақты қыздары бар бүгінгі біздің мектепке келген қонақтар, хош келіпсіздер!
3 слайд
«Пазлдар» әдісі
Мақсаты: Командалар құру, топ ішінде
рөлдерді бөлу дағдысына үйрету.
Әр қатысушы «миқатырғыш пазлдар»
алады.
Мақсат – бөліктерді жылдам жинау.
3 слайд
«Пазлдар» әдісі Мақсаты: Командалар құру, топ ішінде рөлдерді бөлу дағдысына үйрету. Әр қатысушы «миқатырғыш пазлдар» алады. Мақсат – бөліктерді жылдам жинау.
4 слайд
Психологиялық ахуал ұйымдастыру
Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға
мойымайтын ержүрек, батыл жандар.
Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін
сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын
жандар
Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай
таза, жаңалықтарға жаны құмар адамдар.
4 слайд
Психологиялық ахуал ұйымдастыру Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын жандар Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар адамдар.
5 слайд
Психологиялық ахуал ұйымдастыру
Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға
мойымайтын ержүрек, батыл жандар.
ӘКЕ
Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін
сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын
жандар АНА
Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай
таза, жаңалықтарға жаны құмар адамдар. БАЛА
5 слайд
Психологиялық ахуал ұйымдастыру Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. ӘКЕ Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын жандар АНА Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар адамдар. БАЛА
6 слайд
Топқа біріктіру.
Бірлігі жоқ үйдің,
Тірлігі де оңалмас.
Берекесі бар үйдің,
Бірлігі еш жоғалмас.
Ермекұлы Саян ақын
6 слайд
Топқа біріктіру. Бірлігі жоқ үйдің, Тірлігі де оңалмас. Берекесі бар үйдің, Бірлігі еш жоғалмас. Ермекұлы Саян ақын
7 слайд
... Білімдіден не пайда,
білгенін көпке айтпаса.
Үйреткеннен не пайда,
қайырымы қайтпаса.
Халық даналығы
Тренингтің
эпиграфы:
7 слайд
... Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса. Халық даналығы Тренингтің эпиграфы:
8 слайд
“Бізден сұрақ – сіздерден
жауап”
ХХ ғасыр мектебі мен
ХХІ ғасыр мектебінің
айырмашылығы
қандай?
8 слайд
“Бізден сұрақ – сіздерден жауап” ХХ ғасыр мектебі мен ХХІ ғасыр мектебінің айырмашылығы қандай?
9 слайд
Зейінді
шоғырлан-
дыруға арналған
ширату тапсырмалары
арқылы жеке тұлғаның
кез келген жағдайындағы
мәселені ойлап, зерттеп, қорытып,
өз ойын жеткізе алуы. Оқушы оқып
оны есте сақтау емес, керісінше терең
ойлау арқылы тың идеялар ойлап табуы мүмкін.
Сонымен бірге ізденумен қатар сөз саптау мәдениеті
қоса қалыптасады. Ашық сұрақтарға жауап арқылы
ішкі уәж оянады, дербес іс- әрекеттің артуы,ойлаудың
белсенді болуы байқалады.Логикалық ойлау жүйеліліігі д-ы.
«Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге келдім...»
«Оны мен мына фактілермен,
мысалдармен дәлелдей аламын....»
«Себебі, мен оны
былай түсіндіремін...»
«Менің ойымша,....»
Бірінші
сөйлем:
Екінші
сөйлем
Үшінші
сөйлем:
Күтілетін нәтиже:
Соңғы сөйлем
«ПОПС формуласы»
9 слайд
Зейінді шоғырлан- дыруға арналған ширату тапсырмалары арқылы жеке тұлғаның кез келген жағдайындағы мәселені ойлап, зерттеп, қорытып, өз ойын жеткізе алуы. Оқушы оқып оны есте сақтау емес, керісінше терең ойлау арқылы тың идеялар ойлап табуы мүмкін. Сонымен бірге ізденумен қатар сөз саптау мәдениеті қоса қалыптасады. Ашық сұрақтарға жауап арқылы ішкі уәж оянады, дербес іс- әрекеттің артуы,ойлаудың белсенді болуы байқалады.Логикалық ойлау жүйеліліігі д-ы. «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....» «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» «Менің ойымша,....» Бірінші сөйлем: Екінші сөйлем Үшінші сөйлем: Күтілетін нәтиже: Соңғы сөйлем «ПОПС формуласы»
10 слайд
ХХ ғасыр мектебіХХІ ғасыр мектебі
Сабақ уақытында аяқталады. Сабақ оқушылар үйреніп шыққанда
аяқталады.
Фокус: фактілерді есте сақтау. Фокус: оқушылар нені біледі, не істей алады
және барлығы ұмытылған соң олар қандай
болады.
Оқыту Блум Таксономиясы бойынша
төменгі деңгейге – білу, түсіну және
қолдануға бағытталған.
Оқыту күрделі ойлау процесстері – анализ,
синтез, қорытынды жасауға бағытталған
(дегенмен Блум таксономиясы бойынша
төменгі деңгей де дамиды).
Оқу үдерісі оқу кітабына негізделген.Ақпарат іздеуге негізделген.
Пассивті оқыту. Белсенді оқыту.
Мұғалімнің ғана қадағалауымен 4 дағды
қалыптасады
Дағды оқушының бойында өздігінен
қалыптасуы тиіс
Оқушылар оқшауда жұмыс жасайды –
4 қабырғасы бар бөлме.
Оқушылар бірі-бірімен және бүкіл әлем
оқушыларымен әрекет жасайды –
жаһанданған сынып бөлмесі.
Мұғалім – басты рөлде, ол – ақпарат
тасушы.
Оқушы – басты рөлде. Мұғалім тек
көмекші, әрі тренер.
10 слайд
ХХ ғасыр мектебіХХІ ғасыр мектебі Сабақ уақытында аяқталады. Сабақ оқушылар үйреніп шыққанда аяқталады. Фокус: фактілерді есте сақтау. Фокус: оқушылар нені біледі, не істей алады және барлығы ұмытылған соң олар қандай болады. Оқыту Блум Таксономиясы бойынша төменгі деңгейге – білу, түсіну және қолдануға бағытталған. Оқыту күрделі ойлау процесстері – анализ, синтез, қорытынды жасауға бағытталған (дегенмен Блум таксономиясы бойынша төменгі деңгей де дамиды). Оқу үдерісі оқу кітабына негізделген.Ақпарат іздеуге негізделген. Пассивті оқыту. Белсенді оқыту. Мұғалімнің ғана қадағалауымен 4 дағды қалыптасады Дағды оқушының бойында өздігінен қалыптасуы тиіс Оқушылар оқшауда жұмыс жасайды – 4 қабырғасы бар бөлме. Оқушылар бірі-бірімен және бүкіл әлем оқушыларымен әрекет жасайды – жаһанданған сынып бөлмесі. Мұғалім – басты рөлде, ол – ақпарат тасушы. Оқушы – басты рөлде. Мұғалім тек көмекші, әрі тренер.
11 слайд
Сергіту тапсырмасы
Қолыңызға түрлі – түсті қағаз бен
желім беріледі.Ешбір заттың
көмегінсіз қағазды жыртыңыз.
Оған қосымша сізге тарелке мен
су беріледі.Осы ситуациялық
тапсырманы қалай орындайсыз?
11 слайд
Сергіту тапсырмасы Қолыңызға түрлі – түсті қағаз бен желім беріледі.Ешбір заттың көмегінсіз қағазды жыртыңыз. Оған қосымша сізге тарелке мен су беріледі.Осы ситуациялық тапсырманы қалай орындайсыз?
12 слайд
ӘТКЕНШЕК (КАРУСЕЛЬ)
Жұмыс алгоритмі
1. Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді.
2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3
форматтағы қағаз беріледі. Әрбір плакатта әртүрлі сұрақтар болуға тиіс.
3. Оқушылар топтарында жұмыс істейді, бұл ретте оларға бастапқы сұраққа негізделген
өздерінің жауаптарын, ойлары мен идеяларын жазуға берілген регламент сақталуы керек.
4. Бұдан кейін өздерінің жауаптарын оңай тануы үшін әрбір топқа түрлі-түсті қалам беріледі.
5. Берілген уақыт аяқталған соң қатысушылар басқа сұрағы бар келесі плакатқа көшеді.
6. Олар алдыңғы топтың жауаптарын оқиды және олармен келісетіндігін немесе
келіспейтіндігін талқылайды. Егер олар келіскен жағдайда, құстұмсық қояды. Келіспесе,
түсініктеме жазып, өз шешімдерін негіздей алады.
7. Осыдан кейін қатысушылар қойылған сұрақ бойынша өз ойларын жазады. Егер олардың
идеялары бұрынғы топтың жазбаша жауаптарынан туындаса, сызықшамен идеяларды
қосуға болады
8. Әткеншек, егер уақыт болса, әрбір топ әрбір сұрақты қарап, оған жауап бергенге дейін
жалғасуы мүмкін.
9. Осы тапсырманы орындағаннан кейін жауап алу жүргізу пайдалы болады.
10. Әткеншек бағалаудың жақсы құралы болып табылады. Төмендегідей сұрақтар қойылуы
мүмкін: Бүгін Сіз не білдіңіз? Бүгін Сіз үшін не ең керемет/таңқаларлық/қызықты/пайдалы
болды? Сіз нені басқаша істер едіңіз?
12 слайд
ӘТКЕНШЕК (КАРУСЕЛЬ) Жұмыс алгоритмі 1. Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді. 2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3 форматтағы қағаз беріледі. Әрбір плакатта әртүрлі сұрақтар болуға тиіс. 3. Оқушылар топтарында жұмыс істейді, бұл ретте оларға бастапқы сұраққа негізделген өздерінің жауаптарын, ойлары мен идеяларын жазуға берілген регламент сақталуы керек. 4. Бұдан кейін өздерінің жауаптарын оңай тануы үшін әрбір топқа түрлі-түсті қалам беріледі. 5. Берілген уақыт аяқталған соң қатысушылар басқа сұрағы бар келесі плакатқа көшеді. 6. Олар алдыңғы топтың жауаптарын оқиды және олармен келісетіндігін немесе келіспейтіндігін талқылайды. Егер олар келіскен жағдайда, құстұмсық қояды. Келіспесе, түсініктеме жазып, өз шешімдерін негіздей алады. 7. Осыдан кейін қатысушылар қойылған сұрақ бойынша өз ойларын жазады. Егер олардың идеялары бұрынғы топтың жазбаша жауаптарынан туындаса, сызықшамен идеяларды қосуға болады 8. Әткеншек, егер уақыт болса, әрбір топ әрбір сұрақты қарап, оған жауап бергенге дейін жалғасуы мүмкін. 9. Осы тапсырманы орындағаннан кейін жауап алу жүргізу пайдалы болады. 10. Әткеншек бағалаудың жақсы құралы болып табылады. Төмендегідей сұрақтар қойылуы мүмкін: Бүгін Сіз не білдіңіз? Бүгін Сіз үшін не ең керемет/таңқаларлық/қызықты/пайдалы болды? Сіз нені басқаша істер едіңіз?
13 слайд
ӘТКЕНШЕК (КАРУСЕЛЬ)
Жұмыс алгоритмі
1. Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді.
2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3
форматтағы қағаз беріледі. Әрбір плакатта әртүрлі сұрақтар болуға тиіс.
3. Оқушылар топтарында жұмыс істейді, бұл ретте оларға бастапқы сұраққа негізделген
өздерінің жауаптарын, ойлары мен идеяларын жазуға берілген регламент сақталуы керек.
4. Бұдан кейін өздерінің жауаптарын оңай тануы үшін әрбір топқа түрлі-түсті қалам беріледі.
5. Берілген уақыт аяқталған соң қатысушылар басқа сұрағы бар келесі плакатқа көшеді.
6. Олар алдыңғы топтың жауаптарын оқиды және олармен келісетіндігін немесе
келіспейтіндігін талқылайды. Егер олар келіскен жағдайда, құстұмсық қояды. Келіспесе,
түсініктеме жазып, өз шешімдерін негіздей алады.
7. Осыдан кейін қатысушылар қойылған сұрақ бойынша өз ойларын жазады. Егер олардың
идеялары бұрынғы топтың жазбаша жауаптарынан туындаса, сызықшамен идеяларды
қосуға болады
8. Әткеншек, егер уақыт болса, әрбір топ әрбір сұрақты қарап, оған жауап бергенге дейін
жалғасуы мүмкін.
9. Осы тапсырманы орындағаннан кейін жауап алу жүргізу пайдалы болады.
10. Әткеншек бағалаудың жақсы құралы болып табылады. Төмендегідей сұрақтар қойылуы
мүмкін: Бүгін Сіз не білдіңіз? Бүгін Сіз үшін не ең керемет/таңқаларлық/қызықты/пайдалы
болды? Сіз нені басқаша істер едіңіз?
13 слайд
ӘТКЕНШЕК (КАРУСЕЛЬ) Жұмыс алгоритмі 1. Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді. 2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3 форматтағы қағаз беріледі. Әрбір плакатта әртүрлі сұрақтар болуға тиіс. 3. Оқушылар топтарында жұмыс істейді, бұл ретте оларға бастапқы сұраққа негізделген өздерінің жауаптарын, ойлары мен идеяларын жазуға берілген регламент сақталуы керек. 4. Бұдан кейін өздерінің жауаптарын оңай тануы үшін әрбір топқа түрлі-түсті қалам беріледі. 5. Берілген уақыт аяқталған соң қатысушылар басқа сұрағы бар келесі плакатқа көшеді. 6. Олар алдыңғы топтың жауаптарын оқиды және олармен келісетіндігін немесе келіспейтіндігін талқылайды. Егер олар келіскен жағдайда, құстұмсық қояды. Келіспесе, түсініктеме жазып, өз шешімдерін негіздей алады. 7. Осыдан кейін қатысушылар қойылған сұрақ бойынша өз ойларын жазады. Егер олардың идеялары бұрынғы топтың жазбаша жауаптарынан туындаса, сызықшамен идеяларды қосуға болады 8. Әткеншек, егер уақыт болса, әрбір топ әрбір сұрақты қарап, оған жауап бергенге дейін жалғасуы мүмкін. 9. Осы тапсырманы орындағаннан кейін жауап алу жүргізу пайдалы болады. 10. Әткеншек бағалаудың жақсы құралы болып табылады. Төмендегідей сұрақтар қойылуы мүмкін: Бүгін Сіз не білдіңіз? Бүгін Сіз үшін не ең керемет/таңқаларлық/қызықты/пайдалы болды? Сіз нені басқаша істер едіңіз?
14 слайд
Топтарға сұрақтар
•І топқа.
Рухани жаңғырудың 6 қадамы ұстазға қандай талап пен
міндеттер жүктейді ?
ІІ топқа
Сабаққа қойылатын оқу мақсаты неге негізделіп қойылады?
Бұрыннан келе жатқан сабақ мақсатынан
айырмашылықтары мен ұқсастықтары жайында не
айтасыз?
ІІІ топқа.
Бағалау критерийі – оқушының оқу жетістіктерін бағалауға
негіз болатын белгі.
14 слайд
Топтарға сұрақтар •І топқа. Рухани жаңғырудың 6 қадамы ұстазға қандай талап пен міндеттер жүктейді ? ІІ топқа Сабаққа қойылатын оқу мақсаты неге негізделіп қойылады? Бұрыннан келе жатқан сабақ мақсатынан айырмашылықтары мен ұқсастықтары жайында не айтасыз? ІІІ топқа. Бағалау критерийі – оқушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі.
15 слайд
15 слайд
16 слайд
•Жыл сайын 10 000-нан астам
тапсырмалар құрастырылуда.
•Құрастыру жұмысына
халықаралық жоғары
деңгейдегі сарапшылардың
арнайы оқытуынан өткен
мұғалімдер мен мамандар
тартылған.
•Барлық құралдар бағалау
критерийлеріне сәйкес
құрастырылған, орындау
деңгейлерінің сипаттамалары
бар.
•Оқу бағдарламасының
бөлімдерін аяқтағаннан кейін
ата-аналарды ақпараттандыру
үшін үлгілер дайындалған.
Бағалау құралдарын құрастыру
үдерісі Пәндер бойынша
күтілетін нәтижелер
(МЖМББС)
Оқу мақсаттары
(оқу
бағдарламалары,
ұзақ мерзімді
жоспарлар)
Ойлау
дағдыларының
деңгейлері
бойынша бағалау
критерийлері
Тапсырма
- Ақпаратты түсіндіру және еске түсіру:
анықтама беру, атап шығу, тану, қайта
тұжырымдау, пікір білдіру және т.б.
- Білімді қолдану, мәліметтерді
пайдалану, көрсету, есептеу,
интерпретациялау және т.б.
- Ашық сұрақтарға жауап беру және
мәселені шешу, білімді кіріктіру және
стандартты емес шешімін табу, сыни
тұрғыдағы ойларды, аргументті
пікірлерді тұжырымдау және т.б.
Дескрипторлар
Оқу жетістігі деңгейі
көрсетілген
рубрикалар (жоғары,
орта, төмен)
Балл қою кестесі
Балдар
Электрондық
журнал
Бағалар \
Білу және
түсіну
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
(талдау,
жинақтау,
бағалау)
6
16 слайд
•Жыл сайын 10 000-нан астам тапсырмалар құрастырылуда. •Құрастыру жұмысына халықаралық жоғары деңгейдегі сарапшылардың арнайы оқытуынан өткен мұғалімдер мен мамандар тартылған. •Барлық құралдар бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылған, орындау деңгейлерінің сипаттамалары бар. •Оқу бағдарламасының бөлімдерін аяқтағаннан кейін ата-аналарды ақпараттандыру үшін үлгілер дайындалған. Бағалау құралдарын құрастыру үдерісі Пәндер бойынша күтілетін нәтижелер (МЖМББС) Оқу мақсаттары (оқу бағдарламалары, ұзақ мерзімді жоспарлар) Ойлау дағдыларының деңгейлері бойынша бағалау критерийлері Тапсырма - Ақпаратты түсіндіру және еске түсіру: анықтама беру, атап шығу, тану, қайта тұжырымдау, пікір білдіру және т.б. - Білімді қолдану, мәліметтерді пайдалану, көрсету, есептеу, интерпретациялау және т.б. - Ашық сұрақтарға жауап беру және мәселені шешу, білімді кіріктіру және стандартты емес шешімін табу, сыни тұрғыдағы ойларды, аргументті пікірлерді тұжырымдау және т.б. Дескрипторлар Оқу жетістігі деңгейі көрсетілген рубрикалар (жоғары, орта, төмен) Балл қою кестесі Балдар Электрондық журнал Бағалар \ Білу және түсіну Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары (талдау, жинақтау, бағалау) 6
17 слайд
Бағалау критерийі
•Бағалау критерийі –
оқушының оқу жетістіктерін
бағалауға негіз болатын белгі.
•Тапсырма – дискриптор -
критерий
17
17 слайд
Бағалау критерийі •Бағалау критерийі – оқушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі. •Тапсырма – дискриптор - критерий 17
18 слайд
Сіз қандай
мұғалімсіз?
Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда
Ой қозғау
1 2
5
43
876
18 слайд
Сіз қандай мұғалімсіз? Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда Ой қозғау 1 2 5 43 876
19 слайд
•1-2 таңдағандар-
Кез келген ортада өзін көрсете
алатын,ашық,жарқын,көпшіліктің алдына
шыға алатын,істеген істерінен нәтиже шығара
алатындар,бірақ бұл топтағыларды жиі мақтап
қоймаса істері алға баспайды, мақтауды
сүйетін жандар
19 слайд
•1-2 таңдағандар- Кез келген ортада өзін көрсете алатын,ашық,жарқын,көпшіліктің алдына шыға алатын,істеген істерінен нәтиже шығара алатындар,бірақ бұл топтағыларды жиі мақтап қоймаса істері алға баспайды, мақтауды сүйетін жандар
20 слайд
•3-4-5-6 таңдағандар-
Жұртқа үйреткенді жақсы көретін,
жаңашыл, білмегенін сұрайтын, ізденіп
жүрген мұғалім
20 слайд
•3-4-5-6 таңдағандар- Жұртқа үйреткенді жақсы көретін, жаңашыл, білмегенін сұрайтын, ізденіп жүрген мұғалім
21 слайд
•7-8таңдағандар-
Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа
шығара алмайтындар, бірақ үнемі ізденісте
жүретіндер, білімділер
21 слайд
•7-8таңдағандар- Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа шығара алмайтындар, бірақ үнемі ізденісте жүретіндер, білімділер
22 слайд
Text in
here
Text in
here
Ýòî Âàì.EXE
22 слайд
Text in here Text in here Ýòî Âàì.EXE
23 слайд
ТРЕНИНГ-СЕССИЯҒА
ҚАТЫСҚАНДАРЫҢЫЗҒА
КӨП-КӨП РАХМЕТ!
САУ БОЛЫҢЫЗДАР!
23 слайд
ТРЕНИНГ-СЕССИЯҒА ҚАТЫСҚАНДАРЫҢЫЗҒА КӨП-КӨП РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!