Тренинг "Сенімділік күш береді" слайд 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Сенімділік күш береді»
тақырыбындағы оқушыларға
арналған семинар-тренинг
1 слайд
«Сенімділік күш береді» тақырыбындағы оқушыларға арналған семинар-тренинг
2 слайд
Семинар-тренингтің мақсаты:
оқушылардың өздеріне деген сенімдерін нығайтып, өзі
туралы ойын дамытып, коммуникациялық іскерлікті
жетілдіру, өзін сенімді сезіну үшін тұлғаны психологиялық
күйге келтіру
Семинар – тренингтің міндеттері:
Емтиханға дайындық тиімділігін арттыру.
Емтихан кезінде психологиялық тұрғыдан дұрыс ұстау.
Ойлау жұмысын дамытуға әрекет ету.
Шешуші сәтте өзін жұмылдыра білу.
Өз эмоцияларын басқара алу.
2 слайд
Семинар-тренингтің мақсаты: оқушылардың өздеріне деген сенімдерін нығайтып, өзі туралы ойын дамытып, коммуникациялық іскерлікті жетілдіру, өзін сенімді сезіну үшін тұлғаны психологиялық күйге келтіру Семинар – тренингтің міндеттері: Емтиханға дайындық тиімділігін арттыру. Емтихан кезінде психологиялық тұрғыдан дұрыс ұстау. Ойлау жұмысын дамытуға әрекет ету. Шешуші сәтте өзін жұмылдыра білу. Өз эмоцияларын басқара алу.
3 слайд
1. Бір-бірімізді тыңдаймыз;
2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу;
3. Уақытты үнемдейміз;
4. Белсенділік көрсетеміз;
5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз;
6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.
3 слайд
1. Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу; 3. Уақытты үнемдейміз; 4. Белсенділік көрсетеміз; 5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз; 6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.
4 слайд
Сәлемдесу
4 слайд
Сәлемдесу
5 слайд
Мақсаты:
Оқушыларды сергітіп, өздеріне
деген сенімділіктерін нығайтып,
арттыра түсу
5 слайд
Мақсаты: Оқушыларды сергітіп, өздеріне деген сенімділіктерін нығайтып, арттыра түсу
6 слайд
«Сенімділік» жаттығуы
Шарты: Оқушыларға бос ақ парақ
таратылды. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу
ұсынылды. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп,бірінші
бөлікке жағымды қасиеттерін, екінші бөлікке
жағымcыз қасиеттерін жазады. Өздеріне
жағымды қасиеттерін қалдырып, жағымсыз
қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.
6 слайд
«Сенімділік» жаттығуы Шарты: Оқушыларға бос ақ парақ таратылды. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылды. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп,бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін, екінші бөлікке жағымcыз қасиеттерін жазады. Өздеріне жағымды қасиеттерін қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.
7 слайд
Мақсаты:
Айналадағылардың топтық сенімін бекіту,
ішкі қысымынан, қорқынышынан арылту,
ашық болуға бағыттау.
Нұсқау:
Қазір әрқайсысыңыз кезекпен аяқталмаған
сөйлемдер жазылған топтаманы бір-біреулеп
аласыз. Сізге ойланбастан сөйлемді аяқтау
қажет. Мүмкіндігінше шынайы болуға
тырысыңыздар.
7 слайд
Мақсаты: Айналадағылардың топтық сенімін бекіту, ішкі қысымынан, қорқынышынан арылту, ашық болуға бағыттау. Нұсқау: Қазір әрқайсысыңыз кезекпен аяқталмаған сөйлемдер жазылған топтаманы бір-біреулеп аласыз. Сізге ойланбастан сөйлемді аяқтау қажет. Мүмкіндігінше шынайы болуға тырысыңыздар.
8 слайд
Талдау:
Ұсынылған сөйлемдерді аяқтау
қиын болды ма?
Топ қатысушылары туралы жаңа
бір нәрсе білдіңіздер ме?
Сіздің қазіргі сәттегі өмірлік
маңызды мақсаттарыңыз қандай?
8 слайд
Талдау: Ұсынылған сөйлемдерді аяқтау қиын болды ма? Топ қатысушылары туралы жаңа бір нәрсе білдіңіздер ме? Сіздің қазіргі сәттегі өмірлік маңызды мақсаттарыңыз қандай?
9 слайд
«Мазасыздану және сабырлылық» жаттығуы
Нұсқау: Көздеріңізді жұмып, өздеріңізді қатты мазасызданған,
қобалжыған сәттерді естеріңізге түсіріңіз. Осы кезде не сезініп
отырғаныңызға көңіл аударыңыз. Содан кейін өздеріңізді жәйлі сезінген
кезді естеріңізге түсіріп, қандай сезімде болғандарыңызға көңіл бөліңіз.
Жаттығуды орындап болған соң өз пікірлеріңізді айтыңыз.
Мағлұмат беру.
Мазасыздану - емтихан кезіндегі жадының, зейіннің нашар болуының
басты себебі. Әр адам мазасыздануды басу жолдарын білгені дұрыс.
Кейде мазасыздануды төмендету үшін денеңді босансыту да жеткілікті
болады. Бұл әдіс релаксация деп аталады. Дененің бұлшықеттерін
босансыту немесе тыныс алу арқылы да релаксация жасауға болады.
9 слайд
«Мазасыздану және сабырлылық» жаттығуы Нұсқау: Көздеріңізді жұмып, өздеріңізді қатты мазасызданған, қобалжыған сәттерді естеріңізге түсіріңіз. Осы кезде не сезініп отырғаныңызға көңіл аударыңыз. Содан кейін өздеріңізді жәйлі сезінген кезді естеріңізге түсіріп, қандай сезімде болғандарыңызға көңіл бөліңіз. Жаттығуды орындап болған соң өз пікірлеріңізді айтыңыз. Мағлұмат беру. Мазасыздану - емтихан кезіндегі жадының, зейіннің нашар болуының басты себебі. Әр адам мазасыздануды басу жолдарын білгені дұрыс. Кейде мазасыздануды төмендету үшін денеңді босансыту да жеткілікті болады. Бұл әдіс релаксация деп аталады. Дененің бұлшықеттерін босансыту немесе тыныс алу арқылы да релаксация жасауға болады.
10 слайд
«Суретті аяқта да жалғастыр» жаттығуы
Нұсқау: Бір ақ парақтан және өзіңізге ұнайтын түсті
қарындашты таңдап алыңыз. Шапалақ соққанда, өзіңіздің
қалауыңыз бойынша, сурет салыңыз. Келесі шапалақ
соққанда суретіңіз бен қарындашыңызды оң жағыңдағы
көршіңізге бересіз. Сурет шеңбер бойымен айналып
қожайынына келгенше жаттығу жалғасады.
Талдау:
Сізге суретіңіз ұнадыма?
Өз ойларыңызбен бөлісіңіз.
Басқа адамның суретін жалғастыру қиын ба?
10 слайд
«Суретті аяқта да жалғастыр» жаттығуы Нұсқау: Бір ақ парақтан және өзіңізге ұнайтын түсті қарындашты таңдап алыңыз. Шапалақ соққанда, өзіңіздің қалауыңыз бойынша, сурет салыңыз. Келесі шапалақ соққанда суретіңіз бен қарындашыңызды оң жағыңдағы көршіңізге бересіз. Сурет шеңбер бойымен айналып қожайынына келгенше жаттығу жалғасады. Талдау: Сізге суретіңіз ұнадыма? Өз ойларыңызбен бөлісіңіз. Басқа адамның суретін жалғастыру қиын ба?
11 слайд
«Өз уақытыңды үнемде»
Сенімділікті қалай орнатуға болады ?
Бұған не көмектеседі?
Аллан Лэкейн: «Өз уакытын жіберуге
мүмкіндік берген адам, өз өмірін қолынан
жібереді, өз уақытын қолында ұстаған
адам, өз өмірін қолында ұстап тұр»
Питер Друкер: «Уакыт-ең шектеулі
капитал, және егер де онымен
басқара алмасан, онда ештенені де
басқара алмайсын».
11 слайд
«Өз уақытыңды үнемде» Сенімділікті қалай орнатуға болады ? Бұған не көмектеседі? Аллан Лэкейн: «Өз уакытын жіберуге мүмкіндік берген адам, өз өмірін қолынан жібереді, өз уақытын қолында ұстаған адам, өз өмірін қолында ұстап тұр» Питер Друкер: «Уакыт-ең шектеулі капитал, және егер де онымен басқара алмасан, онда ештенені де басқара алмайсын».
12 слайд
Емтихан уақытындағы ережені сақта!
Орныңнан айқалама, егер аудиториядағы
емтиханды ұйымдастырушыға сұрақ қойғың
келсе қолыңды көтер. Сенің сұрақтарың,
тапсырма мазмұнына байланысты болмау
керек, саған тек тіркеу бланкісін толтыру
жөнінде ғана жауап береді немесе тест
пакетінде қате жазулар, не бланкте мәтін
түспей қалған жағдайда ғана жауап береді.
«Емтихан уақытында өзіңді қалай ұстау керек»
психологиялық кеңес
Мұқият бол!
Емтихан басталмас бұрын саған барлық
ақпаратты береді (бланкты қалай толтыру
керек, қандай әріптермен жазу қажет,
мектеп кодын және т.б.). Айтылған
ережелерді мұқият есіңе сақта, себебі
жауаптарыңның дұрыстығы оған тәуелді!
Қорықпа!
Уақыттың қатаң шектеулігі сенің
жауаптарыңның сапасына әсер
етпеу керек. Сұрақты екі рет оқып,
сенен нені сұрап тұрғанына көзіңді
жеткізіп барып жауапты белгіле.
Зейініңді шоғырландыр!
Тіркеу бланкісін толтырғаннан,
өзіңе түсініксіз нәрселерді
анықтағаннан кейін жаныңдағы
адамдарды ұмытып, тест
тапсырмаларына зейініңді
шоғырландыр. Сен үшін тек тест
тапсырмалары, уақыт қана бар.
Асықпай тездет!
12 слайд
Емтихан уақытындағы ережені сақта! Орныңнан айқалама, егер аудиториядағы емтиханды ұйымдастырушыға сұрақ қойғың келсе қолыңды көтер. Сенің сұрақтарың, тапсырма мазмұнына байланысты болмау керек, саған тек тіркеу бланкісін толтыру жөнінде ғана жауап береді немесе тест пакетінде қате жазулар, не бланкте мәтін түспей қалған жағдайда ғана жауап береді. «Емтихан уақытында өзіңді қалай ұстау керек» психологиялық кеңес Мұқият бол! Емтихан басталмас бұрын саған барлық ақпаратты береді (бланкты қалай толтыру керек, қандай әріптермен жазу қажет, мектеп кодын және т.б.). Айтылған ережелерді мұқият есіңе сақта, себебі жауаптарыңның дұрыстығы оған тәуелді! Қорықпа! Уақыттың қатаң шектеулігі сенің жауаптарыңның сапасына әсер етпеу керек. Сұрақты екі рет оқып, сенен нені сұрап тұрғанына көзіңді жеткізіп барып жауапты белгіле. Зейініңді шоғырландыр! Тіркеу бланкісін толтырғаннан, өзіңе түсініксіз нәрселерді анықтағаннан кейін жаныңдағы адамдарды ұмытып, тест тапсырмаларына зейініңді шоғырландыр. Сен үшін тек тест тапсырмалары, уақыт қана бар. Асықпай тездет!
13 слайд
Тастап кет!
Қиын немесе түсініксіз тапсырмаларды тастап кетуге
дағдылан. Есіңде сақта кез-келген тестте сен жауабын нақты
білетін сұрақ болады. Егер сен қиын сұрақтарда ойланып
тоқталып қалсаң, уақытты оздырып алсаң өкінішті болады.
Тек ағымдағы тапсырма туралы ойла!
Бір тапсырманы аяқтап, екіншісіне
кіріскенде алдыңғысын ұмыт, себебі тест
тапсырмалары бір-бірімен байланысты
емес.
Жеңілінен баста!
Барлық сұрақты қарап шық және өзің
жауабына сенімділерінен баста. Сонда ғана
сен сабырланып, жұмыс ырғағына енесің.
Тапсырманы аяғына дейін оқы!
Асығыстық тапсырманың бірінші сөзін
оқып, аяғын ойдан құрастыруға алып келеді.
Бұл ең жеңіл тапсырмалардан қателесудің
бірегей тәсілі.
13 слайд
Тастап кет! Қиын немесе түсініксіз тапсырмаларды тастап кетуге дағдылан. Есіңде сақта кез-келген тестте сен жауабын нақты білетін сұрақ болады. Егер сен қиын сұрақтарда ойланып тоқталып қалсаң, уақытты оздырып алсаң өкінішті болады. Тек ағымдағы тапсырма туралы ойла! Бір тапсырманы аяқтап, екіншісіне кіріскенде алдыңғысын ұмыт, себебі тест тапсырмалары бір-бірімен байланысты емес. Жеңілінен баста! Барлық сұрақты қарап шық және өзің жауабына сенімділерінен баста. Сонда ғана сен сабырланып, жұмыс ырғағына енесің. Тапсырманы аяғына дейін оқы! Асығыстық тапсырманың бірінші сөзін оқып, аяғын ойдан құрастыруға алып келеді. Бұл ең жеңіл тапсырмалардан қателесудің бірегей тәсілі.
14 слайд
Екі шеңберді жоспарла! Уақыттың 3 – тен 2 бөлігін сен үшін жеңіл
тапсырмаларға арна (1 шеңбер), онда сен максимум ұпайлар жинайсың, екінші
шеңберде қиын тастап кеткен тапсырмаларға ораласың.
Ренжіме! Бүкіл тапсырмаларды орындауға тырыс, бірақ практикада
бұл мүмкін еместігін есіңнен шығарма. Өйткені тест тапсырмалары
шатастыру, ойлану үшін күрделі құрастырылады, ал жақсы бағаға
кем дегенде тапсырманың 70% -ын орындау қажет.
Тексер! Өз жұмысыңды тексеруге уақыт
қалдыр, ең болмағанда көзбен жүгіріп,
бақырайып тұрған қателерді дұрыстайсың.
Таба біл! Егерде жауабыңыздың
дұрыстығына күмәндансаң, таңдауға
қиналсаң, өзіңнің ішкі сезіміңе
(интуицияңа) сен!
Сызып таста! Сызу әдісі арқылы
жұмыстан! Сұраққа маңдаспайтын
жауаптарды бірінен соң бірін сызып отыр.
14 слайд
Екі шеңберді жоспарла! Уақыттың 3 – тен 2 бөлігін сен үшін жеңіл тапсырмаларға арна (1 шеңбер), онда сен максимум ұпайлар жинайсың, екінші шеңберде қиын тастап кеткен тапсырмаларға ораласың. Ренжіме! Бүкіл тапсырмаларды орындауға тырыс, бірақ практикада бұл мүмкін еместігін есіңнен шығарма. Өйткені тест тапсырмалары шатастыру, ойлану үшін күрделі құрастырылады, ал жақсы бағаға кем дегенде тапсырманың 70% -ын орындау қажет. Тексер! Өз жұмысыңды тексеруге уақыт қалдыр, ең болмағанда көзбен жүгіріп, бақырайып тұрған қателерді дұрыстайсың. Таба біл! Егерде жауабыңыздың дұрыстығына күмәндансаң, таңдауға қиналсаң, өзіңнің ішкі сезіміңе (интуицияңа) сен! Сызып таста! Сызу әдісі арқылы жұмыстан! Сұраққа маңдаспайтын жауаптарды бірінен соң бірін сызып отыр.
15 слайд
Түлектерге арналған аффирмация
Мен табысқа жеткеніме толық сенімдімін, менің үнемі жолым болады.
Әр бір күн, әр бір сағат сайын менің өмірім жақсарып барады.
Жақсылық дұрыс таңдау және амандық үнемі менің қасымда.
Болып жатқан істің барлығы – менің игілігім үшін жасалуда.
Қазірдің өзінде мен өте сәтті мүмкіндіктер қалыптасып келеді.
Мен қандай болсам, өзімді сол қалпымда жақсы көремін.
Менің қабілетім әр күн сайын жақсаруда.
Менің өміріме сәттіліктің, атақ-даңқтың келуін қуана қабылдаймын.
Маған өз ісім ұнайды, қуана, рахаттана шабытпен айналысудамын.
Өзіме деген сенімділік үнемі менің жадымда.
15 слайд
Түлектерге арналған аффирмация Мен табысқа жеткеніме толық сенімдімін, менің үнемі жолым болады. Әр бір күн, әр бір сағат сайын менің өмірім жақсарып барады. Жақсылық дұрыс таңдау және амандық үнемі менің қасымда. Болып жатқан істің барлығы – менің игілігім үшін жасалуда. Қазірдің өзінде мен өте сәтті мүмкіндіктер қалыптасып келеді. Мен қандай болсам, өзімді сол қалпымда жақсы көремін. Менің қабілетім әр күн сайын жақсаруда. Менің өміріме сәттіліктің, атақ-даңқтың келуін қуана қабылдаймын. Маған өз ісім ұнайды, қуана, рахаттана шабытпен айналысудамын. Өзіме деген сенімділік үнемі менің жадымда.
16 слайд
«Біздің топтың жүрегі»
Мақсаты:
Эмпатия сезімін, сенімділікті, ұйымшылдықты дамыту.
Нұсқау: Бір ватман қағазын алып, үлкен жүрек қиып алыңыз, оны
қабырғаға жапсырыңыз. Әрқайсысыңыз түсті қағаз алып,
жүрекше қиыңыз.
Осы топ қатысушыларына арналған тілек жазыңыздар.
Мына үлкен ақ жүрекке назар аударыңыз. Ол тірі емес,
дүрсілдемейді. Біз қазір оған жан береміз. Біз ол үшін кішкене
жүрекшелерді оған жапсыруымыз керек. Қараңыздаршы, ол
біздің көз алдымызда тіріліп келеді. Бұл біздің топтың жүрегі, ол
тренингтің барысында үнемі дүрсілдеп тұрады.
16 слайд
«Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Эмпатия сезімін, сенімділікті, ұйымшылдықты дамыту. Нұсқау: Бір ватман қағазын алып, үлкен жүрек қиып алыңыз, оны қабырғаға жапсырыңыз. Әрқайсысыңыз түсті қағаз алып, жүрекше қиыңыз. Осы топ қатысушыларына арналған тілек жазыңыздар. Мына үлкен ақ жүрекке назар аударыңыз. Ол тірі емес, дүрсілдемейді. Біз қазір оған жан береміз. Біз ол үшін кішкене жүрекшелерді оған жапсыруымыз керек. Қараңыздаршы, ол біздің көз алдымызда тіріліп келеді. Бұл біздің топтың жүрегі, ол тренингтің барысында үнемі дүрсілдеп тұрады.
17 слайд
Барлығымыз бір-бірімізбен бірігіп жұмыс
жасағанымыз үшін бір жылы сөз айтып
май шамды беріп отырмыз.
Майшамды алған себебім, жарық деген
әрқашанда жақсы нәрсе, сондықтан да
алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген
тілек білдеремін.
«Шырақ» жаттығуы
Оқушылар шеңбер құрып
тұрады, үстелдегі шырақтарды
алып, бір-бірлерін отын жағу
арқылы тілектер айтады.
17 слайд
Барлығымыз бір-бірімізбен бірігіп жұмыс жасағанымыз үшін бір жылы сөз айтып май шамды беріп отырмыз. Майшамды алған себебім, жарық деген әрқашанда жақсы нәрсе, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілек білдеремін. «Шырақ» жаттығуы Оқушылар шеңбер құрып тұрады, үстелдегі шырақтарды алып, бір-бірлерін отын жағу арқылы тілектер айтады.
18 слайд
18 слайд