Тригонометриялық теңдеулер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тригонометриялық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал оныншы сынып оқушыларына сабақ беретін мұғалімдер үшін пайдалы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер және оларды шешу

#1 слайд
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер және оларды шешу

1 слайд

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер және оларды шешу

Үй тапсырмасы: № 82  tgx=-2 x=-arctg 2+ π n , n€z  ctgx= 3 x=arcctg 3+ π n , n€z  tgx=-√

#2 слайд
Үй тапсырмасы: № 82  tgx=-2 x=-arctg 2+ π n , n€z  ctgx= 3 x=arcctg 3+ π n , n€z  tgx=-√ 3 x=- π /3+ π n , n€z  ctgx=-1 x= 3 π /4+ π n , n€z

2 слайд

Үй тапсырмасы: № 82  tgx=-2 x=-arctg 2+ π n , n€z  ctgx= 3 x=arcctg 3+ π n , n€z  tgx=-√ 3 x=- π /3+ π n , n€z  ctgx=-1 x= 3 π /4+ π n , n€z

Түсіну: Постер қорғау  І топ: sinx=a теңдеуі  ІІ топ: cox=a теңдеуі  ІІІ топ: tgx=a теңдеуі

#3 слайд
Түсіну: Постер қорғау  І топ: sinx=a теңдеуі  ІІ топ: cox=a теңдеуі  ІІІ топ: tgx=a теңдеуі

3 слайд

Түсіну: Постер қорғау  І топ: sinx=a теңдеуі  ІІ топ: cox=a теңдеуі  ІІІ топ: tgx=a теңдеуі

Білу:  1.Тригонометриялық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады?  2.Қарапайым тригонометриялық теңдеулер дегеніміз не?  3

#4 слайд
Білу:  1.Тригонометриялық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады?  2.Қарапайым тригонометриялық теңдеулер дегеніміз не?  3.Тригонометриялық теңдеулерді шешу дегеніміз не?  4.Тригонометриялық теңдеулер шешімінің шексіз көп болуының себебі неде? Түсіндіріңіз.  5. y=sinx ; y=cosx функцияларының кері функциялары қалай белгіленеді, қалай оқылады?

4 слайд

Білу:  1.Тригонометриялық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады?  2.Қарапайым тригонометриялық теңдеулер дегеніміз не?  3.Тригонометриялық теңдеулерді шешу дегеніміз не?  4.Тригонометриялық теңдеулер шешімінің шексіз көп болуының себебі неде? Түсіндіріңіз.  5. y=sinx ; y=cosx функцияларының кері функциялары қалай белгіленеді, қалай оқылады?

Қолдану: Деңгейлік тапсырма: Жұптасып шығарыңыз.  А тобы: №83(а,б)  В тобы: 2 sinx/2 - √3 =0  С тобы: 2sin(3x- π /4)=√3

#5 слайд
Қолдану: Деңгейлік тапсырма: Жұптасып шығарыңыз.  А тобы: №83(а,б)  В тобы: 2 sinx/2 - √3 =0  С тобы: 2sin(3x- π /4)=√3

5 слайд

Қолдану: Деңгейлік тапсырма: Жұптасып шығарыңыз.  А тобы: №83(а,б)  В тобы: 2 sinx/2 - √3 =0  С тобы: 2sin(3x- π /4)=√3

Талдау.Топтық жұмыс  № 1 3cosx-cos 2 x=0  № 2 2cos4x+ √2=0  № 3 cos( π /6-2 x)=1

#6 слайд
Талдау.Топтық жұмыс  № 1 3cosx-cos 2 x=0  № 2 2cos4x+ √2=0  № 3 cos( π /6-2 x)=1

6 слайд

Талдау.Топтық жұмыс  № 1 3cosx-cos 2 x=0  № 2 2cos4x+ √2=0  № 3 cos( π /6-2 x)=1

Жинақтау: Лез дік тест (әр есепке 18 сек)  1 . tg(-x)=1 теңдеуін шешіңіз.  А) x= π /4+ π n, n€z  В) x= π /2+ π n , n€z

#7 слайд
Жинақтау: Лез дік тест (әр есепке 18 сек)  1 . tg(-x)=1 теңдеуін шешіңіз.  А) x= π /4+ π n, n€z  В) x= π /2+ π n , n€z  С) x=- π /4+ π n, n€z  Д) x= π + π n , n€z

7 слайд

Жинақтау: Лез дік тест (әр есепке 18 сек)  1 . tg(-x)=1 теңдеуін шешіңіз.  А) x= π /4+ π n, n€z  В) x= π /2+ π n , n€z  С) x=- π /4+ π n, n€z  Д) x= π + π n , n€z

2.Қандай функциялардың анықталу облыстары бірдей?  A ) tg α , ctg α  B ) sin α , tg α  C ) tg α , cos α 

#8 слайд
2.Қандай функциялардың анықталу облыстары бірдей?  A ) tg α , ctg α  B ) sin α , tg α  C ) tg α , cos α  D ) sin α , cos α

8 слайд

2.Қандай функциялардың анықталу облыстары бірдей?  A ) tg α , ctg α  B ) sin α , tg α  C ) tg α , cos α  D ) sin α , cos α

3. cosx=1/2 теңдеуінің [750 ˚;1050 ˚] аралы ғындағы ең кіші шешімін табыңыз.  A ) 760 ˚  B ) 780 ˚  C ) 870 ˚  D ) 7

#9 слайд
3. cosx=1/2 теңдеуінің [750 ˚;1050 ˚] аралы ғындағы ең кіші шешімін табыңыз.  A ) 760 ˚  B ) 780 ˚  C ) 870 ˚  D ) 750˚

9 слайд

3. cosx=1/2 теңдеуінің [750 ˚;1050 ˚] аралы ғындағы ең кіші шешімін табыңыз.  A ) 760 ˚  B ) 780 ˚  C ) 870 ˚  D ) 750˚

4. у =tgx функциясыны ң мәндер жиыны  A ) [- ∞ ; -1]  B ) [-1 ; 1]  C ) (- ∞ ; + ∞)  D ) [1 ; +∞)

#10 слайд
4. у =tgx функциясыны ң мәндер жиыны  A ) [- ∞ ; -1]  B ) [-1 ; 1]  C ) (- ∞ ; + ∞)  D ) [1 ; +∞)

10 слайд

4. у =tgx функциясыны ң мәндер жиыны  A ) [- ∞ ; -1]  B ) [-1 ; 1]  C ) (- ∞ ; + ∞)  D ) [1 ; +∞)

5.ctg3 x , tg3 x функцияларының ең кіші оң периоды • A) 2 π /3 • B) π /3 • C) 4 π • D) 3 π

#11 слайд
5.ctg3 x , tg3 x функцияларының ең кіші оң периоды • A) 2 π /3 • B) π /3 • C) 4 π • D) 3 π

11 слайд

5.ctg3 x , tg3 x функцияларының ең кіші оң периоды • A) 2 π /3 • B) π /3 • C) 4 π • D) 3 π

6.Cos(x+ π /2)=0 теңдеуін шешіңіз  A) π /2+ π n , n€z  B) π /4+ 2 π n , n€z  C) π n , n€z  D) π /2+ 2 π n , n€z

#12 слайд
6.Cos(x+ π /2)=0 теңдеуін шешіңіз  A) π /2+ π n , n€z  B) π /4+ 2 π n , n€z  C) π n , n€z  D) π /2+ 2 π n , n€z

12 слайд

6.Cos(x+ π /2)=0 теңдеуін шешіңіз  A) π /2+ π n , n€z  B) π /4+ 2 π n , n€z  C) π n , n€z  D) π /2+ 2 π n , n€z

Жауаптары:  1.С  2.Д  3.В  4.С  5.В  6.С

#13 слайд
Жауаптары:  1.С  2.Д  3.В  4.С  5.В  6.С

13 слайд

Жауаптары:  1.С  2.Д  3.В  4.С  5.В  6.С

Сергіту: Математикалық сауаттылық Кестедегі сандар белгілі бір тәртіппен орналасқан.Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды анықт

#14 слайд
Сергіту: Математикалық сауаттылық Кестедегі сандар белгілі бір тәртіппен орналасқан.Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды анықтаңыз. 1 3 6 10 2 5 9 ? 4 8 7

14 слайд

Сергіту: Математикалық сауаттылық Кестедегі сандар белгілі бір тәртіппен орналасқан.Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды анықтаңыз. 1 3 6 10 2 5 9 ? 4 8 7

Тізбектегі бос орынға неше деген сан сәйкес келеді? 12 13 14 15 16 441 961 691

#15 слайд
Тізбектегі бос орынға неше деген сан сәйкес келеді? 12 13 14 15 16 441 961 691 ? 652 А.526 В.522 С.498 Д.451 Е.516

15 слайд

Тізбектегі бос орынға неше деген сан сәйкес келеді? 12 13 14 15 16 441 961 691 ? 652 А.526 В.522 С.498 Д.451 Е.516

1.555+55 2 +5 3 өрнегінің мәні қандай цифрға аяқталады? 2. 777 200 саны қандай цифрға аяқталады?

#16 слайд
1.555+55 2 +5 3 өрнегінің мәні қандай цифрға аяқталады? 2. 777 200 саны қандай цифрға аяқталады?

16 слайд

1.555+55 2 +5 3 өрнегінің мәні қандай цифрға аяқталады? 2. 777 200 саны қандай цифрға аяқталады?

Файл форматы:
pptx
22.05.2019
567
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі