Материалдар / Түбір мен қосымша
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түбір мен қосымша

Материал туралы қысқаша түсінік
Түбір мен қосыша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
705
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6 – сынып Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: “Түбір мен қосымша”

1 слайд
6 – сынып Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: “Түбір мен қосымша”

1 слайд

6 – сынып Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: “Түбір мен қосымша”

Сабақтың мақсаты: А Сөз тұлғасының лексикалық мағынасын ажыратқызу, түбірдің бөлшектенбейтінін түсіндіру  Ә Сөз сиқырлығын ө

2 слайд
Сабақтың мақсаты: А Сөз тұлғасының лексикалық мағынасын ажыратқызу, түбірдің бөлшектенбейтінін түсіндіру  Ә Сөз сиқырлығын өлең жолдарынан мысалдар келтіре отырып көңілге ұялату, танымын кеңейту  Б Адамгершілікке, білімділік пен біліктілікке тәрбиелеу Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Сабақтың мақсаты: А Сөз тұлғасының лексикалық мағынасын ажыратқызу, түбірдің бөлшектенбейтінін түсіндіру  Ә Сөз сиқырлығын өлең жолдарынан мысалдар келтіре отырып көңілге ұялату, танымын кеңейту  Б Адамгершілікке, білімділік пен біліктілікке тәрбиелеу Сабақтың мақсаты:

Қорғау Қорыту Топтастыру Оқыту әдісі : Жекелей – даралай талдау

3 слайд
Қорғау Қорыту Топтастыру Оқыту әдісі : Жекелей – даралай талдау

3 слайд

Қорғау Қорыту Топтастыру Оқыту әдісі : Жекелей – даралай талдау

Сабақтың түрі : Жаңа білім беру Көрнекілік: тірек сызба, суреттер

4 слайд
Сабақтың түрі : Жаңа білім беру Көрнекілік: тірек сызба, суреттер

4 слайд

Сабақтың түрі : Жаңа білім беру Көрнекілік: тірек сызба, суреттер

Күтілетін нәтиже: *Оқушының өзін-өзін тануға, қоғамда тұлға болып қалыптасуына *Оқуға деген ынтасы оянған *Талаптарды о

5 слайд
Күтілетін нәтиже: *Оқушының өзін-өзін тануға, қоғамда тұлға болып қалыптасуына *Оқуға деген ынтасы оянған *Талаптарды орындай алады, жас ерекшелігіне сәйкес шығармашылық әрекеттер танытады

5 слайд

Күтілетін нәтиже: *Оқушының өзін-өзін тануға, қоғамда тұлға болып қалыптасуына *Оқуға деген ынтасы оянған *Талаптарды орындай алады, жас ерекшелігіне сәйкес шығармашылық әрекеттер танытады

“Қосымша” “Сөзжасам” тобы “Түбір” тобы Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Сыныпты үш топқа бөлінеді

6 слайд
“Қосымша” “Сөзжасам” тобы “Түбір” тобы Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Сыныпты үш топқа бөлінеді

6 слайд

“Қосымша” “Сөзжасам” тобы “Түбір” тобы Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Сыныпты үш топқа бөлінеді

Өткен сабақ. Үй жұмысын 3 топтан үш оқушыға оқытып дәптерлерін тексеріп шығымын. Сұрақтар арқылы өткен сабақты еске түсүру

7 слайд
Өткен сабақ. Үй жұмысын 3 топтан үш оқушыға оқытып дәптерлерін тексеріп шығымын. Сұрақтар арқылы өткен сабақты еске түсүру

7 слайд

Өткен сабақ. Үй жұмысын 3 топтан үш оқушыға оқытып дәптерлерін тексеріп шығымын. Сұрақтар арқылы өткен сабақты еске түсүру

Жаңа сабақ. Түбір мен қосымша

8 слайд
Жаңа сабақ. Түбір мен қосымша

8 слайд

Жаңа сабақ. Түбір мен қосымша

С ө з д ің б а с т а п қ ы м а ғ ы н а л ы б ө л ш е г і Мысалы: мектеп, оқу, жаз, қалам

9 слайд
С ө з д ің б а с т а п қ ы м а ғ ы н а л ы б ө л ш е г і Мысалы: мектеп, оқу, жаз, қалам

9 слайд

С ө з д ің б а с т а п қ ы м а ғ ы н а л ы б ө л ш е г і Мысалы: мектеп, оқу, жаз, қалам

Қосымша ЖұрнақЖұрнақ Сөз түрлендіруші Сөз түрлендіруші Сөз тудырушы Сөз тудырушы ЖалғауЖалғау КөптікКөптік ТәуелдікТәуелдік Ж

10 слайд
Қосымша ЖұрнақЖұрнақ Сөз түрлендіруші Сөз түрлендіруші Сөз тудырушы Сөз тудырушы ЖалғауЖалғау КөптікКөптік ТәуелдікТәуелдік ЖіктікЖіктік СептікСептік

10 слайд

Қосымша ЖұрнақЖұрнақ Сөз түрлендіруші Сөз түрлендіруші Сөз тудырушы Сөз тудырушы ЖалғауЖалғау КөптікКөптік ТәуелдікТәуелдік ЖіктікЖіктік СептікСептік

Түбір Жұрнақ Жалғау Көптік Тәуелдік Септік Жіктік Оқу - шы - лар- ымыз - да - мын Қосымшалардың жалғану тәртібі.

11 слайд
Түбір Жұрнақ Жалғау Көптік Тәуелдік Септік Жіктік Оқу - шы - лар- ымыз - да - мын Қосымшалардың жалғану тәртібі.

11 слайд

Түбір Жұрнақ Жалғау Көптік Тәуелдік Септік Жіктік Оқу - шы - лар- ымыз - да - мын Қосымшалардың жалғану тәртібі.

Ой толғаныс Түбір Қосымша Сөзжасам 1- топтық жұмыс

12 слайд
Ой толғаныс Түбір Қосымша Сөзжасам 1- топтық жұмыс

12 слайд

Ой толғаныс Түбір Қосымша Сөзжасам 1- топтық жұмыс

““Кім жылдам” ойыны.Кім жылдам” ойыны. Т А П С Ы Р М А: “Түбір” Үйлер, үйден, айтты, жазса, ашпа, оқушы сөздерінің лексикалық

13 слайд
““Кім жылдам” ойыны.Кім жылдам” ойыны. Т А П С Ы Р М А: “Түбір” Үйлер, үйден, айтты, жазса, ашпа, оқушы сөздерінің лексикалық мағынасы бар, өзгермей тұрған бөлшектерді, лексикалық мағынасы жоқ бөлшектерді ажырат. Сөзге лексикалық мағына үстейтін бөлшек не деп аталады? “Қасымша” Балықшы - мамандық иесі. Бұл қандай сөз? “Сөзжасам” Өн - өнім, өнгіш, өндіріс – бәріне ортақ не? Бұл қандай сөздер?

13 слайд

““Кім жылдам” ойыны.Кім жылдам” ойыны. Т А П С Ы Р М А: “Түбір” Үйлер, үйден, айтты, жазса, ашпа, оқушы сөздерінің лексикалық мағынасы бар, өзгермей тұрған бөлшектерді, лексикалық мағынасы жоқ бөлшектерді ажырат. Сөзге лексикалық мағына үстейтін бөлшек не деп аталады? “Қасымша” Балықшы - мамандық иесі. Бұл қандай сөз? “Сөзжасам” Өн - өнім, өнгіш, өндіріс – бәріне ортақ не? Бұл қандай сөздер?

Жаттығу жұмысыЖаттығу жұмысы 70-жаттығу. Сөздерден жұрнақ арқылы туынды сөз жасау. 71-жаттығу. Сөздердің түбірі мен қосымшасын

14 слайд
Жаттығу жұмысыЖаттығу жұмысы 70-жаттығу. Сөздерден жұрнақ арқылы туынды сөз жасау. 71-жаттығу. Сөздердің түбірі мен қосымшасын дефис арқылыажыратып жазыңдар. Үлгі: айбын- ды-лық-тан.

14 слайд

Жаттығу жұмысыЖаттығу жұмысы 70-жаттығу. Сөздерден жұрнақ арқылы туынды сөз жасау. 71-жаттығу. Сөздердің түбірі мен қосымшасын дефис арқылыажыратып жазыңдар. Үлгі: айбын- ды-лық-тан.

Жеке оқушылармен жұмысЖеке оқушылармен жұмыс Семантикалық карта Мысалдар Түбір Жұрнақ Жалғау Мен - ға ұста -шы -ған -мен -па -х

15 слайд
Жеке оқушылармен жұмысЖеке оқушылармен жұмыс Семантикалық карта Мысалдар Түбір Жұрнақ Жалғау Мен - ға ұста -шы -ған -мен -па -хана

15 слайд

Жеке оқушылармен жұмысЖеке оқушылармен жұмыс Семантикалық карта Мысалдар Түбір Жұрнақ Жалғау Мен - ға ұста -шы -ған -мен -па -хана

Сарамандық тапсырма.Сарамандық тапсырма. 1 Кейбірі жаңа сөз жасайды, 1 Кейбірі жаңа сөз жасайды, кейбірі сөзге қосымша мағына к

16 слайд
Сарамандық тапсырма.Сарамандық тапсырма. 1 Кейбірі жаңа сөз жасайды, 1 Кейбірі жаңа сөз жасайды, кейбірі сөзге қосымша мағына кейбірі сөзге қосымша мағына үстейді, кейбірі сөз талғамай үстейді, кейбірі сөз талғамай кете береді, кейбірі біраз кете береді, кейбірі біраз сөзде ғана кездеседі.сөзде ғана кездеседі. Тапсырма. Осындағы Тапсырма. Осындағы «кейбірі» деген сөздің орнына «кейбірі» деген сөздің орнына төрт түрлі атаумен аталатын төрт түрлі атаумен аталатын жауап сөз тауып айтыңдар.жауап сөз тауып айтыңдар.

16 слайд

Сарамандық тапсырма.Сарамандық тапсырма. 1 Кейбірі жаңа сөз жасайды, 1 Кейбірі жаңа сөз жасайды, кейбірі сөзге қосымша мағына кейбірі сөзге қосымша мағына үстейді, кейбірі сөз талғамай үстейді, кейбірі сөз талғамай кете береді, кейбірі біраз кете береді, кейбірі біраз сөзде ғана кездеседі.сөзде ғана кездеседі. Тапсырма. Осындағы Тапсырма. Осындағы «кейбірі» деген сөздің орнына «кейбірі» деген сөздің орнына төрт түрлі атаумен аталатын төрт түрлі атаумен аталатын жауап сөз тауып айтыңдар.жауап сөз тауып айтыңдар.

Атам менің әмәнда Әдепті жан бол деген Ата сөзі санамда Жасы үлкенге жол берем Өлеңді мәнерлеп оқып,сөз бөлшек - терін тобың

17 слайд
Атам менің әмәнда Әдепті жан бол деген Ата сөзі санамда Жасы үлкенге жол берем Өлеңді мәнерлеп оқып,сөз бөлшек - терін тобыңдар Алдын орап кісінің Кесіп өтпей көлде - нең Ізетімен кішінің Сәлемдесіп қол берем Өлеңді мәнерлеп оқып,сөз бөлшек - терін тобыңдар “Әдепті” сөзіне фонетикалық талдау жасаңдар 2 Тапсырма

17 слайд

Атам менің әмәнда Әдепті жан бол деген Ата сөзі санамда Жасы үлкенге жол берем Өлеңді мәнерлеп оқып,сөз бөлшек - терін тобыңдар Алдын орап кісінің Кесіп өтпей көлде - нең Ізетімен кішінің Сәлемдесіп қол берем Өлеңді мәнерлеп оқып,сөз бөлшек - терін тобыңдар “Әдепті” сөзіне фонетикалық талдау жасаңдар 2 Тапсырма

Қорытынды.Қорытынды. ““Кім тапқыр”ойыныКім тапқыр”ойыны Суреттерді қара. Түбірге қосымшалар ол Суреттерді қара. Түбірге қосым

18 слайд
Қорытынды.Қорытынды. ““Кім тапқыр”ойыныКім тапқыр”ойыны Суреттерді қара. Түбірге қосымшалар ол Суреттерді қара. Түбірге қосымшалар ол қосымшаның қай түрі екенін ажырат.қосымшаның қай түрі екенін ажырат.

18 слайд

Қорытынды.Қорытынды. ““Кім тапқыр”ойыныКім тапқыр”ойыны Суреттерді қара. Түбірге қосымшалар ол Суреттерді қара. Түбірге қосымшалар ол қосымшаның қай түрі екенін ажырат.қосымшаның қай түрі екенін ажырат.

73 – жаттығу Үйге тапсырма.

19 слайд
73 – жаттығу Үйге тапсырма.

19 слайд

73 – жаттығу Үйге тапсырма.

Бағалау. Оқушыларға әр тапсырманы орындағанда берген жауабына қарай жетондар үрлестіріліп отырады. Қызыл жетон – 5, көк – 4

20 слайд
Бағалау. Оқушыларға әр тапсырманы орындағанда берген жауабына қарай жетондар үрлестіріліп отырады. Қызыл жетон – 5, көк – 4, жасыл – 3. сары – 2. Сол алған бағаларын есептеп, қай топтың жеңімпаз екені анықталады. 5 4 3 2

20 слайд

Бағалау. Оқушыларға әр тапсырманы орындағанда берген жауабына қарай жетондар үрлестіріліп отырады. Қызыл жетон – 5, көк – 4, жасыл – 3. сары – 2. Сол алған бағаларын есептеп, қай топтың жеңімпаз екені анықталады. 5 4 3 2