"Түскі тамақ - күшті тамақ. Түскі тамақ"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
3 « А» - сынып
1 слайд
3 « А» - сынып
2 слайд
"Мен күлгенді ұнатамын”
“ Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде
өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және
айналасындағы адамдардың көңіл күйімен
денсаулығына жақсы әсер береді.
2 слайд
"Мен күлгенді ұнатамын” “ Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.
3 слайд
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен
тірек сөздердің негізінд мәтіннің
мазмұнын болжау
2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді?
қандай? неліктен?) мәтін түрлерін
(әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және
құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі
бөлім, соңы) анықтау
2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу
мақсатына сәйкес тыныс белгілерін
(нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою Оқу мақсаты :
3 слайд
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінд мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою Оқу мақсаты :
4 слайд
Үй тапсырмасы «Қар»әдісі
Тапсырма .Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қой.
Дескриптор:
1.Мәтін не туралы айтылғанын анықтайды
2. Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қояды.
.
ҚБ « Отшашу»
4 слайд
Үй тапсырмасы «Қар»әдісі Тапсырма .Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қой. Дескриптор: 1.Мәтін не туралы айтылғанын анықтайды 2. Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қояды. . ҚБ « Отшашу»
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
.
8 слайд
.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Үй тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқу
Кері байланыс: «Торт»
18 слайд
Үй тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқу Кері байланыс: «Торт»