Материалдар / "Түскі тамақ - күшті тамақ. Түскі тамақ"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Түскі тамақ - күшті тамақ. Түскі тамақ"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Түскі тамақ - күшті тамақ. Түскі тамақ"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2021
1338
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
3 « А» - сынып

1 слайд
3 « А» - сынып

1 слайд

3 « А» - сынып

"Мен күлгенді ұнатамын” “ Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және

2 слайд
"Мен күлгенді ұнатамын” “ Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.

2 слайд

"Мен күлгенді ұнатамын” “ Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінд мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді? қанда

3 слайд
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінд мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою Оқу мақсаты :

3 слайд

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінд мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою Оқу мақсаты :

Үй тапсырмасы «Қар»әдісі Тапсырма .Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қой. Дескриптор: 1.Мәтін не туралы айтылғанын анықтайды 2

4 слайд
Үй тапсырмасы «Қар»әдісі Тапсырма .Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қой. Дескриптор: 1.Мәтін не туралы айтылғанын анықтайды 2. Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қояды. . ҚБ « Отшашу»

4 слайд

Үй тапсырмасы «Қар»әдісі Тапсырма .Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қой. Дескриптор: 1.Мәтін не туралы айтылғанын анықтайды 2. Мәтінді бөліктерге бөліп оқып,ат қояды. . ҚБ « Отшашу»

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

.

8 слайд
  .

8 слайд

  .

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Үй тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқу Кері байланыс: «Торт»

18 слайд
Үй тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқу Кері байланыс: «Торт»

18 слайд

Үй тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқу Кері байланыс: «Торт»