Түстері бақылау әдісі «М. ЛЮШЕР»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түстері бақылау әдісі «М. ЛЮШЕР»

Материал туралы қысқаша түсінік
Түстері бақылау әдісі «М. ЛЮШЕРА»
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тренинг тақырыбы: «Сенімділік - менің серігім» Орындаған: Өмірғазы Талшын «Махатма Ганди атындағы 92 маманданд

#1 слайд
Тренинг тақырыбы: «Сенімділік - менің серігім» Орындаған: Өмірғазы Талшын «Махатма Ганди атындағы 92 мамандандырылған лицей» 

1 слайд

Тренинг тақырыбы: «Сенімділік - менің серігім» Орындаған: Өмірғазы Талшын «Махатма Ганди атындағы 92 мамандандырылған лицей» 

•Оқушылардың өздеріне деген сенімдерін нығайтыу; • Өзі туралы ойын дамытыу; • Коммуникациялық іскерлікті жетіл

#2 слайд
•Оқушылардың өздеріне деген сенімдерін нығайтыу; • Өзі туралы ойын дамытыу; • Коммуникациялық іскерлікті жетілдіру; •Өзін сенімді сезіну үшін тұлғаның өзін өзі тануына бағыттау; Тренингтің мақсаты:

2 слайд

•Оқушылардың өздеріне деген сенімдерін нығайтыу; • Өзі туралы ойын дамытыу; • Коммуникациялық іскерлікті жетілдіру; •Өзін сенімді сезіну үшін тұлғаның өзін өзі тануына бағыттау; Тренингтің мақсаты:

Топқа бөліну Ақыл Қайрат Оқушылар бөлінген орындарға өз қалауы бойынша жайғасады.Оқушыл

#3 слайд
Топқа бөліну Ақыл Қайрат Оқушылар бөлінген орындарға өз қалауы бойынша жайғасады.Оқушылар топ атауларының мағынасын ашайық.

3 слайд

Топқа бөліну Ақыл Қайрат Оқушылар бөлінген орындарға өз қалауы бойынша жайғасады.Оқушылар топ атауларының мағынасын ашайық.

Тренингтің ережесі:  1.Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу; 3. Уақытты

#4 слайд
Тренингтің ережесі:  1.Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу; 3. Уақытты үнемдейміз; 4. Белсенділік көрсетеміз; 5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз; 6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.

4 слайд

Тренингтің ережесі:  1.Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу; 3. Уақытты үнемдейміз; 4. Белсенділік көрсетеміз; 5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз; 6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.

«Жақсы және жаман» жаттығуы Мақсаты:  Оқушыларды сергітіп, өздеріне деген сенімділіктерін нығайтып, арттыра т

#5 слайд
«Жақсы және жаман» жаттығуы Мақсаты:  Оқушыларды сергітіп, өздеріне деген сенімділіктерін нығайтып, арттыра түсу  Шарты: Оқушыларға бос ақ парақ таратылды. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылды. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп,бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін, екінші бөлікке жағымcыз қасиеттерін жазады. Өздеріне жағымды қасиеттерін қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.

5 слайд

«Жақсы және жаман» жаттығуы Мақсаты:  Оқушыларды сергітіп, өздеріне деген сенімділіктерін нығайтып, арттыра түсу  Шарты: Оқушыларға бос ақ парақ таратылды. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылды. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп,бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін, екінші бөлікке жағымcыз қасиеттерін жазады. Өздеріне жағымды қасиеттерін қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.

«Мен саған сенемін» жаттығуы Нұсқау: Екі-екіден жұпқа бөлініңіздер. Бір- біріңізге қарама-қарсы отырыңыз

#6 слайд
«Мен саған сенемін» жаттығуы Нұсқау:  Екі-екіден жұпқа бөлініңіздер. Бір- біріңізге қарама-қарсы отырыңыздар. Шамалы уақыт бір-біріңіздің көздеріңізге қарап, үндемей отырыңыздар. Кейін қарама-қарсы отырған екі адам бір-біріне «Мен саған сенемін, себебі сен.....» деп оқушының бойындағы сенімді ететін қасиеттерін айтасыздар

6 слайд

«Мен саған сенемін» жаттығуы Нұсқау:  Екі-екіден жұпқа бөлініңіздер. Бір- біріңізге қарама-қарсы отырыңыздар. Шамалы уақыт бір-біріңіздің көздеріңізге қарап, үндемей отырыңыздар. Кейін қарама-қарсы отырған екі адам бір-біріне «Мен саған сенемін, себебі сен.....» деп оқушының бойындағы сенімді ететін қасиеттерін айтасыздар

Психогеометриялық психологиялық тесті  АҚШ-та психогеометрия жүйесі құрылды, оның құрушысы Сьюзен Деллиндер. П

#7 слайд
Психогеометриялық психологиялық тесті  АҚШ-та психогеометрия жүйесі құрылды, оның құрушысы Сьюзен Деллиндер. Психо-геометриялық тест адамның жеке басының типологиясын дереу анықтауға, жеке қасиеттер сипаттамасын беруге және стандартты жағдайларда адамның мінез- құлқын сценарийді қалыптастыруға мүмкіндік береді. DELLINGER-тің психо-геометриялық тестін онлайн арқылы бірнеше минут ішінде онлайн режимде өтуге болады және диагноздың дәлдігі шамамен 85% құрайды.

7 слайд

Психогеометриялық психологиялық тесті  АҚШ-та психогеометрия жүйесі құрылды, оның құрушысы Сьюзен Деллиндер. Психо-геометриялық тест адамның жеке басының типологиясын дереу анықтауға, жеке қасиеттер сипаттамасын беруге және стандартты жағдайларда адамның мінез- құлқын сценарийді қалыптастыруға мүмкіндік береді. DELLINGER-тің психо-геометриялық тестін онлайн арқылы бірнеше минут ішінде онлайн режимде өтуге болады және диагноздың дәлдігі шамамен 85% құрайды.

Фигуралардың өзіңе жақынын таңда?

#8 слайд
Фигуралардың өзіңе жақынын таңда?

8 слайд

Фигуралардың өзіңе жақынын таңда?

Тікбұрыш Бұл сан жеке адамның өтпелі жағдайын бейнелейді, сондықтан олар сәйкессіздік пен болжаусыздықпен ере

#9 слайд
Тікбұрыш Бұл сан жеке адамның өтпелі жағдайын бейнелейді, сондықтан олар сәйкессіздік пен болжаусыздықпен ерекшеленеді. Бұл адамдар бір күн ішінде көп нәрсені өзгерте алады. Олар жиі өзін-өзі құрметтемейді, бірақ басқа адамдармен қарым-қатынас жасау керек, алайда басқалары осындай жанұямен өзара әрекеттесуден бас тарта алады. Сонымен қатар, тіктөртбұрыштар жаңа, бәріне ашық, еріксіз. Мұндай адамдар оңай ойластырылған, мима жай ғана басқарылады.

9 слайд

Тікбұрыш Бұл сан жеке адамның өтпелі жағдайын бейнелейді, сондықтан олар сәйкессіздік пен болжаусыздықпен ерекшеленеді. Бұл адамдар бір күн ішінде көп нәрсені өзгерте алады. Олар жиі өзін-өзі құрметтемейді, бірақ басқа адамдармен қарым-қатынас жасау керек, алайда басқалары осындай жанұямен өзара әрекеттесуден бас тарта алады. Сонымен қатар, тіктөртбұрыштар жаңа, бәріне ашық, еріксіз. Мұндай адамдар оңай ойластырылған, мима жай ғана басқарылады.

Зигзаг Бұл символды таңдағандар шығармашылық, шығармашылық ойлауға ие. Егер адам зигзагты таңдап алса, онда ол

#10 слайд
Зигзаг Бұл символды таңдағандар шығармашылық, шығармашылық ойлауға ие. Егер адам зигзагты таңдап алса, онда ол диссидент, интуитивті, шығармашылық. Зигзаг ойлары көбінесе сол жақ жарты-соларлы рационалды үшбұрыштар мен квадраттарды дұрыс емес деп санайды. Мұндай адамдар егжей-тегжейлі назар аудармайды, жалпы сұлулықты көреді, олардың эстетикалық мағынасы өте жақсы. Бірақ Зигзагтар консенсусқа ұмтылмайды, жаңа идеяларды шығару үшін идеялар мен қарама-қайшылықтарды қажет етеді. Олар күнделікті және ұнайдымәртебеге немесе түрге келісуге байланысты адамдар шайқалуда. Зигзагтар нақты құрылым болған жерде жұмыс істей алмайды, олар ауадай тәуелсіздік қажет. Бұл белгі ең қызықты және ынталы болып табылады, бұл идеалистердің символы, мұндай адамдар мәнерлі және эксцентрист болып табылады. Бірақ олар үшін нақты мәліметтер мен мағыналар жоқ, олар тым төзімді бола алмайды, бұл олардың барлық идеяларын өмірге жеткізуге кедергі келтіреді.

10 слайд

Зигзаг Бұл символды таңдағандар шығармашылық, шығармашылық ойлауға ие. Егер адам зигзагты таңдап алса, онда ол диссидент, интуитивті, шығармашылық. Зигзаг ойлары көбінесе сол жақ жарты-соларлы рационалды үшбұрыштар мен квадраттарды дұрыс емес деп санайды. Мұндай адамдар егжей-тегжейлі назар аудармайды, жалпы сұлулықты көреді, олардың эстетикалық мағынасы өте жақсы. Бірақ Зигзагтар консенсусқа ұмтылмайды, жаңа идеяларды шығару үшін идеялар мен қарама-қайшылықтарды қажет етеді. Олар күнделікті және ұнайдымәртебеге немесе түрге келісуге байланысты адамдар шайқалуда. Зигзагтар нақты құрылым болған жерде жұмыс істей алмайды, олар ауадай тәуелсіздік қажет. Бұл белгі ең қызықты және ынталы болып табылады, бұл идеалистердің символы, мұндай адамдар мәнерлі және эксцентрист болып табылады. Бірақ олар үшін нақты мәліметтер мен мағыналар жоқ, олар тым төзімді бола алмайды, бұл олардың барлық идеяларын өмірге жеткізуге кедергі келтіреді.

Дөңгелек Бұл символ үйлесімділік пен адам арасындағы жақсы қарым-қатынас орнатуға деген ұмтылыс туралы

#11 слайд
Дөңгелек Бұл символ үйлесімділік пен адам арасындағы жақсы қарым-қатынас орнатуға деген ұмтылыс туралы айтады. Ол еңбек ұжымын бекітетін, тыңдай алатын, үлкен эмпатия дәрежесі бар, басқа біреудің ауырсынуын өздігінен қабылдайтын адам. Мұндай адамдар қақтығыстарды ұнатпайды және біріншіден, өздерінің ұраны «Егер соғыс болмаса». Шеңберді таңдау оң жақ жарты шарға сілтеме жасайды, олар түйсігі туралы көбірек біледі, әсіресе субъективті сәттерге – сезімге, құндылықтарға назар аударады. Мұндай адамдар тіпті қарама-қарсы көзқарастарда кездеседі, олар психологтардан туады. Дегенмен, Іргета үшін маңызды бизнестің жетекшісі болуға Үшбұрышқа тән ұйымдастыру дағдыларының болмауы және алаңның әдіснамасы кедергі келтіреді.

11 слайд

Дөңгелек Бұл символ үйлесімділік пен адам арасындағы жақсы қарым-қатынас орнатуға деген ұмтылыс туралы айтады. Ол еңбек ұжымын бекітетін, тыңдай алатын, үлкен эмпатия дәрежесі бар, басқа біреудің ауырсынуын өздігінен қабылдайтын адам. Мұндай адамдар қақтығыстарды ұнатпайды және біріншіден, өздерінің ұраны «Егер соғыс болмаса». Шеңберді таңдау оң жақ жарты шарға сілтеме жасайды, олар түйсігі туралы көбірек біледі, әсіресе субъективті сәттерге – сезімге, құндылықтарға назар аударады. Мұндай адамдар тіпті қарама-қарсы көзқарастарда кездеседі, олар психологтардан туады. Дегенмен, Іргета үшін маңызды бизнестің жетекшісі болуға Үшбұрышқа тән ұйымдастыру дағдыларының болмауы және алаңның әдіснамасы кедергі келтіреді.

Үшбұрыш Бұл көшбасшыдың символы, мұндай адамдар негізгі мақсаттарды қалай анықтау керектігін біледі, өзі

#12 слайд
Үшбұрыш Бұл көшбасшыдың символы, мұндай адамдар негізгі мақсаттарды қалай анықтау керектігін біледі, өзіндік тапсырмаларды белгілейді және, әдетте, оларға қол жеткізеді. Үшбұрыштар сондай-ақ жарты шарда қалды және жағдайды терең және тез талдай алады. Бірақ, егжей-тегжейлі қызықтыратын алаңдардан айырмашылығы, үшбұрыштар бұл жағдайдың мәніне бағынады. Жағдайды басқару қажеттігі әрдайым дұрыс бола тұра, мұндай адамды басқалармен үнемі бәсекелеседі, тек жеңіске жету үшін жұмыс істейді. Үшбұрыштар тезірек губка тәрізді жаңа нәрсені үйренеді. Мұндай адамдар көбінесе шыдамсыздық танытып, өз шешімдерін қабылдамағандарға ұнамайды, олар өте өршіл. Квадраттар өз жұмысының сапасын жақсартқысы келеді, ал үшбұрыштар жоғары мәртебеге жетеді. Бұл адамдардың негізгі теріс сапасы – бұл эгоцентризм, бұл оларға жоғары деңгейде ерекше мұқият болуына мүмкіндік бермейді.

12 слайд

Үшбұрыш Бұл көшбасшыдың символы, мұндай адамдар негізгі мақсаттарды қалай анықтау керектігін біледі, өзіндік тапсырмаларды белгілейді және, әдетте, оларға қол жеткізеді. Үшбұрыштар сондай-ақ жарты шарда қалды және жағдайды терең және тез талдай алады. Бірақ, егжей-тегжейлі қызықтыратын алаңдардан айырмашылығы, үшбұрыштар бұл жағдайдың мәніне бағынады. Жағдайды басқару қажеттігі әрдайым дұрыс бола тұра, мұндай адамды басқалармен үнемі бәсекелеседі, тек жеңіске жету үшін жұмыс істейді. Үшбұрыштар тезірек губка тәрізді жаңа нәрсені үйренеді. Мұндай адамдар көбінесе шыдамсыздық танытып, өз шешімдерін қабылдамағандарға ұнамайды, олар өте өршіл. Квадраттар өз жұмысының сапасын жақсартқысы келеді, ал үшбұрыштар жоғары мәртебеге жетеді. Бұл адамдардың негізгі теріс сапасы – бұл эгоцентризм, бұл оларға жоғары деңгейде ерекше мұқият болуына мүмкіндік бермейді.

Шаршы Үздіксіз қызметкерлер таңдаған олар табандылықпен, құлшыныспен, кез келген бизнесті әкелуге деген ұмтылыс

#13 слайд
Шаршы Үздіксіз қызметкерлер таңдаған олар табандылықпен, құлшыныспен, кез келген бизнесті әкелуге деген ұмтылысты аяғына дейін жеткізеді. Бұл адамдар ақпараттың барлық түрлерін жинауды, ақпараттың тұрақты қажеттілігін, шыдамдылықты, еңбекқорлық пен шыдамдылықты өз салаларында жоғары білікті мамандарға айналдырады. Square алаңының күшті жағы – ақыл-ой талдау қабілеті, дұрыс ақпаратты бірден беру мүмкіндігі. Квадратты таңдайтын адамдар көбінесе сол жақ жарты шарға, яғни ақпараттың дәйекті түрде өңделетініне сілтеме жасайды. Олар егжей- тегжейлі көңіл бөледі, тәртіпті жақсы көреді, жоспарланған өмірді армандайды. Мұндай адамдар керемет техниктер мен әкімшілер бола алады, бірақ менеджерлердің жұмысы олар үшін емес, дәл және егжей-тегжейлі ақпаратқа қажеттілік осы адамдарға шешімдерді қабылдауға жеделдік береді. Эмоциялық құрғақтық, ұтымдылық пен консерватизм шешім қабылдауда алаңдарды байланыс орнатуға жол бермейді.

13 слайд

Шаршы Үздіксіз қызметкерлер таңдаған олар табандылықпен, құлшыныспен, кез келген бизнесті әкелуге деген ұмтылысты аяғына дейін жеткізеді. Бұл адамдар ақпараттың барлық түрлерін жинауды, ақпараттың тұрақты қажеттілігін, шыдамдылықты, еңбекқорлық пен шыдамдылықты өз салаларында жоғары білікті мамандарға айналдырады. Square алаңының күшті жағы – ақыл-ой талдау қабілеті, дұрыс ақпаратты бірден беру мүмкіндігі. Квадратты таңдайтын адамдар көбінесе сол жақ жарты шарға, яғни ақпараттың дәйекті түрде өңделетініне сілтеме жасайды. Олар егжей- тегжейлі көңіл бөледі, тәртіпті жақсы көреді, жоспарланған өмірді армандайды. Мұндай адамдар керемет техниктер мен әкімшілер бола алады, бірақ менеджерлердің жұмысы олар үшін емес, дәл және егжей-тегжейлі ақпаратқа қажеттілік осы адамдарға шешімдерді қабылдауға жеделдік береді. Эмоциялық құрғақтық, ұтымдылық пен консерватизм шешім қабылдауда алаңдарды байланыс орнатуға жол бермейді.

«Менің шешімім» Мақсаты:  Айналадағылардың топтық сенімін бекіту, ішкі қысымынан, қорқынышынан арылту

#14 слайд
«Менің шешімім» Мақсаты:  Айналадағылардың топтық сенімін бекіту, ішкі қысымынан, қорқынышынан арылту, ашық болуға бағыттау. Нұсқау:  Қазір әрқайсысыңыз кезекпен аяқталмаған сөйлемдер жазылған топтаманы бір-біреулеп аласыз. Сізге ойланбастан сөйлемді аяқтау қажет. Мүмкіндігінше шынайы болуға тырысыңыздар.

14 слайд

«Менің шешімім» Мақсаты:  Айналадағылардың топтық сенімін бекіту, ішкі қысымынан, қорқынышынан арылту, ашық болуға бағыттау. Нұсқау:  Қазір әрқайсысыңыз кезекпен аяқталмаған сөйлемдер жазылған топтаманы бір-біреулеп аласыз. Сізге ойланбастан сөйлемді аяқтау қажет. Мүмкіндігінше шынайы болуға тырысыңыздар.

1.Ең үлкен қорқыныш – бұл… 2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін…

#15 слайд
1.Ең үлкен қорқыныш – бұл… 2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін… 3. Мен ренжимін, егер… 4. Мен ұмытпаймын, егер… 5. Маған көңілсіз, егер… 6. Егер маған дауыс көтерсе, мен… 7. Мен қарсыласқанда… 8. Егер мен сенімсіз болсам, онда… 9. Егер маған біреу ұнап қалса.. 10. Егер, мен шаршасам…

15 слайд

1.Ең үлкен қорқыныш – бұл… 2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін… 3. Мен ренжимін, егер… 4. Мен ұмытпаймын, егер… 5. Маған көңілсіз, егер… 6. Егер маған дауыс көтерсе, мен… 7. Мен қарсыласқанда… 8. Егер мен сенімсіз болсам, онда… 9. Егер маған біреу ұнап қалса.. 10. Егер, мен шаршасам…

1.Ұсынылған сөйлемдерді аяқтау қиын болды ма? 2.Топ қатысушылары туралы жаңа бір нәрсе білдіңіздер м

#16 слайд
1.Ұсынылған сөйлемдерді аяқтау қиын болды ма? 2.Топ қатысушылары туралы жаңа бір нәрсе білдіңіздер ме? 3. Сіздің қазіргі сәттегі өмірлік маңызды мақсаттарыңыз қандай?

16 слайд

1.Ұсынылған сөйлемдерді аяқтау қиын болды ма? 2.Топ қатысушылары туралы жаңа бір нәрсе білдіңіздер ме? 3. Сіздің қазіргі сәттегі өмірлік маңызды мақсаттарыңыз қандай?

«Өмір» жаттығуы Шарты: Тақтадағы «Өмір» деген сөзге ассосация жасай отырып, әр әріпті жеке-жеке талдау. Мыс

#17 слайд
«Өмір» жаттығуы Шарты: Тақтадағы «Өмір» деген сөзге ассосация жасай отырып, әр әріпті жеке-жеке талдау. Мысалы: өмір- өзен, өмір-мейірім, өмір-ірге тас, өмір Өмір- өзен... Өмір-м... Өмір-і... Өмір-р...

17 слайд

«Өмір» жаттығуы Шарты: Тақтадағы «Өмір» деген сөзге ассосация жасай отырып, әр әріпті жеке-жеке талдау. Мысалы: өмір- өзен, өмір-мейірім, өмір-ірге тас, өмір Өмір- өзен... Өмір-м... Өмір-і... Өмір-р...

Жігер деген – Мен Күш деген - Мен Махаббат деген - Мен Кешірім деген – Мен Жасөспірі м деген - Мен Жасты

#18 слайд
Жігер деген – Мен Күш деген - Мен Махаббат деген - Мен Кешірім деген – Мен Жасөспірі м деген - Мен Жастық деген - Мен Бұл- Мен

18 слайд

Жігер деген – Мен Күш деген - Мен Махаббат деген - Мен Кешірім деген – Мен Жасөспірі м деген - Мен Жастық деген - Мен Бұл- Мен

Денсаулық деген – Мен Даналық деген - Мен Жарқындық деген – Мен Бар ғажайып деген – Мен Бəрі маған байланыс

#19 слайд
Денсаулық деген – Мен Даналық деген - Мен Жарқындық деген – Мен Бар ғажайып деген – Мен Бəрі маған байланысты. Бəрі менің қолымда!!! – деп өзіңізді сендіріңіз Бұл-Мен

19 слайд

Денсаулық деген – Мен Даналық деген - Мен Жарқындық деген – Мен Бар ғажайып деген – Мен Бəрі маған байланысты. Бəрі менің қолымда!!! – деп өзіңізді сендіріңіз Бұл-Мен

«Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға,сенімділігін арттыруғы, өмірге жаңа

#20 слайд
«Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға,сенімділігін арттыруғы, өмірге жаңа көзқараспен қарауға бағыттау.

20 слайд

«Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға,сенімділігін арттыруғы, өмірге жаңа көзқараспен қарауға бағыттау.

Нұсқау: Бір ватман қағазын алып, үлкен жүрек қиып алыңыз, оны қабырғаға жапсырыңыз. Әрқайсысыңыз түсті қағаз

#21 слайд
Нұсқау: Бір ватман қағазын алып, үлкен жүрек қиып алыңыз, оны қабырғаға жапсырыңыз. Әрқайсысыңыз түсті қағаз алып, жүрекше қиыңыз. Осы топ қатысушыларына арналған тілек жазыңыздар. Мына үлкен ақ жүрекке назар аударыңыз. Ол тірі емес, дүрсілдемейді. Біз қазір оған жан береміз. Біз ол үшін кішкене жүрекшелерді оған жапсыруымыз керек. Қараңыздаршы, ол біздің көз алдымызда тіріліп келеді. Бұл біздің топтың жүрегі, ол үнемі дүрсілдеп тұрады.

21 слайд

Нұсқау: Бір ватман қағазын алып, үлкен жүрек қиып алыңыз, оны қабырғаға жапсырыңыз. Әрқайсысыңыз түсті қағаз алып, жүрекше қиыңыз. Осы топ қатысушыларына арналған тілек жазыңыздар. Мына үлкен ақ жүрекке назар аударыңыз. Ол тірі емес, дүрсілдемейді. Біз қазір оған жан береміз. Біз ол үшін кішкене жүрекшелерді оған жапсыруымыз керек. Қараңыздаршы, ол біздің көз алдымызда тіріліп келеді. Бұл біздің топтың жүрегі, ол үнемі дүрсілдеп тұрады.

Түлектерге арналған аффирмация Мен табысқа жеткеніме толық сенімдімін, менің үнемі жолым болады. Әр бір күн,

#22 слайд
Түлектерге арналған аффирмация Мен табысқа жеткеніме толық сенімдімін, менің үнемі жолым болады. Әр бір күн, әр бір сағат сайын менің өмірім жақсарып барады. Жақсылық дұрыс таңдау және амандық үнемі менің қасымда. Болып жатқан істің барлығы – менің игілігім үшін жасалуда. Қазірдің өзінде мен өте сәтті мүмкіндіктер қалыптасып келеді. Мен қандай болсам, өзімді сол қалпымда жақсы көремін. Менің қабілетім әр күн сайын жақсаруда. Менің өміріме сәттіліктің, атақ-даңқтың келуін қуана қабылдаймын. Маған өз ісім ұнайды, қуана, рахаттана шабытпен айналысудамын. Өзіме деген сенімділік үнемі менің жадымда.

22 слайд

Түлектерге арналған аффирмация Мен табысқа жеткеніме толық сенімдімін, менің үнемі жолым болады. Әр бір күн, әр бір сағат сайын менің өмірім жақсарып барады. Жақсылық дұрыс таңдау және амандық үнемі менің қасымда. Болып жатқан істің барлығы – менің игілігім үшін жасалуда. Қазірдің өзінде мен өте сәтті мүмкіндіктер қалыптасып келеді. Мен қандай болсам, өзімді сол қалпымда жақсы көремін. Менің қабілетім әр күн сайын жақсаруда. Менің өміріме сәттіліктің, атақ-даңқтың келуін қуана қабылдаймын. Маған өз ісім ұнайды, қуана, рахаттана шабытпен айналысудамын. Өзіме деген сенімділік үнемі менің жадымда.

Қорытынды Арыстандай айбатты, Жолбарыстай қайратты – Қырандай күштi қанатты. Мен жастарға сенемiн!

#23 слайд
Қорытынды Арыстандай айбатты, Жолбарыстай қайратты – Қырандай күштi қанатты. Мен жастарға сенемiн!

23 слайд

Қорытынды Арыстандай айбатты, Жолбарыстай қайратты – Қырандай күштi қанатты. Мен жастарға сенемiн!

Белсене қатысқандарыңыз үшін рақмет!

#24 слайд
Белсене қатысқандарыңыз үшін рақмет!

24 слайд

Белсене қатысқандарыңыз үшін рақмет!

«Мен жастарға сенемін» Мағжан Жұмабаев

#25 слайд
«Мен жастарға сенемін» Мағжан Жұмабаев

25 слайд

«Мен жастарға сенемін» Мағжан Жұмабаев

«Уакыт-ең шектеулі капитал, және егер де онымен басқара алмасан, онда ештенені де басқара алмайсын».

#26 слайд
«Уакыт-ең шектеулі капитал, және егер де онымен басқара алмасан, онда ештенені де басқара алмайсын». Питер Друкер

26 слайд

«Уакыт-ең шектеулі капитал, және егер де онымен басқара алмасан, онда ештенені де басқара алмайсын». Питер Друкер

Арыстандай айбатты, Жолбарыстай қайратты – Қырандай күштi қанатты. Мен жастарға сенемiн!

#27 слайд
Арыстандай айбатты, Жолбарыстай қайратты – Қырандай күштi қанатты. Мен жастарға сенемiн!

27 слайд

Арыстандай айбатты, Жолбарыстай қайратты – Қырандай күштi қанатты. Мен жастарға сенемiн!

Көздерiнде от ойнар, Сөздерiнде жалын бар, Жаннан қымбат оларға ар, Мен жастарға сенемiн!

#28 слайд
Көздерiнде от ойнар, Сөздерiнде жалын бар, Жаннан қымбат оларға ар, Мен жастарға сенемiн!

28 слайд

Көздерiнде от ойнар, Сөздерiнде жалын бар, Жаннан қымбат оларға ар, Мен жастарға сенемiн!

Жас қырандар – балапан, Жайып қанат ұмтылған. Көздегенi көк аспан. Мен жастарға сенемiн!

#29 слайд
Жас қырандар – балапан, Жайып қанат ұмтылған. Көздегенi көк аспан. Мен жастарға сенемiн!

29 слайд

Жас қырандар – балапан, Жайып қанат ұмтылған. Көздегенi көк аспан. Мен жастарға сенемiн!

Жұмсақ мiнез жiбектер. Сүттей таза жүректер. Қасиеттi тiлектер – Мен жастарға сенемiн!

#30 слайд
Жұмсақ мiнез жiбектер. Сүттей таза жүректер. Қасиеттi тiлектер – Мен жастарға сенемiн!

30 слайд

Жұмсақ мiнез жiбектер. Сүттей таза жүректер. Қасиеттi тiлектер – Мен жастарға сенемiн!

Тау суындай гүрiлдер, Айбынды алаш елiм дер, Алтын Арқа жерiм дер, Мен жастарға сенемiн!

#31 слайд
Тау суындай гүрiлдер, Айбынды алаш елiм дер, Алтын Арқа жерiм дер, Мен жастарға сенемiн!

31 слайд

Тау суындай гүрiлдер, Айбынды алаш елiм дер, Алтын Арқа жерiм дер, Мен жастарға сенемiн!

Қажу бар ма тұлпарға, Талу бар ма сұңқарға, Иман күштi оларда, Мен жастарға сенемiн!...

#32 слайд
Қажу бар ма тұлпарға, Талу бар ма сұңқарға, Иман күштi оларда, Мен жастарға сенемiн!...

32 слайд

Қажу бар ма тұлпарға, Талу бар ма сұңқарға, Иман күштi оларда, Мен жастарға сенемiн!...

Алаш айбынды ұраны, Қасиеттi құраны, Алаштың олар құрбаны, Мен жастарға сенемiн!

#33 слайд
Алаш айбынды ұраны, Қасиеттi құраны, Алаштың олар құрбаны, Мен жастарға сенемiн!

33 слайд

Алаш айбынды ұраны, Қасиеттi құраны, Алаштың олар құрбаны, Мен жастарға сенемiн!

Мен сенемiн жастарға. Алаш атын аспанға Шығарар олар бiр таңда, Мен жастарға сенемiн!

#34 слайд
Мен сенемiн жастарға. Алаш атын аспанға Шығарар олар бiр таңда, Мен жастарға сенемiн!

34 слайд

Мен сенемiн жастарға. Алаш атын аспанға Шығарар олар бiр таңда, Мен жастарға сенемiн!

1.Ең үлкен қорқыныш – бұл… 2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін… 3. Мен ренжимін, егер… 4. Мен ұмытпаймын, егер… 5

#35 слайд
1.Ең үлкен қорқыныш – бұл… 2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін… 3. Мен ренжимін, егер… 4. Мен ұмытпаймын, егер… 5. Маған көңілсіз, егер…

35 слайд

1.Ең үлкен қорқыныш – бұл… 2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін… 3. Мен ренжимін, егер… 4. Мен ұмытпаймын, егер… 5. Маған көңілсіз, егер…

6. Егер маған дауыс көтерсе, мен… 7. Мен қарсыласқанда… 8. Егер мен сенімсіз болсам, онда… 9. Егер маған

#36 слайд
6. Егер маған дауыс көтерсе, мен… 7. Мен қарсыласқанда… 8. Егер мен сенімсіз болсам, онда… 9. Егер маған біреу ұнап қалса.. 10. Егер, мен шаршасам…

36 слайд

6. Егер маған дауыс көтерсе, мен… 7. Мен қарсыласқанда… 8. Егер мен сенімсіз болсам, онда… 9. Егер маған біреу ұнап қалса.. 10. Егер, мен шаршасам…

«Өзіңе сен» жаттығуы Сенімділікті қалай орнатуға болады ?  Бұған не көмектеседі? Аллан Лэкейн: «Өз уа

#37 слайд
«Өзіңе сен» жаттығуы Сенімділікті қалай орнатуға болады ?  Бұған не көмектеседі? Аллан Лэкейн: «Өз уакытын жіберуге мүмкіндік берген адам, өз өмірін қолынан жібереді, өз уақытын қолында ұстаған адам, өз өмірін қолында ұстап тұр» Питер Друкер: «Уакыт-ең шектеулі капитал, және егер де онымен басқара алмасан, онда ештенені де басқара алмайсын».

37 слайд

«Өзіңе сен» жаттығуы Сенімділікті қалай орнатуға болады ?  Бұған не көмектеседі? Аллан Лэкейн: «Өз уакытын жіберуге мүмкіндік берген адам, өз өмірін қолынан жібереді, өз уақытын қолында ұстаған адам, өз өмірін қолында ұстап тұр» Питер Друкер: «Уакыт-ең шектеулі капитал, және егер де онымен басқара алмасан, онда ештенені де басқара алмайсын».

Файл форматы:
pptx
13.06.2024
233
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі