Тура пропорционалдық тәуелділік. 6 - сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тура пропорционалдық тәуелділік. 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тура пропорционалдық тәуелділік. 6 - сынып математика пәні бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1АҚатынастар және пропорциялар Мектеп: Железин №3 ЖОББМ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нурлибае

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1АҚатынастар және пропорциялар Мектеп: Железин №3 ЖОББМ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нурлибаева А.У. Сынып: 6 Қатысқандар: 6 Қатыспағандар:0 Сабақтың тақырыбы Тура пропорционалдық тәуелділік. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.2 қандай шамалар тура пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру, есептер шығару Сабақтың мақсаты 1.Тура пропорционал болатын шамаларды білу; 2.Өмірден мысалдар келтіре алу; 3.Тура пропорцияның көмегімен есептер шығару. Бағалау критерийі 1.Тура пропорционал болатын шамаларды біледі; 2.Өмірден мысалдар келтіре алады; 3.Тура пропорцияның көмегімен есептер шығарады. Тілдік мақсаттар Пропорционалдық, тура пропорция, тәуелділік, коэффициент

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1АҚатынастар және пропорциялар Мектеп: Железин №3 ЖОББМ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нурлибаева А.У. Сынып: 6 Қатысқандар: 6 Қатыспағандар:0 Сабақтың тақырыбы Тура пропорционалдық тәуелділік. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.2 қандай шамалар тура пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру, есептер шығару Сабақтың мақсаты 1.Тура пропорционал болатын шамаларды білу; 2.Өмірден мысалдар келтіре алу; 3.Тура пропорцияның көмегімен есептер шығару. Бағалау критерийі 1.Тура пропорционал болатын шамаларды біледі; 2.Өмірден мысалдар келтіре алады; 3.Тура пропорцияның көмегімен есептер шығарады. Тілдік мақсаттар Пропорционалдық, тура пропорция, тәуелділік, коэффициент

Сабақтың басы Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорц

#2 слайд
Сабақтың басы Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорцияның белгісіз мүшесін тап: 7,5:3,5=х:14 18:х=7,2:4,5 3,6:8,1=х:18 0,35:0,6=х:0,18 15:х=6,3:4,2 х:0,3=0,15:1,5 Миға шабуыл: Bilim Land сайтынан видео ролик көрсетіледі. Мұғалімнің сұрағы: өздерің өмірден қандай мысалдар келтіре аласыздар?

2 слайд

Сабақтың басы Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорцияның белгісіз мүшесін тап: 7,5:3,5=х:14 18:х=7,2:4,5 3,6:8,1=х:18 0,35:0,6=х:0,18 15:х=6,3:4,2 х:0,3=0,15:1,5 Миға шабуыл: Bilim Land сайтынан видео ролик көрсетіледі. Мұғалімнің сұрағы: өздерің өмірден қандай мысалдар келтіре аласыздар?

Сабақтың ортасы «Деңгейлік тапсырмалар» Дескриптор: Білім алушы - шартқа сәйкес пропорция құрады;

#3 слайд
Сабақтың ортасы «Деңгейлік тапсырмалар» Дескриптор: Білім алушы - шартқа сәйкес пропорция құрады; - пропорцияның түрін анықтайды; - пропорцияның негізгі қасиетін қолданып есептеулер жүргізеді; - уақытты есептейді. Дәптер саны 1 2 3 4 5 6 7 8 Қағазд ыңмасс ас ы 90 А деңгейі 1-тапсырма Егер бір дәптер 90 г қағаздан дайындалса, екі, үш, торт... Сегіз дәптер неше грамм қағаздан дайындалады? Дескриптор Білім алушы − берілген тапсырма бойынша өрнек кұрастырады; − кестені толтырады; −қағаздың массасы қалай өзгеретінін айтады. Б деңгейі 2-тапсырма Агрофирмада егістік алқабын 12 комбайн 8 күнде орып бітіреді деп жоспарлаған. a) Жұмыс уақытын 2 күнге кеміту үшін дәл сондай қанша комбайн қосу керек? b) Берілген алқапты 8 комбайн межелеген уақыттан қанша күнге кеш орып бітіреді? Дескриптор: Білім алушы - берілген пропорционалдылық тәуелділікті анықтайды; - пропорцияның негізгі қасиеті бойынша түрлендірулер орындайды; - комбайн санын есептейді; - кері пропорционалдық шарты бойынша уақыттың айырмасын есептейді. С деңгей 3-тапсырма Сиыр фермасында барлық ірі қараны жемдеу үшін 30 күнге жететін жем шөп дайындалған. Егер сиыр басын 40%-ке кемітіп, бір сиырдың күндік нормасын 25%-ке арттырса, дайындалған жем шөп неше күнге жетер еді? Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі

3 слайд

Сабақтың ортасы «Деңгейлік тапсырмалар» Дескриптор: Білім алушы - шартқа сәйкес пропорция құрады; - пропорцияның түрін анықтайды; - пропорцияның негізгі қасиетін қолданып есептеулер жүргізеді; - уақытты есептейді. Дәптер саны 1 2 3 4 5 6 7 8 Қағазд ыңмасс ас ы 90 А деңгейі 1-тапсырма Егер бір дәптер 90 г қағаздан дайындалса, екі, үш, торт... Сегіз дәптер неше грамм қағаздан дайындалады? Дескриптор Білім алушы − берілген тапсырма бойынша өрнек кұрастырады; − кестені толтырады; −қағаздың массасы қалай өзгеретінін айтады. Б деңгейі 2-тапсырма Агрофирмада егістік алқабын 12 комбайн 8 күнде орып бітіреді деп жоспарлаған. a) Жұмыс уақытын 2 күнге кеміту үшін дәл сондай қанша комбайн қосу керек? b) Берілген алқапты 8 комбайн межелеген уақыттан қанша күнге кеш орып бітіреді? Дескриптор: Білім алушы - берілген пропорционалдылық тәуелділікті анықтайды; - пропорцияның негізгі қасиеті бойынша түрлендірулер орындайды; - комбайн санын есептейді; - кері пропорционалдық шарты бойынша уақыттың айырмасын есептейді. С деңгей 3-тапсырма Сиыр фермасында барлық ірі қараны жемдеу үшін 30 күнге жететін жем шөп дайындалған. Егер сиыр басын 40%-ке кемітіп, бір сиырдың күндік нормасын 25%-ке арттырса, дайындалған жем шөп неше күнге жетер еді? Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі

Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Экономикаға байланысты мысалдар келтіріңіздер. Қалыптасты рушы бағалау: «Блоб ағашы»

#4 слайд
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Экономикаға байланысты мысалдар келтіріңіздер. Қалыптасты рушы бағалау: «Блоб ағашы»

4 слайд

Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Экономикаға байланысты мысалдар келтіріңіздер. Қалыптасты рушы бағалау: «Блоб ағашы»

Миға шабуыл Топтық жұмыс «Буклет» әдісі Жұптық жұмыс «Молекулала р мен атомдар» әдісі» Б е л с е н д і о қ у т ә с іл і

#5 слайд
Миға шабуыл Топтық жұмыс «Буклет» әдісі Жұптық жұмыс «Молекулала р мен атомдар» әдісі» Б е л с е н д і о қ у т ә с іл і Саралау тәсілі Деңгейлік тапсырмал ар Критериалды бағалау тәсілі «Блоб ағашы» «Бас бармақ» әдісі QR-код «Бағдаршам» әдісі

5 слайд

Миға шабуыл Топтық жұмыс «Буклет» әдісі Жұптық жұмыс «Молекулала р мен атомдар» әдісі» Б е л с е н д і о қ у т ә с іл і Саралау тәсілі Деңгейлік тапсырмал ар Критериалды бағалау тәсілі «Блоб ағашы» «Бас бармақ» әдісі QR-код «Бағдаршам» әдісі

Назарларыңызға рахмет!!!

#6 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
03.12.2018
1433
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі