Тура пропорционалдық тәуелділік. 6 - сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: 6.1АҚатынастар және
пропорциялар Мектеп: Железин №3 ЖОББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Нурлибаева А.У.
Сынып: 6 Қатысқандар: 6 Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы Тура пропорционалдық тәуелділік.
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.2 қандай шамалар тура пропорционалды
болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру,
есептер шығару
Сабақтың мақсаты
1. Тура пропорционал болатын шамаларды білу;
2. Өмірден мысалдар келтіре алу;
3. Тура пропорцияның көмегімен есептер шығару.
Бағалау критерийі
1. Тура пропорционал болатын шамаларды біледі;
2. Өмірден мысалдар келтіре алады;
3. Тура пропорцияның көмегімен есептер шығарады.
Тілдік мақсаттар Пропорционалдық, тура пропорция, тәуелділік,
коэффициент
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1АҚатынастар және пропорциялар Мектеп: Железин №3 ЖОББМ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нурлибаева А.У. Сынып: 6 Қатысқандар: 6 Қатыспағандар:0 Сабақтың тақырыбы Тура пропорционалдық тәуелділік. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.2 қандай шамалар тура пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру, есептер шығару Сабақтың мақсаты 1. Тура пропорционал болатын шамаларды білу; 2. Өмірден мысалдар келтіре алу; 3. Тура пропорцияның көмегімен есептер шығару. Бағалау критерийі 1. Тура пропорционал болатын шамаларды біледі; 2. Өмірден мысалдар келтіре алады; 3. Тура пропорцияның көмегімен есептер шығарады. Тілдік мақсаттар Пропорционалдық, тура пропорция, тәуелділік, коэффициент
2 слайд
Сабақтың басы
Шаттық шеңбері.
Психологиялық ахуал орнату.
«Жүректен жүрекке»
Топқа бөлу арқылы үй
тапсырмасын тексеру
Пропорцияның белгісіз
мүшесін тап:
7,5:3,5 = х:14
18:х =7,2:4,5
3,6:8,1=х:18
0,35:0,6=х:0,18
15:х=6,3:4,2
х:0,3=0,15:1,5Миға шабуыл: Bilim Land
сайтынан видео ролик
көрсетіледі.
Мұғалімнің сұрағы: өздерің
өмірден қандай мысалдар
келтіре аласыздар?
2 слайд
Сабақтың басы Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорцияның белгісіз мүшесін тап: 7,5:3,5 = х:14 18:х =7,2:4,5 3,6:8,1=х:18 0,35:0,6=х:0,18 15:х=6,3:4,2 х:0,3=0,15:1,5Миға шабуыл: Bilim Land сайтынан видео ролик көрсетіледі. Мұғалімнің сұрағы: өздерің өмірден қандай мысалдар келтіре аласыздар?
3 слайд
Сабақтың ортасы
«Деңгейлік тапсырмалар»
Дескриптор: Білім алушы
- шартқа сәйкес пропорция құрады;
- пропорцияның түрін анықтайды;
- пропорцияның негізгі қасиетін қолданып есептеулер
жүргізеді;
- уақытты есептейді. Дәптер
саны 1 2 3 4 5 6 7 8
Қағазд
ыңмасс
ас ы 90А деңгейі
1-тапсырма
Егер бір дәптер 90 г қағаздан дайындалса, екі, үш,
торт... Сегіз дәптер неше грамм қағаздан
дайындалады?
Дескриптор Білім алушы
− берілген тапсырма бойынша өрнек
кұрастырады;
− кестені толтырады;
− қағаздың массасы қалай өзгеретінін айтады. Б деңгейі
2-тапсырма
Агрофирмада егістік алқабын 12 комбайн 8 күнде орып бітіреді деп жоспарлаған.
a) Жұмыс уақытын 2 күнге кеміту үшін дәл сондай қанша комбайн қосу керек?
b) Берілген алқапты 8 комбайн межелеген уақыттан қанша күнге кеш орып
бітіреді?
Дескриптор: Білім алушы
- берілген пропорционалдылық тәуелділікті анықтайды;
- пропорцияның негізгі қасиеті бойынша түрлендірулер орындайды;
- комбайн санын есептейді;
- кері пропорционалдық шарты бойынша уақыттың айырмасын
есептейді.
С деңгей
3-тапсырма
Сиыр фермасында барлық ірі қараны жемдеу үшін 30 күнге жететін жем шөп
дайындалған. Егер сиыр басын 40%-ке кемітіп, бір сиырдың күндік нормасын 25%-ке
арттырса, дайындалған жем шөп неше күнге жетер еді? Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі
3 слайд
Сабақтың ортасы «Деңгейлік тапсырмалар» Дескриптор: Білім алушы - шартқа сәйкес пропорция құрады; - пропорцияның түрін анықтайды; - пропорцияның негізгі қасиетін қолданып есептеулер жүргізеді; - уақытты есептейді. Дәптер саны 1 2 3 4 5 6 7 8 Қағазд ыңмасс ас ы 90А деңгейі 1-тапсырма Егер бір дәптер 90 г қағаздан дайындалса, екі, үш, торт... Сегіз дәптер неше грамм қағаздан дайындалады? Дескриптор Білім алушы − берілген тапсырма бойынша өрнек кұрастырады; − кестені толтырады; − қағаздың массасы қалай өзгеретінін айтады. Б деңгейі 2-тапсырма Агрофирмада егістік алқабын 12 комбайн 8 күнде орып бітіреді деп жоспарлаған. a) Жұмыс уақытын 2 күнге кеміту үшін дәл сондай қанша комбайн қосу керек? b) Берілген алқапты 8 комбайн межелеген уақыттан қанша күнге кеш орып бітіреді? Дескриптор: Білім алушы - берілген пропорционалдылық тәуелділікті анықтайды; - пропорцияның негізгі қасиеті бойынша түрлендірулер орындайды; - комбайн санын есептейді; - кері пропорционалдық шарты бойынша уақыттың айырмасын есептейді. С деңгей 3-тапсырма Сиыр фермасында барлық ірі қараны жемдеу үшін 30 күнге жететін жем шөп дайындалған. Егер сиыр басын 40%-ке кемітіп, бір сиырдың күндік нормасын 25%-ке арттырса, дайындалған жем шөп неше күнге жетер еді? Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі
4 слайд
Сабақтың соңы
Үй
тапсырмасы:
Экон о микаға
байланысты
мысалдар
келтіріңіздер.
Қалыптасты
рушы бағалау:
«Блоб ағашы»
4 слайд
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Экон о микаға байланысты мысалдар келтіріңіздер. Қалыптасты рушы бағалау: «Блоб ағашы»
5 слайд
Миға
шабуыл
Топтық
жұмыс
«Буклет»
әдісі
Жұптық
жұмыс
«Молекулала
р мен
атомдар»
әдісі» Б
ел
се
н
д
і о
қ
у
т
ә
с
іл
і Саралау
тәсілі
Деңгейлік
тапсырмал
ар
Критериалды
бағалау тәсілі«Блоб
ағашы» «Бас
бармақ»
әдісі QR- код
«Бағдаршам»
әдісі
5 слайд
Миға шабуыл Топтық жұмыс «Буклет» әдісі Жұптық жұмыс «Молекулала р мен атомдар» әдісі» Б ел се н д і о қ у т ә с іл і Саралау тәсілі Деңгейлік тапсырмал ар Критериалды бағалау тәсілі«Блоб ағашы» «Бас бармақ» әдісі QR- код «Бағдаршам» әдісі
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!