Туынды тақырыбын қорытындылау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туынды тақырыбын қорытындылау

Материал туралы қысқаша түсінік
Туынды тақырыбын қорытындылау слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:

Руыңда дана болсаң – білгеніңді үлестір. М.Қашқари Тест есептері

#2 слайд
Руыңда дана болсаң – білгеніңді үлестір. М.Қашқари Тест есептері

2 слайд

Руыңда дана болсаң – білгеніңді үлестір. М.Қашқари Тест есептері

1. Функцияның туындысын табыңыз: А) В) С) D) 42 )1()( xxxf  . 32 )1(4 xx 4 )21(x 3 )21(x )21()1(4 32 xxx 

#3 слайд
1. Функцияның туындысын табыңыз: А) В) С) D) 42 )1()( xxxf  . 32 )1(4 xx 4 )21(x 3 )21(x )21()1(4 32 xxx 

3 слайд

1. Функцияның туындысын табыңыз: А) В) С) D) 42 )1()( xxxf  . 32 )1(4 xx 4 )21(x 3 )21(x )21()1(4 32 xxx 

А) В) С) D) -3 0 4 2 23 

#4 слайд
А) В) С) D) -3 0 4 2 23 

4 слайд

А) В) С) D) -3 0 4 2 23 

D) А) В) С) 6 maxy 12 min y 0 maxy 12 miny 20 maxy 12 min y 0 maxy 6 min y

#5 слайд
D) А) В) С) 6 maxy 12 min y 0 maxy 12 miny 20 maxy 12 min y 0 maxy 6 min y

5 слайд

D) А) В) С) 6 maxy 12 min y 0 maxy 12 miny 20 maxy 12 min y 0 maxy 6 min y

D) В)А) С) 4. Функцияның туындысын табыңыз: xxxf sin5)(  x x cos5 2 1  x x cos5 1  x x cos 2 1  x x sin5 2 1 

#6 слайд
D) В)А) С) 4. Функцияның туындысын табыңыз: xxxf sin5)(  x x cos5 2 1  x x cos5 1  x x cos 2 1  x x sin5 2 1 

6 слайд

D) В)А) С) 4. Функцияның туындысын табыңыз: xxxf sin5)(  x x cos5 2 1  x x cos5 1  x x cos 2 1  x x sin5 2 1 

D) А) В) С) 5. Функцияның туындысын табыңыз: 35 53 )(    x x xf )35( 16   x 2 )35( 16 x 2 )35( 16   x 2 )35( 14  

#7 слайд
D) А) В) С) 5. Функцияның туындысын табыңыз: 35 53 )(    x x xf )35( 16   x 2 )35( 16 x 2 )35( 16   x 2 )35( 14   x

7 слайд

D) А) В) С) 5. Функцияның туындысын табыңыз: 35 53 )(    x x xf )35( 16   x 2 )35( 16 x 2 )35( 16   x 2 )35( 14   x

1.D 2.А 3.В 4.A 5.С

#8 слайд
1.D 2.А 3.В 4.A 5.С

8 слайд

1.D 2.А 3.В 4.A 5.С

Логикалық сұрақтар

#9 слайд
Логикалық сұрақтар

9 слайд

Логикалық сұрақтар

Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Үшеу

#10 слайд
Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Үшеу

10 слайд

Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Үшеу

Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неш

#11 слайд
Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? Бір ғана мотоцикл

11 слайд

Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? Бір ғана мотоцикл

Әсем пойыздың басынан есептегенде 7 вагонға отырды. Марина пойыздың соңынан есепте- генде 7 вагонға отырды. Сонда қы

#12 слайд
Әсем пойыздың басынан есептегенде 7 вагонға отырды. Марина пойыздың соңынан есепте- генде 7 вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Пойызда неше вагон болған? 13 вагон

12 слайд

Әсем пойыздың басынан есептегенде 7 вагонға отырды. Марина пойыздың соңынан есепте- генде 7 вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Пойызда неше вагон болған? 13 вагон

Тақтада 7 зат есім, 5 етістік, 2 сын есім жазылып тұр. Сөйлем құрау үшін әр сөз табынан бір сөзден алу керек. Мұны не

#13 слайд
Тақтада 7 зат есім, 5 етістік, 2 сын есім жазылып тұр. Сөйлем құрау үшін әр сөз табынан бір сөзден алу керек. Мұны неше тәсілмен жүзеге асыруға болады? 7*5*2=70

13 слайд

Тақтада 7 зат есім, 5 етістік, 2 сын есім жазылып тұр. Сөйлем құрау үшін әр сөз табынан бір сөзден алу керек. Мұны неше тәсілмен жүзеге асыруға болады? 7*5*2=70

Салтанат есепті бірінші болып шығарып, есептің шешуін 5 оқушыға берді, ал олардың әрқайсысы 5 оқушыға түсіндірді. Сонд

#14 слайд
Салтанат есепті бірінші болып шығарып, есептің шешуін 5 оқушыға берді, ал олардың әрқайсысы 5 оқушыға түсіндірді. Сонда сыныптағы барлық оқушылар есепті шығарып болды. Сыныптағы оқушылар санын анықтаңыз. 31 оқушы

14 слайд

Салтанат есепті бірінші болып шығарып, есептің шешуін 5 оқушыға берді, ал олардың әрқайсысы 5 оқушыға түсіндірді. Сонда сыныптағы барлық оқушылар есепті шығарып болды. Сыныптағы оқушылар санын анықтаңыз. 31 оқушы

Тест есептері

#15 слайд
Тест есептері

15 слайд

Тест есептері

Кеңесті білім озады, Кеңессіз білім азады. М.Қашқари Әр топ мүшелеріне есептер беріледі. 1.Жеке жұмыс 2.Жұптық жұмыс 3.Т

#16 слайд
Кеңесті білім озады, Кеңессіз білім азады. М.Қашқари Әр топ мүшелеріне есептер беріледі. 1.Жеке жұмыс 2.Жұптық жұмыс 3.Тақтамен жұмыс

16 слайд

Кеңесті білім озады, Кеңессіз білім азады. М.Қашқари Әр топ мүшелеріне есептер беріледі. 1.Жеке жұмыс 2.Жұптық жұмыс 3.Тақтамен жұмыс

#17 слайд

17 слайд

1. 2. 3. Функцияның туындысын табыңыз : f(х)=2х 4 −sinx+7 f(х)= 2х 6 + сtgх−5

#18 слайд
1. 2. 3. Функцияның туындысын табыңыз : f(х)=2х 4 −sinx+7 f(х)= 2х 6 + сtgх−5

18 слайд

1. 2. 3. Функцияның туындысын табыңыз : f(х)=2х 4 −sinx+7 f(х)= 2х 6 + сtgх−5

1. 2. 3. Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз: х 0 =−1 нүктесінде у= 2х 4 – х 2 +

#19 слайд
1. 2. 3. Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз: х 0 =−1 нүктесінде у= 2х 4 – х 2 + 4 х 0 =3 нүктесінде у= х 2 – 2х х 0 =2 нүктесінде у= 2 – 2х 2

19 слайд

1. 2. 3. Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз: х 0 =−1 нүктесінде у= 2х 4 – х 2 + 4 х 0 =3 нүктесінде у= х 2 – 2х х 0 =2 нүктесінде у= 2 – 2х 2

1. 2. 3.

#20 слайд
1. 2. 3. Күрделі функцияның туындысын табыңыз: xxxf 3sin)( 2  6632)( 23  xxxxf x x xf 5sin )(

20 слайд

1. 2. 3. Күрделі функцияның туындысын табыңыз: xxxf 3sin)( 2  6632)( 23  xxxxf x x xf 5sin )(

Қызыл алма : Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ

#21 слайд
Қызыл алма : Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. Жасыл алма : Сабақ маған түсініксіз.

21 слайд

Қызыл алма : Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. Жасыл алма : Сабақ маған түсініксіз.

5– 6 ұпай - «3» 7 – 8 ұпай - «4» 9 – 10 ұпай - «5»

#22 слайд
5– 6 ұпай - «3» 7 – 8 ұпай - «4» 9 – 10 ұпай - «5»

22 слайд

5– 6 ұпай - «3» 7 – 8 ұпай - «4» 9 – 10 ұпай - «5»

#23 слайд

23 слайд

Файл форматы:
ppt
19.00.2018
479
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі