Материалдар / Туындының анықтамасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туындының анықтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Туындының анықтамасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
110
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ерінбей еңбек етсең, шыдап егер, Тікен де гүлге айналып шыға келерСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ТУЫНДЫНЫҢ АНЫҚТАМАСЫ Педагогтің аты-ж өні

1 слайд
Ерінбей еңбек етсең, шыдап егер, Тікен де гүлге айналып шыға келерСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ТУЫНДЫНЫҢ АНЫҚТАМАСЫ Педагогтің аты-ж өні: Сарсекеева С.Ж.

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ • 10.4.1.16 - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын білу; • 10.4

2 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ • 10.4.1.16 - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын білу; • 10.4.1.17 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу;

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ  аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі.  функция туындысының анықтамасын білу жән

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ  аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі.  функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табады.

МИҒА ШАБУЫЛ  ? . 1 3 2  x   ? . 2 2 3  x   ? . 3 3 3  x   ? . 4 4 3  x   ? . 5 4 6  x   ? .

4 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ  ? . 1 3 2  x   ? . 2 2 3  x   ? . 3 3 3  x   ? . 4 4 3  x   ? . 5 4 6  x   ? . 6 4 2  x

АНЫҚТАМА  Функцияның анықталу облысынан алынған екі аргументтің айырымының мәні функция аргументінің өсімшесі деп аталады

5 слайд
АНЫҚТАМА  Функцияның анықталу облысынан алынған екі аргументтің айырымының мәні функция аргументінің өсімшесі деп аталады.  Белгіленуі:  Жазылуы:x x x    1 2 x 

МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? ШЕШУІ: Аргументтің ө

6 слайд
МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? ШЕШУІ: Аргументтің өсімшесін табамыз: Δ х = 1,5-1 = 0,5. Жауабы: 0,5

АНЫҚТАМА  Мәндер жиынынан алынған функцияның екі мәнінің айырымы функцияның өсімшесі деп аталады  Белгіленуі:  Жазылуы:

7 слайд
АНЫҚТАМА  Мәндер жиынынан алынған функцияның екі мәнінің айырымы функцияның өсімшесі деп аталады  Белгіленуі:  Жазылуы:  Табылуы: х аргументіне Δ х өсімшесі берілсе, х+ Δ х –аргументтің арттырылған өсімшесін және оған сәйкес f(x)+ Δ y=f(x+ Δ х ) функциясының өсімшесін аламыз. Демек Δ y=f(x+ Δ х ) - f(x) ) ( ) ( 1 2 x f x f y    y 

МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функци

8 слайд
МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 4 2 4 ) ( 2    x x x f ШЕШУІ: Аргументтің өсімшесін табамыз: Δ х = 1,5-1 = 0,5. Ал болғандықтан және мәндерін есептейміз: ) ( ) ( 1 2 x f x f y    ) ( 2 x f ) ( 1 x f   10 4 5, 1 2 5, 1 4 ) 5, 1( ) ( 2 2        f x f 6 ) 1( ) ( 1   f x f Сондықтан: Δ у =10-6=4 Шешуі: 0,5 және 4.

АНЫҚТАМА  Функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесінің нөлге ұмтылғандағы шегі бар болса, ол шек

9 слайд
АНЫҚТАМА  Функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесінің нөлге ұмтылғандағы шегі бар болса, ол шек функцияның туындысы деп аталады.x x f x x f x y x f x x              ) ( ) ( lim lim ) ( 0 0

МЫСАЛ:2 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық . ШЕШУІ: Туындының анықтамасын қолданамыз.            

10 слайд
МЫСАЛ:2 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық . ШЕШУІ: Туындының анықтамасын қолданамыз.               x x x x x y x x x 2 2 0 0 2 ) ( lim lim ) ( x x x x x x x         2 2 2 0 ) ( 2 lim                  x x x x x x x x x x x x 2 0 2 2 2 0 ) ( 2 lim ) ( 2 lim x x x x x x x x x x 2 0 2 ) 2 ( lim ) 2 ( lim 0 0               

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1. Аргументтің мәнін 1-ден 2,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 2. Аргумент

11 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1. Аргументтің мәнін 1-ден 2,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 2. Аргументтің мәнін 0,5-тен 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 3. Аргументтің мәнін 1-ден 2-ге дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады?

1. Аргументтің мәнін 1-ден 3-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімше

12 слайд
1. Аргументтің мәнін 1-ден 3-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 2. Аргументтің мәнін 1-ден 4-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 3. Аргументтің мәнін 1-ден 5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады?1 2 ) (   x x f ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 2 ) (   x x f 1 2 ) (   x x f

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС3 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық .

13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС3 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық .

ҮЙ ЖҰМЫСЫ • № 40.3

14 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫ • № 40.3

Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Бүгінгі сабақта... білдім 2. … үйрендім 3. … қиындық туындады 4. … әлі де жұмыстануым керек 5. … маған

15 слайд
Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Бүгінгі сабақта... білдім 2. … үйрендім 3. … қиындық туындады 4. … әлі де жұмыстануым керек 5. … маған қызық болды. «Сөйлемді жалғастырыңыз»