Туындының анықтамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туындының анықтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Туындының анықтамасы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ерінбей еңбек етсең, шыдап егер, Тікен де гүлге айналып шыға келерСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ТУЫНДЫНЫҢ АНЫҚТАМАСЫ Педагогтің аты-ж өні

#1 слайд
Ерінбей еңбек етсең, шыдап егер, Тікен де гүлге айналып шыға келерСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ТУЫНДЫНЫҢ АНЫҚТАМАСЫ Педагогтің аты-ж өні: Сарсекеева С.Ж.

1 слайд

Ерінбей еңбек етсең, шыдап егер, Тікен де гүлге айналып шыға келерСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ТУЫНДЫНЫҢ АНЫҚТАМАСЫ Педагогтің аты-ж өні: Сарсекеева С.Ж.

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ • 10.4.1.16 - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын білу; • 10.4

#2 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ • 10.4.1.16 - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын білу; • 10.4.1.17 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу;

2 слайд

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ • 10.4.1.16 - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын білу; • 10.4.1.17 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу;

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ  аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі.  функция туындысының анықтамасын білу жән

#3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ  аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі.  функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табады.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ  аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі.  функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табады.

МИҒА ШАБУЫЛ  ? . 1 3 2  x   ? . 2 2 3  x   ? . 3 3 3  x   ? . 4 4 3  x   ? . 5 4 6  x   ? .

#4 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ  ? . 1 3 2  x   ? . 2 2 3  x   ? . 3 3 3  x   ? . 4 4 3  x   ? . 5 4 6  x   ? . 6 4 2  x

4 слайд

МИҒА ШАБУЫЛ  ? . 1 3 2  x   ? . 2 2 3  x   ? . 3 3 3  x   ? . 4 4 3  x   ? . 5 4 6  x   ? . 6 4 2  x

АНЫҚТАМА  Функцияның анықталу облысынан алынған екі аргументтің айырымының мәні функция аргументінің өсімшесі деп аталады

#5 слайд
АНЫҚТАМА  Функцияның анықталу облысынан алынған екі аргументтің айырымының мәні функция аргументінің өсімшесі деп аталады.  Белгіленуі:  Жазылуы:x x x    1 2 x 

5 слайд

АНЫҚТАМА  Функцияның анықталу облысынан алынған екі аргументтің айырымының мәні функция аргументінің өсімшесі деп аталады.  Белгіленуі:  Жазылуы:x x x    1 2 x 

МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? ШЕШУІ: Аргументтің ө

#6 слайд
МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? ШЕШУІ: Аргументтің өсімшесін табамыз: Δ х = 1,5-1 = 0,5. Жауабы: 0,5

6 слайд

МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? ШЕШУІ: Аргументтің өсімшесін табамыз: Δ х = 1,5-1 = 0,5. Жауабы: 0,5

АНЫҚТАМА  Мәндер жиынынан алынған функцияның екі мәнінің айырымы функцияның өсімшесі деп аталады  Белгіленуі:  Жазылуы:

#7 слайд
АНЫҚТАМА  Мәндер жиынынан алынған функцияның екі мәнінің айырымы функцияның өсімшесі деп аталады  Белгіленуі:  Жазылуы:  Табылуы: х аргументіне Δ х өсімшесі берілсе, х+ Δ х –аргументтің арттырылған өсімшесін және оған сәйкес f(x)+ Δ y=f(x+ Δ х ) функциясының өсімшесін аламыз. Демек Δ y=f(x+ Δ х ) - f(x) ) ( ) ( 1 2 x f x f y    y 

7 слайд

АНЫҚТАМА  Мәндер жиынынан алынған функцияның екі мәнінің айырымы функцияның өсімшесі деп аталады  Белгіленуі:  Жазылуы:  Табылуы: х аргументіне Δ х өсімшесі берілсе, х+ Δ х –аргументтің арттырылған өсімшесін және оған сәйкес f(x)+ Δ y=f(x+ Δ х ) функциясының өсімшесін аламыз. Демек Δ y=f(x+ Δ х ) - f(x) ) ( ) ( 1 2 x f x f y    y 

МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функци

#8 слайд
МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 4 2 4 ) ( 2    x x x f ШЕШУІ: Аргументтің өсімшесін табамыз: Δ х = 1,5-1 = 0,5. Ал болғандықтан және мәндерін есептейміз: ) ( ) ( 1 2 x f x f y    ) ( 2 x f ) ( 1 x f   10 4 5, 1 2 5, 1 4 ) 5, 1( ) ( 2 2        f x f 6 ) 1( ) ( 1   f x f Сондықтан: Δ у =10-6=4 Шешуі: 0,5 және 4.

8 слайд

МЫСАЛ: Аргументтің мәнін 1-ден 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 4 2 4 ) ( 2    x x x f ШЕШУІ: Аргументтің өсімшесін табамыз: Δ х = 1,5-1 = 0,5. Ал болғандықтан және мәндерін есептейміз: ) ( ) ( 1 2 x f x f y    ) ( 2 x f ) ( 1 x f   10 4 5, 1 2 5, 1 4 ) 5, 1( ) ( 2 2        f x f 6 ) 1( ) ( 1   f x f Сондықтан: Δ у =10-6=4 Шешуі: 0,5 және 4.

АНЫҚТАМА  Функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесінің нөлге ұмтылғандағы шегі бар болса, ол шек

#9 слайд
АНЫҚТАМА  Функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесінің нөлге ұмтылғандағы шегі бар болса, ол шек функцияның туындысы деп аталады.x x f x x f x y x f x x              ) ( ) ( lim lim ) ( 0 0

9 слайд

АНЫҚТАМА  Функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесінің нөлге ұмтылғандағы шегі бар болса, ол шек функцияның туындысы деп аталады.x x f x x f x y x f x x              ) ( ) ( lim lim ) ( 0 0

МЫСАЛ:2 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық . ШЕШУІ: Туындының анықтамасын қолданамыз.            

#10 слайд
МЫСАЛ:2 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық . ШЕШУІ: Туындының анықтамасын қолданамыз.               x x x x x y x x x 2 2 0 0 2 ) ( lim lim ) ( x x x x x x x         2 2 2 0 ) ( 2 lim                  x x x x x x x x x x x x 2 0 2 2 2 0 ) ( 2 lim ) ( 2 lim x x x x x x x x x x 2 0 2 ) 2 ( lim ) 2 ( lim 0 0               

10 слайд

МЫСАЛ:2 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық . ШЕШУІ: Туындының анықтамасын қолданамыз.               x x x x x y x x x 2 2 0 0 2 ) ( lim lim ) ( x x x x x x x         2 2 2 0 ) ( 2 lim                  x x x x x x x x x x x x 2 0 2 2 2 0 ) ( 2 lim ) ( 2 lim x x x x x x x x x x 2 0 2 ) 2 ( lim ) 2 ( lim 0 0               

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1. Аргументтің мәнін 1-ден 2,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 2. Аргумент

#11 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1. Аргументтің мәнін 1-ден 2,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 2. Аргументтің мәнін 0,5-тен 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 3. Аргументтің мәнін 1-ден 2-ге дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады?

11 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1. Аргументтің мәнін 1-ден 2,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 2. Аргументтің мәнін 0,5-тен 1,5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады? 3. Аргументтің мәнін 1-ден 2-ге дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі қандай болады?

1. Аргументтің мәнін 1-ден 3-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімше

#12 слайд
1. Аргументтің мәнін 1-ден 3-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 2. Аргументтің мәнін 1-ден 4-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 3. Аргументтің мәнін 1-ден 5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады?1 2 ) (   x x f ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 2 ) (   x x f 1 2 ) (   x x f

12 слайд

1. Аргументтің мәнін 1-ден 3-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 2. Аргументтің мәнін 1-ден 4-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады? 3. Аргументтің мәнін 1-ден 5-ке дейін өзгерткенде, функциясы аргументтің өсімшесі мен функцияның өсімшесі қандай болады?1 2 ) (   x x f ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 2 ) (   x x f 1 2 ) (   x x f

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС3 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық .

#13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС3 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық .

13 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС3 ) ( x x f  функциясының туындысын табайық .

ҮЙ ЖҰМЫСЫ • № 40.3

#14 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫ • № 40.3

14 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫ • № 40.3

Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Бүгінгі сабақта... білдім 2. … үйрендім 3. … қиындық туындады 4. … әлі де жұмыстануым керек 5. … маған

#15 слайд
Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Бүгінгі сабақта... білдім 2. … үйрендім 3. … қиындық туындады 4. … әлі де жұмыстануым керек 5. … маған қызық болды. «Сөйлемді жалғастырыңыз»

15 слайд

Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Бүгінгі сабақта... білдім 2. … үйрендім 3. … қиындық туындады 4. … әлі де жұмыстануым керек 5. … маған қызық болды. «Сөйлемді жалғастырыңыз»

Файл форматы:
pptx
20.02.2024
540
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі