Материалдар / Үй жұмысын тексеру әдісі слайд / Үйге тапсырма беру әдісі

Үй жұмысын тексеру әдісі слайд / Үйге тапсырма беру әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйге тапсырма беру және үй тапсырмасы тексеру әдістерінің білім сапасына ықпалы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Олжас
25 Қараша 2023
786
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үйге тапсырма беру және үй тапсырмасын тексеру әдістерінің білім сапасына ықпалы

1 слайд
Үйге тапсырма беру және үй тапсырмасын тексеру әдістерінің білім сапасына ықпалы

1 слайд

Үйге тапсырма беру және үй тапсырмасын тексеру әдістерінің білім сапасына ықпалы

Ү й т а п с ы р м а с ы - с ы н ы п т а ғ ы с а б а қ т а р д а н к е й і н м ұ ғ а л і м н і ң т а п с ы р

2 слайд
Ү й т а п с ы р м а с ы - с ы н ы п т а ғ ы с а б а қ т а р д а н к е й і н м ұ ғ а л і м н і ң т а п с ы р м а с ы б о й ы н ш а о қ у ж ә н е т ә ж і р и б е л і к ж ұ м ы с т ы о қ у ш ы н ы ң ө з д і г і н е н о р ы н д а й т ы н о қ у п р о ц е с і н і ң қ ұ р а м д а с б ө л і г і . Үйге тапсырма беру және оны кезінде тексеріп отыру жұмыстары оқушыларды ұқыптылыққа, еңбек сүйгіштікке, өзінің істеген жұмысының шыдамдылықпен, кездескен қиыншылықты өз бетімен жеңіп шығуға тәрбиелеуде маңызы зор. Үйге берілетін тапсырма және сол тапсырмаға сәйкес оқушылардың үйде орындайтын жұмыстары сыныпта өтілген сабақтың тікелей жалғасы және сол пәнді оқушының қаншалықты түсініп, меңгергендігін көрсетететін негізгі көрсеткіш болып табылады. Оқушылардың үйде орындайтын тапсырмаларының сапалы болуы олардың өз бетімен жұмыс істей біліуіне қаншалықты үйренгеніне байланысты болып келеді. 

2 слайд

Ү й т а п с ы р м а с ы - с ы н ы п т а ғ ы с а б а қ т а р д а н к е й і н м ұ ғ а л і м н і ң т а п с ы р м а с ы б о й ы н ш а о қ у ж ә н е т ә ж і р и б е л і к ж ұ м ы с т ы о қ у ш ы н ы ң ө з д і г і н е н о р ы н д а й т ы н о қ у п р о ц е с і н і ң қ ұ р а м д а с б ө л і г і . Үйге тапсырма беру және оны кезінде тексеріп отыру жұмыстары оқушыларды ұқыптылыққа, еңбек сүйгіштікке, өзінің істеген жұмысының шыдамдылықпен, кездескен қиыншылықты өз бетімен жеңіп шығуға тәрбиелеуде маңызы зор. Үйге берілетін тапсырма және сол тапсырмаға сәйкес оқушылардың үйде орындайтын жұмыстары сыныпта өтілген сабақтың тікелей жалғасы және сол пәнді оқушының қаншалықты түсініп, меңгергендігін көрсетететін негізгі көрсеткіш болып табылады. Оқушылардың үйде орындайтын тапсырмаларының сапалы болуы олардың өз бетімен жұмыс істей біліуіне қаншалықты үйренгеніне байланысты болып келеді. 

Үй жұмысыны тексеруд ің түрлері Ауызша тексеру тәсілдері Жазбаша тексеру тәсілдері Пайдалы платформалар көмегімен тексеру

3 слайд
Үй жұмысыны тексеруд ің түрлері Ауызша тексеру тәсілдері Жазбаша тексеру тәсілдері Пайдалы платформалар көмегімен тексеру тәсілдері01 02 03

3 слайд

Үй жұмысыны тексеруд ің түрлері Ауызша тексеру тәсілдері Жазбаша тексеру тәсілдері Пайдалы платформалар көмегімен тексеру тәсілдері01 02 03

АУЫЗША ТЕКСЕРУ ТӘСІЛДЕРІ «Ең оңай тапсырма қандай болды? Ең қиын, ең қызықты тапсырма қандай болды?» «Бірінші қандай тап

4 слайд
АУЫЗША ТЕКСЕРУ ТӘСІЛДЕРІ «Ең оңай тапсырма қандай болды? Ең қиын, ең қызықты тапсырма қандай болды?» «Бірінші қандай тапсырманы тексереміз?» Егер оқушылар қай жауаптың дұрыс екеніне келіспесе, оны пайдаланыңыз. Әркімнің пікірін алыңыз. Кішкене үзіліс... Сонымен... Кім дұрыс? Және... Дұрыс жауап - ...! Бұл олардың болашаққа деген сенімін арттырады, серіктеспен тақырыпты қайтадан талқылауға мүмкіндік береді Сұрақ қоюдың бұл әдісін егжей – тегж ейлі және логикалық дәйекті жауап алу үшін қолдану Мұғалім бірінші оқушыны шақырады, ол жауап береді, содан кейін оқушы келесі кім жауап беретін оқушыны атайды, т.б. 1 2 3 4 5Дұрыс жауаптарғ а дауыс беріңіз Сұраңыз Жауаптарын салыстыруға мүмкіндік беріңіз Тізбегі сұрау Кім келесі жауап беретінін оқушылар өздері таңдасын

4 слайд

АУЫЗША ТЕКСЕРУ ТӘСІЛДЕРІ «Ең оңай тапсырма қандай болды? Ең қиын, ең қызықты тапсырма қандай болды?» «Бірінші қандай тапсырманы тексереміз?» Егер оқушылар қай жауаптың дұрыс екеніне келіспесе, оны пайдаланыңыз. Әркімнің пікірін алыңыз. Кішкене үзіліс... Сонымен... Кім дұрыс? Және... Дұрыс жауап - ...! Бұл олардың болашаққа деген сенімін арттырады, серіктеспен тақырыпты қайтадан талқылауға мүмкіндік береді Сұрақ қоюдың бұл әдісін егжей – тегж ейлі және логикалық дәйекті жауап алу үшін қолдану Мұғалім бірінші оқушыны шақырады, ол жауап береді, содан кейін оқушы келесі кім жауап беретін оқушыны атайды, т.б. 1 2 3 4 5Дұрыс жауаптарғ а дауыс беріңіз Сұраңыз Жауаптарын салыстыруға мүмкіндік беріңіз Тізбегі сұрау Кім келесі жауап беретінін оқушылар өздері таңдасын

Жазбаша тексеру тәсілдері  Жазбаша сұрау бастауыш мектепте сирек қолданылады 1-сыныптың алғашқы жарты жылында ол мүл

5 слайд
Жазбаша тексеру тәсілдері  Жазбаша сұрау бастауыш мектепте сирек қолданылады 1-сыныптың алғашқы жарты жылында ол мүлдем қолданылмайды, себебі оқушылар әлі жазуға дұрыс үйренген жоқ. 2-3 сыныптарда жазбаша әдіс арқылы білімді тексеру жиі қолданылып, жалпы білім беретін мектептің негізгі және жоғары сатыларында білімді тексерудің негізгі әдістерінің біріне айналады. Жазбаша білім тексеру әдісін көбіне өздік жұмыс деп атайды. Бұл әдіс арқылы мұғалім тақтаға, парақтарға, карточкаларға 10-12 минут ішінде орындалатын тапсырмаларды жазып қояды. Жауаптардың қорытындыларын сынып журналына белгілеп, бір сабақта көп оқушылардың білімдерін бағалауға болады.  • Жазба жұмыстары үйде және сыныпта орындалады. Тарих, география, биология, химия, физика пәндерінің мұғалімдері оқушыларға сурет салдырады, сызба, диаграмма сыздырады,

5 слайд

Жазбаша тексеру тәсілдері  Жазбаша сұрау бастауыш мектепте сирек қолданылады 1-сыныптың алғашқы жарты жылында ол мүлдем қолданылмайды, себебі оқушылар әлі жазуға дұрыс үйренген жоқ. 2-3 сыныптарда жазбаша әдіс арқылы білімді тексеру жиі қолданылып, жалпы білім беретін мектептің негізгі және жоғары сатыларында білімді тексерудің негізгі әдістерінің біріне айналады. Жазбаша білім тексеру әдісін көбіне өздік жұмыс деп атайды. Бұл әдіс арқылы мұғалім тақтаға, парақтарға, карточкаларға 10-12 минут ішінде орындалатын тапсырмаларды жазып қояды. Жауаптардың қорытындыларын сынып журналына белгілеп, бір сабақта көп оқушылардың білімдерін бағалауға болады.  • Жазба жұмыстары үйде және сыныпта орындалады. Тарих, география, биология, химия, физика пәндерінің мұғалімдері оқушыларға сурет салдырады, сызба, диаграмма сыздырады,

Пайдалы платформалар көмегімен тексеру тәсілдері DEVELOPMENT PRODUCTION kahoot QA REVIEWzipgrade LAUNCH flippity plickers

6 слайд
Пайдалы платформалар көмегімен тексеру тәсілдері DEVELOPMENT PRODUCTION kahoot QA REVIEWzipgrade LAUNCH flippity plickers

6 слайд

Пайдалы платформалар көмегімен тексеру тәсілдері DEVELOPMENT PRODUCTION kahoot QA REVIEWzipgrade LAUNCH flippity plickers

Zipgrade - қосымшасы Негізгі ерекшеліктері: -Оқушылардан тест алып, оны лезде тексеруге таптырмайтын құрал. -Форматифті бағала

7 слайд
Zipgrade - қосымшасы Негізгі ерекшеліктері: -Оқушылардан тест алып, оны лезде тексеруге таптырмайтын құрал. -Форматифті бағалауда қолдануда болады. Қалай қолданамыз: - Play Market- тен жүктеп аласыз https://clck.ru/J3Yrn - Жүктеп болған соң тіркелу керек. Кейін варианттың дұрыс нұсқаларын енгізіп сақтап коясыз. - Астында фотода көрсетілген жауап нұсқаларын жазуға арналған парақты https://www.zipgrade.com/forms/ сайтынан ала аласыз да оқушыларға ақ кағазға (распечатка) жасап шығарып бересіз. А4 шығару маңызды емес, бір бетке 4еуден шығарып кесіп берсеңіздер болады. - Оқушыға тест жасап жатып, сіз берген параққа дұрыс нұсқаларын ҰБТдағыдай белгілеу керек. - тест жасап болған оқушының қасынан барып сіз жүктеп алған zipgrade бағдарламасымен суретке түсірген сияқты сканерлеп, лезде қанша балл алғанын айта аласыз. Қай жері қате болғанын да айта аласыз, бәрі көрініп тұрады. Керек десеңіз -3 балдық тест жасауға да болады - Тексерген оқушылардың канша жинағаны сақталып отырады Өте керемет бағдарлама үйреніп алсаңыз, тестті қолымен тексеріп отырмайтын боласыз... Бәрі тегін... ҰБТға дайындайтын мұғалімдерге керек керемет қосымша

7 слайд

Zipgrade - қосымшасы Негізгі ерекшеліктері: -Оқушылардан тест алып, оны лезде тексеруге таптырмайтын құрал. -Форматифті бағалауда қолдануда болады. Қалай қолданамыз: - Play Market- тен жүктеп аласыз https://clck.ru/J3Yrn - Жүктеп болған соң тіркелу керек. Кейін варианттың дұрыс нұсқаларын енгізіп сақтап коясыз. - Астында фотода көрсетілген жауап нұсқаларын жазуға арналған парақты https://www.zipgrade.com/forms/ сайтынан ала аласыз да оқушыларға ақ кағазға (распечатка) жасап шығарып бересіз. А4 шығару маңызды емес, бір бетке 4еуден шығарып кесіп берсеңіздер болады. - Оқушыға тест жасап жатып, сіз берген параққа дұрыс нұсқаларын ҰБТдағыдай белгілеу керек. - тест жасап болған оқушының қасынан барып сіз жүктеп алған zipgrade бағдарламасымен суретке түсірген сияқты сканерлеп, лезде қанша балл алғанын айта аласыз. Қай жері қате болғанын да айта аласыз, бәрі көрініп тұрады. Керек десеңіз -3 балдық тест жасауға да болады - Тексерген оқушылардың канша жинағаны сақталып отырады Өте керемет бағдарлама үйреніп алсаңыз, тестті қолымен тексеріп отырмайтын боласыз... Бәрі тегін... ҰБТға дайындайтын мұғалімдерге керек керемет қосымша

Zipgrade - қосымшасы

8 слайд
Zipgrade - қосымшасы

8 слайд

Zipgrade - қосымшасы

Үй жұмысыны тексерудегі әдістер: Тақырыптық сөзжұмбақ Көп оқушылар сөзжұмбақтар шешекенді ұнатады, сол себептен өтілген тақыры

9 слайд
Үй жұмысыны тексерудегі әдістер: Тақырыптық сөзжұмбақ Көп оқушылар сөзжұмбақтар шешекенді ұнатады, сол себептен өтілген тақырып бойынша сөзжұмбақ құрасырып келуге тапсырмалар беріледі. Оқушыларға интерактивті сөзжұмбақтар шешу ұнайды, себебі бүкіл сынып оқушылары қатысады. . Бағдаршам-тексеру әдісі Бұл жағдайда бағдаршам ретінде бір жағы қызыл түсті, екінші жағы жасыл түсті қатты қағаз қолданылады. Егер оқушы білсе жасыл жағы, ал білмесе қызыл жағын көрсетеді. Егер базалық деңгейдегі сұрақтарға оқушы қызыл жағын көрсетсе, мұғалімге алаңдауға болады, себебі оқушы жауапты бермейді. Пікірталас Сыныптағы оқушыларды топқа бөліп, әр топ өз ойын айтуға үйрету. Бір пікір оқулықтан алынса, келесісі бір оқушының ойы болады. Пікірталас кезінде оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып, ортақ ойды айтады.

9 слайд

Үй жұмысыны тексерудегі әдістер: Тақырыптық сөзжұмбақ Көп оқушылар сөзжұмбақтар шешекенді ұнатады, сол себептен өтілген тақырып бойынша сөзжұмбақ құрасырып келуге тапсырмалар беріледі. Оқушыларға интерактивті сөзжұмбақтар шешу ұнайды, себебі бүкіл сынып оқушылары қатысады. . Бағдаршам-тексеру әдісі Бұл жағдайда бағдаршам ретінде бір жағы қызыл түсті, екінші жағы жасыл түсті қатты қағаз қолданылады. Егер оқушы білсе жасыл жағы, ал білмесе қызыл жағын көрсетеді. Егер базалық деңгейдегі сұрақтарға оқушы қызыл жағын көрсетсе, мұғалімге алаңдауға болады, себебі оқушы жауапты бермейді. Пікірталас Сыныптағы оқушыларды топқа бөліп, әр топ өз ойын айтуға үйрету. Бір пікір оқулықтан алынса, келесісі бір оқушының ойы болады. Пікірталас кезінде оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып, ортақ ойды айтады.

Шынжыр-сұрақ әдісі Бұл әдіс толық, логикалық жауап алуға қолданылады. Бір оқушы жауапты айта бастаса, екіншісі әрі қарай жалға

10 слайд
Шынжыр-сұрақ әдісі Бұл әдіс толық, логикалық жауап алуға қолданылады. Бір оқушы жауапты айта бастаса, екіншісі әрі қарай жалғастырады. Құпия сұрақтар Мұғалім өткен тақырыпқа сұрақ ерекшелетіп қояды, егер оқушы тиянақты дайындалса, жауабын тез анықтайды. Ауызша жауапқа пікір айту Окушының жауабын тындап болғаннан кейін, пікір айтып, толықтырулар енгізіп, берген жауапқа баға береді. «Қол соғу» ойыны Үй жұмысын тексеру кезінде мұғалім бірнеше жауап береді, оқушылар дұрыс жауапы естігенде алақанадарымен қол соғады. Топтық ойын «Не және неге? Топ құрылғаннан кейін топ басшысы сайланады. Өтілген тақырып бойынша топ мүшелері бір біріне сұрақ қойып жауап береді. Топтағы барлық оқушы қатысу керек.Үй жұмысыны тексерудегі әдістер:

10 слайд

Шынжыр-сұрақ әдісі Бұл әдіс толық, логикалық жауап алуға қолданылады. Бір оқушы жауапты айта бастаса, екіншісі әрі қарай жалғастырады. Құпия сұрақтар Мұғалім өткен тақырыпқа сұрақ ерекшелетіп қояды, егер оқушы тиянақты дайындалса, жауабын тез анықтайды. Ауызша жауапқа пікір айту Окушының жауабын тындап болғаннан кейін, пікір айтып, толықтырулар енгізіп, берген жауапқа баға береді. «Қол соғу» ойыны Үй жұмысын тексеру кезінде мұғалім бірнеше жауап береді, оқушылар дұрыс жауапы естігенде алақанадарымен қол соғады. Топтық ойын «Не және неге? Топ құрылғаннан кейін топ басшысы сайланады. Өтілген тақырып бойынша топ мүшелері бір біріне сұрақ қойып жауап береді. Топтағы барлық оқушы қатысу керек.Үй жұмысыны тексерудегі әдістер:

Нәтижесінде:  1. Үй тапсырмасын күнделікті тексеру нәтижесінде байқалған оқушылардың білімі мен дағдысындағы олқылықтарды болд

11 слайд
Нәтижесінде:  1. Үй тапсырмасын күнделікті тексеру нәтижесінде байқалған оқушылардың білімі мен дағдысындағы олқылықтарды болдырмау үшін мұғалімнің берген тапсырмаларын бұлжытпай орындап отыруға оқушыларды үйрету керек.  2. Тексерулердің қорытындылары байқау журналына жазылып отырса, бұл оқушылардың білімі мен дағдысын тексеріп, бағалауда өзіндік зор үлесін қосады.  3. Оқыту процесін жетілдіріп, оқушылардың үлгерімін арттыруға себебі тиеді.  4 Оқушы үнемі үй тапсырмасын орындап, барлық сабақ барысында өзінің нақтылы білімі мен дағдысын көрсеткеніне қарай, сабақ соңында оған баға қойылады  5.Үй тапсырмасын тексеру кезінде мұғалім оқушылармен жақсы танысып, олардың жеке бастарының ерекшеліктерін білетін болады, білімдері әділ бағаланады

11 слайд

Нәтижесінде:  1. Үй тапсырмасын күнделікті тексеру нәтижесінде байқалған оқушылардың білімі мен дағдысындағы олқылықтарды болдырмау үшін мұғалімнің берген тапсырмаларын бұлжытпай орындап отыруға оқушыларды үйрету керек.  2. Тексерулердің қорытындылары байқау журналына жазылып отырса, бұл оқушылардың білімі мен дағдысын тексеріп, бағалауда өзіндік зор үлесін қосады.  3. Оқыту процесін жетілдіріп, оқушылардың үлгерімін арттыруға себебі тиеді.  4 Оқушы үнемі үй тапсырмасын орындап, барлық сабақ барысында өзінің нақтылы білімі мен дағдысын көрсеткеніне қарай, сабақ соңында оған баға қойылады  5.Үй тапсырмасын тексеру кезінде мұғалім оқушылармен жақсы танысып, олардың жеке бастарының ерекшеліктерін білетін болады, білімдері әділ бағаланады

Оқушының үй тапсырмасын тексеру барысында жаңа әдістерді қолдану, баланың білім деңгейін арттыруға септігін тигізеді. Жаңа әд

12 слайд
Оқушының үй тапсырмасын тексеру барысында жаңа әдістерді қолдану, баланың білім деңгейін арттыруға септігін тигізеді. Жаңа әдіс –тәсілдердің практикалық қолданысын кеңейту, дамыту болып табылады. Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы өмір сұранысына сай білімі бар, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін-өзі дамытып жетілдіре алатын азамат тәрбиелеу оның өзін белсенді жағдайға қоятын жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологияларын тиімді пайдаланумен тікелей байланысты. Қазіргі инновациялық технологиялар - білім сапасын арттырудың кепілі. Оны өз дәрежесінде пайдаланудың оқушыны шығармашылыққа шыңдауға ықпалы өте зор.

12 слайд

Оқушының үй тапсырмасын тексеру барысында жаңа әдістерді қолдану, баланың білім деңгейін арттыруға септігін тигізеді. Жаңа әдіс –тәсілдердің практикалық қолданысын кеңейту, дамыту болып табылады. Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы өмір сұранысына сай білімі бар, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін-өзі дамытып жетілдіре алатын азамат тәрбиелеу оның өзін белсенді жағдайға қоятын жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологияларын тиімді пайдаланумен тікелей байланысты. Қазіргі инновациялық технологиялар - білім сапасын арттырудың кепілі. Оны өз дәрежесінде пайдаланудың оқушыны шығармашылыққа шыңдауға ықпалы өте зор.

Назарларыңызға рақмет!

13 слайд
Назарларыңызға рақмет!

13 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі