1 слайд
Сабақтың мақсаты :
Барлық оқушылар: Электр тогының көздерімен танысады.
Оқушылардың көпшілігі: Механикалық және химиялық электр тоғының көздері
ажыратады
Кейбір оқушылар: Электр генераторлар құрылғы сипаттайдыШҚО,Күршім ауданы, Қайыңды негізгі орта мектебінің
көркем еңбек пәні мұғалімі Рожинский Владимир Романович
Ұзақ мерзімді жоспары: Бөлімі: Үй мәдениеті
Сабақтың тақырыбы: Электр куатының негізгі
көздері туралы жалпы мәлиметтер
Оқу мақсаты: 5.2.5.3- Электр энергиясының көздері туралы айтып
беру
Бағалау критерийлері:
Электрэнергиясының көздері туралы мәлімет табады
Электрэнергиясының көздерінің айырмашылығын анықтай алады
Электр генератордың сызба бойынша құрылғы анықтайды
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСІ
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал
Шаттық шеңбер - Сабақ тақырыбымен танысу
- оқу және сабақ мақсаттарын анықтап алу
Сабақтың ортасы
Бейне
ақпараттарды
көру 1-тапсырма
«Бес сұрақ» әдісі 2 тапсырма
«Қарапайым тізім».
Суреттер
дұрыс ретпен
орналастыру. Топқа бөлу
Сурет қиындылaры
aрқылы
Ой қозғау
Оқушылармен
әңгіме барысында
жәнеде басқа
ток көздерін
естеріне түсіреді. Кейбір оқушылар:
Электр генераторлар
құрылғы
тактада суретпен
сипатайды
3 слайд
Саралау
Дискрипторлар
Барлық оқушылар:
Электр тогының көздерімен
танысады.
Оқушылардың көпшілігі:
Механикалық және химиялық
электр тоғының көздері ажыратады
Кейбір оқушылар:
Электр генераторлар құрылғы
сипаттайды 1 тапсырма:
Aнықтамаларды біледі.
Мысалдар келтіреді және дәлелдиді
2 тапсыма
Суреттер дұрыс ретімен орналастыра
алады.
Жаңғырмалы энергия көздері
Жаңғырмалы емес энергия көздері
Кейбір оқушылар:
Генератор қаңдай жұмыс атқарады
Генератор негізгі құрылғы айтып
шығады.
4 слайд
1 тапсырма •
« Плюс-минус-
қызықты» әдісі
2
тапсырма •
Оқушылар өздерін
бағдаршам арқылы
бағалайды
Кейбір
оқушыларға
тапсырма •
Бес саусақ әдісі
арқылы бағалайды.Қалыптаструшы
бағалау
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз