Материалдар / "Үйірменің үйретері көп" презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Үйірменің үйретері көп" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал эстетикалық пәндер бірлестігінің жетекшісі және үйрірме жетекшілеріне қажет деп білемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2019
1745
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақсты: Үйірме туралы,және оның маңызы жайында түсінік беру.Эстетикалық пәндер бірлестігіндегі үйірмелердің өту барысынмен

1 слайд
Мақсты: Үйірме туралы,және оның маңызы жайында түсінік беру.Эстетикалық пәндер бірлестігіндегі үйірмелердің өту барысынмен таныстыру. ҮЙІРМЕНІҢ ҮЙРЕТЕРІ КӨП

1 слайд

Мақсты: Үйірме туралы,және оның маңызы жайында түсінік беру.Эстетикалық пәндер бірлестігіндегі үйірмелердің өту барысынмен таныстыру. ҮЙІРМЕНІҢ ҮЙРЕТЕРІ КӨП

Эстетикалық пәндер бірлестік жетекшісі А.Қадырғалиева: Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие процесінің маңызды құрамда

2 слайд
Эстетикалық пәндер бірлестік жетекшісі А.Қадырғалиева: Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие процесінің маңызды құрамдас бөлігінің бірі -сыныптан тыс жұмыстар. Оның мақсаты оқушылардың шығармашылық қабілеті мен дербестіктерін жан-жақты дамыту, бос уақыттарын ұтымды ұйымдастыруға, мұғалімдердің шығармашылық қызметін шыңдауға жол ашады. Мектептегі оқу үлгерім сапасы оқушылардың пәнге қалай қызыққанына тікелей байланысты. Сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстардың кең тараған түрі – үйірме жұмысы. Мұны ұйымдастыру жүргізу үстінде мұғалімің шығармашылық дербестігі айқын көрінеді. Үйірме жұмысы алдымен кең тынысты шараларды жүзеге асыруға бағытталуы тиіс, сонда ғана ол оқушылардың ынта – ықыласын толық қанағаттандыра алады. Үйірме жұмысы негізінен теориялық және практикалық бағытта жүргіз іледі. Үйірме жұмысын қамтуда оқушылардың ынта ықыласын ескеру маңызды мәселе. Мұғалім оқушылардың талаптар мен сұраныстарын қанағаттандыра отырып, үйірме мүшелерін ортақ іске жұмылдыруы тиіс.

2 слайд

Эстетикалық пәндер бірлестік жетекшісі А.Қадырғалиева: Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие процесінің маңызды құрамдас бөлігінің бірі -сыныптан тыс жұмыстар. Оның мақсаты оқушылардың шығармашылық қабілеті мен дербестіктерін жан-жақты дамыту, бос уақыттарын ұтымды ұйымдастыруға, мұғалімдердің шығармашылық қызметін шыңдауға жол ашады. Мектептегі оқу үлгерім сапасы оқушылардың пәнге қалай қызыққанына тікелей байланысты. Сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстардың кең тараған түрі – үйірме жұмысы. Мұны ұйымдастыру жүргізу үстінде мұғалімің шығармашылық дербестігі айқын көрінеді. Үйірме жұмысы алдымен кең тынысты шараларды жүзеге асыруға бағытталуы тиіс, сонда ғана ол оқушылардың ынта – ықыласын толық қанағаттандыра алады. Үйірме жұмысы негізінен теориялық және практикалық бағытта жүргіз іледі. Үйірме жұмысын қамтуда оқушылардың ынта ықыласын ескеру маңызды мәселе. Мұғалім оқушылардың талаптар мен сұраныстарын қанағаттандыра отырып, үйірме мүшелерін ортақ іске жұмылдыруы тиіс.

Ойлау Баланың таным әрекеттерінің ең жоғарғы түрі. Ойлау арқылы оқушылар көзге көрінбейтін заттар мен құбылыст

3 слайд
Ойлау Баланың таным әрекеттерінің ең жоғарғы түрі. Ойлау арқылы оқушылар көзге көрінбейтін заттар мен құбылыстардың арасындағы күрделі себептік байланыстарды, заңдылықтарды ұғады. Ойлау сөйлеу әрекеті арқылы жүзеге асады. Ойлау – белгілі міндетті, теориялық немесе практикалық мәселелерді шешуге бағытталады. Баланың ойлау әрекеті өзінен – өзі қалыптаспайды. Олардың ойлау әрекетін ойдағыдай дамыту үшін, тиімді тәсілдер қолданып, арнайы жұмыстар жүргізіп отыру қажет. М. Жұмабаев: ойлау – жанның өте бір қиын, терең ісі. Жас балаға ойлау тым ауыр. Сондықтан тәрбиеші баланың ойлауын өркендеткенде сақтықпен басқыштап іс істеу керек – деген.

3 слайд

Ойлау Баланың таным әрекеттерінің ең жоғарғы түрі. Ойлау арқылы оқушылар көзге көрінбейтін заттар мен құбылыстардың арасындағы күрделі себептік байланыстарды, заңдылықтарды ұғады. Ойлау сөйлеу әрекеті арқылы жүзеге асады. Ойлау – белгілі міндетті, теориялық немесе практикалық мәселелерді шешуге бағытталады. Баланың ойлау әрекеті өзінен – өзі қалыптаспайды. Олардың ойлау әрекетін ойдағыдай дамыту үшін, тиімді тәсілдер қолданып, арнайы жұмыстар жүргізіп отыру қажет. М. Жұмабаев: ойлау – жанның өте бір қиын, терең ісі. Жас балаға ойлау тым ауыр. Сондықтан тәрбиеші баланың ойлауын өркендеткенде сақтықпен басқыштап іс істеу керек – деген.

Шығармашылық Шығармашылық дегеніміз – адамның өмір шыңындағы өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі. өмірде дұрыс жол табу үшін адам

4 слайд
Шығармашылық Шығармашылық дегеніміз – адамның өмір шыңындағы өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі. өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйренуі керек. Адам бойындағы қабілеттерін дамытып, олардың өшуіне жол бермеу, адамның рухани күшін нығайтып, өзін-өзі тануына көмектеседі. Оқушының өз болмысын тануға көмектесіп қабілетін ояту, жаңа рухани күш беру білімнің ең маңызды мақсаты болып табылады. Бастауыш сынып оқушыларының зейіні тұрақсыз, импульсивті, қабылдау мүмкіндіктері де әр түрлі болады. Дегенмен де әр баланың бір нәрсеге бейімі болады. Бейімділік оянып келе жатқан қабілеттің алғашқы белгісі. Осы тұста үйірме жұмысы оған көп көмегін тигізері мол. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда мынадай әдіс – тәсілдерді қолдануға болады.

4 слайд

Шығармашылық Шығармашылық дегеніміз – адамның өмір шыңындағы өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі. өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйренуі керек. Адам бойындағы қабілеттерін дамытып, олардың өшуіне жол бермеу, адамның рухани күшін нығайтып, өзін-өзі тануына көмектеседі. Оқушының өз болмысын тануға көмектесіп қабілетін ояту, жаңа рухани күш беру білімнің ең маңызды мақсаты болып табылады. Бастауыш сынып оқушыларының зейіні тұрақсыз, импульсивті, қабылдау мүмкіндіктері де әр түрлі болады. Дегенмен де әр баланың бір нәрсеге бейімі болады. Бейімділік оянып келе жатқан қабілеттің алғашқы белгісі. Осы тұста үйірме жұмысы оған көп көмегін тигізері мол. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда мынадай әдіс – тәсілдерді қолдануға болады.

.Тақырыпты мазмұнына сай жинақтау Логикалық ойлауын дамытатын ойындар(анаграмма , сөз жұмбақ, ребус) құрастыру Ұнатқан кей

5 слайд
.Тақырыпты мазмұнына сай жинақтау Логикалық ойлауын дамытатын ойындар(анаграмма , сөз жұмбақ, ребус) құрастыру Ұнатқан кейіпкеріне мінездеме беру Әңгіменің ұқсастығын салыстыру, ат қою, бөліктерге бөлуБерілген тапсырманы түрлендіру (әңгіме мәтінін құру, өлең шығару, шығарма жазу) Қиялдау арқылы сурет салдыру, рөлге бөліп оқыту, диафильм құрастыруАрнаулы бір тақырыпта пікірталас туғызу Ой шапшаңдығын, сөз байлығын дамыту, мәтіндерді, ертегіні аяқтау Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда мынадай әдіс-тәсілдерді қолдануға болады

5 слайд

.Тақырыпты мазмұнына сай жинақтау Логикалық ойлауын дамытатын ойындар(анаграмма , сөз жұмбақ, ребус) құрастыру Ұнатқан кейіпкеріне мінездеме беру Әңгіменің ұқсастығын салыстыру, ат қою, бөліктерге бөлуБерілген тапсырманы түрлендіру (әңгіме мәтінін құру, өлең шығару, шығарма жазу) Қиялдау арқылы сурет салдыру, рөлге бөліп оқыту, диафильм құрастыруАрнаулы бір тақырыпта пікірталас туғызу Ой шапшаңдығын, сөз байлығын дамыту, мәтіндерді, ертегіні аяқтау Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда мынадай әдіс-тәсілдерді қолдануға болады

Ізденеді Дұрыс ой түйеді Өздігінен шешім қабылдайды Өзін-өзі тануға ұмтылады Жеке қабілеттері дамиды Рухани күші нығаяды

6 слайд
Ізденеді Дұрыс ой түйеді Өздігінен шешім қабылдайды Өзін-өзі тануға ұмтылады Жеке қабілеттері дамиды Рухани күші нығаяды

6 слайд

Ізденеді Дұрыс ой түйеді Өздігінен шешім қабылдайды Өзін-өзі тануға ұмтылады Жеке қабілеттері дамиды Рухани күші нығаяды

Шығармашыл тұлға қалыптастыру жолдарының негізгі шарттарына сүйене отырып, үйірме мүшелерінің психологиялық, әлеуметтік, пед

7 слайд
Шығармашыл тұлға қалыптастыру жолдарының негізгі шарттарына сүйене отырып, үйірме мүшелерінің психологиялық, әлеуметтік, педагогикалық сана сапаларына көңіл бөлінеді.

7 слайд

Шығармашыл тұлға қалыптастыру жолдарының негізгі шарттарына сүйене отырып, үйірме мүшелерінің психологиялық, әлеуметтік, педагогикалық сана сапаларына көңіл бөлінеді.

. Шығармашыл тұлға қалыптастыру сапалары Интелект ТәрбиеМақсатПедагогикал ық сапа Психологи ялық сапа Әлеуметтік с

8 слайд
. Шығармашыл тұлға қалыптастыру сапалары Интелект ТәрбиеМақсатПедагогикал ық сапа Психологи ялық сапа Әлеуметтік сапа Дербестік Көзқарас Мінез Қажеттілік Қабілет Таным

8 слайд

. Шығармашыл тұлға қалыптастыру сапалары Интелект ТәрбиеМақсатПедагогикал ық сапа Психологи ялық сапа Әлеуметтік сапа Дербестік Көзқарас Мінез Қажеттілік Қабілет Таным

- Интеллект – негізінде әртүрлі сападағы ақпараттарды өңдеуде және оған сапалы баға беруді қамтамасыз

9 слайд
- Интеллект – негізінде әртүрлі сападағы ақпараттарды өңдеуде және оған сапалы баға беруді қамтамасыз ететін саналы да сапалы еместе үдерістер негізіндегі қабілеттің біршама берік құрылымы. Мақсат – белгілі бір межеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттің ой-санадағы көрінісі. Тәрбие – жеке тұлғаның адамдық бейнесін, ұнамды мінез-құлқын қалыптастырып, өмірге бейімдеу мақсатында жүргізілетін жүйелі процесс. Педагогикалық сапа

9 слайд

- Интеллект – негізінде әртүрлі сападағы ақпараттарды өңдеуде және оған сапалы баға беруді қамтамасыз ететін саналы да сапалы еместе үдерістер негізіндегі қабілеттің біршама берік құрылымы. Мақсат – белгілі бір межеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттің ой-санадағы көрінісі. Тәрбие – жеке тұлғаның адамдық бейнесін, ұнамды мінез-құлқын қалыптастырып, өмірге бейімдеу мақсатында жүргізілетін жүйелі процесс. Педагогикалық сапа

Көзқарас – метафизикалық ойлау мен зерттеулер нәтижелерінің жиынтығы. Дербестік – жеке адамның қайт

10 слайд
Көзқарас – метафизикалық ойлау мен зерттеулер нәтижелерінің жиынтығы. Дербестік – жеке адамның қайталанбайтын өзіндік болмысы, өзінің субъектісі оның мақсаты мән-мағынасы болатын іс-қимылы. Таным – нәтижесі әлем туралы жаңа білім болып табылатын, субъект ойлауындағы шындықтың елесі мен жаңғыруы. Психологиялық сапа

10 слайд

Көзқарас – метафизикалық ойлау мен зерттеулер нәтижелерінің жиынтығы. Дербестік – жеке адамның қайталанбайтын өзіндік болмысы, өзінің субъектісі оның мақсаты мән-мағынасы болатын іс-қимылы. Таным – нәтижесі әлем туралы жаңа білім болып табылатын, субъект ойлауындағы шындықтың елесі мен жаңғыруы. Психологиялық сапа

Қабілет – адамның бір іс-әрекетті орындауда әрқилы деңгейде көрінетін жеке қасиеті. Қажеттілік – өмір мен

11 слайд
Қабілет – адамның бір іс-әрекетті орындауда әрқилы деңгейде көрінетін жеке қасиеті. Қажеттілік – өмір мен дамудың белгілі бір жағдайында адамның міндетті түрде керек ететін қажетсінулері. Мінез – даралықтың негізгі құраушы бөлігі. Әр адамның психикасы мен тұлғасына қайталанбастық тән. Әлеуметтік сапа

11 слайд

Қабілет – адамның бір іс-әрекетті орындауда әрқилы деңгейде көрінетін жеке қасиеті. Қажеттілік – өмір мен дамудың белгілі бір жағдайында адамның міндетті түрде керек ететін қажетсінулері. Мінез – даралықтың негізгі құраушы бөлігі. Әр адамның психикасы мен тұлғасына қайталанбастық тән. Әлеуметтік сапа

Қорытынды. Сабақтан бос уақытын қалай өткізерін білмей, іші пысып, қызық іздеп жүріп, жамандыққа ұрынып жатқан жас

12 слайд
Қорытынды. Сабақтан бос уақытын қалай өткізерін білмей, іші пысып, қызық іздеп жүріп, жамандыққа ұрынып жатқан жастар жетерлік. «Нарық» деп, «ақша табамын» деп жүріп, көп ата-ана баласының тәрбиесіне мән бермей жатады. Оның арты өкініш пен қайғыға әкеліп соқпасына кім кепіл? Одан да үйірмелерге тартып, өнерге баулу қажет. «Бұлақ көрсең, көзін аш» демекші, балаға дер кезінде бағыт беріп, қабілетін анықтау, оның бойында тасып тұрған күш-қайрат, жігерін орынды жұмсауға үйрету – алдымен ата-ананың, онан соң ұстаздардың міндеті

12 слайд

Қорытынды. Сабақтан бос уақытын қалай өткізерін білмей, іші пысып, қызық іздеп жүріп, жамандыққа ұрынып жатқан жастар жетерлік. «Нарық» деп, «ақша табамын» деп жүріп, көп ата-ана баласының тәрбиесіне мән бермей жатады. Оның арты өкініш пен қайғыға әкеліп соқпасына кім кепіл? Одан да үйірмелерге тартып, өнерге баулу қажет. «Бұлақ көрсең, көзін аш» демекші, балаға дер кезінде бағыт беріп, қабілетін анықтау, оның бойында тасып тұрған күш-қайрат, жігерін орынды жұмсауға үйрету – алдымен ата-ананың, онан соң ұстаздардың міндеті

– «Өнер – ағып жатқан бұлақ, білім – жанып тұрған шырақ» дегендей, өнерлі де білімді жастар – еліміздің ертеңі. Содан да сег

13 слайд
– «Өнер – ағып жатқан бұлақ, білім – жанып тұрған шырақ» дегендей, өнерлі де білімді жастар – еліміздің ертеңі. Содан да сегіз қырлы, бір сырлы қазақ азаматтарын тәрбиелеу үшін баланың жан дүниесін өнердің алуан түрімен байыту қажет-ақ. Бала бойындағы қабілетті ашып, ізденіске жетелеуде үйірменің үйретері көп.

13 слайд

– «Өнер – ағып жатқан бұлақ, білім – жанып тұрған шырақ» дегендей, өнерлі де білімді жастар – еліміздің ертеңі. Содан да сегіз қырлы, бір сырлы қазақ азаматтарын тәрбиелеу үшін баланың жан дүниесін өнердің алуан түрімен байыту қажет-ақ. Бала бойындағы қабілетті ашып, ізденіске жетелеуде үйірменің үйретері көп.

«Жас шеберлер»

14 слайд
«Жас шеберлер»

14 слайд

«Жас шеберлер»

Мақсаты Балаларға қосымша білім беруде оқушының білімін, шеберлігін көрсету. Оқушыны шығармашылық жұмысқа тарту арқылы та

15 слайд
Мақсаты Балаларға қосымша білім беруде оқушының білімін, шеберлігін көрсету. Оқушыны шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.

15 слайд

Мақсаты Балаларға қосымша білім беруде оқушының білімін, шеберлігін көрсету. Оқушыны шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.

Міндеті Оқушыларды шығармашылыққа тарта отырып жобаны тани білуге, он саусағынан өнері тамған баланы тәрбиелеу. Шәкіттердің ш

16 слайд
Міндеті Оқушыларды шығармашылыққа тарта отырып жобаны тани білуге, он саусағынан өнері тамған баланы тәрбиелеу. Шәкіттердің шеберлігін, білім мен еңбегін көрсету. Іскерлік, икемділік қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік дағдысын жеткізіп, еңбектену жұмысына төзімділігін жеткізу.

16 слайд

Міндеті Оқушыларды шығармашылыққа тарта отырып жобаны тани білуге, он саусағынан өнері тамған баланы тәрбиелеу. Шәкіттердің шеберлігін, білім мен еңбегін көрсету. Іскерлік, икемділік қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік дағдысын жеткізіп, еңбектену жұмысына төзімділігін жеткізу.

Күтілетін нәтиже  Әр сабақта оқушы қолөнер бұйымдар жасаумен қатар, ұлттық тәлім-тәрбиені бойына сіңіреді.  Сонымен бірге оқу

17 слайд
Күтілетін нәтиже  Әр сабақта оқушы қолөнер бұйымдар жасаумен қатар, ұлттық тәлім-тәрбиені бойына сіңіреді.  Сонымен бірге оқушы салт –дәстүріміздегі қолөнеріміздің адам айтқысыз қымбат, замандар бойы тарих жасап қалдырған асыл мұра екендігін жете түсіне біледі.  Қолөнер үйірмесінде халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасқан өміршең қолөнерін жасап үйренеді.

17 слайд

Күтілетін нәтиже  Әр сабақта оқушы қолөнер бұйымдар жасаумен қатар, ұлттық тәлім-тәрбиені бойына сіңіреді.  Сонымен бірге оқушы салт –дәстүріміздегі қолөнеріміздің адам айтқысыз қымбат, замандар бойы тарих жасап қалдырған асыл мұра екендігін жете түсіне біледі.  Қолөнер үйірмесінде халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасқан өміршең қолөнерін жасап үйренеді.

 Техникалық еңбек кіріспе ұйымдастыру жұмыстары .  Көркем еңбек .  Тұрмыстық еңбек .  Жұмсақ бейне ойыншықтар жасау .  Жап

18 слайд
 Техникалық еңбек кіріспе ұйымдастыру жұмыстары .  Көркем еңбек .  Тұрмыстық еңбек .  Жұмсақ бейне ойыншықтар жасау .  Жапсырмалау жұмысы  Ою-өрнек жұмысы.  Сәндік қолданбалы өнер.  Су моншақпен жұмыс.

18 слайд

 Техникалық еңбек кіріспе ұйымдастыру жұмыстары .  Көркем еңбек .  Тұрмыстық еңбек .  Жұмсақ бейне ойыншықтар жасау .  Жапсырмалау жұмысы  Ою-өрнек жұмысы.  Сәндік қолданбалы өнер.  Су моншақпен жұмыс.