Үлестер 5-сынып слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үлестер 5-сынып слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Дескриптор: 1.Жай сандардың анықтамасын біледі және оларды анықтай алады; 2. Бөлгіштің анықтамасын біледі, оларды анықтай

#1 слайд
Дескриптор: 1.Жай сандардың анықтамасын біледі және оларды анықтай алады; 2. Бөлгіштің анықтамасын біледі, оларды анықтай алады; 3. Еселіктің анықтамасын біледі, оларды таба алады; 4. Бөлінгіштіктің қасиеттерін біледі, оларды анықтай алады.

1 слайд

Дескриптор: 1.Жай сандардың анықтамасын біледі және оларды анықтай алады; 2. Бөлгіштің анықтамасын біледі, оларды анықтай алады; 3. Еселіктің анықтамасын біледі, оларды таба алады; 4. Бөлінгіштіктің қасиеттерін біледі, оларды анықтай алады.

Мозайка Жай сандар 2, 5, 13, 17 24 санының бөлгіштері1,2,3,4,6,8,12,24 6 санының алғашқы 5 еселігі 6,12,18,24,30 105 санының

#2 слайд
Мозайка Жай сандар 2, 5, 13, 17 24 санының бөлгіштері1,2,3,4,6,8,12,24 6 санының алғашқы 5 еселігі 6,12,18,24,30 105 санының жай көбейткіштері 3,5,7 5-ке бөлінетін сандар30,45,60,100 2-ге бөлінетін сандар 12,36,48,56

2 слайд

Мозайка Жай сандар 2, 5, 13, 17 24 санының бөлгіштері1,2,3,4,6,8,12,24 6 санының алғашқы 5 еселігі 6,12,18,24,30 105 санының жай көбейткіштері 3,5,7 5-ке бөлінетін сандар30,45,60,100 2-ге бөлінетін сандар 12,36,48,56

Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу Жаңа сабақ

#3 слайд
Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу Жаңа сабақ

3 слайд

Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу Жаңа сабақ

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.1.9 - жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 - жай бөлшектерді оқу және жазу;

#4 слайд
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.1.9 - жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 - жай бөлшектерді оқу және жазу;

4 слайд

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.1.9 - жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 - жай бөлшектерді оқу және жазу;

Бағалау критерийлері Бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшектің сызығы нені білдіретінін түсінеді; Жай бөлшекті оқ

#5 слайд
Бағалау критерийлері Бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшектің сызығы нені білдіретінін түсінеді; Жай бөлшекті оқи алады; Жай бөлшекті жаза алады; Мәтіндік есептерде бөлшектерді пайдалана алады.

5 слайд

Бағалау критерийлері Бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшектің сызығы нені білдіретінін түсінеді; Жай бөлшекті оқи алады; Жай бөлшекті жаза алады; Мәтіндік есептерде бөлшектерді пайдалана алады.

5 1 5 1 5 1 5 1 5 1

#6 слайд
5 1 5 1 5 1 5 1 5 1

6 слайд

5 1 5 1 5 1 5 1 5 1

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді. 6 5 бөлшектің алымы

#7 слайд
Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді. 6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

7 слайд

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді. 6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

m – натурал сан n - нөлге тең емес n т

#8 слайд
m – натурал сан n - нөлге тең емес n т

8 слайд

m – натурал сан n - нөлге тең емес n т

4 1 4 3

#9 слайд
4 1 4 3

9 слайд

4 1 4 3

3 2 2 1 3 3 3 1

#10 слайд
3 2 2 1 3 3 3 1

10 слайд

3 2 2 1 3 3 3 1

5 4 5 1 5 3 5 2

#11 слайд
5 4 5 1 5 3 5 2

11 слайд

5 4 5 1 5 3 5 2

3 7 7 7 7 3 10 7

#12 слайд
3 7 7 7 7 3 10 7

12 слайд

3 7 7 7 7 3 10 7

6 14 6 5 6 8 14 6

#13 слайд
6 14 6 5 6 8 14 6

13 слайд

6 14 6 5 6 8 14 6

4 9 9 4 5 9 9 5

#14 слайд
4 9 9 4 5 9 9 5

14 слайд

4 9 9 4 5 9 9 5

бөлімі 73 84 алымы 2473 Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

#15 слайд
бөлімі 73 84 алымы 2473 Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

15 слайд

бөлімі 73 84 алымы 2473 Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Дескриптор: - жай бөлшекті

#16 слайд
Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Дескриптор: - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды; - Бөлшек түрінде жазады.

16 слайд

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Дескриптор: - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды; - Бөлшек түрінде жазады.

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

#17 слайд
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

17 слайд

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

6 1 8 1 4 1 Мысалы

#18 слайд
6 1 8 1 4 1 Мысалы

18 слайд

6 1 8 1 4 1 Мысалы

6 3 8 4 4 2 Мысалы

#19 слайд
6 3 8 4 4 2 Мысалы

19 слайд

6 3 8 4 4 2 Мысалы

1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 бөлімі 1 64 алымы 527 2 1 жарты сағат Дескриптор:Білім алушы - жай бөлшектін алымын атайды; - жай

#20 слайд
1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 бөлімі 1 64 алымы 527 2 1 жарты сағат Дескриптор:Білім алушы - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды;

20 слайд

1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 бөлімі 1 64 алымы 527 2 1 жарты сағат Дескриптор:Білім алушы - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды;

бөлімі 2 31 алымы 543 1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 4 1 ширек

#21 слайд
бөлімі 2 31 алымы 543 1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 4 1 ширек

21 слайд

бөлімі 2 31 алымы 543 1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 4 1 ширек

бөлімі 61 54 алымы 6275

#22 слайд
бөлімі 61 54 алымы 6275

22 слайд

бөлімі 61 54 алымы 6275

Оқулықпен жұмыс №269, №274

#23 слайд
Оқулықпен жұмыс №269, №274

23 слайд

Оқулықпен жұмыс №269, №274

Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А Дескриптор: жай бөлшек

#24 слайд
Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А Дескриптор: жай бөлшек түрінде жазады.

24 слайд

Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А Дескриптор: жай бөлшек түрінде жазады.

Көршіңмен талқыла Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға бола ма?

#25 слайд
Көршіңмен талқыла Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға бола ма?

25 слайд

Көршіңмен талқыла Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға бола ма?

Айналмалы бекеттер В 3 см = м 17 кг = т

#26 слайд
Айналмалы бекеттер В 3 см = м 17 кг = т 8 кг = т 21 сағ = тәу 2 мин = сағ 432 кг = т Дескриптор: - өлшем бірлік түрлерін қолданады; - берілген тапсырмаларды жай бөлшектер түрінде жазады.

26 слайд

Айналмалы бекеттер В 3 см = м 17 кг = т 8 кг = т 21 сағ = тәу 2 мин = сағ 432 кг = т Дескриптор: - өлшем бірлік түрлерін қолданады; - берілген тапсырмаларды жай бөлшектер түрінде жазады.

Топтық жұмыс. Логикалық тапсырма: Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

#27 слайд
Топтық жұмыс. Логикалық тапсырма: Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

27 слайд

Топтық жұмыс. Логикалық тапсырма: Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

2үлес48үлес Шешуі:

#28 слайд
2үлес48үлес Шешуі:

28 слайд

2үлес48үлес Шешуі:

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар 1. Сегізден жеті жай бөлшегінің жазылуы ____ 2. жа

#29 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар   1. Сегізден жеті жай бөлшегінің жазылуы ____ 2. жай бөлшегінің алымы _____ 3. жай бөлшегінің бөлімі ________ 4. 2:3 бөліндісі келесі жай бөлшек түрінде жазылады ________ 5. жай бөлшегі келесі бөлінді түрінде жазылады ________ 6. 5 саны 6 санының қандай бөлігін құрайды _______ 7. 5 санының 6 санына қатынасы ______  

29 слайд

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар   1. Сегізден жеті жай бөлшегінің жазылуы ____ 2. жай бөлшегінің алымы _____ 3. жай бөлшегінің бөлімі ________ 4. 2:3 бөліндісі келесі жай бөлшек түрінде жазылады ________ 5. жай бөлшегі келесі бөлінді түрінде жазылады ________ 6. 5 саны 6 санының қандай бөлігін құрайды _______ 7. 5 санының 6 санына қатынасы ______  

Жарнама

#30 слайд
Жарнама

30 слайд

Жарнама

Жетістік жолын салыстыру

#31 слайд
Жетістік жолын салыстыру

31 слайд

Жетістік жолын салыстыру

Үйге тапсырма: №271, №276

#32 слайд
Үйге тапсырма: №271, №276

32 слайд

Үйге тапсырма: №271, №276

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

#33 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

33 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

Назарларыңызға рахмет!

#34 слайд
Назарларыңызға рахмет!

34 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
18.12.2017
725
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі