Материалдар / "Үлестер" тақырыбының слайды

"Үлестер" тақырыбының слайды

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
290
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дескриптор: 1. Жай сандардың анықтамасын біледі және оларды анықтай алады; 2. Бөлгіштің анықтамасын біледі, оларды анықта

1 слайд
Дескриптор: 1. Жай сандардың анықтамасын біледі және оларды анықтай алады; 2. Бөлгіштің анықтамасын біледі, оларды анықтай алады; 3. Еселіктің анықтамасын біледі, оларды таба алады; 4. Бөлінгіштіктің қасиеттерін біледі, оларды анықтай алады.

1 слайд

Дескриптор: 1. Жай сандардың анықтамасын біледі және оларды анықтай алады; 2. Бөлгіштің анықтамасын біледі, оларды анықтай алады; 3. Еселіктің анықтамасын біледі, оларды таба алады; 4. Бөлінгіштіктің қасиеттерін біледі, оларды анықтай алады.

Мозайка Жай сандар 2, 5, 13, 17 24 санының бөлгіштері 1,2,3,4,6,8,12,24 6 санының алғашқы 5 еселігі 6,12,18,24,30 105 саны

2 слайд
Мозайка Жай сандар 2, 5, 13, 17 24 санының бөлгіштері 1,2,3,4,6,8,12,24 6 санының алғашқы 5 еселігі 6,12,18,24,30 105 санының жай көбейткіштері 3,5,7 5-ке бөлінетін сандар 30,45,60,100 2-ге бөлінетін сандар 12,36,48,56

2 слайд

Мозайка Жай сандар 2, 5, 13, 17 24 санының бөлгіштері 1,2,3,4,6,8,12,24 6 санының алғашқы 5 еселігі 6,12,18,24,30 105 санының жай көбейткіштері 3,5,7 5-ке бөлінетін сандар 30,45,60,100 2-ге бөлінетін сандар 12,36,48,56

Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу Жаңа сабақ

3 слайд
Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу Жаңа сабақ

3 слайд

Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу Жаңа сабақ

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.1.9 - жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 - жай бөлшектерді оқу және жазу;

4 слайд
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.1.9 - жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 - жай бөлшектерді оқу және жазу;

4 слайд

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.1.9 - жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 - жай бөлшектерді оқу және жазу;

Бағалау критерийлері  Бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшектің сызығы нені білдіретінін түсінеді;  Жай бөлше

5 слайд
Бағалау критерийлері  Бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшектің сызығы нені білдіретінін түсінеді;  Жай бөлшекті оқи алады;  Жай бөлшекті жаза алады;  Мәтіндік есептерде бөлшектерді пайдалана алады.

5 слайд

Бағалау критерийлері  Бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшектің сызығы нені білдіретінін түсінеді;  Жай бөлшекті оқи алады;  Жай бөлшекті жаза алады;  Мәтіндік есептерде бөлшектерді пайдалана алады.

5 1 5 1 5 1 5 1 5 1

6 слайд
5 1 5 1 5 1 5 1 5 1

6 слайд

5 1 5 1 5 1 5 1 5 1

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.6 5 бөлшектің алымы

7 слайд
Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

7 слайд

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

m – натурал сан n - нөлге тең емесn т

8 слайд
m – натурал сан n - нөлге тең емесn т

8 слайд

m – натурал сан n - нөлге тең емесn т

4 1 4 3

9 слайд
4 1 4 3

9 слайд

4 1 4 3

3 2 2 1 3 3 3 1

10 слайд
3 2 2 1 3 3 3 1

10 слайд

3 2 2 1 3 3 3 1

5 4 5 1 5 3 5 2

11 слайд
5 4 5 1 5 3 5 2

11 слайд

5 4 5 1 5 3 5 2

3 7 7 7 7 3 10 7

12 слайд
3 7 7 7 7 3 10 7

12 слайд

3 7 7 7 7 3 10 7

6 14 6 5 6 8 14 6

13 слайд
6 14 6 5 6 8 14 6

13 слайд

6 14 6 5 6 8 14 6

4 9 9 4 5 9 9 5

14 слайд
4 9 9 4 5 9 9 5

14 слайд

4 9 9 4 5 9 9 5

бөлімі 73 84 алымы 2 4 7 3Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

15 слайд
бөлімі 73 84 алымы 2 4 7 3Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

15 слайд

бөлімі 73 84 алымы 2 4 7 3Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Дескриптор : - жай бөлшек

16 слайд
Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Дескриптор : - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды; - Бөлшек түрінде жазады.

16 слайд

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Дескриптор : - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды; - Бөлшек түрінде жазады.

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

17 слайд
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

17 слайд

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

6 1 8 1 4 1Мысалы

18 слайд
6 1 8 1 4 1Мысалы

18 слайд

6 1 8 1 4 1Мысалы

6 3 8 4 4 2Мысалы

19 слайд
6 3 8 4 4 2Мысалы

19 слайд

6 3 8 4 4 2Мысалы

1 2 9 612 11 10 8 7 4 5 3бөлімі 1 6 4 алымы 5 2 72 1 жарты сағат Дескриптор : Білім алушы - жай бөлшектін алымын атайды; -

20 слайд
1 2 9 612 11 10 8 7 4 5 3бөлімі 1 6 4 алымы 5 2 72 1 жарты сағат Дескриптор : Білім алушы - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды;

20 слайд

1 2 9 612 11 10 8 7 4 5 3бөлімі 1 6 4 алымы 5 2 72 1 жарты сағат Дескриптор : Білім алушы - жай бөлшектін алымын атайды; - жай бөлшектін бөлімін атайды;

бөлімі 2 31 алымы 54 3 1 2 9 612 11 10 8 7 4 5 34 1 ширек

21 слайд
бөлімі 2 31 алымы 54 3 1 2 9 612 11 10 8 7 4 5 34 1 ширек

21 слайд

бөлімі 2 31 алымы 54 3 1 2 9 612 11 10 8 7 4 5 34 1 ширек

бөлімі 61 5 4 алымы 6 2 7 5

22 слайд
бөлімі 61 5 4 алымы 6 2 7 5

22 слайд

бөлімі 61 5 4 алымы 6 2 7 5

Оқулықпен жұмыс № 269, №274

23 слайд
Оқулықпен жұмыс № 269, №274

23 слайд

Оқулықпен жұмыс № 269, №274

Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А Дескриптор : жай бөл

24 слайд
Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А Дескриптор : жай бөлшек түрінде жазады.

24 слайд

Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А Дескриптор : жай бөлшек түрінде жазады.

Көршіңмен талқыла Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға бола ма?

25 слайд
Көршіңмен талқыла Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға бола ма?

25 слайд

Көршіңмен талқыла Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға бола ма?

Айналмалы бекеттер В 3 см = м 17 кг = т

26 слайд
Айналмалы бекеттер В 3 см = м 17 кг = т 8 кг = т 21 сағ = тәу 2 мин = сағ 432 кг = т Дескриптор: - өлшем бірлік түрлерін қолданады; - берілген тапсырмаларды жай бөлшектер түрінде жазады.

26 слайд

Айналмалы бекеттер В 3 см = м 17 кг = т 8 кг = т 21 сағ = тәу 2 мин = сағ 432 кг = т Дескриптор: - өлшем бірлік түрлерін қолданады; - берілген тапсырмаларды жай бөлшектер түрінде жазады.

Топтық жұмыс. Логикалық тапсырма: Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

27 слайд
Топтық жұмыс. Логикалық тапсырма: Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

27 слайд

Топтық жұмыс. Логикалық тапсырма: Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

2 үлес 4 8 үлесШешуі:

28 слайд
2 үлес 4 8 үлесШешуі:

28 слайд

2 үлес 4 8 үлесШешуі:

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар 1. Сегізден жеті жай бөлшегінің жазылуы ____ 2.

29 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар   1. Сегізден жеті жай бөлшегінің жазылуы ____ 2. жай бөлшегінің алымы _____ 3. жай бөлшегінің бөлімі ________ 4. 2:3 бөліндісі келесі жай бөлшек түрінде жазылады ________ 5. жай бөлшегі келесі бөлінді түрінде жазылады ________ 6. 5 саны 6 санының қандай бөлігін құрайды _______ 7. 5 санының 6 санына қатынасы ______  

29 слайд

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар   1. Сегізден жеті жай бөлшегінің жазылуы ____ 2. жай бөлшегінің алымы _____ 3. жай бөлшегінің бөлімі ________ 4. 2:3 бөліндісі келесі жай бөлшек түрінде жазылады ________ 5. жай бөлшегі келесі бөлінді түрінде жазылады ________ 6. 5 саны 6 санының қандай бөлігін құрайды _______ 7. 5 санының 6 санына қатынасы ______  

Жарнама

30 слайд
Жарнама

30 слайд

Жарнама

Жетістік жолын салыстыру

31 слайд
Жетістік жолын салыстыру

31 слайд

Жетістік жолын салыстыру

Үйге тапсырма: № 271 , № 276

32 слайд
Үйге тапсырма: № 271 , № 276

32 слайд

Үйге тапсырма: № 271 , № 276

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

33 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

33 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

Назарларыңызға рахмет!

34 слайд
Назарларыңызға рахмет!

34 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ